Leejoo Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Jazeker, het zou heerlijk voor jullie zijn als ze een eskimootje terug kunnen plaatsen. Gaat het in een gewone cyclus of een met hormonen. Ik lees hier vaak dat het in een gewone cyclus kan maar bij mij is dat nooit voorgesteld maar ik moest meteen met progynova starten. Is er verschil? Wat houdt peuter en baby in...? Quote
Simonja Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Bij mij gaat het ook in mijn eigen cyclus. Ik heb een heel regelmatige cyclus en mijn baarmoederslijm groeit ook zoals het zou moeten. Dat is de reden dat ik geen hormonen hoef te nemen. Peuter en Baby (ik moest eerst even zoeken waar je het over had..) heeft, denk ik, te maken met het aantal berichten dat je hebt geplaatst maar dat weet ik ook niet zeker. Quote
Leejoo Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 raar, mijn cyclus is ook heel constant en mijn baarmoederslijm groeit ook prima zal woensadg toch eens vragen waarom ze hiervoor hebben gekozen.. Maar dit wordt voor jou ook de eerste cryo terugplaatsing.. Weet jij na hoeveel dfagen je evt. mag/ kan testen... Quote
Simonja Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Yep, het is idd mijn eerst cryo-poging. Ik mag 12 dagen na TP al testen dus dat zou op 11 oktober zijn. Echter, ik denk dat ik na 10 dagen al ga testen. Idd vreemd dat jij dan wel aan de hormonen moet, waarschijnlijk verschillend per ziekenhuis. Quote
Leejoo Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Ja dat zal inderdaad wel per ziekenhuis verschillend zijn. Ik ga wel voor je duimen dat er morgen mooie cryootjes ondooit worden voor je. Laat het nog wel even weten he als ze je gebeld hebben, sterkte met afwachten en toi toi Quote
Simonja Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Zeker laat ik het morgen weten! Quote
Gast Nienke79 Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Nou dames, mijn cryo tp is weer in zicht: zaterdag 3 oktober. Mits de ontdooiing goed gaat natuurlijk, maar daar hebben we wel veel vertrouwen in :-). Ik mag dan 15 oktober testen, als ik dat tenminste red. De voorgaande keren was ik lang voor de testdatum ongi geworden.. Lfs, Nienke Quote
Otjes Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Nienke, Hoeveel dagen voor de testdatum werd je dan ongi? Is je cyclus dan op de een of andere manier korter bij een cryo? Kan het dus zijn dat ook ik eerder ongi word dan normaal? Liefs en succes Natas Quote
Manoah Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Dorine dat gaat vlot! Sterkte met wachten morgenvroeg, ik duim dat ze bellen met goed nieuws!! Wat mogen jullie allemaal snel testen zeg. Ik heb als het goed is op 2/10 de tp en mag testen op 19/10. Quote
Irrie Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 NOu meis jij hebt ook al het 1 en ander meegemaakt, sterkte en vooral heeeeeel erg veel succes, ik hoop dat het snel lukt!!!! Quote
Simonja Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Hi dames, het EMC heeft gebeld en de TP gaat door. Vanmiddag om 14 uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Ik weet nog niet hoeveel er terug geplaatst worden dus het blijft nog even spannend! Quote
elinorac Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Heel veel succes vanmiddag, dit is alvast weer binnen! Caroline Quote
EDR Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Fijn voor je zeg! Heel veel succes vanmiddag! Quote
Leejoo Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Hoi Simonja, Wat fijn voor je, spannend hoor vanmiddag, nou toi toi Tine Quote
annemarieke Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 hoi hoi eindelijk ongi geworden straks bellen voor een afspraak .voor 1ste echo ik ben benieuwd of het deze keer goed gaat. groetjes silvia Quote
Manoah Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Dorine goed nieuws! Succes vanmiddag! Quote
Leejoo Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Silvia, jammer maar fijn dat je dan ongesteld bent geworden. Ik lees dat je 2x te laat bent geweest door de eisprong. Waarom doen ze het bij jou niet met hormonen.... tine Quote
Simonja Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Jippie, ik ben inmiddels de trotse bezitster van 2 cryo's. Het was één 9-cellige en één morula. Super goed dus. Ze hebben maar 1 rietje hoeven ontdooien en van de 3 waren en 2 goed. De andere 6 cryo's liggen nog in de vriezer.. Nu op naar een goed resultaat. Iedereen succes hier en ik hoop jullie snel te zien op het wachtbankje. Quote
Otjes Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Hoi Silvia, Dan moet jij ook waarschijnlijk komen op dag 11 van je cyclus (WFG toch)? Of heb je geen regelmatige cylus dat het al 2 keer niet doorgegaan is? Quote
Manoah Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Dorine wat goed! Ik hoop vrijdag plaats te kunnen nemen..... Quote
Simonja Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Hi Manoah, Ik ga voor je duimen vrijdag. Weet je hoe laat je gebeld gaat worden? Ik zou vandaag rond 9.30 uur gebeld worden en kreeg om 08.40 uur al een telefoontje, scheelde een hoop wachttijd! Quote
Manoah Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Ik heb werkelijk geen idee. Moet voor en na de TP nog een acupunctuur behandeling dus wel lastig plannen.... Quote
Simonja Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 hhmm ja, dat is zeker lastig plannen. Misschien van te voren het ziekenhuis bellen en vragen hoe laat ze ongeveer zullen bellen... Quote
Manoah Geplaatst 29 September, 2009 Geplaatst 29 September, 2009 Ja ga ik morgen denk ik wel even doen. En meteen zeggen dat ik acupunctuur doe, kunnen ze misschien een klein beetje rekening houden met het tijdstip. Op vrijdag naar Rotterdam is al niet heel erg handig denk ik.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.