Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik kreeg van beau een privé berichtje en zie dat er hier ook wat meiden gevraagd hebben hoe het is gegaan......omdat ik echt heel moe ben en zo onder de douche stap en dan mijn bedje induik kopie ik even het berichtje aan beau hier!

Weten jullie toch hoe het afgelopen is!

Jullie zijn lief!

Hallo lieve Beau,

Ik ben net thuis van werken en erg moe....vandaar dat ik nog niks op de site heb geschreven...sorry!

Maar we zijn heel blij hier ......de orthopeed heeft naar haar gekeken en vind dat ze erg soepel is en voor loopt in haar ontwikkeling…..ze word dus niet belemmerd door de lichte afwijking.

Omdat de afwijking op het randje zit hebben ze besloten om haar geen spreidbroekje te geven....wij moeten nu het komende half jaar, haar als we haar bijv. op schoot hebben zoveel mogelijk de beentjes wijd doen......en in het loopstoeltje is ook goed...op een hobbelpaard...in de draagzak...dat soort dingen.

Over een half jaar gaan ze nogmaals foto`s maken.....joh we zijn echt blij...we hebben beide slecht geslapen afgelopen nacht en zijn zoooooooooooooo moe!

En zo kan de slaapzak weer terug naar laura....hahahahaha

Lief hoor dat je aan ons gedacht hebt!

Kus!

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een geweldig nieuws Joos!!!!!

Ik ben heel blij voor jullie, en nu lekker gaan slapen!

Geplaatst

Jose en Jheroen..

Wat een voorlopig heerlijk nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig maar hoor, fijn dat je nog effe reageerde.

Lis, wat doe jij zo vroeg achter de compu..

Cyn

Geplaatst

He Joos

wat goed nieuws zeg. Ik lees dit topic niet helemaal,want ik hou dit echt niet bij. las net pas bij a-m van het spreidbroekje.

Gelukkig hoeft het niet.

Misschien een tip,vraag je fysio aan. ze komen zelfs aan huis voor de kleintjes.

Misschien kan een osteopaat iets doen?

Luca heeft bij alle 2 baat gehad. Osteopaat krijg je vergoed,gedeeltelijk

Luca had dus een sterke voorkeur en een afplatting.ook stonden zijn oortjes scheef,eentje meer het gezicht in met behulp van fysio, is de voorkeur eruit gegaan, een hemlpje gehad. Nou ja gehad. Het lukte echt niet, we moetsten opbouwen tot uieindelijk 23 uur per dag. Maar dan zat luca onder de uitslag op koppie, krij kraste het open,tot bloeden toe.

Hij kon er gewoon niet tegen. De hulp van LIVIT was erg slecht!

vooral als ik belde, ik was echt op gegeven moment helemaal overstuur dat het niet lukte,luca was van een vrolijk manneke naar een jammerig kindje.

Uieindelijk is het ons een tijdje gelukt om het snachts te dragen.

Ik heb toen contact gehad met huisarts, huilen huile,ik wist het niet meer.

Ben haar advies enzo,heb ik besloten te stoppen. Alle uitslag was hte niet waard.

En ze vond dat het toch een beetje geholpen had,maar vooral de fysio en osteopaat hadden veel erbij mee gedragen.

Luca heeft nu een lichte afplatting. Niet storen.

Maar vooral zijn oortjes,zie je bijna niks meer aan.

Daarom was ik ook gestopt, het ergste was weg. Hij kon een terug val krijgen zei LIVIT,maar ik vertrouw meer op mijn HA.

Ze vond zijn hoofdje echt stuk beter.en de rest gaat misschien met de jaren.

GELUKKIG

Wilde je gewoon even dit vertelln,na wat Amanda al verteld had.

ps trouwens die helm ligt hier al een tijd en ik verrek het echt om LIVIT te bellen dat we gestopt zijn.

ECht zo slecht zijn we behandeld.

groetjes Ang

Geplaatst

Dank je wel allemaal voor juloie lieve reakties!

Angela wat een gedoe zeg......ik zou ook zijn gestopt hoor...straks krijgt hij een bos met haren en dan zie je er ook niks meer van!

Ik was al van plan om een aan de fysio tevragen of ze wat kunnen doen...ik denk het niet want ze gebruikt haar beide beentjes heel goed.

Maar vragen kan ik het altijd.

En Lis..jeetje had je in bed geplast...hahahahahahah

Hier houden anne-meya en de hond ook lekker de oude tijd aan.

Ik probeer wel steeds om iedere keer alles wat later te doen.

Ik had haar zo mooi om half 8 a * uur op de laaste fles.

Nou kan ik weer opnieuw beginnen, maar ik ga me er maar niet druk om maken.

Vanmorgen heeft ze wel tot half 8 geslapen dus dat is alweer wat!

En verder zijn we nog steeds heel blij hier vandaag....hahahahah...de dag kan niet meer stuk ook al heb ik het druk!

Geplaatst

Wat een fantastisch nieuws Joos!! Gefeliciteerd joh, wat moeten jullie opgelucht zijn?!

Geweldig dat ze gewoon haar dingetjes kan blijven doen en wat goed dat ze zo voorloopt, zo zie je maar dat scheelt maar weer!!

Dikke kus Sab xx

Geplaatst

gelukkig maar jose dat ze geen beugeltjes nodig heeft

vandaag voor het eerst TIM een hele ochtend weggebracht

voor het eerst

en morgenvroeg krijgt hij zijn eerste prikjes,jeetje wat een

ellende voor mama allemaal

voelt echt niet fijn,ZUCHT!

steph

Geplaatst

ja steph...dat is allemaal heel erg voor mama....hahahahaha

Die prikjes zijn gewoon niet leuk.....en ja wegbrengen...heb ik nog niet gedaan dus daar kan ik nog niet over mee praten....hahahaha

Sterkte morgen meis!

Geplaatst

José, wat super zeg, dat Anne-Meya geen broek hoeft.

Nog een tip van mijn zus; als je haar draagt, op je heupen laten "hangen".

Dan heeft ze ook de beentjes in spreidstand.

Wanneer kom je de slaapzak terug brengen, gezellig!!!!!!!!!!!! Nee, grapje hoor. Ik hoef hem niet terug. Heb er zelf genoeg en ik vind hem evengoed te wijt/groot.

Groetjes Laura

Geplaatst

Hoi

Luca heeft helemaal geen last vd wintertijd.

Normaal gaat ie rond 20 zeker slapen. maar heeft bij opa en oma geslapen zaterdag en wilde niet slapen. pas om 21uur. Heeft de klok zelf verzet.hahaha

groetjes

Geplaatst

slimmerikje!!!

ja naar he, steph, voor t eerst wegbrengen en prikjes... dan voel je je echt zo'n moederkloek!

haha in mn bed geplast, nee hoor, het was wel net zo erg; alle klokken in huis waren verzet, behalve....mijn wekker... grrr, ben ik er nou weer ingetrapt!?

nou ja, een halfuurtje eerder op het werk en even achter de pc is ook leuk...

ebbe heeft vandaag 3 uur achter elkaar geslapen. hub had pappa dag en die gaat niet steeds kijken of het wel goed gaat haha. nee ik denk dat ie gewoon heeeeeeeeeeeeee moe was!

doen jullie kindjes dat wel ns? hoe lang slapen die eigenlijk in 1 slaapje overdag? en hoe vaak?

Nog fijne avond!

lis

Geplaatst

nou volgens mij komen er weer tandjes aan want faas komt sinds een week elke ochtend om 5.30 zomer of wintertijd dat maakt niet uit............ boehoe

Ik weet het niet meer maar ik heb het schema gewoon iedere dag met een kwartier uitgesteld en nu gaat het goed qua eten dan en slapen ook maar hij wilt niet doorslapen.....

hij gaat praten dan schreeuwen...........

Overdag slapen ze zo 3,5 uur gemiddeld..

Iedereen aan de desperate housewives??

cyn

Geplaatst

Lis, Thomas heeft dat ook hoor.

Slaapt tegenwoordig 's morgens niet meer. Gek kind! Kom ik helemaal nergens meer aan toe haha.

8.30uur wakker en na de middagmaaltijd pas slapen. Vandaag van 13-15uur.

Iris sliep vanmorgen wel een uurtje en vanmiddag zelfs 3 uur achter elkaar.

Cynth, poeh wel vroeg hoor, 5.30uur. Kan je hem dan rustig houden? Of gilt ie dan van de honger? Hier hoor ik ze wel eens spelen / kletsen, maar ik kom pas in actie rond 8uur. Dan beginnen ze het zat te worden en moet er eten in.

Geplaatst

8.30 wakker Laura............................

Hier wordt hij gewoon boos rond 6.30....ik geef hem normaal echt pas eten rond 7.30...eerder vind ik geen doen hoor...vannacht misschien toch een flesje maar ze zeggen dat rond deze leeftijd ze alles gaan onthouden en tegen je gebruiken hahahaha

cyn

Geplaatst

Hahahaha, dat tegen je gebruiken gebeurt evengoed wel hoor haha.

Maar wel vreemd dat ie 's morgens al zo vroeg honger heeft.

Ik heb het wat dat betreft errug luxe.....

Hopelijk is het een fase? Wat gaat er in zijn laatste fles? Pap?

Als je nu 's nachts fles gaat geven, gaat ie daar misschien weer aan wennen, en komt ie voorlopig ook 's nachts? Ik zeg ook maar wat hoor.

Geplaatst

jaaaa dat dacht ik ook..geen zin in nachtrituelen met flesjes..

ik denk de "tandenfase"van faas......(hoop ik) maar ik moet zeggen als hij een zg spronge heeft dan slaapt hij ook slecht hoor, natuurlijk niet op het KDV....

Voor de rest is hij wel vrolijk, alleen word ik al om 5 uur wakker te wachten hoe laat hij gaat komen ......gaap gaap

cyn

Geplaatst

ach zo heeft ieder zijn voordeeltjes zeg maar hahahahahaha

Ik wacht op mannie want die is werken tot 22.00 dan dan bedje in...

Hoeveel wegen die van jou nu eigenlijk? kruipen ze al?

cynxxx

Geplaatst

Thomas denk ik rond de 9kg en Iris 7,5? Heb eind nov pas weer cb-bezoek.

Thomas tijgert en Iris schuift alleen achteruit.

Nog even rust dus, voordat ik ze moet zoeken.

Ik ga naar bedje, dus welterusten voor straks

Kus

Geplaatst

Laura ik wilde de zak meenemen op de meeting??????????????????????

Verder alles goed met de meiden hier...............booooo......heeft morgen haar werkweek er weer opzitten toch?

En bo ben je nog aan het sporten!

Ik vanmorgen wel....ik heb er nu nog 15 min vetverbranden(soort spinnen) op de fiets eraan geplakt...lekker joh...en zweten.....bah...hahahahah

Cynthia...is je mannetje al thuis?

Lis hier slaapt anne-meya tegenwoordig 2 keer per dag en dan meestal maar een half uurtje...vandaar dat ze om 6 uur helemaal op is!

Geplaatst

Luca slaapt 1x per dag. eesrt 2 dutjes zo rond 10 uur en rond 14 uur.

Ineens wilde hij neit emer slapen smorgens

Nu rond 12uur,soms uurtje soms 2 ,gisteren uitzondering 3 uurtjes

Hij is meestal rond 8 uur wakker. doe ik de rolluiken naar boven,kijk mijn mail.jajaj erg he,maar Luca heeft ff nodig,als ik hem meteene ruit haal,is hij lastig.hihi

soms word ie rond 7 uur,wakker en dan denk ik nog ff niet en valt terug in slaap/

groetjes

Geplaatst

José,

Wat fijn voor jullie en vooral voor A-M zeg! Ik hoop dat jullie daardoor vannacht lekker hebben kunnen slapen.

Angela,

het zoontje van mijn vriendin had ook een afgeplat hoofd, zat in de familie. Ze zijn niet eens aan een helmpje begonnen en het valt nu ook best mee (hij is 5 nu). OK, het is wat plat, maar met haar eroverheen valt het mee hoor. En het is geen meisje wat een staartje zal dragen ofzo. Het hoort gewoon bij hem, en het misstaat niet hoor. Laat die lui bij LIVIT maar lekker zeiken.

Met de slaapjes van Famke wisselt het per dag. Wel leg ik haar 's morgens in bed en slaapt ze vaak een klein half uurtje. Kan ik net even douchen en aankleden. 's Middags meestal maar anderhalf tot 2 uur. Alleen als ze heel moe is iets langer.

Laura, ik denk als Famke pas om 8.30 wakker zou zijn, ze 's morgens ook niet slaapt hoor. Zij is echter tegenwoordig om 7 u al wakker. Om 9 uur is ze dan echt weer aan bedje toe. Jij kan dan 's morgens vroeg alles voor jezelf doen, is ook lekker toch?

Toch moeten we eraan wennen dat ze minder gaan slapen overdag. Waarschijnlijk binnenkort alleen een middagslaapje. Wordt leuk als ze echt gaan kruipen en lopen, dan blijven we de hele dag politieagentje spelen. Lang leve de box dan!!

Cyntia,

balen dat Faas zo vroeg wakker is. Gaan ie niet meer slapen als je nog even bij ze bent geweest om ze in te stoppen en weer weltrusten te zeggen? Dat doe ik bij Famke wel als ze zo vroeg wakker is, ze valt dan venzelf na een kwartiertje weer in slaap. Nu maar hopen dat het een fase is, vanwege een sprongetje of tandjes. Hier gaat het ook en neer met doorslapen of papa en mama uit de slaap houden 's nachts. Je kan er geen peil op trekken. Nu zitten we gelukkig weer in een goeie periode.....

Steph,

naar he, die prikjes, dan krijg je echt last van moederkloekgevoelens inderdaad. Konden we het maar overnemen, daar draaien wij onze handen niet voor om toch?

Hoe is het gegaan? Dat vond ik zo erg om te laten doen. Gelukkig was het huilen maar even. Wel hebben ze daarna nog even schrik van de dokter of het CB. Gaat vanzelf weer over hoor!

Ik ga afronden, wil nog even wat rommelen in huis, voordat ik naar Gent afreis. Om 13.30 het gesprek met de prof. Ben heel benieuwd of we nog een poging in Gent kunnen doen.....Ik laat het vanavond wel even weten meiden!

Liefs Corine

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden