Gast Vonnie Geplaatst 8 November, 2007 Geplaatst 8 November, 2007 Nou, nog ff snel tussen alle dozen in een stand van zaken hier. Met de kids gaat alles gelukkig heel goed, geen zieken hier te bekennen (afkloppen!!!). Afgelopen zaterdag is de tuin afgegraven en dinsdag zijn de funderingspalen geplaatst. Als het allemaal gaat volgens planning begint de aannemer maandag a.s.. Maar ik roep nog niet te hard. Gelukkig is de bouwvergunning binnen. Je wilt niet weten wat voor voorwaarden er nog in staan , wat een zeikerd zeg! De nieuwe keuken is dinsdag geleverd en vandaag zouden ze beginnen met plaatsen. Maar ja, ons kent ons, de monteur is ziek.... Wellicht komt er morgen iemand, ik hoop van wel!! Het is hier al niet zo groot en als je dan ook nog een keuken erbij (in dozen) hebt, dan wordt het wel heel krap. Hopelijk is dat dit weekeinde voorbij. Goed, ik ga er ff twee uit bed lichten en eentje wakker maken (zoonlief was zo moe, die ligt ook ff te pitten). Mazzeltof!
Gast Amanda Geplaatst 8 November, 2007 Geplaatst 8 November, 2007 Vonnie, veel succes met de keukens, zieke werknemers en het wachten.. Bo, alweer geshopt? haha heerlijk. Wat heb je gekocht? Joos, een nieuwe auto, leuk! Een grotere of niet? Ons hondje wordt in februari 6 jaar, dus je had het goed Joos. Het is er wel een met gebruiksaanwijzing.. teefje, gesteriliseerd omdat ze schijnzwanger was, een voedingsallergie, dus mag alleen (duur!) voer van de dierenarts, kan niet met kinderen en andere honden overweg.. tja, zoek daar maar eens een ander onderkomen voor. Dus ik kan mijn broertje wel kussen!!!!! Maar hij moet het niet voor Len of voor ons doen, en het echt willen. Dus alles eens laten bezinken, en hubbie overtuigen dat dit de beste oplossing is.. (of ben ik nu te negatief/egoïstisch omdat ik die gedragstherapie niet zie zitten..?) Ik krijg gelukkig alle steun van ouders/schoonouders, hopelijk kunnen we samen Hans overtuigen. En nu hou ik op met zeuren.. Gelukkig gaat het weer beter met Faasje en de mamma van Sab! Bianca hoe is het met jou? En Roos, met jou mamma? A-M ook al ziek.. veel beterschap!!
eiger Geplaatst 8 November, 2007 Geplaatst 8 November, 2007 haai wat lees ik allemaal, Amanda, erg rot voor jullie hoor..dat met je hondje! Ik zou het ook moeilijk vinden maar voor je Len doe je alles..Gelukkig krijgt hij een fijn nieuw huisje. Anne meya ook ziek, bahabaa en Ebbe is ook niet in orde...Beterschap ook aan jullie kleintjes.. Vonnie, lekker in in de modderpoel hahahah gaat t een beetje/ Beua, oooh lekker shoppen hoor, heb ik al lang niet meer gedaan! En een dikke pluim voor Anne Meya...zelf zitten, knap hoor!!(jaloers ben ik) cyn
Sab Geplaatst 8 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2007 ach ach ach wat een kommer en kwel, iedereen beterschap natuurlijk en kusjes voor de kiddies! José, speciaal voor jou: ik heb vorige week bloed laten prikken!! Goed he? hahaha, uhm..ik vergeet alleen elke keer te bellen voor de uitslag!!!
Sab Geplaatst 8 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2007 Cynthia, ik ga naar boven want ik hoor net dat San er heelv roeg uit moet morgen en straks komt Carolijn de hele nacht door...brr niet aan denken...dus nog even een paar uurtjes goeie slaap pakken hoop ik.tot morgen en sterkte meisje :hug:
eiger Geplaatst 8 November, 2007 Geplaatst 8 November, 2007 ikke ook morgen vroeg op en ben zoooooooooo moe, slaap lekker, cyn
lis Geplaatst 9 November, 2007 Geplaatst 9 November, 2007 hallo!!! ebbe krijgt weer zantac, en dan kijken we het nog even aan. verder 3 keer puffen per dag; arm jochie... joos, ik ben ook niet gegaan met t prikken. eerst probeerde ik het vanmorgen op mn fiets, maar die kan alleen nog in zn 3 en ik kon dus bijna niet fietsen met die wind. ik ben na een stukje omgedraaid...ik moest het namelijk snel doen omdat hub weg moest en dat ging niet lukken met die wind. t lijkt wel een klucht, na de ha ging ik met de auto, en toen stonden er 20 auto's in de rij, op straat om de parkeergarage in te komen... en t schoot alleen maar met een sukkelgangetje op. ebbe was not amused...dus we zijn naar huis gegaan... ik kijk maandag wel even hoe het gaat, dan is mn fiets weer gemaakt... stom gedoe. ik heb de arts wel aan de lijn gehad en de laaatste keer was t niet meer te meten; goed dus. maar dit is ter controle, om zeker te zijn, voor de allerlaatste 0,000000001% kans dat er iets mis is...pffffff wat leuk dat a-m kan zitten! zo schattig he, en er gaat een hele nieuwe wereld voor ze open! beau: nee onze kat is al weg hoor, die was altijd al agressief, maar met een kindje trok ik dat echt niet meer! we hebben nog wel een andere, die vooral een beetje jaloers is... amanda, ja zo gaat dat bij ons ook hoor. ik heb ook moeten regelen dat de kat weg kon, anders was ie hier nu nog. gewoon doorzetten en fijn ddat je een goed huis hebt gevonden en je hem dus ook nog kan zien! cynt: hoe is t, mag die lieve faas al naar huis? ik hoop t! sab: bellen met je donder!!!! je moeder al thuis? spannend hoor. ik denk dat ebbetje wel bijna wakker wordt, die ligt al 2 uur te pitten. msischien gaat ie nog even door en kan ik een beetje koken. ik ga pompoensoep maken, is wel een pompoensoepdag (sjemig moeilijk typen) mij krijgen ze vandaag niet meer naar buiten! ik zou eigenlijk vandaag naar noord-holland naar mn ouders rijden, maar mn moeder wilde het niet hebben... hoezo nog steeds bezorgd...? maar ik ben er wel blij om hoor, ik vind t ook niet zo ideaal met dit weer. wel jammer want ik wilde wel graag. joos: wat fijn een neiuwe auto. die van ons is best oud en kan ook allerlei kuren krijgen. toen ik zwanger was viel de gaspedaal een keer ineens naar beneden, kabel gebroken; da's gevaarlijk! op de snelweg! brrr, je moet er toch niet aan denken wat er kan gebeuren. ik heb ook graag een nieuwe, maar wij zijn nogal dol op onze oude volvo 480 (hub iets meer) en dat komt dan weer door ons beider ontwerpachtergrond... vermoeiend hoor. de moeder en vrouw in mij wil gewoon een makkelijke, grote, betrouwbare auto.... groet, lis
Gast Amanda Geplaatst 9 November, 2007 Geplaatst 9 November, 2007 Nou, de kogel is door de kerk, ons hondje gaat naar mijn broertje. Hubbie is het er niet echt mee eens, maar ik durf het echt niet aan, en heb hem een beetje voor het blok gezet.. en eigenlijk weet hij ook wel dat er gewoon geen keus is.. Morgen komt mijn broer langs en dan zullen we alles eens op een rijtje zetten. Ik had het liefs de hond meteen meegegeven, maar ze moet natuurlijk wel goed kunnen wennen, en mijn broer en vriendin hebben vrijdags vrij, dus dat lijkt me een goeie zet. (vrijdag + weekend) is ze niet alleen dan. Ik voel me echt raar, blij, dat we een goed thuis hebben gevonden, maar ook verdrietig.. Sab, wat goed dat je bloed hebt geprikt!! Nu de uitslag nog hahaha. En Lis, moet je echt gaan of is het meer formaliteit? Wat fijn dat Faasje weer thuis is!! En Sab, je mamma ook weer lekker thuis? Vanmorgen alles geregeld voor de Serre, meteen een rekening van heb ik jouw daar haha, dus de architect gaat aan de slag, daarna vergunning aanvragen, en waarschijnlijk ergens in maart zitten we net als Vonnie in het stof en lawaai.. Len is logeren. Bij mijn schoonouders gaat hij geregeld slapen en dat gaat prima, maar bij mijn ouders is het altijd heel hard huilen.. na lange tijd gaan we het nog eens proberen, hij is nu bij mijn ouders. Hopelijk gaat het nu goed?! Ik vind het wel een beetje eng.. net of hij voor het eerst logeren is.. misschien tot laters.. even eten..
eiger Geplaatst 9 November, 2007 Geplaatst 9 November, 2007 Goed van je hoor Amanda dat je een beslissing hebt genomen, nu nog hopen dat het goed gaat maar vast wel! En Len huilen bij je ouders.......raar zeg, normaal toch bij de schoonouders eerder??tenminste bij ons wel.........:tongueP: verder eet smakelijk iedereen en misschien tot straks! cyn
rosalie Geplaatst 9 November, 2007 Geplaatst 9 November, 2007 hallo meiden!! ik ga ff alles bijlezen en ben morgen weer van de partij!! groetjes rosalie
Gast Amanda Geplaatst 10 November, 2007 Geplaatst 10 November, 2007 Len heeft heeerlijk geslapen bij mijn ouders, van 19.15u tot 9.00u! Ik ben erg blij dat het nu wel goed gaat, kan hij daar ook eens blijven slapen. Voelde me zo schuldig dat hij bij mijn schoonouders wel sliep en bij hun niet.. Het is vast toeval geweest.. Net heeft mijn broertje en zijn vriendin de hond gehaald. Ze zijn razend enthousiast, en dat maakt het wel makkelijker. Maar het blijft moeilijk, het is stil en leeg in huis.... maar het is gewoon het beste. Ik ga tv kijken, allemaal een fijn weekend!!
eiger Geplaatst 11 November, 2007 Geplaatst 11 November, 2007 Fijn Amanda dat het met Len en het hondje goed is gegaan/gaat..voel je je natuurlijk een stuk geruster! cyn
Gast Amanda Geplaatst 12 November, 2007 Geplaatst 12 November, 2007 hoi Roos, lief dat je het vraagt. Met Len gaat het super!! Hij is heel vrolijk en rent lekker rond hier in huis. Met mij gaat het wel goed, ben wel erg verdrietig dat ons hondje weg is. Maar dit is de beste oplossing.. Hoe gaat het met jou? EN Milan? En met je moeder? En de rest van de meiden en kindjes? Ik moet veel werken deze week, heb het weekend al gewerkt, en moet nog tot en met donderdag, Len is dus niet veel thuis..
Seetje Geplaatst 12 November, 2007 Geplaatst 12 November, 2007 Amanda wat triest dat ie weg is...maar je kunt nu wel len lekker vrij laten lopen...dat moet dan weer een opluchting zijn! Je kindje gaat altijd voor...zou hier ook zijn hoor meis! Werkze deze week meis! Lange week voor je!
Sab Geplaatst 13 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2007 hoi meiden, hier even een kort berichtje van mij. Heb de fut niet om te reageren op al jullie berichtjes. Ben moe moe en nog s moe.Met mijn moeder gaat het redelijk. Vannacht weer een slechte nacht gehad, dus niet leuk. Verder bij ons is het drama met Carolijn. Ze blijft maar moe de hele tijd waardoor ze om 18uur is uitgeput en geen voeding meer wil. Dus hup naar bed zonder eten met als gevolg om 5uur half 6 wakker en honger natuurlijk...dus wij gebroken, ben bijna, nog net niet, ten einde raad...Zit net wat te surfen en kwam onze babysite tegen, moest gewoon huilen om ons eigen verhaal, triest toch he? Nog steeds hormonen?? dat kan toch niet meiden...?! Joos, heb mijn mega korte blog aangepast hoor ;-). Dit lijkt er meer op he?? Ik hoop er snel weer wat meer te zijn want die onregelmatigheid daar word ik niet vrolijk van. Iedereen een dikke kus en ik hoop snel bij te kunnen lezen! Liefs Sabrina :hug: :hug:
Seetje Geplaatst 13 November, 2007 Geplaatst 13 November, 2007 Oh meis ...doe het maar rustig aan hoor! Ik ga meteen ff kijken :-) En duik jij maar lekker vroeg je bedje in...doe ik ook weer...zo knap je het snelste op! Dikke knuffel meis!
Gast Amanda Geplaatst 13 November, 2007 Geplaatst 13 November, 2007 Sab, wat vervelend dat je je rust niet krijgt, dat breekt je echt op hé? Ga maar lekker op tijd je bedje in. :hugg:
eiger Geplaatst 13 November, 2007 Geplaatst 13 November, 2007 oooh sab een mega dikke digiknuffel voor je....vang hem maar op! Ik weet hoe het is helaas, ik lig nu k.o. met een griepje.. het komt vast weer in een rustiger vaarwater, tja janken lucht wel op hoor! dikke kus cynthia 9faas ligt nu ook in bed zonder fles...5 uur mwaw...)
Seetje Geplaatst 13 November, 2007 Geplaatst 13 November, 2007 Heeeeeeeeeeeeeeee...cynthia hoe is het nou met je...is die pingpongbal al weg? En hoe is het met de kindjes? Hier maakt anne-meya nog een raar geluid als ze ademt...maar verder gaat het steeds beter!
eiger Geplaatst 13 November, 2007 Geplaatst 13 November, 2007 hahaha hier piepen ze en kotsen ze sinds vandaag... maar hou je vast, als ze eenmaal kruipen word alles anders, berg je spullen op..vandaag ging 3 x de cd's door de lucht, de dvd recorder en de wippers zijn nu favoriet en als Lieve zich echt verveelt gaat ze naar de mand waar de luiers inliggen lekker alle eruit gooien, voorla fijn als maatje 3 en 4 naast elkaar en dan door elkaar liggen...help mijn baby kruipt!!!! als een kievit gaat ze nu...ik moet er wel erg om lachen(nu nog) Hoe is het verder, heb wel maar gewerkt vandaag...vorige week al vrij gekregen met het Faas verhaal, nu met een dikke sjaal om mijn nek gewerkt, was gelukkig niet druk!! cyn
Seetje Geplaatst 13 November, 2007 Geplaatst 13 November, 2007 hahahahaahahahahah...help mijn kind kruipt....hahahahahahahah Ik zie het al voor me......ja hier gelukkig nog niet...ze rolt wel alle kanten op en ook naar de dvd speler...maar gelukkig nog niet zo erg als bij jou...hahahahahahah Ben je toch gaan werken meis...nou petje af hoor...maar wel goed op jezelf letten hoor!
eiger Geplaatst 13 November, 2007 Geplaatst 13 November, 2007 ach ja, ik ben wel 3 kilo kwijt deze weken!! Trouwens mijn beste lieve vriendin die ik al 25 jaar ken is zwanger!!! zo leuk, ze woont ook tegenover mij, ik heb er zo'n zin in, maar nu wil ik ook...is dat niet raar??? cyn
Seetje Geplaatst 13 November, 2007 Geplaatst 13 November, 2007 hahahaha...ja kan ik me goed voorstellen hoor......en als je wilt moet je het doen...is niet raar hoor! En wat leuk je vriendin zwanger...daar kan je nu mooi van genieten en tips geven...hahahah En lekker hoor...3 kilo...is het toch nog ergens goed voor...hahahahah Ik ga niet meer op de weegschaal staan...ja pas weer op de eerste van de volgende maand...ik word gek van dat ding...hahahahahha' Ik merk het wel aan mijn kleding......en nu ja achter lieve aan moet ben je zo nog meer kilo`s kwijt...en dan straks faas ook nog....jij word superdun...hahahahahah
Aanbevolen Berichten