Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Corine,

Wat een spannende afspraak! ooh het gaat weer beginnen..Erg benieuwd hoor, zeker wat laten weten. Dus famke heeft ook van die tijden dat het slapen minder gaat..glukkig niet van die laura praktijken hahahah

Ik speel nu al politieagentje want als ze op het kleed liggen nu maken ze elkaar graag af....knijpen, trekken enz..speeltjes afpakken....

Joos, wat goed van je dat sporten hoor....kan het effe gewoon niet opbrengen maar vind het heel goed van jou!

Angela, hoe gaat het met Luca? al iets te zien?

iedereen, waar zijn jullie....

cyn

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Corine veel succes met je gesprek.

Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan.

Voor de rest meiden red ik het even niet om alle berichten nog na te lezen.

Dus persoonlijke reacties komen weer een andere keer!

Geplaatst

he josé, alles ok...

de kids liggen in bedje dus ik ben er weer effe?

nog gesport..

cyn

Geplaatst

ik heb trouwens net al gekookt voor vanavond, goed he..babi ketjap met nasi..mjam

wat heb jij gegeten...let's talk about food!

cyn

Geplaatst

Yes, food, kan ik altijd over praten. Maar ik werk het nog liever naar binnen! Vandaar dat Famke zo goed eet, heeft ze van mij!

Ben net terug uit Gent met goed nieuws! Mag gelijk na deze ongi al bellen voor de cryo's, dus dat zal ergens eind nov. worden ofzo. En we hebben gelijk een verse poging ingepland. Dan begin ik op 4 januari al met spuiten! (ik ben ertussen gepropt, vanwege onze waarschijnlijke verhuizing, supernieuws dus!). Ben helemaal beduusd wat er de komende tijd allemaal op me af komt, maar ik vind het ook wel weer superspannend hoor.

Ik ga snel nog even wat in huis doen, voordat ik Famke ga halen, maar ik wilde jullie alvast mee laten genieten van ons goeie nieuws!

Liefs corine

Geplaatst

jeetje corine....wat goed...en wat jammer dat we je nooit zullen ontmoeten!

Maar ze hebben daar ook internet waar je heen gaat dus we spreken mekaar dan vast wel.

Spannend hoor en zo snel al!

Yes food.....we hebben hier biefstuk met aardappeltjes en sla...saai hè...hahahahah

Maar jij cynthia jij maakt er wat lekkers van vandaag....jammie jammie

Wij hebben het eten al op vandaag...altijd tussen de middag!

Vanavond weer een boterham met rosbief...is niet vet...hahahahaha

Geplaatst

Wat een goed nieuws Corine!

Wat spannend dan weer zeg.

Fijn dat jullie weer zo snel kunnen beginnen.

Hou ons op de hoogte hoor!

Geplaatst

nou Corine dat is lekker snel, super !!!!!!!!!!!!!

Het is wel weer spannend zeg...fijn dat je ons effe geupdated hebt..

Lekker hoor bief met sla en aardappels..gaat er altijd in hoor!!

ier zitten ze effe voor Bumba maar ik denk dat het niet lang gaat duren...af en toe al blehbleh

hebben ze dat bij jullie ook zo'n moeilijk uurtje..hier altijd tussen 6/7 en 8

cyn

Geplaatst

nee anne-meya slaapt al...die is om 6 uur niet wakker te houden.....ze ligt hier naast mij in de wipper te slapen...ga haar nu maar ff in bed leggen!

Geplaatst

ik hooooooooop altijd dat ze effe slapen voor de laatste fles maar meestal zit ik(mannie is werken) met 2 schreeuwerds en ik vind het te koud om te gaan wandelen nu...

na 20.00 uur rust!!!

cyn

Geplaatst

slaapt ze nu door?????????????

Hier slapen ze wel 's middags zeker 2,5 uur..........:crapper:(die is zo leuk...)

Geplaatst

hahahaha...maf kees...poepdoos....hahahahaha

Ja ze slaapt nu door normaal gesproken....ik laat haar wel altijd nog wat drinken als wij naar bed gaan...maar dat doet ze slapend!

Overdag slaapt ze bijna niet...2 keer een half uur...soms een uurtje!

IK wil het eigenlijk gaan rekken naar 8 uur en haar dan nog wat drinken geven...maar ze kan echt niet wakker blijven!

Ik heb trouwens vanmiddag een combisleeper gekocht...doe jij je kindjes nu ook nog een pyjama aan onder zo`n slaapzak met mouwen?

Geplaatst

ik heb van die dikke slaapzakken ,gewatteerd, zonder mouwen, daaronder doe ik zo'n pyama ineen onder met mouwen en broek en strak onder de dekens..gaat prima als het warm is een romper met lange mouwen eronder

Laat lekker slapen joos, waarom rekken tot 8 uur, ik doe dat hier omdat ze anders om 5 uur al komen hahahahahah

Geplaatst

Ja doe ik ook hoor...maar ze moet wel drinken nog vanavond...anders krijgt ze niet genoeg!

Ik zit op internet te zoeken of ze er een pyjama onder moet maar kan niks vinden......ik heb er nu alleen een romper met lange mouwen onder gedaan...hij voelt zo warm dat ding!

Geplaatst

die zijn inderdaad dik hoor, mij lijkt een romper genoeg, te heet is ook niet lekker toch..

hier gaan ze nu bijna gillen dus ga nog effe op de grond met ze tijdrekken hahahaha

tot straks?!

cynthia

Geplaatst

ik doe nu muisstil zo de fles erin en hupsakee in bedje..faas lijkt ook nu te relaxen hahaha

nog 20 minuutjes, klinkt erg maar als ik alleen ben dan ren ik me rot..

cyn

Geplaatst

he corine,

da's goed nieuws zeg en spannend hoeihoei.

ik hoop zo dat t meteen raak is met de cryo... en dat ik je daarna snel volg haha (alleen heb ik geen cryo's)

als je niet op de meeting komt moeten we eignelijk wel een foto hebben he, kunnen we jou ook bewonderen...

ga je op het wachtbankje straks, of is daar nog steeds niemand?

ik doe tegenwoordig een pyama pakje onder de combisleeper, het is bij ons iets van 15 graden op ebbe zn kamer en da's toch wel fris. als ik merk dat ie heel warm is doe ik wat uit.

we doen altijd nog een fles rond half 10, dus dan voel je dat wel.

wanneer geven jullie die laatste fles eigenlijk? ik vind t eigenlijk wel laat en voglens mij kan je dat wel vervroegen toch?

ebbe wordt ook vaak om half 7 wakker en meestal ook nog snachts een keer. wij zijn dus wel een beetje moe meestal hier. ik hoop dat dat snel over is, maar ja... en hijj kan best tot later slapen want soms laten we m even huilen en stoppen de speen een paar keer erin en dan gaat ie door tot een uur of half 8. maar half 9, laura, wat een feest.

lekker aan t sporten joos, ik kan me er nog steeds niet goed toe zetten hoor, ik vind het erg stom van mezelf.

lis

Geplaatst

Corine, wat spannennnnnnnnnnnnnnnnnd!

Hopelijk heb je de poging in januari niet nodig en blijft die cryo lekker lang plakken.

Alle kindjes zo te horen ontzettend hard aan het veranderen qua slaapjes.

Thomas slaapt 's morgens niet meer. 's middags nog 2 uurtjes en is rond 18uur gebroken. Kan het dan nog een half uurtje rekken, warme hap erin met fles als toetje en dan naar bed.

Iris slaapt 's morgens een uurtje en 's middags 2-3uurtjes.

Joos, jij bent echt goed met sporten! Die slaapzak hoef ik echt niet meer terug hoor, gekkie.

Als Anne-Meya hem ook niet nodig heeft, stop je hem maar in de zak van Max.

Ik ga verder het blok kijken, dus toedels!

Geplaatst

ik doe onder de slaapzak met lange mouwen een romper met korte mouwen, Len heeft het dan heerlijk aangenaam warm.

Het is wel 18 graden op zijn kamertje.

Als het warmer is, doe ik een romper met lange mouw en dan de slaapzak zondr mouwen, maar hij heeft dan vrij snel koude handen en armen.

Sinds ik de winterslaapzak gebruik, slaapt hij vaak een uur langer!1 Heeeeerlijk.

Corine spannend, eind november is het zo!

verder heb ik niet bijgelezen.. alles goed met de rest?

Geplaatst

ik heb een ochtendje vrij..ze zijn bij opa en oma..zit ik hier en ik moet echt boodschappen enz gaan doen, strijken dweilen noem maar op.................

oooh verslaafd hoor, maar nu ga ik echt! heb nog effe babyboom van vorige week gekeken bij uitzending gemist..ik vond dat wel weer heavy hoor, zeker van die fanny..ik zie mezelf weer zitten..ben ik wel weet up to date voor vanavond!

cyn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden