Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Was dit nu jullie 1e behandeling of de 2e? Volgens mij de eerste toch?

En positief blijven is goed hoor meid maar op z'n tijd verdrietig zijn is ook toegestaan hoor :)

Hier gaat het prima! Druk druk druk met twee banen maar echt goed. We genieten samen van leuke dingen. Vanmiddag geshopt (leuke dingen voor in huis) en morgenavond lekker saampjes uit eten.

lieve groet,

Esther

Geplaatst

Nee, dit is de tweede "verse" poging. En verdrietig zijn, dat lukt ook aardig soms:tongueP:.

Maar ben vrij positief en nuchter van aard, dus kan het gelukkig vrij snel weer naast me neerleggen.

Tis idd druk als je met z'n tweeën werkt. Mijn man moet de laatste tijd veel naar het buitenland voor zijn werk. (hij herstelt schepen). En dan is het echt tijd vrij maken voor elkaar.

Gelukkig lukt jullie dat goed!

Voor morgen: eet smakelijk, en veel plezier!

Geplaatst

Vandaag nog een zwangerschapstest gedaan, maar zoals verwacht negatief...

Volgende maand poging voor eskimootje(s).

Moet dan ergens rond kerst tp zijn, nou laten we hopen dat dat een goed teken is:).

Geplaatst

Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn Schapenwolkje.

Maar een tp met de kerst, is toch een beetje een magische tijd. En dan duimen dat het een plakkertje is.

Zou een pracht begin van het nieuwe jaar zijn!

Geplaatst

Ook ik hoop dat we in de eerste week van januari (of misschien iets eerder) weer mogen beginnen met de cryopoging (we hebben er nog 1).

Wie weet, wordt 2010 toch ons jaar!?

X, Martha.

Geplaatst

@Christine: hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Misschien beetje goeie vibes doorsturen?:blob6:

@Martha: idd laten we hopen dat dat een beter jaar wordt dan 2009...

Gaat het ontdooien bij jullie altijd goed? Was vorige keer bij ons niet zo denderend namelijk. Dus hoop heel hard dat ze er goed doorkomen deze keer!

Jij in ieder geval ook heel veel succes en wie weet zie ik je op het wachtbankje!

Geplaatst

Ja, wie weet zien we elkaar daar!

De vorige keer zijn ze zonder problemen ontdooid en ben ik er zwanger van geraakt. Was helaas van korte duur (afgelopen maandag miskraam gehad).

Maar dit zegt natuurlijk niks voor de volgende.

Laten we het hopen...

Elke fase in dit proces is spannend en eng.

X, Martha.

Geplaatst

@Schapenwolkje, dank je wel, en als het werkt met die "goede vibes", dan stuur ik ze zeker aan jullie door.

@Mart, heel veel sterkte.

Ik hoop voor jullie allebei dat 2010 echt jullie jaar gaat worden!

• 1 maand later...
Geplaatst

Vandaag weer een eskimootje aan boord.

Ze waren allebei goed ontdooit, maar de andere had twee kernen, dit duidt meestal op afwijkingen, dus die werd het niet.

Maar goed, de andere was van zeer goede kwaliteit. Laten we hopen dat dit nu echt resultaat geeft!

Geplaatst

Nou, waarschijnlijk hoef ik die twee weken niet rond te maken. Had namelijk net roze op het wc papiertje... Bah, bah, bah, wat doe ik toch verkeerd????

Maar ja, tis niet anders, en dat kun je je wel af blijven vragen.

Geplaatst

Ook hier nogmaals...sterkte meid!

Ik kreeg aan het eind van de tweede wachtweek tijdens de laatste behandeling een flinke schop onder m'n kont van iemand die zei...je moet en MAG blijven hopen totdat het tegendeel bewezen is!

Geld ook voor jou meis!

• 3 maanden later...
Geplaatst

Nou we gaan er weer voor. Na een pauze van een paar maanden, druk met verbouwen en veel stress op het werk, gaan we er weer aan beginnen. Met 4 cryootjes in de vriezer waarvan er hopelijk 2 goed gaan ontdooien hopen we op de langverwachte zwangerschap...

Geplaatst

Hé wendy,

ik heb vandaag nog aan je gedacht. Ik keek wat oude topics terug en zag je naam. Ik dacht...hé volgens mij heb ik haar al een poosje niet meer gezien!

Fijn dat je er weer voor gaat. Heel veel sterkte en succes meid! Ik ga je volgen.

liefs esther

• 2 weken later...
Geplaatst

Nou, vandaag wd 5! Vanochtend een ovulatietestje gedaan, voel nu echt zoveel "rare"dingen die niet zijn weg te schrijven aan de hormonen omdat ik die niet heb gehad deze keer... Zelfs geen pregnyl of ovitrelle. Gewoon volledig natuurlijk.

Testje was twee streepjes, maar degene die donker moet zijn is vrij licht. Dus dit zegt gewoon nog niks. Maar goed, het schijnt dat lh overeenkomt met hcg, dus probeer dit gewoon een aantal dagen.

Verveel me verder rot, is prettig om thuis te zijn en te rusten, maar is wel saai ondertussen!

Maar gelukkig zaterdag weer werken. Hopelijk zonder al te veel stress!

Geplaatst

Helaas heeft mijn lichaam me weer voor de gek gehouden, en is het weer voorbij met deze poging.

Wordt er moedeloos van, maar had het wel verwacht, het lijkt alsof er elke keer minder hoop is.

Maar goed, nog 2 cryootjes in de vriezer, dus op naar de volgende maar weer...

Geplaatst

ahhhhhhh Wendy

wat een domper, en ellendig dat je lichaam je zo voor de gek houdt!!

Fijn dat je nog 2 cryootjes hebt, houd vol meid

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden