Ga naar inhoud

Eiceldonatie Stichting Geertgen of Spanje?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja natuurlijk, ik leef met je mee!!!

Fijn dat je slijmvlies perfect van dikte is!!

Wat spannend klaar voor ontvangst!!!!!!!:hello2:

Hopelijk is er snel een donor!

Liefs Claudia

• Reacties 456
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Claudia & Suze,

Ik wil jullie eventjes ontzettend veel succes wensen voor de komende tijd!! Eindelijk gaat het nu dan echt van start en ik kan me voorstellen dat jullie staan te popelen.

Ik blijf jullie volgen hoor........

Even voor jou Suze, ik ben zwanger geworden via eiceldonatie (donor gevonden via internet oproep) en ga ontzettend duimen dat dit ook bij jullie dadelijk het geval zal zijn.

@ Claudia, toi toi meis..... eindelijk beweging in de zaak. Op naar die positieve test en foto met de kerst!!! Hier alles verder goed, buikje begint te komen maar pas nog steeds in mijn kleren. Verdrietige week gehad, want mijn schoonzus is na een kort ziekbed op 51-jarige leeftijd overleden. Heel dubbel, met leven in je buik op een trieste begrafenis staan..... en mensen die je feliciteren en condoleren.

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hee Elena

Fijn om te lezen dat het goed gaat met jou en de kleintjes en je al een buikje krijgt, leuk!

Wel naar dat je schoonzus is overleden gecondoleerd ermee.

En sterkte!

Heel dubbel he de een verwacht nieuw leven en de ander verlaat het leven.

Jammer dat zie de kleintjes dalijk niet kan zien.

Hier zit eindelijk inderdaad beweging in de zaak

ben lekker aan het pillen slikken en dat gaat lekker rap.

Begin vandaag alweer in een nieuwe week van het schema.

En deze week gaan we lekker op vakantie dus zal ook wel lekker rap gaan dan, dus gaat ook harstike goed!

Op naar de kerstfoto!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Dames,

Elena nog gecondoleerd.... veel sterkte.

Voor ons is het zoverrrrrrrrrrrrrrrrrr! Er is een donor, ben op van de zenuwen en heb amper geslapen... kan me niet meer concentreren, ben er helemaal niet meer bij!!! Het gaat ook ineens zo verschrikkelijk hard, harder dan we ooit hadden gehoopt.

Echte details weten we nog niet, maar morgen is het zover...pffffffff... weet ff niet waar ik het zoeken moet, ben zooooo verschrikkelijk hyper!

Zou het dan nu eindelijk een keer goed gaan!?!?!

Liefsz

Geplaatst

Hoi hoi,

Nou om eerlijk te zeggen.... ik ben depri! Zit er eventjes volledig doorheen.

Onze donor had 18 follikels... waarvan de helft voor haar zouden zijn en de andere helft voor ons, helaas bleken er maar 2 geschikt te zijn (dat is dan toch wel een kleine tegenvaller, ondanks dat je zo ontzettend blij bent, je hoopt toch op meer, waarvan je dan ook gelijk het verwijt naar jezelf maakt hebberig te zijn...erg hé), waarvan 1 niet bevrucht is en 1 wel.. Die heeft zich ook gelukkig goed gedeeld en is nu ook teruggeplaatst.

De terugplaatsing was natuurlijk weer een ramp... bij mij gaat niets normaal. Ten eerste was ik er met lege blaas, terwijl je er met volle moet zijn (niemand die me dit verteld had!). Na heel veel heen en weer gepor begon men te twijfelen of mijn baarmoeder wel toegankelijk was. Natuurlijk zat ik gelijk weer in de stress en voelde me gelijk weer ontzettend huilerig.

Ik werd weer terug gereden naar de kamer en moest eerst heeeeel veeeel drinken zodat de blaas tegen de baarmoeder zou aan drukken en alles beter in beeld zou komen, helemaal omdat mijn baarmoeder gekanteld ligt.

Na 15 minuten werd ik weer naar binnen gereden, maar op de echo was mijn baarmoeder nog steeds niet goed te vinden, toen zijn ze het wel gaan proberen en is het uiteindelijk gelukt. (super blij natuurlijk)

Echter nu zit ik weer in een giga dip.. heb niet het idee dat het gelukt is, dat het bij terugplaatsing al niet goed is gegaan, het ging allemaal zo raar.

Ik ben het vertrouwen in mijn lijf kwijt en zit constant tegen het huilen aan. Ik weet het fftjes niet meer. Voel me alles behalve blij, ben me denk ik weer aan het voorbereiden op een enorme teleurstelling.

liefzz

Geplaatst

Nou ben nu eigenlijk nog niet zenuwachtig, of misschien wel maar ik ben een kei in het wegstoppen daarvan. Volgende week zal dat wel komen.

Geplaatst

Wat goed van je!

Wij hebben de afgelopen tijd al zoveel tegenslagen gehad dat ik eigenlijk ook niet meer durf te hopen..

Voor jouw is het ook al de 3e X, was dit de 1e keer dat je 2 mocht laten terugplaatsen? Of heb je hiervoor bewust gekozen?

Geplaatst

Nee hé! Je hebt het gevoel dat het uiteindelijk niet meer zover gaat komen dat zo'n wonder ook voor ons is weggelegd. Dat gevoel heb ik heel erg. Als het de 1e keren niet gelukt is, waarom dan nu wel?

Wij mochten de 1e 2 keer maar 1 emrbryo terug laten plaatsen. De derde keer mochten we er twee. Maar ik vraag me wel af of je daardoor meer kans hebt op een zwangerschap.

Geplaatst

Hey Suze,

Wat balen dat je z'n rot dag hebt en dat de TP niet zo lekker is verlopen ik hoop echt voor jou dat het dat jullie over 9 maanden een wondertje krijgen ga gewoon de heel hard duimen dat het lukt.

Liefs Chantal

Geplaatst

Hoi hoi,

Ja, dat gevoel heb ik ook heel sterk dat we misschien wel vanalles kunnen gaan proberen, maar dat het gewoon niet voor ons is weggelegd en dat alles tevergeefse moeite is, wat alleen maar meer diepere sporen van verdriet creeerd.

Maar goed, we moeten hoop houden hoor, geloof ook dat positief denken beter is dan negatief!

Volgens de arts die ik heb, leidt de terugplaatsing van 2 embryo's tot een extra kans. Dan kunnen 2 proberen te hechten en anders maar 1tje!

Ik geloof daar ook in hoor... Een dubbele kans!!

Ik hoop zo dat het ook goed met jou gaat komen!

Geplaatst

Hallo suzu

Hoe is het met jou?

Ik lees iets over een vervelende TP maar ik kan daar nergens wat over terug vinden!

Dus je heb al een TP gehad, dus het is dan allemaal nog wel vlot gegaan bij jou.

Ik zit in week 6 van het shema ben net klaar met de provera en slik deze week 1 tbl estradiol, maandag de 12 oktober slijmvliesmeting

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Claudiaatje,

Ook weer terug... had je vakantie!?!?

Ja, de terugplaatsing was geen feestje. Ik wist niet dat ik met volle blaas moest komen....en daarnaast konden ze niet in mijn baarmoeder komen.

Die ligt gekanteld.. en was niet goed toegankelijk. Uiteindelijk is het wel gelukt (alhoewel ik er een slecht gevoel bij heb, maar maandag maar testen!), maar wel na een hele liter wat gedronken te hebben en veel gedruk en gepor op mijn buik, wat me behoorlijk zeer deed.

Wat spannend dat jij ook weer een meting hebt... als dat goed gaat, dan kan het ook zomaar zo zijn dat jij ook mag!

Spannend hoor!!!!!

Ik moet maandag testen, maar heb er geen goed gevoel bij...ik voel ook helemaal niks.. nou begrijp ik dat je niks kan voelen, maar toch!

We wachten af en hopen er het beste maar weer van!

Liefs

Geplaatst

hee suze

ja ik ben lekker op vakantie geweest naar aruba

dus ik kan helemaal fris en fruitig de poging afmaken over een paar weekjes!!!

de 12de bmsmeting en dan hopen dat het wel goed is nu, ik heb er de volste vetrouwen in.

En dan ook net als jj snel TP!!!

En dan in die vreselijke wachtweken pfff maar heb er wel ontzettend zin ik kan niet wachten.

Wat naar dat de TP zo pijnlijk en lastig is geweest dat is niet leuk ik heb er gelukkig geen nare ervaringen mee.

ik had de laatste keer ook net geplast had er ook geen erg in, maar moest nog een uur wachten en heb toen een paar bekertjes water achter elkaar gedronken en lag ik daar met een overolle blaas uiteindelijk plassen dat ik moest pff.

laten we hopen dat je geen TP meer hoeft en deze poging raak is en jullie wens vervult word!!!

Nog een paar dagen en dan mag je testen spannend , hier word in ieder geval al hard voor jou geduimd voor een postieve uitslag!!!!!

Daar gaan we voor!

En dat je nu nog nietzo veel voelt hoeft niets te beteken de een voelt van alles en de ander bijna niets, zo gaat dat je kan er niets van zeggen totdat je test!!!!

Maar moed blijven houden hoor!!!

Geen bloed geeft moed is hier het motto!!!!!!

liefs Claudia

Geplaatst
Hallo lieve dames,

Ik ben 33 jaar en ben vervroegd in de overgang.

Op dit moment denken mijn vriend en ik veel na over eiceldonatie... en dan niet uit onze vriendenkring (ik durf het niet te vragen en denk ook niet dat ze het willen), maar anoniem... via iemand die zich aandient bij Geertgen (en dan op latere leeftijd vertellen) of naar Spanje en dan echt anoniem (spanje heeft geen wachtlijst). De keus is nou wel heel moeilijk, omdat als we naar Spanje gaan en mocht het lukken, het kindje nooit kan achterhalen wie zijn donor is... en daar heb ik moeite mee, zal het kind daar wel mee om weten te gaan, zal het ons het kwalijk nemen!?!? Ik weet het niet.

Maar goed... zijn er dames die ook voor deze keus hebben gestaan...zo ja, hoe ben jij daarmee om gegaan.. heeft iemand ervaring met Spanje?

Op dit moment hebben we al een afspraak bij Geertgen gehad en hebben we in juli een afspraak staan in Spanje, mocht het bij Geertgen niet lukken.. en de wachttijden ellendig lang zijn...

Weet iemand wat de wachttijden zijn!?!?

Ik ben zooo opzoek naar iemand die ook in dit bootje zit..... en ervaringen wil delen, ik hoor graag van jullie..

Liefs Suze

Hoi Suze,

Ik heb net je berichtje gelezen en sta zelf voor de keuze Geertgen of Spanje en ik weet niet wat ik moet kiezen.

Ben benieuwd wat jij hebt gekozen.

En wat je kunt verwachten op de eerste afspraak met Geertgen (heb er binnenkort zelf een afspraak)

Ik hoop dat jij mij wat wijzer kan maken.

Groetjes Nikki

Geplaatst

Hey Claudiaatje,

Wat lekker dat je op vakantie bent geweest... wij willen eigenlijk ook nog ergens in de komende 2 maanden.. Het is even afwachten hoe het allemaal loopt, want ja..we willen ook dit traject..

Maar Aruba, was het leuk daar!? Nog leuke tips of hotel? Misschien is het straks ook wat voor ons.. hoor het graag.

Maar wat ontzettend spannend ook voor jou joh.. je bent ook gewoon bijna aan de beurt... nog heel even geduld en dan is het ook zover voor jou.. hopelijk dat het ook zo snel gaat!

Maar geen bloed...goed... die vlieger gaat helaas volgens mij niet op. Ik heb een shot Lucrin gehad, die legt alles plat, dus ongi wordt ik niet. Ik moet gewoon testen.. is het negatief, dan stoppen met de medicatie en dan volgt er een bloeding, niet stoppen met de medicatie houdt dus in niet ongi worden...

Maandag testen... tis allemaal zo spannend en echt naar mijn lijf luisteren kan ik ook niet want ik voel niks.. zucht!

Nikki:

Wij hebben gekozen voor Stichting Geertgen, a. omdat dat dichterbij was, b. behoorlijk in de kosten scheelt, c. omdat het Nederlands is en qua communicatie makkelijker is.

Dat neemt niet weg dat we wel bij beiden een afspraak hadden hoor, om te orienteren, maar na het gesprek bij Geertgen hadden we daar een goed gevoel bij en hebben daarvoor gekozen. Ook met wederkerigheid hebben wij geen bezwaren. Waar we uiteindelijk nog wel over nagedacht hebben is dat in Spanje echt gekeken wordt naar je haarkleur, kleur ogen en andere kenmerken en daar zoeken ze bij... bij Geertgen heb je daar geen keuze in... alhoewel ze altijd zullen kijken dat het niet vloekt qua kleur.

Liefs van een zenuwachtige SUze.

Geplaatst

Ja dat geloof ik graag dat je zenuwachtig bent voor de test!!!!!

Maar geloof me als het inderdaad positief is heb je 3 weken later een eerste echo, die weken duren ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang

zit er idd een vruchtje, klop het hartje pffffff

iedere keer heb je wel iets om zenuwachtig om te zijn en om naar toe te leven

Ik duim voor je!!!!!!!!!!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Claudiaatje,

Ik was toch even benieuwd...

Heb jij geen injectie Lucrin gehad?

Zo nee... weet je ook waarom je die dan niet hebt gehad?

Liefs

Geplaatst

hoi suze

nee heb ik niet gehad ok de andere keren niet.

maar ik denk omdat ik zo en zo geen eigen cyclus heb dus er hoeft bij mij geen cyclus stil gelegd te worden

komt door het sydroom van turner wat ik heb , heb geen eisprong vandaar dat wij voor eiceldonatie gaan!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi hoi,

Dat is ook zo.. ik heb het gelezen, maar ik ken het eigenlijk niet. Nu heb ik het gegoogled en dan komt er echt heeeel veel symtomen naar voren! Ik hoop dat je het in milde vorm hebt, want als ik dat zo allemaal lees...

En dan heb je er ook nog MS bij..

Maaaaaaaaaarrrrrrrrr... een collega van mij heeft ook MS, werd wonder boven wonder toch zwanger, ondanks dat ze zeiden dat het niet kon... en heeft een superzwangerschap gehad!!

Ze had nergens meer last van!!! Ging als een spring in t veld door kantoor!

Energie voor 10! Hoop ook echt dat jij zwanger zult raken en je super goed erbij zal voelen!

Duim ontzettend voor je!!

Liefs

Geplaatst

hoi suze

Ik heb inderdaad en milde vorm, als je mij ziet zou je niet zegen dat ik TS heb, ik ben wel klein 157 maar voor TS niet zo, en dat zonder groei hormonen.

Bij mij kwamen ze er ook pas achter toen ik 18 was, want we gingen toen naar de dokter omdat ik maar geen borsten kreeg en geen menstruatie toen werd mijn bloed onderzocht en kwamen ze er achter dat er iets ontbrak aan mijn chromosomen en ik dus TS blijkt te hebben.

zonder de IVF slik ik hormonen om menstruatie te krijgen een soort of de pil die je dan 3 weken slik en dan een week niet waarin je ongi word.

En ik heb een borstvergroting laten doen een aantal jaar geleden dus ik zie er op en top vrouw uit!

Ik wist toen ook gelijk dat ik geen kinderen kon krijgen zelf, dat wist ik dus vrij snel toen ik 18 was, maar ja toen niet met kinderen krijgen bezig!

toen was eiceldonatie er ook helemaal nog helemaal niet en IVF net

en nu gelukkig wel!!

10 jaar later kwamen we er ook achter dat ik MS heb, ook in milde vorm gelukkig ben alleen heel snel moe maar heb geen aanvallen meer denk ook omdat ik minder ben gaan werken toen, werk nu zo een 5 a 6 uur per dag..

Het schijnt zo te zijn met MS dat je je zelf heel goed gaat voelen tijdens de zwangerschap jou verhaal bevestigd dat nog eens.

mijn nicht met MS heeft ook 2 kinderen nog gekregen.

En iemand hier op het forum zelfs een tweeling.

En ik duim voor jou!!!!!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi hoi,

Jeetje Claudia, wat een verhaal. Jij hebt ook al veel meegemaakt! En wat een lastige leeftijd om dat te ontdekken op je 18e! Dan zit je al in de pubertijd..

Maar als ik het goed begrijp.. dan zijn je eierstokken niet aanwezig, maar je baarmoeder wel (gelukkig..want daar kunnen we echt niet zonder!) en die kunnen ze dus nu wel kunstmatig in de goede stand krijgen met de medicijnen!? En als ik het dus goed begrijp, hoef je dus geen verdere complicaties te hebben met TS en een evt. zwangerschap... het is dus niet gevaarlijk ofzo voor je? Of moet je als het straks slaagt (en daar gaan we natuurlijk vanuit) onder strenge controle blijven?

En hartstikke top dat je borstvergroting hebt gedaan...kan het me helemaal voorstellen hoor! Zelf was ik zeg maar wat overbedeeld, ik stond waarschijnlijk vooraan toen ze uitgedeeld werden ;-), en heb dus nu ongeveer 10 jr geleden ervoor gekozen voor verkleining! En reken maar dat ik mezelf daar een stuk beter bij voel... dus jouw keuze kan ik me helemaal voorstellen! Harstikke goed! Borsten zijn en blijven toch harstikke belangrijk voor een vrouw.

Nog maar 3 dagen wachten en dan ist zover......... ben zenuwachtig!

loop ook steeds te gluren bij het wachtbankje, zie daar ook weinig positief nieuws.. en dat maakt mezelf ook wel weer wat depri, maar we moeten gewoon afwachten.....

liefs

Geplaatst

hoi suze

Ja veel meegemaakt wat gezondheidszorg betreft.

Bij mij is gewoon alles aangelegd ook eierstokken en ook baarmoeder

alleen iets kleiner dan bij vrouwen zonder TS.

maar die eierstokken doen niets ik heb geen eitjes en maak geen eisprong aan.

En het minpuntje van de kleinere baarmoeder is dat bij een evt tweelingzwangerschap de bevalling veels te vroeg zou kunnen komen met alle gevolgen van dien voor de babys.

dr Ruis wil dan ook eigenlijk maar 1 emmy plaatsen, maar aangezien wij de vorige 2 x keer er 2 TP hebben gehad doen we tenzy dat houd in zijn ze matig dan 2 en zijn het toppers dan 1 emmy.

En verder wat TS en MS betreft geen byzonderheden voor een zwangerschap/bevalling

En wat borsten betreftik stond dus als laatste in de rij haha

oneerlijk verdeeld he, het zou allemaal gelijk moeten zijn ook geen gedoe met bhmaten dan meer hihi.

Maar zou is het nu eenmaal niet.

Ik ben ook blij dat ik het heb gedaan voel me op en top vrouw daarmee daarna.

Fijn dat jouw operatie je ook beter hebt doen voelen!

Ja spannend he die wachtweken en zeker als het op het bankje de laatste tijd niet zo goed gaat helaas.

Het blijft spannend tot op het laatste moment, wat heel moeilijk is.

Hoe is het eigenlijk gegaan ?

Heb jij je TP in Genk gehad of in eindhoven?

En waren jullie in het gebouw (geertgen) toen de donor de punctie kreeg en moesten jullie met het koffertje naar Genk of eindhoven?

En hoelang krijg je van te voren telefoontje wanneer het gaat gebeuren en hoelaat je er moet zijn?

Veel vragen he, maar het zo dichtbij nu en ben nieuwsgierig hihi.

Fijn weekend

liefs Claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden