Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een mooie foto's Svenja!!!!!! Geweldig hoor! Zeker de moeite waard. Geniet er maar van.

Vanessa, ik heb ook last van vocht vasthouden. Sinds een paar weekjes is het echt niet meer normaal. Mijn handen en voeten doen gewoon zeer. Ik hoef gelukkig nog maar 4 nachtjes te slapen en dan ...... Oooooooooooh wat zullen de komende dagen lang duren. Woensdag wordt een vreselijk lange zkh-dag.... en dan die nacht!! Dat wordt veel wakker liggen vrees ik. Wachtend op HET moment dat ze me komen halen.

Marietje, hou je nog maar een weekje rustig. Komt zeker goed. Koop wat leuke dvd-tjes en geniet van de rust. Binnenkort is die voorbij ;-)

Liefs

• Reacties 886
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Gorgi, veel succes woensdag! Jij gaat gewoon de uitgerekende datum halen....? Wij slaan de kerstversiering over dit jaar. Wel jammer, maar het is even niet anders. Ik hoop wel voor de kerst weer thuis te zijn.....

Liefs

Geplaatst

Hey!

Het feestje was SUPER! Manlief had niets in de gaten en werd een beetje soort van emotioneel toen hij binnenkwam en iedereen begon mee te bléren op het nummer van Stevie Wonder. Het was helemaal leuk! We hadden de tuin versierd met van die korven en lampjes + kerstboom etc... Een lekkere erwtensoep met roggebrood en voor de kids frietjes. Helemaal gezellig! Omdat er 9 kinderen waren, waren de mensen rond 21.00 uur vertrokken en dat was precies goed. Wij zijn nog even blijven plakken bij die vrienden van ons, maar het was geslaagd!

We genieten ook zo van het nieuwe huis. Het is zo goed als af op nog wat kleine dingen na. We wachten nu op de gordijnen die ieder moment geleverd worden. We hebben ook nog een nieuwe bank besteld die 29 december komt en morgen komt de stucadoor om de open haard een beetje mooier te maken.

Nog 3 dagen............... Svenja, ik zal jou sms-en over het verloop op donderdag he?!

Liefs

Geplaatst

he renee

wat leuk dat het feestje goed heeft uitgepakt.

en nu op naar donderdag ik wacht je sms met smart af.

wel een gek idee dat je gewoon weet dat je donderdag je dochter in je handen hebt. en wij maar wachten totdat de beebs iets van zich laten horen.

als mijn vermoeden van 14 januarie bevallen goed is dan hoef ik nog maar een maand.

mijn vriendin die de water van gebroken is een maand geleden is afgelopen nacht bevallen van een dochter. dus ik ga straks even naar het ziekenhuis even de kleine meid bewonderen.

liefs

Geplaatst

Nou meiden toch maar even een update.

Ik ben net door de arts gebeld waar ik vanochtend op het spreekuur was. Omdat ik vertelde dat ik minder insuline nodig heb willen ze graag dat ik iedere dag in het ziekenhuis kom.

Dit om een hartfilmpje te maken en andere controles uit te voeren.

Daar ben ik (ook het weekend) een uurtje zoet mee. Liever iedere dag een check dan dat er ergens iets mis zou gaan.

Het kan ook nooit helemaal vlekkeloos verlopen bij ons. Bah!

Renee, gaaf dat je man het geweldig vond. Wel ontzettend lief dat jij dat voor hem gedaan hebt. Nog een paar daagjes en je bent mama!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Jeetje Vanessa das niet niks iedere dag naar ziekenhuis, maar ja, we hebben er alles voor over he!!! Maar hoe zou het komen dat je minder insuline nodig hebt nu dan? Gelukkig komt de 22e dichtbij nu!!!

Nou Svenja, gaan wij ons aan het topic houden dan???? Hahahha moet het eerst nog zien allemaal, de januaridames zitten nu al een groot gedeelte in december!!!

Ik mag woensdag weer, blijft onrustig hier. Gisteren weer 6 weeen, maar ja, wanneer bel je zieknhuis, want zo snel als het komt is het ook weer voorbij. Heb het opgeschreven allemaal en zal woensdag even vragen hoe hier mee om te gaan.

Nou Gorgi, benieuwd wat ze bij jou melden morgen!!

Geplaatst

Succes Gorgi! Laat iets weten.

Vanessa, iedere dag naar het zkh? Gelukkig is het maar voor een weekje en dat vliegt om. Voor je het weet heb je jullie wondertje in de armen en vergeten we alles. Gek he?!

Marietje, ik denk stiekum dat jij nog wel in december zult bevallen als ik je zo hoor. Ik ben benieuwd hoelang jullie beeb nog blijft zitten.

Svenja, ik ga je sms-en donderdag! Oooow, het wordt nu toch zo spannend. Wat klinkt dat nog lang bij jou...een maand?! Ik zou idd ook nog 3 weken moeten, maar mijn buik zou uit elkaar klappen denk ik. Ze is zoooooooo groot! Nog geen streepje te zien en hopelijk houden we dat zo. Gefeliciteerd met je vriendin. Wat leuk dat je een vriendin hebt die ongeveer in dezelfde periode is bevallen. Kunnen jullie lekker saampjes over de babies praten. Wie weet krijg jij ook een meisje. Helemaal leuk!!!! Ik blijf je steunen hoor! Ook in januari tel ik met jou de dagen af.....

Hier zit alles nog goed. Maxe voelt zich lekker in mijn buik alleen zie ik mijn buik gewoon van vorm veranderen. Mijn navel is echt helemaal weg en puilt uit! Ik zie haar gewoon zakken met de dag. Ze is natuurlijk ook alweer ca. 3 kg en een beetje. Vanmorgen stond ik op en ik zag gewoon hoe ze ligt. Heel bizar en onwerkelijk dat ze er binnen 2 dagen is. Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig. Ik ben nog niet echt zenuwachtig hoor en dat vind ik best gek, maar dat zal morgenavond als ik alleen in het zkh bedje lig wel anders zijn. Ik maak me ook zorgen of mijn man wel op tijd gaat zijn en zich niet verslaapt donderdag. Hij moet er al om 7uur zijn. Ze verwachten dat ik om 7.45 uur in de operatiekamer ben. Nu ik dit schrijf krijg ik wel een kriebel in mijn buik..... Ik ga zo mijn koffer nog eens nakijken en verder inpakken. Vanavond ga ik lekker uit eten met manlief, want het zal voorlopig de laatste avond zijn dat we met 2-tjes lekker wat kunnen gaan eten.

Liefs

Geplaatst

hallo dames

marietje: ik denk dat ik het gewoon bij januari houd met bevallen ik denk niet dat ik deze maand nog beval.

renee: als ik er niet meer ben vandaag wil ik je veel succes wensen in het ziekenhuis.

nog twee nachtjes slapen en dan is het zover. spannend hoor.

vanessa: vervelend dat je elke dag naar het ziekenhuis moet maar het is voor een goed doel.

liefs

Geplaatst

renee

we waren tegelijk aan het typen.

ik weet zeker dat je man zich niet verslaapt ik denk dat ook hij elke uur op de klok gaat zien die nacht.

ik begrijp goed dat je zenuwachtig bent maar alles komt goed en je bent alles vergeten als je maxe in je armen hebt dan weet je pas echt waar het allemaal voor geweest is. dat moment pakt niemand je af en moet je altijd blijven koesteren.

liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Spannend allemaal hier hoor!!!! Ik heb in ieder geval als een blok geslapen!!!!! Voor het eerst sinds dagen, heerlijk. Krijg straks visite, aan de ene kant vind ik dat leuk, aan de andere kant denk ik laat me met rust! Ben een beetje tegen de draad in hahhaha. Maar goed, gaat helemaal goed komen. Was wel zo slim om aan te geven dat het alleen in de middag kan, anders weet ik gewoon niet meer wat ik moet zeggen als iemand er lang is. Ben ikgewoon te moe, kan ik gesprekken niet meer volgen hahahaha.

Verder weinig nieuws hier!

Hey Renee, je kan hem toch gewoon om 6 uur wakker bellen ;-) In het ziekenhuis waar ik lag mocht je gewoon je mobiel bij je houden, tenminste toch contact, ook na bezoektijd!!!!

Geplaatst

Ga ik doen! Goed idee Marietje! Veel plezier met de visite enne....gewoon niets meer aanbieden als je het zat bent...;-)

Liefs

Geplaatst

We krijgen nu echt te maken met oplopende spanningen! Per slot van rekening kan de baby bij iedereen nu geboren worden. Er zijn baby's die 2 of 3 weken te vroeg komen.

In het ziekenhuis was alles goed. Toch wel fijn dat alles heel erg goed in de gaten gehouden wordt. Ach, een boekje mee en de tijd is zo om.

Renee alvast heel veel succes voor donderdag! Gek idee dat ik een dag of 5 achter jou aan kom.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Ja, leuk he?! Morgen is het voor mij al opnamedag! Ik ben nu van alles aan het inpakken en aan het klaarleggen voor manlief, zoals etiketten voor op de enveloppen, tel.nr. van de drukker etc etc... Ik ga zo nog even de laatste boodschapjes doen en dan ga ik lekker op de bank of bed wat rusten. Vanavond een laatste dineetje samen met mannetje en dan hopelijk een fijne nacht. Ze verwachten me morgen al om ca. 10 uur in het zkh. Ik vind het o zo spannend.

Vanessa, jij moet je ook vroeg melden?

Liefs

Geplaatst

Je moet er al vroeg zijn! Dat wordt een lange dag zh zonder ons (en voor ons een lange dag zonder jou). Wat een gek idee dat jij overmorgen mama bent. Voor ons duurt het nog 7-8 dagen. Wij mogen ons melden dinsdag 22 december om 7.15 uur.

Alle enveloppen zijn geschreven alleen de geboortepostzegels moeten er nog even op. Ook maak ik nog even een inlegje om iedereen fijne feestdagen te wensen, dit dan 2x omdat wij niet weten of wij een jongetje of een meisje krijgen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

he vanessa

ben je nou niet heel nieuwsgierig of het nou een jongen of een meisje is ik anders wel.

wat denk je zelf wat het geslacht is. ik denk dat je een jongen krijgt ik kan het niet uitleggen maar naar een aantal maanden gelezen te hebben wat je hebt geschreven ga je iemand toch een beetje kennen. als ik dan aan jou denk krijg ik het gevoel van een jongen. over een week weten we meer.

liefs

Geplaatst

Dat vind ik wel lachen Svenja dat jij ook al aan een jongetje denkt.

Iedereen zegt dat namelijk, ook mijn vriendin die gependeld heeft.

Ik heb zelf echt geen idee.

Ik heb drie keer gedroomd dat we een meisje kregen maar dat zegt niets want ik droomde dat Arno belde vanuit het ziekenhuis (ik was thuis) dat we een meisje gekregen hadden. Nou, ik teken voor zo'n bevalling!

Ik ben benieuwd of jij gelijk krijgt wat jezelf betreft.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Ik denk dat als onze mannen het moeten doen dat het niet goed gaat komen! Hahahaha!

Lopen ze een jaar met de benen wijd en maar zeuren dat het zoooooo'n pijn doet!

Geplaatst

Ja hahaha zie het weer voor me hahahaha

He lekker ff lachen, ben al twee dagen opstandig omdat ik het stilzitten en binnenzitten zo zat ben, maar goed niet klagen, dan lijk ik op die mannen hahahaha

Geplaatst

Ik ga afscheid van jullie nemen voor een klein weekje (hopelijk). Ik ga mijn laatste spulletjes inpakken en mandje in. Ik word nu toch wel een beetje nerveus. Ik vrees dat ik Vanessa en misschien Marietje ook niet meer zal spreken, dus ik wil jullie ook heel veel succes wensen met de bevalling!

Vanessa, ik denk ook dat het een jongetje word bij jullie.... Ik ben benieuwd.

Ik zal mijn verhaal laten weten aan Svenja die dit dan wel weer hier op het forum zal schrijven neem ik aan.

Svenja, tot donderdag!

Heel veel liefs en ontzettend veel sterkte en succes.

Renée

Geplaatst

he renee

ik weet niet of je dit nog leest ik zag wel dat je nog ingelogd bent.

ik zorg ervoor dat maxe donderdag haar eigen topic krijgt komt helemaal goed.

wat ik me nou eigenlijk altijd al afvroeg gaat ze nou echt maxe heten of is het jullie koosnaampje.

veel succes donderdag en hopelijk gaat morgen een beetje snel voor je voorbij.

slaap lekker

liefs

Geplaatst

Renee,meid heel veel succes en geniet enorm van het moment dat je je dchter in je armen sluit. Alle voorafgaande ellende is dan niet meer belangrijk!!!!!

Geniet geniet geniet! En we vragen anders Svenja wel onze berichten en gelukwensen ff door te smsen!!

Hou je taai en tot snel weer op het forum!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden