Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

helemaal gek bedoel je...hahahahahaah

En jij hebt heerlijke kindjes en je bent lief...hahahahaaha

En je bent een mazzelkont dat jou kindjes niet kwijlen....hahahahaha

Morgen ga ik de foto`s even plaatsen......en met de meeting neem ik de de foto1s voor je mee....die twee die ik dichtbij heb genomen zijn heel leuk geworden...wat een lieve snoetjes......ja ze lijken op hun vader hè...hahahahahahah...slappe thee weer...hahahaah

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Grrrrr, iedereen zegt dat ze op Robbert lijken (en ze hebben gelijk, boehoe!).

Niet dat Robbert geen scheetje is hoor, maar ik zou best graag iets van mezelf in hen terug zien....

Toch wel misschien....Iris is al een echte haaibaai, net als mama haha.

Thomas lijkt inderdaad, tot op de grote teen zelfs, op papa.

Ook qua karakter, lief lief lief!

Maar goed, Anne-Meya is ook tè leuk, met kwijldraden hahaha (grapje!)

Mooi excuus om véél leuke kleertjes te kopen en vééél omkleedpartijen haha.

Ik zie uit naar de foto's!

Geplaatst

Enne, die slappe thee kan ook nog op de meeting hoor hahaha.

Of ik geef jou ook zo'n grote door met lekkere bonbons.....

Deze hier is al voor de helft verorberd, burp, oeps haha

Geplaatst

hahahaha...ja die doos heb ik natuurlijk gegeven zodat je wat kilo`s aan zou komen...hahahahahahah

Jij bent echt zo slank...jeetje!

En meiden ...hou haar in de gaten...als je in de buurt komt bij laura krijg je een kus maar ze voelt meteen even je heupen...hahahahahah....vakgewoonte....hahahahahah

Geplaatst

Hahahahahaha, ik dacht eerst dat het je tiet was, hahahahahaha

Dat aankomen zie ik niet zitten, en in mijn bh doen voor wat vulling zal ook tijdelijk zijn.

Geplaatst

hahahahaahahah...mafkees....hahahahaha

Het was gezellig hoor...en wat jij al zegt alsof je elkaar al langer kent...ben nu wel benieuwd naar de andere...jammer dat corine en bianca niet komen!

Geplaatst

Vonnie toch ook niet?

Ik heb trouwens gemist dat Bianca niet komt?

Inderdaad jammer, maar ik kijk inderdaad ook echt uit naar 11-11.

Ben ook reuze benieuwd naar hoe de mannen reageren.

Wij kleppen natuurlijk de sterren van de hemel, maar zij?

Heb je die slaapzak nog gepast? Hopelijk lukt het allemaal maandag

Geplaatst

oh ik vergeet helemaal vonnie onze verbouw vriendin...sorry vonnie!

Ja hij past .....en..jheroen kan ook aardig kleppen hoor...als ie los komt...hahahahah

Geplaatst

Zo je moet ze binnen krijgen nu!

Ik ga mijn bedje in...morgen een drukke dag!

Kus en tot gauw maar weer!

Fijne zondag meis!

Geplaatst

HOi meiden,

Wat leuk dat het zo vertrouwd was jullie mini-meeting!

Grappig dat je elkaar al 'kent' zonder elkaar ooit gezien te hebben.

We hebben in al die tijd zo veel met elkaar gedeeld!

Ben ook heel benieuwd op de meeting!

Lau, leuk een tandje!!!

Joos; hier ook een kwijler hoor! (nee niet ik maar mijn dochter :)

Nou ik ga snel ff de foto's kijken!

Ben benieuwd!

xxx

Geplaatst

hallo

van de week had ik hier verteld dat tim al 2 dagen alleen maar aan het huilen was !

maar waarom weet geen mens

het is in ieder geval weer over,hij drinkt nu ook wat meer,hij dronk 120 cc uit een avent fles

maat 2,nu drinkt hij 165 cc maat 3 maar die is eigenlijk pas vanaf 3 maanden hoop dat het geen kwaad kan,maar het gaat wel een stukje sneller

groetjes en nog fijn weekend steph

Geplaatst

hé steph, klinkt als een sprongetje!! Ja, duidelijk! Zeker omdat hij "ineens" meer drinkt. En kan geen kwaad hoor, speen 3, zit een gaatje extra in, als hij zich niet verslikt of gaat terug geven kan het geen kwaad.

Joos en Laura, leuk dat het zo gezellig was. Gek eigenlijk, elkaar nooit gezien, maar toch het gevoel dat je elkaar heel goed kent. De meeting wordt vast heel leuk. Wij hebben het ook gedaan met de okt. nov. mamma;s en hebben meteen afgesproken dat we het elk jaar gingen doen, was echt enorm leuk, en ook de kids bij elkaar!

Joos, veel succes morgen bij de orthopeed.

Geplaatst

Ja Amanda, volgens mij hadden jullie dcie leuke foto gemaakt van alle kinderen in een kringetje?

Joos, veel succes morgen!

Steph, gelukkig is Tim weer een beetje de oude. Een volgende speen kan inderdaad geen kwaad hoor. Ieder kind is anders wat dat betreft. Iris drinkt met gemak uit een 3-standenspeen, terwijl Thomas zich daar continu in verslikt. Hij zuigt veel steviger, zodat er dan wel teveel uit komt.

Groetjes weer

Geplaatst

Dank je wel meiden......ik vind het eng morgen maar gaat vast goed komen!

Ja steph..maakt niet uit hoor....zolang hij goed drinkt is het goed!

Beau je hebt me weer gerust gesteld.....kwijl kwijl.....hahahahah......ik had van famke al eens een foto gezien waar haar jurkje ook heel nat was...dus ik wist al dat ze niet de enigste was...maar wel lekker zoals bij lau als ze niet kwijlen!

Sab meis....hoe is het daar.....is bij jou en carolijn de koorts al minder?

Als je dichterbij zou wonen zou ik een kop soep brengen voor je.....en als je geen soep lust eet je het toch maar op....hahahahaah...nee zonder dollen hoe is ie?

Geplaatst

Joos, ben je al bij de ortopeed geweest?? OOh ik ben erg benieuwd hoor?? vertel!!

En wat een leuke foto's van jullie minimeeting..ik heb er nu al zin in in de 11/11de

Cyn

Geplaatst

Jeetje meiden,

ik loop weer achter......die ellendige pc's ook. Zit nu een paar dagen bij mijn ouders, omdat hubbie langer weg is. Ik had geen zin om alleen thuis te zitten. Ben nog niet helemaal bijgelezen hoor, maar dat komt vanzelf. Famke is toch morgen en overmorgen bij de oppasmoeder, dus nu maar hopen dat de pc het blijft doen. Ga toch binnenkort maar een laptop kopen. Kans is aanwezig dat we volgend jaar naar de VS gaan, dus dan zal toch een nieuwe moeten kopen.

Lau en Joos: leuk die minimeeting! Wonen jullie vlakbij elkaar? Kunnen de brabo's misschien ook eens doen? Kan ik toch een deel van jullie zien, anders zal het misschien niet meer gaan lukken ben ik bang. (kan geen details geven, maar verhuizen gaan we hoe dan ook)

even ander vraagje: hoe hebben jullie kids het met de overschakeling naar de wintertijd gedaan? Ondanks dat Famke verkouden is, was ze gelukkig pas om 7 u nieuwe tijd wakker. Mijn moeder had opgepast en we hadden het hele schema de dag ervoor al wat opgeschoven. Nu is ze wel van slag, want om 11 u had ze al honger en om 11.30 lag ze in bed. Nu: 13 u. is madam alweer wakker en ligt ze in de box. Dat gaat ze nooit tot vanavond volhouden.....Je merkt dan ook dat ze eerder honger hebben. Ach, we zien het wel.

Heb zelf heerlijk bijgeslapen, lag om 21 u in bed. Was helemaal kapot.

Wel leuk is dat ze nu de hele tijd vanzelf op haar buik rolt en ligt te spelen. Eerst was ze met geen mogelijkheid lang op haar buik te houden en nu doet ze het zelf. Zie je, het gaat allemaal vanzelf. Toch minder druk om maken danmaar. Dat kruipen zal ook vanzelf wel komen toch?

Rosalie, waar staat jouw foto van Milan die staat? Heb hem nog niet gevonden. Wel stoer hoor! Famke kan wel staan en lopen, maar niet zonder hulp.

Ik morgen weer eens wat foto's van haar plaatsen.

He Laura, Iris ook een tandje! Houden die poepbroeken gelijk op als ie door is? Lijkt me een heerlijkheid. Hier is het met pieken en dalen, maar een tandje, ho maar........

Jose,

wat is A-M toch ondernemend zeg. wordt vervolgd....

Famke zit zichzelf nogal in de weg en wil alleen maar mama......ben morgen weer terug!

Corine

Geplaatst

hoi steph, gaat t nog steeds goed met tim en de 'grote' speen? grappig he, dat je dan denkt wat is er toch en dan ineens weet je het...

jose, hoe is het? ben je al terug????

ha die corine,

hoe iis het gisteren uiteindelijk gegaan met de klok? ik dacht ach ebbe is wel vaker om 6 uur al helemaal kapot, dus dan gaat ie maar wat eerder naar bed...maar het rare was; meneer was om half 8 (nieuwe tijd!) nog wakker! echt vreemd...

klinkt bekend: bij mama willen zijn. dat gaat hier met vlagen, de laatste paar dagen heb ik het gevoel dat t weer wat erger is, maar dat is dan vooral als er verder helemaal geen afleiding is. ebbe zegt soms 'mama mama', ohhhhhhhhhh dan smelt ik helemaal, maar t is natuurlijk nog maar oefenen en per ongeluk...maakt mij niet uit!

denk je dat je al heel snel gaat verhuizen? heftig zeg, gelukkig hebben we deze site nog! wel spannend hoor, als je nog helemaal niet weet waar je heen gaat...

ik zit eindelijk even lekker met een kopje koffie, ebbe onder zeil. Ik heb net gekookt. ik moet daar echt aan wennen dat ik dat doe als ebbe slaapt, da's zoveel makkelijker! onze keuken is apart en soms neem ik hem mee in de wipstoel, maar dat vindt hij niet zo leuk...

daarstraks mn eerste enge moment gehad. ik zat even achter de pc en ebbe was lekker op het kleed aan het spelen. wij hebben zo'n ikea ligstoel end aar gaat ie soms onder liggen en een beetje aan plukken. af en toe kijk ik even hoe het gaat en nu keek hij me heel ondeugend aan en had zn handje in zn mond... ik ging kijken wat erin zat: ja hoor een heel groot stuk riet, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, als ik even later was geweest... dus of die stoel moet weg, of ik moet constant naar m kijken...

hebben jullie al zoiets gehad?

Groetjes,

lis

Geplaatst

oh ja, mn rare gemoedstoestand van afgelopen week is (gedeeltelijjk) verklaard...

:torch: (zoiets dan) waren in aantocht... gelukkig, maar ik ben nog steeds wel heel moe. komt denk ik ook doordat ebbe vaak om half zeven wakker is en soms weer snachts wakker wordt, dan sla ik zo een uurtje of 2 over en t lijkt alsof ik daar nu een beetje chronisch moe vvan ben...

ik was vorige week ook moe en naar en missellijk, dus het leek net alsof er weer hcg was, zo voelde het! en weer zwanger zijn dat zou toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig en ongeloofwaardig zijn.

nu hopelijk alles weer normaal.

volgens mij hoor ik de heerser van het huis en ik heb mn koffie nog helemaal nietop!

lis

Geplaatst

nou hehe daar ben ik alweer.

t is n iet dat ebbe dan 2 uur wakker is hoor, ik vind het zelf snachts moeilijk om weer in te slapen...

Geplaatst

Hoi allemaal,

FF een update van ons hier: gelukkig geen zieken meer en onze oudste vraagt ook niet meer elk dag naar Freya. 's Avonds geeft hij haar een kusje (kus op de hand en dan wegblazen) en dan is het goed. En in de verbouwing komt ook wat meer schot.

Afgelopen donderdag gemeente gebeld maar die muts aan de telefoon kon nog niet zeggen of we nu wel of niet de vergunning krijgen. Woensdag was de termijn verlopen en ze had geen bezwaren gezien maar toch moeten we tot a.s. woensdag wachten om te horen of we 'm nu wel of niet krijgen. Ach, dat kan ook nog wel (zucht).

Het leidingwerk van de keuken is af, die wordt volgende week donderdag geplaatst. De zaterdag daarop wordt de oude keuken weggehaald. A.s. zaterdag wordt de tuin afgegraven, de muur in de garage is al gesloopt zodat de mini-graver er door kan. Hopelijk kan dan volgende week de heier de palen komen zetten en dan kan de week daarop "het feest" beginnen....

We wachten in spanning af of deze planning zo blijft, ik hoop het wel!!

Geplaatst

hier ook een beetje moeite met de wintertijd, ik probeer alles een beetje te rekkne maar Len heeft nog op de oude tijd slaap en honger haha.

Gelukkig is hij al wat ouder en kan ik het redelijk goed rekken.

Stom ook ,die klok verzetten....

wij hebben idd die foto gemaakt van alle kids in een kringetje (hoofdjes bij elkaar)

Vonnie ,veel succes met de vergunning...... en alle stof en lawaai wat volgen gaat ..

Joos, wat zei de orthopeed?? Ben erg benieuwd.

Wat een ***** weer.. bah!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden