Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

IK ben niet achterover gevallen hoor Joos hahaha.

Was ff de meiden in bed aan het doen!

En ik voel me helemaal vereerd moderator; wat een titel!

En Manuela, bedankt voor je felicitatie!

Geplaatst

Dat wilde ik ff vragen.

Als ik ingelogd ben en dan even anders ga doen en na ee ntijdje terug kom, dan moet ik vaak weer opnieuw inloggen.

Ben ik de enige? Ligt dit aan mij?

Geplaatst

Wauw!! niks peuter, kleuter etc...gewoon moderator!!! superduper hahaha.

thanks voor het alvast in ons gestelde vertrouwen J&J 6.gif

ik zal meteen mijn handtekening aanpassen ;-)

Geplaatst

Bo, dat weet ik eigenlijk niet, wij hebben 2 explorers: de gewone internet explorer en de mozilla (mozarella hihi) Als ik met mozilla op deze site kom ben ik automatisch ingelogd en met die andere kan ik als gast koekeloeren haha

Geplaatst

Sab; ik blijf toch ook om je lachen hoor meis!

Mooie handtekening!

Ook van mij bedankt voor het vertrouwen Joos en Jheroen!

Geplaatst

2 explorers; wij hebben er (maar) 1.

Ach je hebt altijd baas boven baas hahaaha.

Ik kan als gast meekijken volgens mij en moet me altijd eerst inloggen als ik wil schrijven. Gaat niet automatisch zeg maar.

Hoe laat moet je Carolijn ophalen?

(misschien heb je het al verteld hoor en kan ik het niet meer terugvinden....)

Geplaatst

mozilla kun je volgens mij gewoon downloaden, misschien heeft hub verstand van compu's en zo?! ?IS wel makkelijk hoor,want soms doet de gewone internet explorer het niet met plaatjes of zo en dan doet mozzerella het wel!

Ik kan Caro ophalen wanneer ik wil, dus ik ga zo lekker, gezellie hihi.

Geplaatst

Heerlijk denk dat je haar weer op kan halen.

Ik zal eens aan hubbie vragen van die mozarella.

Nou vanavond ben ik er niet, de meiden komen om 18.00 uur en dan blijven ze vaak lekker plakken.

(ik kan moeilijk zeggen, ga weg ik ben verslaafd aan het forum en wil lekker achter de pc zitten hahahaha). Nee hoor het wordt heel gezellig; weet ik zeker.

dus kom misschien vanavond laat nog ff en anders morgen.

En de spinazie en vis al klaar? Komt hubbie laat thuis?

Geplaatst
Dat wilde ik ff vragen.

Als ik ingelogd ben en dan even anders ga doen en na ee ntijdje terug kom, dan moet ik vaak weer opnieuw inloggen.

Ben ik de enige? Ligt dit aan mij?

Hey Beau,

dat klopt, na 900 seconden (15 minuten) logt het systeem je vanzelf af. Anders zou je bijvoorbeeld in de wie-ie-er-online telling steeds online staan terwijl je er niet bent.

Als het goed is en je logt een keer uit en in dan zie je bij het inlogvenstertje een vakje met iets van onthoud mij ofzo. als je dat aanvinkt dan hoef je je de volgende keer niet handmatig in te loggen; tenminste bij mij werkt dat zo (Internet Explorer 7) :happy7:

Geplaatst

gezellig toch?!! ik ben er vanavond ook niet hoor, san is idd weer laat thuis dus is wel zo gezellig als we even samen hebben hahaha.

Vis moet in de oven, doe ik straks, maar d spinazie en de aardap. zijn wel klaar al gelukkig. Badje staat ook klaar, flesje klaar, dussssss ik kan mijn kindje halen hihi.

Morgen komt vanaf 12 uur een vriendinnetje langs en die gaat met me mee naar het cb voor de prik van Caro, brrr. Dus morgen ben ik er niet zo heel erg veel, boehoeee, ja ook net zo eg als jij Bo!!! hahahaha.

Nou meiden,fijne avond en tot morgenochtend??

Kus Sab

Geplaatst

Jheroen bedankt voor je reactie!

Ik zal het de volgende keer even gaan kijken met in-en uitloggen!

Sab; morgen een prik....Gelukkig gaat je vriendin mee!

Eet smakelijk voor straks en we spreken elkaar morgen weer!

Ben er morgenochtend, ga 's middags nog ff lekker de stad in.

Groetjes!

Geplaatst

o ja bent alweer weg.....ben ik klaar met werken en lekker in bad geweest zijn ze weg.....:fist:

heeben ze de hele dag zitten:blahblah1:

:crybaby2:

Geplaatst

ga naar je mannetje en lekker eten meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot morgen vroeg!

:hug:

Geplaatst

ik hou jullie echt niet bij...

Ja ik woon ook in een kasteelTJE haha.

Nee hoor, een heel gewoon 2onder-1-kap-op het hoekie-huis.

Ik heb wel ergens een foto, maar die moet ik zoeken...

Ik ben wel erg trots op ons uitzicht, tegenover ons (andere kant van de straat) ligt namelijk het julianakanaal, dus er komen de hele dan (en nacht) bootjes langs, en kan elke dag eendjes voeren met Len!

Sab en Beau, ik zie dat jullie gepromoveerd zijn!! Ik ben al aan het wachten wanneer ik van baby naar kleuter ga, maar jullie zijn gewoon al moderator!!!

Gefeliciteerd!

Roos, ik las ergens dat je gaat trouwen (of zwam ik nu wel heel erg?) Leuk!! Wanneer?

Ik ben toch wel heel blij met dit forum, moet bekennen dat ik hier al vaker en langer ben dan op het andere forum ....

Amanda

Geplaatst

Nou hier is ons kasteel dan:

fotoslen222.jpg

staat er niet helemaal op..

Amanda

Geplaatst

Omdat het nederlandse elftal speelt schrijf ik effe in het oranje

Omdat we in december een tweeling verwachten en ons gezin dan uit 5 personen gaat bestaan waren we genoodzaakt om een andere auto aan te schaffen,na niet al te lang te hebben rond gekeken en het internet te hebben afgestruind zijn we uit gekomen op een Ford Mondeo,op de meerlingen site schreven ze hier goed over en er passen drie stoeltjes op de achterbank,dus hebben we vandaag de knoop door gehakt en hebben we hem vandaag gekocht.

We hebben al een proefrit gemaakt en hij is ook goed gekeurd door Kiki,die was de hele weg aan het lachen.

Manuela

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden