Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Nou slechte nacht gehad weer!!! Enorme harde buiken, wist gewoon niet meer hoe ik moest gaan liggen en een zeurderig gevoel in mijn rug, verschrikkelijk gewoon!!!! Maar goed, ga vanmiddag maar even proberen een beetje schade in te halen. Verder ga ik (het is wel heel vroeg) de vluchttas klaarmaken. Had vannacht zoiets van als ik nu naar ziekenhuis moet heb ik niks bij de hand, argggghhhhh. Ze hebben in ziekenhuis gezegd dat als het hetzelfde is als vorige week moet ik komen, nou was nu net iets minder als vorige week, maar als ik dan moet, dan wil ik tas klaar hebben! Owww ben sinds zwangerschap echt stresskip, herken mezelf niet!

Morgen komt mijn moeder hierheen om de onderkant van de wieg te plooien en vast te zetten. Is een echt geduld klusje en dat heb ik nu ff niet!!!!! Mijn vader komt dan ook mee en die zet daarna de kap erop. Kan ik dinsdag met een oude lap het patroon maken van de kap, gelukkig is het dan zo in elkaar gestik, dat patroon wordt het meeste werk. Gelukkig was mijn oma coupeuse en is ons allemaal het naaiwerk met de paplepel ingegoten!! Als ik dit door iemand anders had moeten laten doen had ik het nooit goed genoeg gevonden!!! Dat is dan wel weer het nadeeel van een oma die coupeuse was, ben verwend hahahaha. Maar goed, zal proberen het dan op de foto te zetten en het dan hier te krijgen, ben niet echt een computerexpert!!!!

Renee, mijn suikerwaardes blijven ook oplopen hoor! Iedere keer komt er weer wat bij. Maar voor goed doel!!! Dat denk ik bij iedere spuit weer!!! En ik moet er niet aandenken al die dingen die nog op jou afkomen!!!! Pfff heb er gewoonweg geen fut voor om dat nog allemaal te doen!! Maar goed, het is wel een leuk vooruitzicht en zo'n feestje is ook wel ontspannend weer, maar geniet ervan!! Das het belangrijkste!

Nou meiden, ga weer ff bank hangen!!!

• Reacties 886
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames

marietjes: heel slim hoor dat je je tas gaat pakken ik ga hem vandaag ook inpakken.

vergeet niet standaard je fototoestel erin te doen want die is erg belangrijk.

verder moet je goed naar je lichaam luisteren en als je het niet vertrouwd meteen het ziekenhuis of verloskundige bellen.

ik had gisteravond nog een verjaardag van mijn man erg vermoeiend meteen maar de gelegenheid genomen om weer een foto te maken van mijn bellie.

Foto-YSJCYCJ4-D.jpg

Foto-HV8U3HHG-D.jpg

liefs

Geplaatst

Svenja, wat een mooie buik!! Geweldig!

Ik heb al wel eea klaargelegd maar nog niet in een koffer gedaan. Ik zie wel, maar ik verwacht ons meisje niet voor de 17e hoor. Volgens mij zit ze nog prima. Ik heb afentoe wel harde buiken maar die horen erbij.

Ik ga morgenvroeg weer even mijn suikerwaarden doormailen en dan hoor ik wel weer hoeveel insuline erbij moet worden gespoten. Ik krijg het gewoon niet onder controle.

Liefs

Geplaatst

Hey miden,

Ik ga even kijken hoe ik de nacht doorkom. Als het niet gaat neem ik contact op met ziekenhuis. Heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen, maar het gezeur (doet gewoon pijn) blijft. Afwachten maar.

Geplaatst

O Marietje, hoe kan dat nou? Wat vervelend zeg! Waarschijnlijk drukt je beebje gewoon tegen iets aan en is hij of zij al lekker aan het indalen. Het moet nog wel even blijven zitten hoor! Hou ons op de hoogte en hopelijk valt het allemaal mee en slaap je goed vannacht.

Truste

Geplaatst

Svenja, wat zie je er mooi en goed uit! Gelukkig kun je je tegenwoordig modieus kleden als je zwanger bent.

Marietje, hoe is het gegaan vannacht. Ik slaap ook heel erg beroerd maar heb geen pijn of harde buiken. Als je twijfeld gewoon naar het zh gaan. Beter 1x voor "niets" dan te laat denk ik dan maar. Volg je gevoel

Renee? Ik nog 4 weken en 1 dag. Wat gaat het nu toch ongelooflijk snel. En bij jou helemaal denk ik.

Dikke knuffel voor allemaal!

Vanessa

Geplaatst

he vanessa en renee

voor jullie schiet het inderdaad echt op. jullie zijn uitgerekend in janurie maar bevallen gewoon in dec. bofkonten.

ik moet gewoon nog 8 weken.

ik begin het nu wel een beetje zat te worden.

de kamer is klaar alle kleertjes zijn gewassen en gestreken de kinderwagen is in elkaar gezet. maar ja nu die beeb nog. tuurlijk is het hoelanger de beeb erin blijft zitten hoe beter maar ik wil gewoon weten wat het geslacht is of ik gelijk heb dat het een meisje is. hoe hij/zij eruitziet. na jullie begrijpen me wel.

plus wordt het bewegen van de beeb steeds pijnlijker.

ik ben gewoon ongeduldig.

liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een heerlijke nacht heb ik gehad. Heb slaaphouding gevonden die mijn buik voldonde ondersteunt waardoor de harde buiken iets afnemen. Het zeurt toch wel allemaal nog van binnen, maar voorlopig een stuk minder dan gisteren. Heb besloten gewoon nog meer rust te nemen op de dag. Denk toch dat ik ongemerkt te veel doe. Gisteren vluchttas ingepakt en ongemerkt toch veel gebukt. En de kleine is natuurlijk al ingedaald volgens de arts, dus dat zal het drukkend gevoel wel verergeren. Nou we zullen zien. Ik ga nu in ieder geval ff uurtje liggen. Straks komt er iemand van kraamzorg langs voor intake. Geen idee wat het inhoud, maar we zien wel.

Succes meiden, laatste loodjes wegen het zwaars!!!!!!!

Geplaatst

Marietje? Heb je je vandaag aan je eigen schema kunnen houden?

Gelukkig heb je beter geslapen, bij mij was het afgelopen nacht weer hommeles. Ik wordt gewoon na een klein uurtje slaap wakker, dan ga ik even plassen en dan val ik weer in slaap. Dit herhaalt zich dan een stuk of 6 keer per nacht.....

Svenja, ik stel mij nu ook echt in op nog 4 weekjes. Die lijken mij al lang. Ik ben benieuwd wanneer we mijn bevalling gaan "plannen". Ik krijg eerst nog een inwendig onderzoek om te kijken hoe het met mijn baarmoedermond is. Lijkt mij niet prettig maar we zullen het zien.

A.S. maandag mag ik mij weer melden, vanaf dan zijn het wekelijkse controles.

Renee, hoe was jouw dag vandaag? Bij jou vliegen de weken om met zo'n drukke planning. Heerlijk!

Geplaatst

Ik heb eigenlijk een goede nacht gehad en weet je wat? Ik werd pas om 10.40 uur wakker!! Dit is echt al in geen 2 jaar meer gebeurd. Zaaaalig! Ik had dikke ogen en hoofdpijn van het lange slapen, hihi. Ik heb me redelijk rustig gehouden vandaag. Ik ben alleen even naar de post geweest en een monteur geregeld voor onze droger, want die is er sinds gisteren mee opgehouden :-(.

Vanessa, nog 3,5 week voor ons! Ik kan het nog steeds niet geloven. Ja Svenja, ik ben heel blij dat ik niet nog 3 weken langer moet doorlopen, want ook ik ben het wel zat. Vooral met die suiker! Ik krijg dat maar niet stabiel. Ik heb vandaag maar weer een nieuwe mail gestuurd naar mijn arts.

Ik mag pas volgende week woensdag weer naar de gyn, 2 december en vanaf dan zal het wel wekelijks worden. Ik hoop wel echt dat de kleine lekker 'binnen' blijft, want ik heb de komende weken genoeg te doen.

Liefs

Geplaatst

hallo dames.

vandaag bij de verloskundige geweest. met de beeb was alles goed.

alleen de beeb ligt in een stuit. heb ik weer wordt het nog een keer spannend door niet te weten hoe ik nu ga bevallen. de beeb had nu eigenlijk al lekker naar beneden moeten liggen maar ze geven hem/haar nog de kans tot 35 weken. als die dan nog in een stuit ligt waar ze wel vanuit gaan kans is nog heel klein dat die draait. moet ik naar het ziekenhuis om te bespreken wat ze gaan doen. hopelijk kunnen ze nog handmatig de beeb laten draaien.

liefs

Geplaatst

Svenja, wat fijn dat alles goed is met de beeb, maar wat rot dat hij/zij in stuit ligt! Hier in België doen ze bij een stuitligging een keizersnee. Daar denken ze niet eens over na. Ze willen geen risico nemen. Ben je bij je andere 2 kinderen 'normaal' bevallen? Ik ben benieuwd of ze de beeb nog kunnen draaien. Ik lees wel overal dat ze nog kunnen draaien tot 37 weken, dus wie weet......?

Hoe is het met Marietje en Vanessa?

Ik herken jouw nachten Vanessa. Ik sta ongeveer 6-8x per nacht op om te gaan plassen. Het is om gek van te worden!!!:blob3: Nou ja....kunnen we vast wennen om vaak wakker te worden 's nachts.

Marietje al 2 dagen niet gezien....? Alles in orde? En vlot het een beetje met de wieg?

Vanaf vandaag nog 3 weken en Maxe zal er zijn.......(zwijmel)

Liefs

Geplaatst

Wat zijn we allemaal nog druk. Ben wel benieuwd hoe het met de wieg van Marietje is.

Ik heb mij voorgenomen dat als ons kindje in een stuit zou liggen ik zou kiezen voor een keizersnede. Ik zie niets in het draaien van het kindje. Soms proberen ze dit zelfs nog onder de bevalling en draait het meestal toch uit op een keizersnede. Dan liever gepland de ok in.

Maar dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je je er onder voelt.

Gek idee dat als alles verloopt zoals gezegd in het zh ik over 4 weken mama ben!

Gisteravond nog even gestoeid met de kinderwagen etc. Nu alleen nog even kijken hoe de maxi cosi de auto in moet en dan hebben we alles onder controle.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

hallo dames.

mijn vorige twee kids daar ben ik thuis op de normale manier van bevallen. dus jullie kunnen je voorstellen dat ik het liefst geen jaap in mijn buik wil. als het niet anders kan dan zal het wel moeten. maar liever niet.

ik heb wel de keuze gemaakt dat als de beeb niet draait en ze hem niet handmatig kunnen draaien ik niet tot de bevallen wacht en dan wel een keizesnede doe. ik wil ook geen stuitbevalling..

ik baal hier gewoon ontzettend van.

ik wil namelijk deze laatste bevalling heel graag in het water doen en bij mijn vorige bevalling is ook alles goed gegaan dus je gaat er in de zwangerschap vanuit dat het dit keer dan ook gewoon maar goed gaat. maar niets is minder waar. we moeten gewoon afwachten meer kan er op dit moment niet gedaan worden.

we hebben inderdaad al een tijdje niks van marietje gehoord. maar ook tweelingmama heeft zich al een hele tijd niet meer laten zien. misschien is marietje als laatste uitgerekende van januari ons allemaal voor. ze had wel veel last van harde buiken.

liefs

Geplaatst

Hebben jullie geen last van harde buiken? Ik wel en de ene dag wat meer dan de andere dag. Eergisteren kon ik niet staan of lopen of ik kreeg een harde buik. Ik vind het een rotgevoel hoor. Ik voel ook heel vaak een harde bult hier of daar, maar dat zal het kindje zijn. Ik zie aan mijn buik dat ze ontzettend groeit. Mijn navel steekt nu echt naar buiten en mijn gewicht gaat niet echt omhoog. Het is echt de baby die nu een groeispurt krijgt. Ik ben benieuwd wat de gyn woensdag te zeggen heeft en hoe groot ze dan is. We zitten dan midden in de verhuizing en dan gaat mijn moeder mee naar de gyn.

Marietje....?

Liefs

Geplaatst

hallo dames

renee: ik heb ook last van harde buiken is inderdaad een naar gevoel maar het betekend dat je het rustiger aan moet doen. de bultjes in je buik die zijn alleen maar leuk. kun je mee spelen.

vandaag heb ik de echo gehad voor mijn placenta. en die is omhoog gegaan:wav:.

en mijn baby is nu al dwars wordt zeker een meid (ik weet het niet hoor) maar hij/zij heeft zich toch nog gedraaid de beeb ligt nu met het hoofd naar beneden.:angel13: ik mag gewoon nu thuis in het water bevallen.

liefs

Geplaatst

Wat een supernieuws Svenja!!! Ik ben ontzettend blij voor jullie want dit is wat jullie graag wilden, toch? Helemaal leuk! Zo zie je maar, het beebje doet gewoon wat zij/hij wilt en heeft jullie even in de maling genomen....dan toch een meid??? hihi. Kan goed zijn, want het is wel een meidenstreek. Ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat het bij jullie is, jongen of meisje. Ik wil weten of je gevoel goed juist is. Spannend he?!

Hier alles oke. Vandaag niet zoveel harde buiken gehad, maar vannacht bij iedere draai die ik deed weer wel. Erg rot. De gyn zal woensdag wel weer even 'voelen' of alles nog goed dicht zit. Ik ben benieuwd of ik al aan de monitor mag as woensdag. Normaal gezien vanaf 35 weken en donderdag ben ik 35 weken. Ik hoef dan nog maar 2 weken te wachten en dan is het zover. Ik zit nu nog middenin de verhuizing en ik kan het me niet voorstellen. Manlief heeft vandaag de babykamer helemaal roze geschilderd. 'Familie KNOTS' met een aantal kloddertjes roze hier en daar. Donderdag komen ze de vloer leggen en dan kunnen we het vrijdag inrichten. Volgend weekend zitten we in het andere huis. Gaat snel he?! Volgende week gaat nog een drukke week worden. Gelukkig komen mijn moeder en broer ons helpen. Komt goed!!

Liefs

Geplaatst

hallo dames

renee: het wordt zeker druk voor jou de komende weken. is mischien ook wel lekker hoef je niet steeds over de bevalling na te denken en dan gaat de tijd lekker snel.

we zijn hier de ene spanning nog niet uit of de volgende komt al weer. mijn dochter begon vrijdag ziek te worden en gisteren was ze zelf zo ziek dat ze nog geen slokje water binnen kon houden verder veel hoofdpijn en hoge koorts na de zoveelste keer overgeven toch maar de dokter gebeld om iets te krijgen tegen haar misselijkheid. wij bij de doktor en jahoor ze heeft de mexicaanse griep.

sinds gisteravond kreeg ik ontzettend pijn in mijn rug en benen en veel last van harde buiken ik ben door de pijn in rug en benen ook net een pinguin. ik ben maar gaan douchen voor de ontspanning. vanacht had ik het ineens heel koud en veel hoestaanvallen zo erg dat ik weer de fentolin uit de kast heb gehaald om lucht te krijgen. ook ik naar de doktor geweest. en ik heb de beginverschijnselen van de mexicaanse griep. maar omdat ik geen koorts heb kunnen ze ook niks geven. zolang ik geen koorts krijg hoef ik me ook geen zorgen te maken. en het kan zijn dat de griep zich in een lichte vorm uit. en zo als het er nu uit ziet heb ik dat geluk.

ik ga nu lekker mijn bedje in en uitzieken die boel.

liefs

Geplaatst

Jeetje, ik lees nu je bericht pas. Ik hoop dat het inmiddels iets beter met je gaat. Je kunt dus wel iets tegen de koorts krijgen mocht het nodig zijn?

Van harte beterschap meis!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

hallo dames

nou even een berichtje van hier.

mijn dochter is nog steeds behoorlijk ziek en ze blijft hoesten en koorts houden. de eetlust begint gelukkig vanaf vandaag weer bij haar te komen.

bij mij lijkt het niet door te zetten gelukkig ik voel me nog wel erg moe en heb keelpijn en nog veel hoesten en hoofdpijn maar mijn temp blijft goed. gisteren op een gegeven moment een beetje koorts 38 graden maar na een paracetamol is die weer gaan zakken. ik heb ook geen harde buiken meer en de pijn in mijn rug en bovenbenen is sinds de paracetamol ook aan het wegtrekken. ik ben dus alweer aan het opknappen.

he marietje heeft nu wel een hele tijd niks meer van haar laten horen. ik begin me wel een beetje zorgen te maken. er zal toch niks ernstigs zijn met haar en de beeb.

liefs

Geplaatst

Hey meiden

Even een kort berichtje. Ben net uit ziekenhuis, afgelopen donderdag met spoed ongenomen, de kleine wilde al geboren worden. Met weeenremmers gelukkig kunnen stoppen. Ben nu thuis met strikte orders, morgen zal ik verder wel weer lezen hoe wie wat waar en vertellen wat er is gebeurd. In ieder geval blijft het hier spannend, kleine moet gewoon blijven zitten maar blijft een beetje aandringen. Dus nu naar bed en slapen!!!!

Geplaatst

Marietje, fijn om even te kunnen lezen hoe het met je is. We maakten ons al zorgen om je. Houdt dat in dat je nu op bed moet blijven? Ik hoop dat het vol te houden is.

Svenja, gelukkig dat je dochter goed opknapt en dat het bij jou niet echt doorzet. Kun je er nu niet echt bij hebben.

Renee, hoe is het met jou, je hubbie en de verhuizing? Wat een opwinding toch allemaal.

Hier een groot probleem dat ons personeelslid ziek is (lees; verkouden) en dan kan hij natuurlijk niet werken.....

Ik doe sinds vorige week alleen de administratie nog en verder eigenlijk niets. Nu zit ik alweer de hele dag achter de balie en het andere werk stapelt zich op. Frustie.

Vanochtend bij de controle was in ieder geval alles goed. Maandag 14 december gaan we kijken wanneer/hoe er ingeleid gaat worden. Ik hoop toch wel dat dit nog voor de kerst is.

Als het goed is wordt aankomende week de bakfiets bezorgd die ik besteld heb, hiervoor heb ik een ontwerpje voor belettering aangevraagd. Waarom geen reclame maken voor mijn bedrijf met de fiets? Lijkt me wel een stoer gezicht. Zoiets van; AKC vervoert haar aankomende directieleden op een snelle en efficiënte manier!

Grapje!

Alleen ons logo + slogan lijkt me voldoende.

Voor iedereen een dikke knuffel (kunnen we wel gebruiken denk ik)

Vanessa

Geplaatst

he marietje

daar ben je weer we begonnen ons al ongerust te maken. gelukkig zijn de weeen geremd en nu moet je het echt rustig aan gaan doen hoor want die beeb moet nog wel even blijven zitten hoor.

vanessa: ik begrijp het dat het moeilijk is als iemand ziek is maar jij kunt nu helemaal niet meer werken probeer hier toch maar een oplossing voor te vinden.

liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Zo nu eerst even een update. Vorige week donerdag ging ik op controle in ziekenhuis, had de dag ervoor een arts telefonisch gesproken en aangegeven dat ik de volgende afspraak zo ver weg vond. Bleek er een klein foutje gemaakt te zijn. Of ik de volgende dag even op controle wilde komen. Bij deze controle bleek mijn baarmoedermond weer korter geworden te zijn. Op dit moment 2.2 cm, das onder de kritische grens van 2,5cm. Gevolg ik werd met spoed opgenomen. Verder bleken de harde buiken zoals ik ze al die tijd noemde gewoon weeen te zijn. Dus ik kreeg direct injectie voor de rijping van de longetjes en weeenremmers. Gelukkig was de combinatie van bedrust en remmersvoldoende de boel te stoppen, maar gevaar nog niet geweken. Ik heb hele duidelijke instructies, ik lig op bed of bank, mag absoluut niets. Maar in ziekenhuis sliep ik niet dus werd alles alleen maar erger door vermoeidheid. De eerste mijlpijl die ik moet halen is aanstaande zondag, dan ben ik 32 weken en hoef de kleine niet naar academisch ziekenhuis. De volgende mijlpijl is 34 weken, als ik dat haal en de weeen beginnen dan gaan ze niet meer remmen. Als ze vor die tijd weer gaan beginnen gaan ze weer remmen. De verwachting van de artsen is dat de kleine eerder geboren gaat worden.

Het is heel saai allemaal dat liggen en hangen, heb gisteren en vannacht gelukkig goed geslapen en op dit moment gaat de kleine voor alles!!! Te veel heen en weerlopen geeft gewoon weer weeen en druk op mijn onderkant, teken dat het niet goed gaat. Dus rust rust en nog eens rust. Verder heel veel mensen die me wilen helpen en dingen doen, maar nu ff niet. Wil nu slapen als ik dat wil en dergelijke. Dus op mijn verzoek worden hier huishoudelijke dingetjes gedaan en anders heb ik heerlijk het rijk alleen!!!! Met telefoon binnen handbereik!!

Ik ben heel erg geschrokken. Pas afgelopen weekend na overleg met arts werd mij duidelijk wat er aan de hand was. De diagnose bleek dreigende vroeggeboorte, terwijl ik op dat moment nog steeds dacht aan harde buiken. Misschine wel beter dat het voor mij zo geaan is. Als ik die diagnose gelijk geweten had, had ik misschien wel in paniek geraakt.

Nou meiden, de wieg is wel af!!!! Nu alleen de foto's nog, maar die moeten nog maar even wachten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden