Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd, eindelijk weer wat goed nieuws hier !!

@mijnbaby: spannend wordt het nu he, ik heb ook helemaal nergens last van dus heb ook totaal geen idee wat ik kan verwachten als ik kan gaan testen. Ben ook erg benieuwd naar jouw uitslag, je leeft toch ook ontzettend met elkaar mee.

@helen: niet in aniek raken want dit kan ook innestelbloed zijn, sommige vrouwen hebben dat dus houd moed en blijf positief.

Hier gaat het ff een beetje minder, ben super verkouden en heb daardoor mega hoofdpijn, heel mn hoofd zit vast. Maar wat doe je eraan, niets. Ik vind het nu heel erg spannend worden en kan bijna iet wachten tot vrijdag, ik hoop het zo, maar ben ook heel erg bang dat het niet gelukt is. Maar voorlopig gaan we van het positieve uit want er zijn nog geen echte tekenen dat het mislukt is dus we gaan er voor.

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gefeliciteerd, wat onwijs gaaf! En inderdaad eindelijk weer wat goed nieuws hier, heerlijk!

Lucky en mijnbaby, volhouden hoor en positief blijven denken.

Helen het kan alle kanten nog op, succes nog even!

Geplaatst

snoeske, gefeliciteerd!!!!! echt super voor jullie, he he weer eens goed nieuws.

het werd tijd

de rest, toi toi en we houden elkaar nog vast.

thanksx voor jullie steun................alles is nu weer rustig.

Geplaatst

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties.

Heb net een telefoontje van de HA gehad, blijk ik blaasontsteking te hebben! Vandaar waarschijnlijk die pijn in mijn buik en rug, dat kan dus ook nog....

Ik vind het wel heel spannend want het is natuurlijk nog heel erg pril allemaal, maar verlopig geniet ik gewoon even.

Alle meiden die nog zitten, blijven zitten hoor! Ik dacht echt dat ik ongi ging worden en ik zit ook nog, alles kan!

Snoeske

Geplaatst

gefeliciteerd snoeske..! heerlijk lijkt me dat een positieve test in handen hebben!

hellen, mijnbaby en trudy heel veel suc6 met jullie test...!

liefs

Desiree

Geplaatst

Snoeske!!! Van harte. Wat fijn voor jullie. Wat zal dit een heerlijk gevoel zijn! Geniet ervan hoor en beterschap. Kan een ab kuur geen kwaad als het zo pril is?

Ik heb buikpijn maar weet zo lang zamerhand niet of dit nou van de spanning is of niet. Ik vind het nu verschrikkelijk worden hoor dat wachten. Vandaag en morgen ben ik vrij, woensdag, donderdag en vrijdag moet ik gelukkig werken. Van pure ellende ben ik vanmorgen maar de vloer gaan schrobben!!!

Geplaatst

Snoeske wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meis!!

@ andere testers; heel veel succes de laatste dagen. Hoop dat jullie de maand positief afsluiten!!

Geplaatst

Snoeske van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Hopelijk is je blaasontsteking snel over en voel je je snel weer beter. Geniet er van.

Dat de rest op het bankje deze maand net zo goed mag afsluiten.

Mijn Baby heel veel succes met testen!

Geplaatst

Snoeske, gefeliciteerd!!!! En balen van je blaasontsteking, maar daar zal je nu wat minder last van hebben ;-))

Hellen, ik had op dag 11 na de tp ook roze afscheiding bij het afvegen en zelfs een paar hele kleine donkere plekjes op mijn inlegkruisje. Maar toch zwanger, dus hou moed!!

Andere meiden ook nog veel succes in deze spannende, slopende wachtweken!

Knuffel, Michelle

Geplaatst

Hey Snoeske, proficiat meid, wat goed om hier nog eens goed nieuws te lezen!

Aan alle meisjes op de wachtbank, volhouden en succes

Geplaatst

hoi Esther,

nee waarschijnlijk ga ik niet eerder testen want dat raden ze altijd af in het ziekenhuis. Heeel meschien dat we een dagje eerder testen omdat vrijdag niet zo goed uitkomt, en ik wilde dan zaterdag doen maar dan kon mn man er ook niet bij zijn. Nu zou hij op zn werk vragen of hij een paar uurtjes later mocht komen donderdag want dan kunnen we het samen doen.

Voorlopig nog steeds erg spannend want ik voel echt helemaal niets !!!!!! Alleen ben sinds gisteren erg grieperig dus dat is ff wat minder.

Geplaatst

Snoeske, van harte gefeliciteerd meid.

Ga er lekker van genieten en uitkijken naar je echo in april.

Aankomende testers, heel veel succes. Ik hoop dat jullie het wachtlijstje toch nog heel positief gaan afsluiten!!

Geplaatst

lucky,

Wat knap dat je dat volhoud. Ik weet niet of ik dat volhoud hoor. Ik zeg net al thuis...vanaf vandaag ga ik gewoon elke dag testen! Onzin natuurlijk maar ik vind dit niks. Ik heb een soort rare buikpijn die ik niet kan plaatsen. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden dus ik ben heel erg zenuwachtig.

Geplaatst

Snoeske: VAN HARTE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een goed nieuwd eindelijk weer eens, dat geeft ons ook weer een beetje hoop.

Ik mag pas vrijdag testen, ik ga dan ook echt pas donderdagavond naar de Kruidvat om een test te kopen. Ga anders toch wel eerder testen.

Tot nu toe gaat het nog wel redelijk, maar het wordt nu echt wel heel spannend. De verleiding om eerder te testen is wel heel groot, maar ik ga het volhouden (hoop ik). Ik voel iig nog helemaal niks, maar dan ook echt niks.

Hoe zit het bij jullie ladies???

Geplaatst

Ik heb vandaag getest ( 2 dagen eerder dan dat ik mocht testen) maar ik kon echt niet meer wachten, en de test was POSITIEF, ik kon me ogen niet geloven en heb naar een paar minuten weer een test gedaan en wederom weer POSITIEF.... tot 2 keer toe dikke rose strepen!!! ik mag officieel pas donderdag testen, ik doe dan weer een test en als alles nog goed zit ben ik het ziekenhuis en licht ik me ouders en zusjes/broertje in!!!

Ik heb de dokter gebeld praktijk gebeld en vroeg of ik nog een extra test daar mocht doen, maar ze zei als je zelf al 2 keer heb getest dan is het duidelijk, en ze vonden het overbodig......

Nou meiden nog even suc6!!!!!

Geplaatst

He mijnbaby, GEFELICITEERD!! wat lijkt me het geweldig om een positieve test in handen te hebben, zo ongeloofwaardig... Geniet er maar lekker van, het is je gegund!

De rest van de meiden, hou vol, en veel succes!! Hoop dat ook jullie verblijd worden!

Luna

Geplaatst

Hoi Mijnbaby, wat een goed nieuws ineens allemaal.

VAN HARTE ook!!!!!!

Geniet lekker nog van het goed nieuws.

Geplaatst

He Mijn Baby,

Echt helemaal super!!! Gefeliciteerd. Apart gevoel he? Ik zit zelf nog bij te komen van gister.

Op naar de eerste echo

Snoeske

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden