Jump to content

Op weg naar ICSI...

Krisje

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben dus Krisje, 25 jaar. Getrouwd en samenwonend in Brabant.

Ik heb dit forum gevonden na wat googlen over ICSI, wij weten nu zo'n 2 weken dat wij aan ICSI gaan beginnen, mits de uitslagen van mijn bloedonderzoek en mijn man's chromosomenonderzoek goed zijn, daar krijgen we 13 juli de uitslag van.

Wij hebben gisteren de voorlichtingsavond gehad over IVF/ICSI.

En ik moet zeggen dat het ons behoorlijk zwaar is gevallen, ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, ik had natuurlijk al wel wat research gedaan op internet.

Maar je krijgt zoveel informatie, dat je hoofd gewoon even te vol zit.

Iets waar ik erg van schrok is het slagingspercentage bij ICSI behandelingen, 35% maar (?)

of zeg ik nu iets heel geks en is dat normaal?

Ik zei al ik ben echt nog een leek op dit gebied, en daarom hoop ik hier wat wijzer te worden.

En dat ik zo ICSI een beetje "eigen" kan maken.

Sorry dat ik zo brutaal maar meteen een topic heb geopend, maar ik vind het wel zo netjes om te laten weten wie ik ben, en wat ik hier allemaal kom rond snuffelen.

Vragen staat vrij uiteraard,

Groetjes Krisje

• Replies 626
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hoi Krisje,

Welkom hier. Ik herinner me nog dat ik ook best overdonderd van de informatieavond terug kwam. Omdat de arts die dar presenteerde nogal grappig was hebben we daar zelf best zitten lachen, maar de volgende dag realiseerde ik me pas echt waar we aan gingen beginnen. Het is niet niks allemaal. Maar gelukkig kun je op dit forum je verhaal kwijt en ervaringen delen en dat helpt echt heel veel!