Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jazeker, het zou heerlijk voor jullie zijn als ze een eskimootje terug kunnen plaatsen. Gaat het in een gewone cyclus of een met hormonen. Ik lees hier vaak dat het in een gewone cyclus kan maar bij mij is dat nooit voorgesteld maar ik moest meteen met progynova starten. Is er verschil? Wat houdt peuter en baby in...?

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bij mij gaat het ook in mijn eigen cyclus. Ik heb een heel regelmatige cyclus en mijn baarmoederslijm groeit ook zoals het zou moeten. Dat is de reden dat ik geen hormonen hoef te nemen.

Peuter en Baby (ik moest eerst even zoeken waar je het over had..) heeft, denk ik, te maken met het aantal berichten dat je hebt geplaatst maar dat weet ik ook niet zeker.

Geplaatst

raar, mijn cyclus is ook heel constant en mijn baarmoederslijm groeit ook prima zal woensadg toch eens vragen waarom ze hiervoor hebben gekozen.. Maar dit wordt voor jou ook de eerste cryo terugplaatsing.. Weet jij na hoeveel dfagen je evt. mag/ kan testen...

Geplaatst

Yep, het is idd mijn eerst cryo-poging. Ik mag 12 dagen na TP al testen dus dat zou op 11 oktober zijn. Echter, ik denk dat ik na 10 dagen al ga testen.

Idd vreemd dat jij dan wel aan de hormonen moet, waarschijnlijk verschillend per ziekenhuis.

Geplaatst

Ja dat zal inderdaad wel per ziekenhuis verschillend zijn. Ik ga wel voor je duimen dat er morgen mooie cryootjes ondooit worden voor je. Laat het nog wel even weten he

als ze je gebeld hebben, sterkte met afwachten en toi toi

Geplaatst

Nou dames, mijn cryo tp is weer in zicht: zaterdag 3 oktober. Mits de ontdooiing goed gaat natuurlijk, maar daar hebben we wel veel vertrouwen in :-). Ik mag dan 15 oktober testen, als ik dat tenminste red. De voorgaande keren was ik lang voor de testdatum ongi geworden..

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nienke,

Hoeveel dagen voor de testdatum werd je dan ongi? Is je cyclus dan op de een of andere manier korter bij een cryo? Kan het dus zijn dat ook ik eerder ongi word dan normaal?

Liefs en succes

Natas

Geplaatst

Dorine dat gaat vlot! Sterkte met wachten morgenvroeg, ik duim dat ze bellen met goed nieuws!!

Wat mogen jullie allemaal snel testen zeg. Ik heb als het goed is op 2/10 de tp en mag testen op 19/10.

Geplaatst

Hi dames,

het EMC heeft gebeld en de TP gaat door. Vanmiddag om 14 uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Ik weet nog niet hoeveel er terug geplaatst worden dus het blijft nog even spannend!

Geplaatst

Silvia, jammer maar fijn dat je dan ongesteld bent geworden. Ik lees dat je 2x te laat bent geweest door de eisprong. Waarom doen ze het bij jou niet met hormonen....

tine

Geplaatst

Jippie, ik ben inmiddels de trotse bezitster van 2 cryo's. Het was één 9-cellige en één morula. Super goed dus.

Ze hebben maar 1 rietje hoeven ontdooien en van de 3 waren en 2 goed. De andere 6 cryo's liggen nog in de vriezer..

Nu op naar een goed resultaat. Iedereen succes hier en ik hoop jullie snel te zien op het wachtbankje.

Geplaatst

Hoi Silvia,

Dan moet jij ook waarschijnlijk komen op dag 11 van je cyclus (WFG toch)? Of heb je geen regelmatige cylus dat het al 2 keer niet doorgegaan is?

Geplaatst

Hi Manoah,

Ik ga voor je duimen vrijdag. Weet je hoe laat je gebeld gaat worden? Ik zou vandaag rond 9.30 uur gebeld worden en kreeg om 08.40 uur al een telefoontje, scheelde een hoop wachttijd!

Geplaatst

Ja ga ik morgen denk ik wel even doen. En meteen zeggen dat ik acupunctuur doe, kunnen ze misschien een klein beetje rekening houden met het tijdstip. Op vrijdag naar Rotterdam is al niet heel erg handig denk ik....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden