Ga naar inhoud

Eiceldonatie Stichting Geertgen of Spanje?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Esther,

hier geld het zelfde ook ik ben gek geworden van alles wat ik voel en ik moet zeggen dat er al twee testjes er tegen aan hebt gegooid gisteren op wd 10 was hij helaas negatief en vandaag heb ik er weer een gedaan en wat denkje ik zag een hele lichte plus dus wie weet zijn we strak allemaal zwanger in deze maand.

Misschien is het ons allemaal wel gegund wij allemaal met ECD en allemaal in dec een tp het zou wel erg geweldig zijn als dat zo is.

Ik teken er in iedergeval voor!!!!!!!

• Reacties 456
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha Esther en Chantal,

Bij mij precies hetzelfde hoor. Ik zit pas op wachtdag 5 en wordt er nu al een beetje gek van, hoe moet dat volgende week ? Voel sinds de tp van alles, misschien zit het ook wel tussen m'n oren. Maar goed, het is genoeg om mezelf gek te maken....

Ben wel blij dat ik weer aan het werk ben, heb ik tenminste wat afleiding. Hubbie was super lief de eerste dagen, (en nog steeds hoor !! ;-) ) moest echt rust van hem houden. Hij heeft echt alles voor me gedaan. :-) Maar dat maakte wel dat ik meer lette op wat er in m'n lichaam gebeurde en mezelf van alles aan praatte...

Gelukkig gaan we komend weekend samen een weekendje weg, dat kunnen we wel gebruiken.

Chantal, dat je het durft hoor, vroegtesten. Ben zelf erg nieuwsgierig van aard en heb soms weinig geduld. Maar met zoiets, weet het niet hoor. Wil het wel 1000% zeker weten en niet al in een eventuele dip raken door vroeg te testen. Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat dat lichte plusje de komende dagen alleen maar duidelijker en duidelijker wordt !!!!!!!!!! Zou een zeer mooi vervroegd kerstcadeautje voor jullie zijn. :-)

Geplaatst

Hoi Ilona en Chantal,

ik heb vanmorgen ook een testje gedaan maar helaas er was nog helemaal niks op te zien echt even een K.T momentje nu ga ik echt wachten tot vrijdag en maar hopen dat het dan toch een positieve test mag zijn!!!!!!!!

Jeetje chantal dat zou wel echt super zijn als dat lichte streepje doorzet.

liefs en sterkte in deze ww,

Esther

Geplaatst

chantal

dat is wel een heel goed begin , een licht plusje!

Hopelijk is het donderdag een dikke vette plus!

Een plus is een plus!!!

you go girl!!!!

ik ga nog even door met duimen voor jou

en natuurlijk ook voor de andere dames :wink:

wij gaan allen het jaar uitknallen met postieve testen!!!!!! :santahat:

liefs Claudia

Geplaatst

Esther, Wat balen zeg kan mij voorstellen dat je even een k-momend had ik hoop zo voor jullie dat het allemaal gaat lukken.

Claudia hoe gaat het met jou? Moet zeggen dat ik het zo fijn voorjullie vind dat je dan nu ook echt een tp hebt gehad jullie hebben er erg lang op moeten wachten het is jullie gegund.

Ik blijf gewoon mee duimen hoor voor ons allemaal, ik heb net nog een testje gedaanen moet zeggen dat ik er niet gerust op ben het plusje wordt niet echt dikke dus ik ga morgen ma is de digitale test van CB doen misschien staat daar dan wel 1-2 weken op.

Liefs Chantal

Geplaatst

Hee chantal

Jij houdt het wel spannend zeg, maar goed morgen officiele testdag toch?

Ik ga nog harder voor je duimen, ze draaien al als gek overuren hihi

Misschien idd de test van CB proberen!

Met mij wel oke

Ben vandaag weer begonnen met werken, gelukkig een rustig gezinnetje

en op een woonboot dus wel leuk, en geeft wel afleiding

en het is maar voor 5 uurtjes dus ook wel lekker nu

Verder allemaal spannend pfff

En ik voel al dagen van alles mijn borsten/tepels, mijn onderbuik

En heb constant blosjes op mijn wangen ziet er wel gezond uit hihi.

Ik hoop dat het van een zwangerschap komt, maar we weten allemaal hier dat het ook net zo goed van die bolletjes kan komen.

Ik moet wel zeggen dat ik wel het idee heb dat het eerder is nu deze keer, kan me herrinneren dat het pas in week 2 begon vorige keren.

maar ook weer een antwoord op, ik breng die bolletjes nu met een applicator/huls in dus ze komen nu verder in zeg maar, misschien dat zo de bolletjes beter hun werk doen?

Ik vind het wel prettig zo die bolletjes inbrengen met dat ding, gaat me wel goed af.

En ik heb niet zo meer trek als voorheen, kan niet zo veel meer eten, ik eet wel hoor, maar moet me er toe zetten.

Ik hoop zo dat de zwangerschap doorzet bij jou!

Moed houden hoor

geen bloed is moed!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hey Claudia,

Helaas ga ik pas morgenavond laat of vrijdag ochtend testen mijn man moet namelijk weg vanavond en komt morgen laat in huis en hij wil er perse bij zijn dus moet ik het geduld opbrengen.

Ik ga helaas ook steeds meer twijvelen of ik inderdaad elke keer een lijntje zie of dat ik mijzelf voor de gek hou whaaa wordt hier een beetje opstandig van en erg onrustig van en dan ook nog wachten op morgenavond.

Fijn dat je lekker weer rustig aan het werk kunt en dan op z'n woonboot dat lekker schommeld.

Ja en dan wat je allemaal voeld is erg verwarrend ook ik denk elke keer weer dat het door de bolletjes komt maar het hoeft natuurlijk niet het kan natuurlijk altijd een geweldig wondertje aan het groeien zijn he (laten we het hopen)

Ik ga ook nog even door met heel hard duimen voor ons allemaal en zodra ik wat weet laat ik het jullie weten hoor.

Liefs Chantal

Geplaatst

Hey Claudia en de anderen...

Hier ben ik dan weer. Afgelopen vrijdag is de punctie van de donor geweest.

(claudia, wij waren er om 10.30)

Uiteindelijk zijn er 2 embryo's teruggeplaatst...en nu is het afwachten. Helaas zijn er geen eskimootjes.. er was 1, maar die heeft zich helaas toch op het laatst verkeerd gedeeld.

Nu is het afwachten en dat maakt me weer super onzeker, vandaar dat ik ook niet zo veel op de site ben, hoe meer verhalen ik lees, des te onzekerder ik word... ik voel namelijk niets..... en daar kan ik me helemaal gek mee maken, dan wordt ik onrustig van. Nog 2 weken wachten, we hebben maar besloten om na de kerst te gaan testen..

Ik ben ook blij dat het met jou goed is gegaan, we zitten weer in een spannende periode!

Liefs

Geplaatst

Hee suus

toevallig dat jullie ook in het ziekenhuis waren die dag

En wel goed dat je er 2 geplaatst hebt gekregen toch net eventjes iets meer kans.

Ik voel wel vanalles, maar is ook niet prettig hoor, want ik denk dat het door de bolletjes komt wat ik voel, dat maakt mij weer onzeker pffff

Spannend allemaal he deze weken pfff, ik heb vannacht ook niet goed geslapen en zit er nu ook heel eventjes doorheen.

zo weer werken dus heb ik een beetje afleiding si wel ffies lekker.

Meissie zoek jij ook afleidng en hou je goed he, doe rustig aan!

Wel gezellig samen met jou op het bankje :santahat:

en met chantal!

Suus jij ook heel veel succes he, ik ben voor jullie aan het duimen!!!!

@Chantal succes vanavond met testen, ik duim nog steeds heel hard voor jullie!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Dankje wel Claudia,

Helaas word het toch morgen vroeg mijn mannetje belde net en hij komt echt heel laat thuis dus toch nog langer wachten.

Moet zeggen dat dit niet echt bevorderd hoor wordt alleen maar onzekerde en mijn misselijkheid is vandaag ook veel minder wel heb ik nog last van mijn tepels en ben ik erg moe en ook ik heb van die blosjes op de wangen ( alleen in de avond).

Voel jij je verder goed en kun je het nog een beetje uithouden?

Suze, wat goed dus jij nu ook op het wachtbankje wanneer mag jij testen?

Esther, hoe gaat het met jou hou je het nog een beetje morgen weer testen ik hoop zo voor jullie dat er toch een dikke streep staat.

Ik blijf ook gewoon heelhard duimen voor ons allemaal het moet toch een keer lukken bij ons?????

Liefs Chantal

Geplaatst

Na twee keer een licht positieve test in handen hebben gehad hebben we vannacht en vanmorgen twee keer negatief getest.

Ga zo even bellen en vragen wanneer we door kunnen we hebben er gelukkig nog 2 in de vriezer.

Claudia, Suze,Ilona heel veel succes hopelijk hebben jullie een beter resultaat.

Esther hoe is het met jou????

Geplaatst

Ha Esther,

En, al getest ? Ben erg nieuwsgierig, duim voor je dat 't een positieve test is !! :-)

Chantal, de volgende ronde gaat het gewoon lukken bij jullie, hoor !!!

Groetjes,

Ilona

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wij mogen ook rood gemaakt worden hebben vanmorgen getest en deze was negatief ben nog steeds niet ongi maar neem aan dat dat wel zal komen.

Dit was voor ons echt de laatste keer

jan 2004 gestopt met de pil

* april 2006 spontaan zwanger * juni 2006 miskraam

* 12 iui

* 3 eigen isci`s

* 1 ecd

We zullen nu echt samen verder moeten.................

Veel suc6 voor iedereen die in dit slopende traject zit,

Esther

Geplaatst

Hoi Esther,

Sorry voor de late reactie, ben met manlief een weekendje weggeweest. Wat onzettend klote zeg.... :-( Heb het erg met jullie te doen !!!

Hoe gaat het nu ondertussen met je/jullie ?

Heeeeeel erg veel sterkte ermee !!

Ilona

Geplaatst

Hoi Ilona,

wat lekker er even met z`n tweetjes tussenuit.......

Ben vandaag ongi geworden dus het is nu echt de harde werkelijkheid ook al weten we dat we er voor ons gevoel alles aan hebben gedaan het is heel erg moeilijk om het allemaal te bevatten het gevoel zegt ik wil het nog een x proberen maar mijn verstand zegt dat het niet meer kan zowel psychies als lichamelijk heb ik het de laatste keer heel erg zwaar gehad. Mijn lieve ventje zegt dat ik eerst maar even goed uit moet rusten en alles op een rijtje proberen te krijgen.

Hoe is het met jou in de ww heb je het zwaar of gaat het wel????????

Hoop voor jullie dat je een positieve test mag krijgen.

Lieve groetjes,

Esther

Geplaatst

Hoi Esther,

Neem er ook maar goed de tijd voor om het allemaal te verwerken. Ik weet niet wat ik in jouw situatie zou doen, daar wil ik voorlopig nog niet aan denken. Maar 't lijkt me echt vreselijk... :-( Heb het dan ook erg met je/jullie te doen. Probeer nu maar eerst lekker aan jezelf te denken en allemaal leuke dingen te doen en dan langzaam aan verder kijken.

De wachtdagen gaan hier gestaag vooruit. Zo'n weekendje weg helpt wel, geen internet ofzo in de buurt om op te zoeken wat ik allemaal voel. hehe Ik voel namelijk van alles in m'n lichaam, maar dat kan natuurlijk ook van de bolletjes komen.

En ik probeer ook zoveel mogelijk leuke dingen met vrienden enzo te plannen. En dat lukt tot nu toe aardig. Alleen vanavond niks te doen, de rest van de week ben ik lekker bezig. Moet nog tot vrijdagochtend volhouden, dan mag ik eindelijk testen. Pfff, duurt nog wel lang hoor.

Liefs,

Ilona

Geplaatst

Hey Ilse, Claudia en Suze,

Hoe gaat het met jullie houden jullie het nog een beetje vol ik blijf heel hard duimen en het kaarsje brand hier voor jullie dat jullie maar met geweldig nieuws 2009 uitknallen.

Liefs Chantal

Geplaatst

Lieve Esther,

Hoe gaat het nu met jou en hoe voel jij je nu?

Hier gaat alles weer zijn gangetje en zijn we ons alweer aan het vorbereiden maar ik moet zeggen dat ikl toch zo af en toe nog boos ben dat het niet gelukt is en dat we dus nog en keer die vreselijke wachtweken in moeten.

Meid hou je taai in denk ook aan jullie deze dagen.

Liefs Chantal

Geplaatst

Hoi Chantal en de rest,

Super bedankt voor het meeleven !!! Dat kunnen we wel gebruiken. Vind deze aller laatste wachtdag echt mega zwaar. Voel me emotioneel wel labiel, alsof ik ieder moment in janken uit kan barsten. Weet niet of dit door de spanning komt, door de bolletjes of evetueel.... Ben ook sinds een paar dagen echt super moe. Heb in het begin van de week wel ongi krampen gehad, maar die zijn nu eigenlijk wel weg. Voel nu in m'n buik eigenlijk niet veel meer, m'n borsten daarentegen blijven gevoelig. En bruine afscheiding sinds wachtdag 10 ongeveer. Maar dat is echt niet veel en de ene dag wel en de andere dag niet. Pfff, vermoeiend allemaal, want je blijft maar malen over waar het aan zou kunnen liggen. Maar zoals hier boven al geschreven, het kan natuurlijk allemaal door de bolletjes komen. Zolang ik niet ongesteld ben blijf ik duimen op de beste kerst ever !!!! :-)

Claudia en Suze, hoe gaat het met jullie ? En Esther, hoe gaat het verwerken van jullie tegenslag ?

Liefs,

Ilona

Geplaatst

Chantal

het gaat allemaal wel, het is dat ik werk en met de voorbereidingen voor de kerst bezig ben, boodschapjes enzo, dus genoeg afleidning.

maar ik zou de test willen doen ipv morgen of overmorgen.Durf ook niet zo goed, zo bang dat die negatif is pffff

Ik voel ook iets minder van alles, af en toe mijn buik nog wel eens en mijn borsten maar wel iets minder, zou toch erger moeten worden? ik weet het niet hoor wat dat betekend, ik zou toch wel wat misselijk moeten worden ook of mijn smaken veranderen ofzo?

Allemaal erg spannend

Nog wel steeds die blosjes op mijn wangetjes hihi

liefs Claudia

Geplaatst

Ha dames,

Ik heb super goed nieuws, ik heb namelijk positief getest vanmorgen. Onze kerst kan in ieder geval niet meer stuk !!!! :-))))))))

Claudia, wanneer test jij ? Veel succes, ik zal voor je duimen.

Liefs,

Ilona

Geplaatst

Ilona, Wat een geweldig nieuws van harte gefeliciteerd en nu vooral genieten meid.

ben zo blij voor jullie geweldig en hopelijk komt claudia straks ook met goed bericht het is jullie allemaal zo gegund.

Liefs Chantal

Geplaatst

hoi hoi dames,

Hier weer een berichtje van mij...wij hebben 3e kerstdag getest...en we zijn zwanger..... n dikke vette plus!

We zijn zo blij..

Ilona, gefeliciteerd, meid wat een mooi nieuws.. 2010 kan niet beter beginnen!

Chantal.. voor jou hoop ik dat 2010 ook een mooie nieuwe start zal gaan geven!

Esther, ik hoop echt dat jij het nog niet op gaat geven, wij komen ook van heeeel ver, tig tegenslagen...en nu... nu is het toch gelukt, ik hoop dat zodra je je wat beter voelt en je er weer de kracht voor hebt wederom een poging gaat wagen.

Liefs

Geplaatst

Hey Suze,

Ook even hier wat een geweldig nieuws het is jullie allemaal zo gegund

Ik las net bij Claudia dat je 22 jan de eerste echo hebt spanned hoor.

Ik ga voor jullie allemaal duimen dat het goed blijf gaan en dat er over 9 maanden er 3 geweldige wereldburgertje bij zijn gekomen en natuurlijk over +- 10 maanden nog eentje hahaha

Geniet vooral van deze bijzondere tijd.

liefs Chantal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden