Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja hoor.....vind ik wel!

Meestal komt laura ook nog wel ff om deze tijd maar vandaag niet...en cynthia ook al niet...is er iets leuks op de t.v soms?

Geplaatst

ga maar lekker kijken meis....ik ga zo als ik mijn wijntje op heb lekker op bed t.v kijken!

Fijn weekend!

Geplaatst

hahahaha....die is zeker voetballen!

Ik ga naar boven t.v kijken!

Trusten en een fijn weekend meis!

Geplaatst

Hey daar ben ik weer!!!!!!!!!

Vanavond 2 kinderstoelen gekocht bij Prenatal.

Kost wat, maar dan heb je ook wat haha.

Verder rustig hier. Kindjes hebben beiden al 2 dagen last van vuurrode wangen, die heet aanvoelen. Tanden? Volgens mijn schoonmoeder trok Iris ook met haar hoofdje naar rechts; oorpijn? Nu liggen ze al even lekker te slapen.

Heb ook even snel bijgelezen en gedoneerd!!!

Sab, fijn dat je nu veel tijd kan doorbrengen met je moeder. Toch niet zo slecht inderdaad dat je nu geen werk hebt.

Amanda, gelukkig heeft je hondje het naar zijn/haar zin bij je broer. Wil die trouwens geen kinderen op termijn?

Roos, films kijken op die tijden red ik echt niet hoor! Ga niet zo vroeg naar bed, maar jij breekt denk ik al onze records? Superverhaal trouwens van die Labrador hahaha

José, lekker aan de wijn. Las dat je nog steeds last hebt van je bekken...hopelijk slaat de therapie eens aan.... Hopelijk gaat het beter als je nog wat gewicht kwijt bent?

Lis, druk weekend zeg! Als ik eraan denk dat ik dat allemaal voor de boeg heb, word ik al depri....

Corine, lekker dozen aan het pakken? Wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen? In dec gaan jullie al naar Amerika om huizen te kijken toch? Spannend hoor. Hopelijk nredden jullie wel onze meeting in januari?

Cynt, al iets meer bekend over Faas? Nu weer vlekjes door de peniciline? Goh, wanneer keert de rust weer eens bij jullie? Redden jullie het een beetje samen? Denk aan jullie hoor!

Wie vergeten? Sorry daarvoor.

Ga nu naar bed.

Knuf voor jullie allemaal

Geplaatst

Meiden ook hier erg hectisch.

Red het nu even niet om te reageren.

Niet veel tijd.

Volgende week weer wat meer.

Dan ben ik er ook wat meer (va woensdag).

Kus voor jullie allemaal!kiss.gif

Geplaatst

hier ook even snel: ebbe is ziek, dus we zijn nog thuis... hij moet steeds overgeven arme lieverd.

dus ... hier ook even alleen een 'ego-berichtje'. gekke sab we willen toch graag weten hoe het met je gaaat!? ik hoop dat t snel beter wordt hoor!

Lis

Geplaatst

Sab, Bo, Lis, geeft niet hoor! Jullie moeten echt aan jezelf en aan je kindjes denken!!

Veel beterschap voor jullie allemaal!

Het is rustig verder hier..

Allemaal naar sinterklaas gekeken vandaag?

Wij zijn gaan kijken bij ons in het dorp, daar komt ie met de boot en gaat dan met een koets naar het centrum.

Len vond het niet echt interresant.. haha, hij had meer oog voor alle kindjes dan voor sint en piet.

(foto bij het november topic)

Verder alles goed met iedereen?

Ik kan het niet bijbenen op het moment, sorry daarvoor..

ga weer verder lezen.. hihi doei

Geplaatst

Beterschap voor alle zieke kindjes... Heb vandaag ook maar een neusspray en luuf voor Marissa in huis gehaald, ze is nog niet verkouden hoor, maar ik loop zelf al een paar dagen verkouden te zijn. En dan kun je die middeltjes beter maar alvast in huis hebben, zal je anders net zien dat je het midden in de nacht of zo nodig hebt voor een ziek kindje.

Hier gaat alles goed! Ik voel me de laatste weken zelf ook wat beter!!! Jaja, eindelijk!

Ik ben ook weer wat, op therapeutische basis, begonnen te werken. Eerst nog 1 middagje in de week, maar binnenkort komen daar hopelijk wat uurtjes bij. Ik vind het ook wel weer lekker hoor om op het werk te zijn!

Ik zal de komende tijd minder tijd hebben om op het forum te lezen en te reageren... Sorry meiden... We zijn druk bezig met het opknappen van de trap, overloop en de hal. Alles een nieuw kleurtje en echt opknappen. Dinsdag komt de stoffeerder, de trap en overloop opmeten voor nieuwe vloerbedekking. We hopen dat alles de week voor kerst af is!

Ik heb de laatste week al bijna geen tijd meer om op jullie berichtjes allemaal persoonlijk te reageren (sorry lieve meiden, maar ik denk wel aan jullie allemaal hoor!!!!)

We hebben alvast wel iets gezocht om het weekend van 20 januari (meeting) te overnachten. We maken er een heerlijk lang weekend van. We gaan naar Center Parcs, de Eemhof. Niet heel dichtbij Den Haag, maar ik rij dan gewoon ff heen en weer. We konden gebruik maken van een aantrekkelijke aanbieding en lijkt ons heerlijk om met Marissa in het zwembad te dobberen en lekker te relaxen! Mocht de meeting niet doorgaan, of op een andere datum gepland worden, dan maakt dat niet uit. We gaan gewoon heerlijk er een weekendje tussen uit, hebben we ook echt wel nodig na alles wat er de afgelopen periode is gebeurd.

Nou meiden, als jullie mij dus missen op het forum, dan weten jullie dat ik het druk heb met het schuren, verven etc... En natuurlijk niet te vergeten, onze dochter! Haha... Het echte werk wat betreft het opvoeden is hier echt begonnen hoor. Marissa begint ontzettende kattekwaad uit te halen. (ach, we kunnen er ook wel om lachen hoor.) Overal aan zitten wat nou net niet mag... De kamer op z'n kop zetten gebeurd hier regelmatig door die kleine meid van ruim acht maanden. Het speelgoed ligt dan echt overal, de kranten uit de krantenmand en als het haar zou lukken, zou ze volgens mij de meubels ook nog verplaatsen (haha, knipoog...) Het is een heerlijke tut hoor. Ik vind deze leeftijd echt ontzettend leuk. Ze begint steeds meer te brabbelen, op haar manier liedjes te zingen. Ze kan nu zwaaien en het liefste zit ze de hele dag. In de box begint ze nu ook de spijlen te ontdekken, ben benieuwd wanneer ze zich omhoog gaat trekken aan de spijlen om zelf te gaan zitten.

Het eten en drinken gaat goed! Fantastisch he? Ze drinkt nu zelfs ijsthee uit een fles (antilek-fles!), uit een beker drinken gaat ook goed, maar die fles is ook wel handig. Dan kan ze drinken wanneer ze wil. Brood eten, pap eten, fruit uit het vuistje (banaan, peer) en de groente gaan allemaal goed. Ze heeft wel eens momenten dat ze iets niet wil, maar ik kan me daar nu wel makkelijker bij neerleggen. Donderdag weer naar het c.b. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Het is wel een mevrouwtje kieskeur hoor. Een stukje worst zo uit het vuistje eet ze wel, maar op brood niet. En de 8maanden potjes eet ze ook nog niet echt super hoor, een banaan uit het vuistje eet ze heerlijk op, maar die stukjes in haar fruit en groentehapjes vindt ze echt maar niets... En melk drinken, nee hoor, echt niet... Heb al yoghodrink geprobeerd, wil ze ook niet. Ze kijkt er naar en trekt haar neus omhoog. De melk door de pap en de yoghurt en toetjes gaan wel goed.

Liefs, Bianca

Geplaatst

Bianca, wat fijn dat je je beter voelt!!! Slik je de medicatie nog? Wat goed dat je alweer aan het werk bent, niets overhaasten hé? Ik vind het echt heel fijn voor je. En Marissa, wat doet ze het toch goed hé? Geweldig.

Wat een werk, schuren verven, pff (rot) werkje.. maar als het klaar is ben je ook weer heel trots, tenminste dat heb ik altijd.

Veel succes met klussen..!

Geplaatst

Bianca, zo je hebt het druk de komende tijd...sterkte met alles...en wat goed dat je weer aan het werk bent!

Amanda ik ga ff naar november.......hahahaha

Geplaatst

Lis, vervelend voor Ebbe dat hij steeds moet overgeven.

Hopelijk is het inmiddels al iets beter met hem?

Beau, ook al lekker druk, haha. Tot na volgende week woensdag haha

Bianca, goh wat een lang verhaal weer, maar nu wel een positieve gelukkig! Kies voor jezelf en je gezin! Eemhof is niet zo heel ver bij ons vandaan.

Als je daar vandaan naar Den Haag rijdt, kom je praktisch langs ons denk ik?

Maar samen rijden kan helaas niet....

Joos, hoest? Zie dat je online bent

Geplaatst

Iedereen beterschap in de ziekenboeg, zei net nog tegen hubbie, over 4 maanden schijnt de zon weer hahaha kunnen erweer tegenaan.Wat een zorgen erbij he!

bianca , fijn dat het weer goed gaat! heerlijk he genieten van je meisje.

laura, welke stoelen heb je gekocht!?

joos, alles ok?

Geplaatst

Die stoelen waarvan je het bovenste gedeelte eraf kan halen en dat ze dan aan de salontafel kunnen zitten. Blad kan er ook af. Vanmorgen al geoefend met fruit geven -> ideaal zeg!

Bij prénatal gekocht, heten Fonnie en zijn in veel kleuren verkrijgbaar.

€ 115,- per stuk, maar wel zeer goede kwaliteit, en aangezien ze een paar jaar mee moeten, was dat onze investering wel waard denk ik.

Geplaatst

ha die laura en cynthia....ik was even op kata zoektocht....ik wilde weten hoe het gegaan was met haar na het bloed verlies....maar ik kan niks vind...ze heeft niks meer op haar site geschreven en op het andere je weet wel ook al vanaf 4 nov niet!

Verder gaat het buiten mijn ongelooflijke koppijn helemaal goed hier hoor....hahahahhaha

Ze hebben gisteren mijn rug los gemaakt en dat was erg pijnlijk...vandaar de hoofdpijn denk ik!

Laura...fotoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cynthia hoe is het bij jou.....zit faas al helemaal onder de vlekken?

Geplaatst

Ja, je kan hem op z'n zij leggen en dan is het een tafel denk ik?

Hadden er 2 gekocht, maar 1 doos was open.

Geen aandacht aan besteed, tot ik er vanmorgen achter kwam dat in de dichte doos een doosje met schroefjes zat...

Ik bellen met almere (daar gekocht) ven zij die muts toen ik vroeg of ze dat wilde nasturen "nou, dat is niet gebruikelijk hoor"!

Mijn antwoord; "het is volgens mij ook niet gebruikelijk dat het doosje er niet in zit...."!

Kortom, maandag kan ik het per post verwachten haha.

Welke kleur heb jij? Die lime leek me erg leuk, maar past niet echt in ons interieur

Geplaatst

Sorry Cynt, lees nu pas goed en zie dat je 2 kleuren hebt....

Ja Joos, Ag gaat ook weg, maar mondje dicht nog even hoor!

Kata bloedverlies? NEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden