Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

pffff ff uitpuffen hoor!!!!

Svenja, ik herken het, vergeet het soms ook gewoon!!! Sta ik weer mer een la in mijn hand en dan denk ik oh,oh! Zo stom aan de ene kant, maar ja aan de andere kant vergissen is menselijk. Ik probeer me zelf voor te nemen bij alles wat ik doe na te denken. Probleem is aleen dat ik altijd 10 dingen tegelijk doe hahahahha. Maar nu echt ff rustig aan meid!

Nou Renee, dat wordt je verbijten, kijken hoe anderen dingen doen die je eigenlijk zelf aan wilt pakken, petje af als het je lukt te blijven zitten. Doe rustig aan en wij helpen je wel herrineren! Vervelend dat je geen lekkere slaaphouding kan vinden. Ik moet zeggen geen last van, lig op zij, maar toch beetje richting buik, dus buik ligt op matras, heerlijk ondersteunt. Dat voedingskussen had ik ook geprobeerd, maar dat werkt bij mij ook niet hoor!

Vanessa, lekker weekje heb jij!!!! Antwerpen, Guus, heerlijk!!!! Inderdaad vermoeiend maar ook lekker even ontspannend en nog even samen!! Hoop dat het het nare gevoel van de problemen een beetje zachter maken!

Nou hier was het even paniek. Lag aan mij hoor geen echte problemen, maar kreeg het gisteren ineens op mijn stuipen. Alles moet af. Wassen strijken enz. Had zondag op maandag slecht geslapen, heel onrustig, heb eigenlijk sinds die tijd al een zeurderig gevoel onder in mijn rug en mijn schaambot doet enorm zeer. Verder als ik er 's nacht uit moet om te plassen kan ik niet zitten, zit een pijnlijke bal onder in mijn buik, tussen mijn benen zeg maar. Als ik even gelopen heb gaat het beter. Morgen aan de gyn eens vragen wat dit kan zijn. Mijn vriendinnen en moeder denken dat de kleine aan het indalen is. IK heb geen idee, maar wil het wel even weten! Krijg morgen ook de groeiecho, dus dan hoop ik helemaal meer te weten over de kleine en de groei. Spannend allemaal, ik wacht af.

Verder is de wieg klaar om bekleed te worden (tenminste de onderkant). Is mijn eigen wieg van vroeger, waar ik een tijd geleden veel energie in gestoken heb om hem terug te vinden. Sommige mensen lenen iets maar geven het niet terug. Er bleek toen alles al aan mis te zijn. Origniele onderstel kwijt, via marktplaats een nieuwe gevonden, gelukkig. Verder is mijn vader een tijd bezig geweest met schuren en verven, hij was echt overal beschadigd. Nu gingen we vandaag bekleden en bleek de hele kap gewoon er afgerukt te zijn, dus hij kan er niet meer op!!! Mijn vader weer gekomen er naar gekeken en gelukkig is er een oplossing voor. Morgen probeert ie het te maken zodat ik donderdag verder kan met de kap. Ik haat mensen die iets lenen, niet meer teruggeven en vervolgens zoiets ook nog kapotmaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrr

Maar goed, verder gaat alles lekker hahahahahaha

• Reacties 886
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames

marietje: vervelend is dat he als mensen iets lenen en er dan ook nog eens niet voorzichtig mee omgaan. ik heb mijn schoonzusje van alles geleend toen zij drie jaar geleden haar dochter kreeg. en ik heb helemaal niks terug gehad. ik heb het wel gezegd toen ik net zwanger was en mijn man ook al een keer (zijn zus) maar tot op heden nog niks terug ik heb nu alles gewoon maar weer opnieuw gekocht.

vervelend dat je zo een last hebt. het zou heel goed het indalen kunnen zijn maar dat vind ik voor een eerste kindje wel erg vroeg.

vanessa: guus meeuwis was zeker op en top gezellig.

ik kreeg vandaag minder leuk nieuws bij mijn vriendin zijn bij 32 weken de vliezen gebroken. ze krijgt nu weeenremmers omdat ze injecties heeft gehad voor de rijping van de longen. en dat heeft z'n tijd nodig. morgen gaat ze van de weeenremmers af en dan zal ze wel snel gaan bevallen. maar het kan ook nog zo een paar weeken blijven zitten maar ze heeft zelfs weeen me de remmers die ze krijgt. dus dat zal niet lang meer duuren.

ik heb vandaag alles gestreken en ga morgen de kasten inruimen ik zal snel een foto maken van de complete kamer.

liefs

liefs

Geplaatst

Hey Svenja,

Vervelend voor je vriendin!!! Hoop dat dat kleintje nog even blijft zitten, altijd beter in de knusse baarmoeder!!

Sommige mensen hebben volgens mij en bord voor hun kop. Je bent er maar mooi klaar mee, dat je nu zelf alles weer hebt moeten kopen!!!

Vandaag zitten de laatste dingetjes in de wasmachine. Dus het weekend is dat allemaal klaar!! De rest van de tijd besteed ik maar aan de wieg, ook niet geheel onbelangrijk! hahahahaha

Geplaatst

Nou meiden vandaag de groeiecho. In lengte loopt de kleine een week voor, in buikomvang twee weken. Mijn diabetes heeft dus wel invloed gehad op de groei. Nu duimen dat het daarmee beperkt. Verder een echo gehad van baarmoedermond, deze is helaas in drie weken tijd van 4.4mm naar 2.9mm gegaan en staat een klein stukje open!!! Das voor 29,3wkn veel te vroeg. Kreeg het dringende advies veel rust te nemen. Verder denken ze dat mijn klachten zoals het rare gevoel en het gezuer in buik en rug, tegelijk met het gevoel van een sinaasappel tussen mijn benen te hebben, dat het het indalen van de kleine is geweest (kleine drukt nu tegen baarmoedermond) en dat ik toch enige weeenactiviteit heb gehad. Afspraak is rustig aan te doen, volgende week belafspraak met uitslagen urine en bloed en wat er besproken is over mij in het team, over 4 weken een afspraak gyn met groeiecho en direct komen als ik het weer voel. Dus op de bank dan maar! Alles voor de kleine!!!

Renee, hoe was het bij jou??

Geplaatst

Dat wordt voor jou echt rustig aan doen Marietje. Maar inderdaad alles voor de kleine. Gelukkig ben je al ver in de zwangerschap, toch wel een fijn idee.

Ik mag morgenvroeg weer naar het zh. Volgende week naar de diabetesverpleegkundige. Pffffft, het is vanaf nu iedere week de gang naar het zh. Maar ach, uiteindelijk met het resultaat dat we er met z'n tweetjes naar binnengaan en met ons drietjes weer uitkomen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Ik heb dezelfde uitstapjes...hihi. Gisteren die MGprik gaan halen en ik heb alleen een beetje stijve arm. Ik ben blij dat ik em toch genomen heb, want mijn gyn wist me vandaag te vertellen dat ALS een zwangere vrouw de MG krijgt met complicaties, 7 op 10 vrouwen het niet halen, dus............... Mijn man moet er ook een gaan halen voor Maxe. Hier in B moeten alle ouders van kinderen onder 6 maanden zich laten inenten. We doen het dus maar gewoon. Als je het niet doet en er gebeurt wat dan sla je je voor de kop.

Vandaag dus naar de gyn geweest en Maxe ligt lekker dwars. Onmogelijke ligging volgens de arts en ze zullen direct een heup-echootje maken bij haar. Ook vertelde hij dat ze bij de prematuren komt te liggen, omdat ik nu ook insuline spuit en dit dan de gebruikelijk gang van zaken is. Maxe zal helemaal onderzocht worden door de kinderarts. De gyn wilt ook al extra bloed bestellen en ik moet hiervoor WEER een bloedname ondergaan. Ik heb nl. A Rehsus D negatief bloed en dat is iets minder gangbaar. Hij wilt voorbereid zijn voor het geval dat..... Wel eng allemaal hoor, maar beter voorbereid zijn dan alles in paniek op het laatste moment nog regelen.

Maxe is inmiddels ca. 2,2 kg en de verwachting is dat ze nog een klein kilootje aankomt de komende 4 weken. Dat is netjes denk ik. Ze loopt ook wel iets voor, maar niet echt noemenswaardig vlgs gyn.

Ik spuit u weer meer insuline en ik heb het idee dat ik 's middags alweer meer nodig heb. Ik zal de waarden vrijdagochtend wel weer doormailen om te horen wat ik moet doen. Zo blijven we aan de gang....

Svenja, hoe gaat het met je vriendin? Ik hoop dat alles goed gaat. Laat maar snel een foto zien van de kamer!!! LEUK!

Marietje, doe het aub rustig aan, want je beebje moet echt nog even blijven zitten hoor. Weet je hoe zwaar je beebje is? Kunnen we een beetje vergelijken. Ik vind jouw volg. afspraak wel lang duren hoor. Ik moet nu weer over 2 weken komen en dan de week daarna moet ik aan de monitor gaan liggen. Dit doen ze hier vanaf 35 weken. Dan zal je wekelijks even aan de monitor worden aangesloten. Nou ja, ik mag met 37 weken al bevallen, dus het zal voor 2 weken zijn.

Zo is het Vanessa, alles voor ons kindje of niet dan?! We hebben er met z'n allen zo voor moeten strijden. We zijn blij met dit wonder!

Liefs allemaal

Geplaatst

hallo dames.

marietje: je moet het nu zeker rustig aan gaan doen. die beeb moet nog ff binnen blijven.

renee: fijn dat alles goed gaat met je meis.

mijn vriendin is vannaf vannochtend van de weeenremmers af maar de weeen komen en gaan weer dus het zal nog wel even blijven zitten. elke dag is er één zeggen we maar.

ik heb de babykamer helemaal af alle kleertjes liggen in de kast het bedje is opgemaakt de flesjes zijn ontsmet. dus ik ben er helemaal klaar voor. oja morgen nog even stofzuigen en dweilen want mijn man heeft met het ophangen van de lamp lekker lopen knoeien.

ik merk dat de beeb nu minder ruimte daarbinnen begint te krijgen en het draaien en bewegen begint nu soms ook vervelend aan te voelen. maarja hoort er allemaal bij.

hebben jullie dat ook.

ik moet volgende week pas naar de verloskundige en volgende week vrijdag heb ik dan nog een echo om te kijken of mijn placenta zich heeft verplaatst.

liefs

Geplaatst

Hey meiden,,

De kleine woog 1632gram nu en was volgens de artsen aan de forse kant. Verder hoor ik volgende week of er nog en afspraak bij komt tussentijds. Deze afspraak is alvast gepland omdat de echo ook gelijk gepland moest worden. Verwacht zelf er nog wel en afspraak tussent e krijgen, maar we zullen zien.

Merk dat mijn insuline ook niet langer voldoende is, dus zal morgen weer evne mailen, dan hoor ik wel wat te doen.

Svenja, fijn dat het kamertje al klaar is, je bent verder dan ik hahahahaha

Ik ga morgen zittend werk doen, bekleding voor de bak van de wieg in elkaar stikken!!! De kan komt het weekend wel dan. iedere keer een klein stapje in de goede richting! En verder zitten bellen mailen computeren enz, pffff dagen duren lang!!!!

Geplaatst

Goedemorgen!

Ik zie dat er samen met mij nog 1 wakker is (mousy?). Om half twaalf gaan slapen en nu klaarwakker. Gek wordt ik ervan.

Hoe gaat het met jullie met slapen op het moment?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Controle vanochtend was weer helemaal goed! Wel een behoorlijk zwaar kindje, nu met 32 weken 2,5 kilo. Bloeddruk gelukkig ook weer goed. Alleen het slapen is nog steeds een ramp, ze hebben weer aangegeven dat ik een nachtje in het zh kan komen slapen maar dat wil ik niet. Met 1 nachtje los je dit niet op. Mijn zus had het ook met haar zwangerschappen, en ach er zijn ergere dingen, toch?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

hallo vanessa

wat lullig voor je dat je zo slecht slaapt mischien kun je proberen om smiddags ook even te slapen.

ik slaap gelukkig nog de hele nacht door zonder wakker te worden.

wat leuk dat jullie allemaal al weten hoe zwaar jullie kindje al is. ik krijg dat pas bij de geboorte te weten.

liefs

Geplaatst

Svenja wat heerlijk dat je goed slaapt. Gelukkig is dat mijn enige "probleempje".

Heb jij geen echo's tussendoor? Ik heb er gewoon vrij veel door mij diabetes.

Geplaatst

nee in een normale zwangerschap heb je eigenlijk alleen de 20 weken echo.

ik heb dan volgende week vrijdag nog een echo omdat ze bij de 20 weken echo hebben gezien dat mijn placenta voor de uitgang ligt en zo hopen dat die nog hoger gaat liggen en dat gaan ze volgende week bekijken. als die nog steeds voor de uitgang ligt volgende week mag ik niet op de natuurlijke manier bevallen.

dus hopen maar dat die verplaatst is.

liefs

Geplaatst

Jeetje Vanessa, ik dacht dat ik last had van slapeloze nachten....! Jij dus ook! Ik word ca. 8 x per nacht wakker om te plassen. Ik heb dan ook een emmer naast mijn bed staan want onze toilet is nu een verdieping lager en ik wil niet iedere x die trap af. Ik ben nl. een paar weken terug van de trap gevallen, maar gelukkig op mijn billen en ik heb hier een paar kleine blauwe plekken aan over gehouden. Ik ga wel 1 x per nacht naar beneden om iets te drinken. Vreselijk he?! Maar ja...een nacht slapen in ziekenhuis vind ik erger. Ik kon vorig jaar in het ziekenhuis zo slecht slapen. Je hoort de hele nacht van alles. Ik kijk er ook erg tegenop om een week daar te liggen. De eerste dagen is het uitrusten van de operatie, maar als je je iets beter voelt dan lig je toch het liefste thuis. Home sweet home...

Svenja, wat weinig echo's heb jij zeg! Ik denk dat ik er al wel 12 gehad heb. Dit is gewoon de normale gang van zaken bij mijn gyn als je via ivf zwanger bent geworden. Het zal wel geldklopperij zijn, want hij verdient hier natuurlijk lekker aan, maar ik vind het wel best. Ik kan mijn kleintje niet vaak genoeg zien. Ik hoop voor je dat de placenta verschoven is en dat je natuurlijk kan bevallen, alhoewel ik blij ben met een keizersnee hoor ;-). Je hebt alleen meer tijd nodig om te herstellen en dat is in jouw geval met 2 andere kids niet handig. Maar ja...moest het zo zijn dan kan je er niets aan doen en moet je je erbij neerleggen.

Marietje, ik vind het gewicht van jouw kindje wel meevallen hoor. Ons meisje was geloof ik met 29wkn 1800 gram en 2 weken geleden 1900 gram en nu ca. 2200 gram. Onze gyn vond het wel een flinke meid maar het was niet buitensporig ofzo. Hij zei er weinig over. Maak je er maar niet te druk over, want vlgs mij valt het allemaal wel mee.

Vanessa en Marietje, hebben ze bij jullie ook gezegd dat het kindje eerst op de prematurenafd. komt omdat je insuline gebruikt hebt tijdens de zwangerschap. Het lijkt me zo raar dat je ze dan helemaal niet kan zien. Of ik niet, want ik lig aan een morfinepomp vanwege keizersnee en kan de eerste 24 uur zeker mijn bedje niet uit. Mijn man zal dan heeeeeeeel veeeeeel foto's en filmpjes moeten maken om ze aan mij te laten zien. Als alles goed is dan ligt ze daar niet lang hoor, maar toch..........

Liefs

Geplaatst

Renee ze hebben het inderdaad ook tegen ons gezegd.

Lijkt mij ook helemaal niets dat ons kindje ergens anders ligt, inderdaad manlief zal er wel lekker druk mee zijn.

Geplaatst

Hey meiden,

Nou hier doornroosje hahahah ik slaap als een roos alleen een paar keer plassen maar dat gat zonder licht aan te doen, straatlantaarn zorgt ervoor dat ik wat kan zien en verder blijf ik dan lekker slaperig hahaha

Wat een verschil in ziekenhuizen he! Hier zijn zowel diegene die de echo maakt als de gyn van mening dat kleine te groot is en dergelijke, bij jou Renee, vinden ze het weer meevallen! Ik ben vergeten te vragen hoe het zit met in ziekenhuis blijven, he wat dom! Zeker ook omdat ik naar kraamhotel zou gaan, maar nu ik in ziekenhuis moet blijven (geen idee hoelang) denk ik dat kraamhotel gewoon te veel wordt. Zeker ook omdat mijn vader in ander ziekenhuis ligt dan. Volgende week even vragen als ze me bellen.

Geplaatst

ik wilde jullie ook nog even de kamers van mijn andere twee kids laten zien die zijn ook zo gaaf.

badkamer

Foto-7PZ4F4PC-D.jpg

Foto-3XXSQTRR-D.jpg

slaapkamer noah

Foto-OMXUKVCU-D.jpg

Foto-JW4BQS3A-D.jpg

Foto-SUUMUL7I-D.jpg

slaapkamer nadjeschka

Foto-VMJJBLRX-D.jpg

Foto-BAWBLFCB-D.jpg

liefs

Geplaatst

Jeetje Svenja daar is hard gewerkt!!! En alles lekker al op orde!!! Heel leuk allemaal!

HIer hard aan het werk aa de wieg, mag niet te lang in elkaar zitten, dus halfuurtje achter naaimachine en half uurtje languit op de bank. Vandaag de onderkant, maandag de kap, wat een priegelwerk!

Geplaatst

hallo dames

vandaag hebben we de kinderwagen opgehaald en nog even de babyfoon gekocht nu hebben we echt alles.

we wilde in eerste instantie een babyfoon met camara maar mijn man von 200 euro voor een babyfoon toch wel erg duur. we hebben er nu één met vijf babyliedjes en de mogenlijkheid om je eigen stem op te nemen en dit kun je dan vanaf de babyfoon in de woonkamer aanzetten. dus dan hoef je niet steeds naar boven te lopen als de beeb weer wakker wordt.

liefs

Geplaatst

Svenja, wat een mooie kamers allemaal! Wow, wat zullen jullie blij zijn met jullie nieuwe huis. Geweldig hoor! Nu wij nog...;-) We hebben weer verf gehaald voor het kamertje van Maxe en we willen volg.wk een muur in de woonkamer schilderen. De eerste week van december heeft manlief vrij en dan gaan we dozen overbrengen. De grooooote spullen moeten mbv een lift over terras verhuist worden. Dit gaat 5 december gebeuren. Spannend he?!

Mijn man wordt 12-12 - 40 jaar!!! We hebben afgesproken niets te doen, maar nu ga ik toch maar een verrassingsfeestje organiseren. Ik heb via de mail wat vrienden en familie uitgenodigd en we gaan in de tuin van vrienden een winterBBQ doen met wat Glühwein en warme chocomelk (met rum?) Lijkt me helemaal gezellig. Hij gaat 's middags zijn nieuwe auto halen en hij wilde dan een hapje gaan eten met die vrienden van ons. Als hij dan terugkomt dan wil ik dat iedereen er is om hem te verrassen. Dus er komt nog een evenementje bij in december...hihi. Gelukkig hebben we fijne vrienden die willen helpen organiseren. Ik ben zo blij!

Marietje, als de wieg af is dan wil ik ze wel zien hoor. Lijkt me een heel kwarwei o die wieg in orde te maken. Suc6!

Mijn suiker gaat weer niet zo goed. Ik denk dat ik maandag weer meer insuline moet gaan spuiten in de middag en avond. Ik zal blij zijn als we hier vanaf zijn zeg! Vreselijk!!

Liefs en goede nacht

Geplaatst

nou renee

jij durft nog zo op het laatste moment. maar ehh jij moet maar wat extra dikke truien aantrekken en warme choco drinken geen gluwijn voor jou.

marietje: ik ben ook erg benieuwd naar de wieg. snel een foto maken.

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden