Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik kan mijn trouwring en verlovingsring weer aan, zo leuk om naar te kijken....

heeft Remko 2 steentjes in laten bijzetten na de geboorte..superlief...

ik ga iedere dag op de weegschaal...als hij naar boven uitslaat ga ik hard gillen en eet niets meer hahaahahah

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahahahaahha...je bent harstikke gek...je moet iedere dag 100 keer opzij stappen zegt mijn fysio...dan val je ook af....omdat je je eigen gewicht gebruik.....ik doe het nu voor de t.v als ik niet heb gesport...gaat goed joh!

Oh kon je die niet meer aan die ringen....hahahah...sorry....hahahahah

Ik ook niet hoor de lasste maand....maar na de bevalling kon ik hem weer al snel om!

Wat lief dat hij er 2 steentje in heeft laten zeggen....lieve hubbie heb je hoor!

Geplaatst

hahahahahahahahahaha.....mafkees...je weet toch wel hoe je opzij moet stappen...hahahahahahah

Nou let op!

Je stapt met je linker voet naar links en dan weer terug en dan stap je met je rechtevoet naar rechts en weer terug!

Je kan natuurlijk ook met links naar rechts stappen maar dan ga je op je plaat....hahahahaah

Geplaatst

knap hoor als ik nog 2 uur hier moet blijven hahaha nmet de laptop op de televisie dan maar dan blijf ik wel bij hahaahah

mijn trouwring paste ik al na 2 maanden zwanger zijn niet meer hahaahah, eigenlijk is hij altijd al te klein geweest..............................

effe snotjes snuiten...

cyn

Geplaatst

gatver...snotjes snuiten...dat doe je maar in je vrije tijd hoor....hup heen en weer...hahahahahaha

Na 2 maanden al niet...hahahahahahah

en waar is roos nu?

Geplaatst

ja hier ben ik!!!

ja hier is alles gezond!!

milan wil zn fles niet meer drinken..

alleen nog maar papje!!

dus ga ik deze week maar met de bammetjes beginnen!!

Geplaatst

ojee.....is dat besmettelijk dat ze de fles niet meer willen!

Hier gaat juist de fles weer wat beter en bammetje wat minder...raar maar waar.

En roos en cynthia......ik ga naar bed...morgen weer vroeg dag!

En lis wat vervelend dat ebbe weer aan de zantac moet...maar ja beter dan spugen natuurlijk!

En lief hoor dat je moeder nogsteeds bezorg is om je hoor....geniet er nog maar lekker van , van je mams!

Geplaatst

er is echt nikt op de tv eerst waren de desperate wijfjes nog (lijken wij welhahahaha)

maar nu echt bagger...

hoe is het trouwens op het andere forum iemand nog gecheckt...

Geplaatst

joos, slaap lekker, moet morgen ook werken helaas maar mannie is er nog niet, dus daar wacht ik ff op, komt denk ik binnen 5 min thuis, effe kletsen en dan naar bedje!!

cyn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden