Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Zomer.. wat goed dat het allemaal zo snel voor je is gegaan.. binnen 10 minuten??? Hahahha, dat is sneller dan uhhhhhh, ja, wat niet eigenlijk?? Maar beter zo dan dat je eindeloos moet wachten in de wachtkamer... dat is echt niet bevorderlijk voor je humeur.

Hai Angel..

hier gaat het gelukkig ook goed hoor.... Nog steeds nergens last van.. Ohhh man, wat is dat een verschil met de vorige keer. Toen had ik vanaf dag 1 een enorme pijn in mijn onderrug dat ik bijna niets kon doen... en ik was zoooooo moe.

Nu geen pijn, wel iets wat moe, maar dat kan ook gewoon komen omdat de afgelopen maanden wat hectisch zijn geweest.. van die achtbaan van emoties word je ook niet bepaald fitter... heb wel pijn in mijn borsten en vlagen van misselijkheid/weeig zijn... maar dat kan goed komen door de pregnyl.. dus daar klamp ik me maar niet al te veel aan vast

maar goed, het is gewoon afwachten en dus nog even geduld tot aan donderdag..

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@chantal ja kan iedere x anders zijn zie je wel

ja kan idd van de pregnyl komen heb ik altijd last van maar nu niet

we zullen idd nog ff moeten wachten tot donderdag

als ik het haal.. soms werd ik 1 tot 2 dagen eerder ongi...

liefsssssssssss

Geplaatst

Er gebeurt hier weer van alles zo te lezen!!

@mob, sterkte zeg; die onzekerheid is echt slopend. Hopelijk dat ze vandaag met de echo en het bloed meer duidelijkheid hebben. Kans op een bbz is zeker nog aanwezig.

Hebben ze het ook al gehad over wat ze dan doen??Ik geloof dat je bij een vroege bbz ook nog medicatie zou kunnen krijgen, maar dan mag je weer 3 maanden niet zwanger worden. Zelf moest ik 2 uur na de echo geopereerd worden. Ze waren er nog net op tijd bij. De arts zei nog dat als ze er toen niet achter gekomen waren de eileider wrs. een paar dagen later gesprongen zou zijn(met alle gevolgen van dien).

Ik weet dus helaas een beetje wat jullie nu doormaken,... neem rustig de tijd voor jezelf. Ben je wel nog aan het werk of zit je lekker thuis???

@zomer; duimen maar weer dat er 1 of 2 emmies goed blijven plakken. Wel balen dat er nu geen cryo's zijn. Dan is het nu toch alles of niets.

Ben zelf vanmorgen weer voor een echo geweest. 2 hele mooie follikels van 20x18 mm. Oftewel vanavond pregnyl en zondag de inseminatie. Ben op zich wel blij dat het nu in het weekend is, dan kan mijn man ook gezellig mee. Heb nu ook wel een goed gevoel over de iui. Is wrs. goed op tijd, aan de goede kant en ook nog eens 2!

Geplaatst

Hallo dames

Hier weer een update van mijn kant......pff ik word er moe van van al die ziekenhuisbezoeken in de afgelopen 2 weken.

Vrijdag moest ik dus naar het ziekenhuis voor de 3e fm..... nou togh een beetje goed nieuws er is dr 1tje gegroeid naar 12, maaar jhaa dus nog niej groot genoeg :S dus nog even doorspuiten.

Zondag moet ik weer terug komen voor de 4e fm kijken of hij nu wel groot genoeg is, de arts wil hem niej kwijt raken dus wil ze mij nu goed in de gaten houden.

Nou ik hou jullie op de hoogte !!

En mob ik wens je heel veel sterkte wat zou dit erg zwaar voor jullie zijn zeg.

Veel liefs Tabitha

Geplaatst

@wanabemom dat word dus vroeg uit te veren voor een zondag

wens je veeeeeeeeel succes

@tabitha dat is iniedergeval al wat nog niet groot maar hij komt wel gelukkig.. en wel beter dat je zondag weer mag kunnen ze het idd goed in de gaten houden succes en ga duimen dat hij dan weer gegroeid is

nou meiden nou heb ik weer wat hoor

heb vandaag best wel wat krampen gehad ik dacht ja nu ga ik echt ongi worden maar nee

dus thuis aan gekomen heb ik met me domme kop getest

ik dacht wat te zien maar nee dus in de la gelegd

en een uur later toch nog gekeken en wat denk je een heeeeeeeeeeeel licht streepje ik hoef hem niet in het licht te houden maar op de foto zie je dan weer niks

pfffffffff ik weet dat ik hem niet meer kan vertrouwen

dom dom dom

liefsssssssssss domme angel

Geplaatst
@wanabemom dat word dus vroeg uit te veren voor een zondag

wens je veeeeeeeeel succes

@tabitha dat is iniedergeval al wat nog niet groot maar hij komt wel gelukkig.. en wel beter dat je zondag weer mag kunnen ze het idd goed in de gaten houden succes en ga duimen dat hij dan weer gegroeid is

nou meiden nou heb ik weer wat hoor

heb vandaag best wel wat krampen gehad ik dacht ja nu ga ik echt ongi worden maar nee

dus thuis aan gekomen heb ik met me domme kop getest

ik dacht wat te zien maar nee dus in de la gelegd

en een uur later toch nog gekeken en wat denk je een heeeeeeeeeeeel licht streepje ik hoef hem niet in het licht te houden maar op de foto zie je dan weer niks

pfffffffff ik weet dat ik hem niet meer kan vertrouwen

dom dom dom

liefsssssssssss domme angel

Hey Angel dat is niet dom hoor, je wordt er gewoon helemaal gek van van het wachten, vooral de laatste dagen!! Je voelt van alles en iedere keer is het weer anders... Ik heb gisteren nog laatste pregnyl 1500 gespoten, dus weet dat ik nog niet eerder hoef te testen, alhoewel ik ook wel eens een keer een streepje zou willen zien!!! Sterkte meid met het afwachten.. Ook voor Chantal... We zijn met 3-en op dezelfde dag!!!!

Wannabemom; heel veel succes morgen...

Zomer: hoe voel je je verder nu? Wanneer mag jij nu testen?

Iedereen een fijn weekend nog...

Geplaatst

O, o, meiden wat is er in de 2 dagen dat ik niet heb meegelezen toch weer veel gebeurd en gaande, ik heb gisteren de hele dag niet mee kunnen lezen/schrijven en o, wat vind ik dat balen.

:whatdidimiss:

Merk dus dat ik inmiddels toch wel een beetje verslaafd ben aan het forumpie ook al heb ik geen tijd, ik moet elke dag gewoon even door de topics heen, geeft me een goed gevoel en een bepaalde steun.

Voel me nu sinds 3 dagen echt heel raar, buikpijn, ergens onderin, niet precies te traceren, misselijk, mijn oogkassen doen zeer en mijn oogspieren trekken, weet dus ook niet wat het precies zou kunnen zijn.

Maar het is/wordt of de griep of dat andere wat wel zooooo gewenst is.....

Ik weet niet precies wanneer ik deze maand ongesteld zou moeten worden i.v.m. geen behandeling deze maand, maar de vorige menstruatie begon op 25-2 en als ik van 28 dgn uit ga, wat ik om en nabij wel zo'n beetje aan cyclus heb, dan zou ik 25-3 ongi moeten worden dus nog even afwachten hier:misc_expressions-wh

Jullie allemaal heel veel succes en sterkte gewenst!

Liefs Bianca

Geplaatst

Kossie, hoe is het nu?

Wellicht testen met die van het Kruidvat? (2 voor 5 eu) Volgens veel meiden hier de beste om snel mee te testen...

@Zomer

Hier nog steeds niks bekend, mocht vanmorgen testen, geeft die test niks aan na de tijd dat je mag kijken. Toen ik 5 minuten later keek stond er wel een streepje.

Ben dus nog steeds niet ongi geworden, zit nu op dag 31 en mijn normale cyclus is 27 dagen. Dat betekend dus 4/5 dagen overtijd. Heb nog steeds hele zere borsten en zijn ook duidelijk groter geworden. Heb ook een harde buik zo erg zelfs dat mijn broeken niet lekker zitten als ik ze dicht heb. Doe het liefst een trainingsbroek aan die zitten lekker los. Verder loop ik af en aan naar de wc om te plassen.

En misschien wel raar, vorig jaar zomer toen ik wel zwanger bleek na de iui had ik ineens een ontstoken oorlel, wat denk je dat heb ik nu ook weer alleen dan nog veel erger dan vorig jaar. Nu doet ook mijn klier aan de linkerkant in mijn nek zeer. Volgens mij moet ik er wel ff mee naar een dokter want mijn oorlel is echt mega!!.

Heb nog wel ff het ziekenhuis gebeld en mag morgen bloed komen prikken. Dan weet ik morgenmiddag meer.

Nou dit was het voorlopig weer vanaf onze kant. We moeten gewoon nog ff geduld hebben. Al wordt het wel behoorlijk op de proef gesteld hoor.

Groetjes Bianca.

Geplaatst

Kossie, wat spannend zeg! Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen erover.

Bianca, hahahahaha, ik ben ook wel verslaafd hoor. Het is ook gewoon uit interesse naar de ander dat je gaat lezen en kijken hoe het met iedereen gaat. Maar het is soms wel een beetje veel ja.....

Wannebemom, alles goed gegaan vandaag?

De vraag was wanneer ik zou mogen testen? Dat is pas op 1 april...

Duurt dus nog heeeeeel erg lang.

Gr Zomer

Geplaatst

Jeetje Bianca(Kossie), dat meen je niet een ontstoken oorlel? Ik heb precies hetzelfde gehad en ben er net 3 dagen vanaf, zou het idd iets betekenen????Ik wens je heel veel sterkte voor morgen en hoop dat je ons heel gauw positief nieuws zal brengen.

o,ja, 2 jaar geleden had mijn dochtertje een steenpuist, zielig joh, toen zei een surinaams juffie van het kinderdagverblijf dat dat in Suriname betekent dat als de moeder of haar kind een steenpuist heeft er een kindje op komst is in het gezin.

Dacht toen dat het onzin was, maar bleek toch waar, ik was ca. 7 weken zwanger, helaas werd het een mk.

Liefs,

Bianca

Geplaatst
Jeetje Bianca(Kossie), dat meen je niet een ontstoken oorlel? Ik heb precies hetzelfde gehad en ben er net 3 dagen vanaf, zou het idd iets betekenen????Ik wens je heel veel sterkte voor morgen en hoop dat je ons heel gauw positief nieuws zal brengen.

o,ja, 2 jaar geleden had mijn dochtertje een steenpuist, zielig joh, toen zei een surinaams juffie van het kinderdagverblijf dat dat in Suriname betekent dat als de moeder of haar kind een steenpuist heeft er een kindje op komst is in het gezin.

Dacht toen dat het onzin was, maar bleek toch waar, ik was ca. 7 weken zwanger, helaas werd het een mk.

Liefs,

Bianca

Hoi Bianca,

Nou zou het echt waar zijn joh van die oorlel. Zou wel heel toevallig zijn he. Maar ja van de zomer was het ook zo en toen was ik wel zwanger werd uiteindelijk toch weer een mk. Ik weet/durf nu echt nergens meer op te hopen. Ik moet het gewoon maar afwachten morgen, beetje bijtijds naar het ziekenhuis om bloed te prikken des te eerder weet ik het morgenmiddag. Had net nog een vriendin op visite die is nu ong 7 mnd zwanger en zei vertelde dat de 'klachten' die ik heb zij ook had in het begin. Exact hetzelfde.

Heel verwarrend allemaal.:gekruiste vingers 2

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Bianca (kossie)

Geplaatst

hey meiden de hoop is nu voor jullie

vandaag veel krampen gehad en ja hoor bruin roze

en het is nog niet super erg maar het word bij beetje steeds meer

dus denk wel dat het gaat door zetten pffffffff balen zeg

aan de ene kant klinkt miss raar maar toch blijf ik aan de vorige x denken toen was ik super erg ongi en toen was het ook gelukt maar ja daar ga ik niet vanuit doe van de week nog voor de zekerheid ff een testje voor ik weer ga spuiten

voor iedereen slaap lekker

liefssssssssss

Geplaatst

aan de ene kant klinkt miss raar maar toch blijf ik aan de vorige x denken toen was ik super erg ongi en toen was het ook gelukt maar ja daar ga ik niet vanuit doe van de week nog voor de zekerheid ff een testje voor ik weer ga spuiten

liefssssssssss

Angel,

Balen zeg!!

Wens je veel sterkte voor nu.

Liefs Bianca

:positive energie:

Geplaatst

Nou hier ben ik weer,

Zondag terug geweest bij de arts voor de 4e fm is die van 12 togh helemaal verdwenen :sad:.

Dus heb ik bloed moeten laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, en nou moet ik dinsdag terug komen voor de 5e fm en de uitslag van het bloedonderzoek.

De arts had het er ook over dat ik wel heel veel kleintjes had, dus als er morgen geen 1tje uitblinkt de puregon weer word verhoogt.

Pff ik ben er maar lang mee bezig met deze poging.

Het zit ons hier allemaal ff niej meej, dit loopt dus niej zoals het hoort, gaat zaterdag ook nog eens de auto kapot midden op de snelweg terwijl ik onderweg was om mijn trouwjurk optehalen, ik helemaal in de stress natuurlijk, maar gelukkig alles is uiteindelijk weer goed gekomen met de auto dan, dus laten we maar het beste hopen voor morgen.

Liefs Tabitha

Geplaatst

liefssssssssss

Hai Angel,

Ik geloof dat ik met je mee ga doen hoor... Ik meet mijn temperatuur, en vanmorgen was deze ineens 0,2 graden lager.. zou dus kunnen betekenen dat ik ongesteld ga worden. Maar verder voel ik nog niets. Borsten zijn wel iets minder pijnlijk, geen buikpijn of andere pijntjes, wel moe. Tja, geen idee wat ik daarmee aan moet hoor..

Mijn hele lijf en emotie is compleet van slag...

Mocht het deze keer niet zo zijn, dan ga ik een of twee maanden even niets doen.. even helemaal rust. We gaan toch fijn op vakantie, dus wellicht geeft dat wat meer rust in mijn koppie...

Meiden, fijne maandag allemaal

Geplaatst

@ Angel en Chantal, meiden ik hoop toch echt dat het niet door zal zetten, waar blijft die babyboom?

@Tabitha, ik heb al vaker gelezen dat een follikel gewoon ineens verdwenen is, vraag me nog steeds af hoe die zo kunnen verdwijnen, terwijl je goed in de gaten wordt gehouden.

Hopelijk weet je gauw meer.

Wat leuk dat je gaat trouwen, wanneer is de grote dag?

@Bianca1, succes vandaag, ben erg benieuwd wat de uitslag is.

@Zomer, ik schreef dat ik verslaafd ben aan dit forum, maar heb er over na zitten denken en het is idd. de interesse in anderen die de nieuwsgierigheid opwekt om elke dag hier te verschijnen. Het is dus wel een positieve verslaving:icon_smile:

@allemaal, veel succes vandaag, hopelijk zal het zonnetje binnenkort dagelijks schijnen en zitten we weer vol energie.

een zonnig groetje van Bianca:icon_flower:

Geplaatst
@ Angel en Chantal, meiden ik hoop toch echt dat het niet door zal zetten, waar blijft die babyboom?

@Tabitha, ik heb al vaker gelezen dat een follikel gewoon ineens verdwenen is, vraag me nog steeds af hoe die zo kunnen verdwijnen, terwijl je goed in de gaten wordt gehouden.

Hopelijk weet je gauw meer.

Wat leuk dat je gaat trouwen, wanneer is de grote dag?

@Bianca1, succes vandaag, ben erg benieuwd wat de uitslag is.

@Zomer, ik schreef dat ik verslaafd ben aan dit forum, maar heb er over na zitten denken en het is idd. de interesse in anderen die de nieuwsgierigheid opwekt om elke dag hier te verschijnen. Het is dus wel een positieve verslaving:icon_smile:

@allemaal, veel succes vandaag, hopelijk zal het zonnetje binnenkort dagelijks schijnen en zitten we weer vol energie.

een zonnig groetje van Bianca:icon_flower:

Heey Bianca

Dat is iig togh wel een beetje fijn om te horen dat het vaker gebeurd, ik weet namelijk ook helemaal niet wat er gaat gebeuren als uit dat bloedonderzoek blijkt dat ik een eisprong heb gehad.

En jhaa we gaan alweer bijna trouwen 11 juni is de grote dag !! :smiley_wedding: dus nog zo'n 2,5 maand.

Volgende week donderdag (jhaa 1 april haha) om 11 uur gaan we in ondertrouw :laugh:

Liefs Tabitha

Geplaatst

O, wat spannend Tabitha en is je kleine meid het bloemen/bruids-meisje?

Wij zijn vorig jaar getrouwd en mijn meisje was toen 4,5 en ook van de partij, in jurk met bloemenmandje en ringkussentje.Zij kreeg ook een ringetje van ons en de ambtenaar heeft haar met ons in de echt verbonden, een aandoenlijk moment.

Het is een leuke leeftijd om haar er bij te betrekken vind ik. ze maakt het op deze leeftijd op dit moment bewust mee, later zal ze het wel weer vergeten zijn, maar voor nu is het dus ook best spannend.

Ik wens je heel veel succes met de laatste voorbereidingen en dat je er ook van mag genieten natuurlijk.

Liefs Bianca

Geplaatst

Hallootjes,

Bloed is geprikt en wordt met spoed behandeld op het lab. Mag om 14.00 uur bellen naar het ziekenhuis. Dan hebben ze de uitslag besproken met de arts.

Nog heel even geduld voordat we weten waar we op dit moment aan toe zijn. Spannend hoor. :nerves:

Ik wil iedereen bedanken voor het medeleven en de lieve berichtjes, laten we hopen dat het helpt he!.

Ga maar ff wat doen hier dan gaat de tijd een beetje.

Laat jullie strakjes weten wat er uit de bloedtest is gekomen.

Een :sunny: groet van Bianca

Geplaatst

:confettistars::confettistars::confettistars:

Ja hoor we zijn ZWANGER

Het is echt duidelijk gebleken uit de bloedtest in het ziekenhuis.

Ik ben blij blij blij. Mogen volgende week vrijdag 2 april voor de echo.

Heel veel lieve groetjes,

Bianca

Geplaatst

o Bianca wat top zeg, ben heel blij voor jullie, wat was dat spannend!

van harte gefeliciteerd en dat alles maar naar wens zal verlopen.

hoop zo dat het toch door die oorlel komt, dan is er ook hoop voor mij deze maand.:worthy:

:handh9mos:

Liefs Bianca

Geplaatst

En weer een update. Ik reageer momenteel niet zoveel op het forum... ben even druk met mezelf...

Het weekend verliep vrij rustig, wel weer regelmatig wat buikpijn en bloedverlies. Maar geen miskraam.

Vanochtend weer bloed geprikt en om half twaalf de afspraak.

Hcg was weer gestegen. Nu iets minder dan 1000. De stijging blijft te weinig, het gaat dus mis, maar dat wisten we al...

De kans op een bbz wordt steeds groter, de gyn schat het nu op 70%. Het hcg moet 1500 zijn. Dan moeten ze wat zien in m'n baarmoeder. Zien ze het dan niet, dan zit het in m'n eileider. Helaas is m'n hcg nog geen 1500, dus ik moet weer afwachten.

Donderdag weer terug voor bloedprikken en een echo. Ik heb strenge instructies gekregen: moet rustig aan doen, mag niet werken en bij pijn of andere rare klachten gelijk bellen. De gyn verwacht me eigenlijk al wel eerder dan donderdag terug met buikklachten. De kans is dus zeer groot dat ik deze week in het ziekenhuis beland. Ze hadden er al over nagedacht om me op te laten nemen, maar ze denken dat ik het zelf wel goed in kan schatten.

Al met al baal ik vreselijk. Ik was op m'n werk, maar ben dus maar naar huis gegaan. Ik heb echt het gevoel dat ik af zit te wachten totdat de buikpijn losbreekt en ik naar het zkh kan....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden