Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haai, ben er effe en zie dat jullie(beau en Sab) moderators zijn ..gefeliciteerd, stiekem een beetje jaloers hahahah maar ik ben al peuter hahahahah

Alles goed met iedereen, leuk huis hoor Amanda!

Manuela, gefeliciteerd met je auto, wij hebben ook een grote station en afgelopen weekend was ik met zus en 4 kids op stap( 3 in de maxicosi en die paste ook!!!!!!!)

beua, een gezellige avond toegewenst9is al bijna voorbij)

Sab, succes morgen met het prikje is altijd weer effe pijnleiden voor mama en Carolijn..

José, lekker gewerkt???

laura, hoe is het?

Rosalie ik zou trouwen op 8-8-8..mijn geluksgetal hoor..

Bianca, voel je je iets beter? komt met de tijd, rust maar lekker uit .

Corine, hoe is het met de pfaffs, wij willen wel komen hoor in je mooie huis..

Lis, waar ben je?

oooh wie vergeet ik nu...:bullrider: (deze is leuk............)

Kus Cynthia

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi,

Jeetje, hier wordt echt veeeeel meer gebept dan op dat andere forum! Dit is echt niet bij te houden hoor!

Manuela, goeie keus hoor, die auto. Hier is er een Volvo gekomen toen we hoorden dan ons gezinnetje van 3 naar 5 personen ging, maar anders was het wellicht ook een Mondeo geworden. Drie kinderstoeltjes en een tweeling wagen gaan er met gemak in!

Verder heb ik niet alles doorgelezen hoor, sorry, ik red dat echt niet. Wil nog wel ff Sab succes wensen morgen op het cb. Komt allemaal goed, meis!

Hier gaat alles inmiddels weer zijn gangtje. De meiden zijn wel twee dagen van slag geweest hoor. Zondagavond pannekoeken wezen eten om het 35-jarig huwelijksfeest van schoonouders te vieren. Daar was het zo druk en rumoerig dat met name Roos bijna de hele tijd heeft zitten huilen (lekker eten doe je dan joh!). Ze lagen pas om 21.00 uur in bed en hebben 's nachts gelukkig wel goed geslapen maar de volgende dag waren ze heel onrustig. Daarnaast is Roos ook nog snipverkouden geworden maar gelukkig gaat dat nu een stukje beter. Luuf, zoutoplossing in het neusje en een doorgesneden ui op de kamer (jeetje wat doet dat stinken) doen wonderen.

Nou, ik ga maar weer es ff wat lezen....

Geplaatst

he vonnie, die ui stinkt echt he..hadden wij ook gedaan, bleef dagen in de akmer die stank hahaha maar als het helpt!

Luuf en doorspoelen meer weet ik ook niet...

Ook Lieve hier is altijd van slag als we iets uit haar ritme doen..weer 2 dagen binnen daarna en veel rust..

Cynthia

Geplaatst

Gelukkig zijn ze vandaag weer prima in hun ritme, Cynthia, en dan is mammie ook weer een stuk happier.....

Geplaatst

gelukkig hoor Vonnie, vinden je kids je vast ook leuker hahaha

laura en josé..alles goed..leuke dag gehad??

Geplaatst

hallllooooooo cynthia........de dag was goed hoor...veel gewerkt..vanmorgen een oplevering en vanmiddag gewoon werk........verder niet zoveel gedaan hier........ons meisje is zo druk met dingen willen doen waar ze nog veel te klein voor is dat ze er vervelend van word...vandaag was de eerste keer dat ze van buik naar rug draaide....dus ze doet het nu alletwee.....van de week had ze door dat ze kan buikschuiven...dus dat ze nu ook......ze is niet bij te houden!

Daar ook allles goed?

He cynthia nog ff een reisvraagje...waar doe jij de spulletjes van jou kindjes in...een koffer is al zo zwaar en 10 kilo niet veel!

Geplaatst

Poef, ik wil best reageren, maar jullie schrijven teveel!!!!

Manuela, mijn zus heeft een Renault Espace. Haar jongens zijn 1,5 / 3 / 6 jaar oud en gaat makkelijk met dubbele buggy etc. Maar Mondeo is ook een superauto hoor.

Vonnie, ziekenboeg, vervelend zeg! En balen van die pannenkoekavond. Je zal zien dat er altijd wel eentje van slag is.

José, wat heb ik gemist over een site online? Of staat dat weer in een andere topic? Moet ik OOK nog allemaal lezen, pfffff. Wel gezelli hoor!

Corine, mooiiiii huis hoor! Hoe lang blijven jullie in Belgique? Weet je jullie volgende bestemming al?

Sab / Beau geloof ik....Ik werk 2,5 dagen pw. Contract nog op 32 uur, maar 12 upw ouderschapsverlof (deels betaald gelukkig). Neem nu dus 1 jaar 1,5 kind op en het jaar erna gaat mijn contract terug naar 24 uur met nog een halve dag verlof over en dus ook 2,5 dg werk totaal.

Enne, feli, met jullie promovatie. Moet ik jullie nu ook hoogheid noemen en voetjes kussen? Haha Ik ben ook wel beetje jaloers hoor.....Net als Cynht.

Ik ga nu weer even de andere topics bijlezen...wordt nachtwerk ben ik bang.

Robbert is stappen, dus alleen met hond.

Geplaatst

oja en die twee beppen die moderator zijn geworden...ja die zijn altijd online hè.....hahahahahaah......jij gaat ook met vakantie net als laura.....en vonnie en corine zijn al druk zat....en bianca gaan we ook niet lastig vallen , die moet even met zichzelf bezig zijn...en dan nog roos die werkt ook een paar dagen in de week....dus die beppen zijn het geworden...hahahahaha

en ja door hun en mij natuurlijk is dit forum ook onstaan.....hahahahaah

En ik vertouw ze voor 100%....jullie ook hoor meiden...maar als wij weg zijn moeten er mensen zijn die overal bij kunnen!

Geplaatst

ik stop het erbij in mijn koffer, die is erg groot en wat bij mijn moeder erin, anders sjouw je je een breuk. neem de luiertas mee aan boord met de dagelijkse dingen..

Oplevering van wat, iets gemist?

faas weet hoe hij uit de wipper kan komen, duwt zich omhoog en strekt dan zijn bene en ligt er dan zowat uit...ook erg fijn en Lieve ligt alleen nog maar op haar buik zodra je haar op de rug legt is het whoeps..

faas kan alleen andersom van buik naar rug

Geplaatst

ja roos...jhij gaat trouwen op 06-07-08 dat je het ff weet...hahahahahaahahahah

Laura...ik zei tegen (wie ook weer)..hahahah...dat laura niet online advies gaat geven...gat in markt...zetten we ff een sitetje op en kijken hoe het loopt...doet bakker ook...en verdienen man...ik ben dan je eerste klant...hahahahahahahahaah

Geplaatst

ook al van die bezige kindjes dus......en nee hoor je hebt niks gemist...ik moest een pand opleveren van een klant van ons........dat was het...niks bijzonders...ja ik heb me in het zweet gewerkt en hoop dat er weer wat minder op de weegschaal staat morgen vroeg.....hahahahaha

Geplaatst

he roos dat doe ik de volgende keer ook......is een goeie van jou...gewoon roepen heb ik wat gemist...hoef je niet alles na te lezen!

Moet iuk ook nog doen hoor.......ik heb volgens mij het huis bvan corine gezien...jeetje dat is pas een kasteel................we gaan daar de meeting houden en doen er meteen een gezellig weekend bij...hahahahahahah

verder heb je al het geklets van sab en beau gemist...maar dat is niet zo erg...hahahahahah

het huis van cynthia en laura..........had je dat al gezien...hahahahaha

dus toch wel wat gemist!

Geplaatst

ik hopelijk ook, heb maar 2 stukken chocola op hahaha en vanavond rijst, boontjes en saté...erg lekker..

ik word gek van die kilo's ik weet helaas waar het aan ligt...ik ren me rot maar eet ook wel lekker...hhmm dat past niet echt bij elkaar

Geplaatst

ja Roos we gaan voor het huis van Corine,....mooi!!!!!!!!

Mijn huis, jouw huis ook hoor...

jo'se waar is jouw huis??

Geplaatst

hahaha...en ja satè....heerlijk maar ik eet even geen saus....als ik het goed heb satésaus chocolade.......nee hier maar even niet.......hahahaahha...ik wil er gewoon voor de vakantie nog 5 kilo af hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Geplaatst

Hoi Rosalie,

Ik schaam me een beetje, ik heb je nog niet eens gefeliciteerd met je huwelijk! Ik lees dat je 06-07-08 gaat trouwen, wat een ontzettend mooie datum, die kun je gewoonweg niet vergeten.

Nogmaals, van harte gefeliciteerd en heel veel succes met de voorbereidingen.

Geplaatst

mijn kleine huisje hadden jullie op de tv kunnen zien...maar jullie hebben geen avn alle gekeken:fist:

ik zal eens even kijken okeeeeeeeeeeeeeeee...ff wachten..jheroen gaat me even helpen want ik kan ze niet vinden.......wait!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hey Roos!!! Leuk dat je ook komt beppen. Ik heb net 8 pagina's bijgelezen, maar José kan je vast een samenvatting geven haha.

Faas net als Thomas van buik naar rug; knieën optrekken en dan om laten vallen haha. Iris ligt ook in een poep en scheet andersom. Thomas soms ook, maar blijft dan een beetje krom op zijn arm liggen, mannen!

José, prima hoor, adviezen online. Je hebt gelijk dat het alleen door de verzekeraars wordt vergoed als er een verwijzing van (huis)arts is. Dan heeft iedereen recht op 4uur per jaar.

Als je tips hebt?

Cynthia, een goede vriend van ons trouwt volgend jaar (8-8-8) op Aruba. Jaaa, daar gaan we dus heen. Er gaan meer mensen uit Ned, en ze hebben bij een reisbureau uit H''sum een kleine korting weten te bedingen. Maar misschien kan jij ook iets (beters) regelen? Ik weet niet hoeveel personen er gaan, maar kan ik natuurlijk even nabellen

Geplaatst

hahahahahaahah.............die vonnie........maf!!!!!!!!!!!!!!!!

of ben je nu serieus....hahahahahahaha

heb je het al in je agenda gezet en oppas geregeld vonnie?

Geplaatst

Cynthia,

Heel herkenbaar hoor, dat rondrennen dan! Ook hier hol ik me helemaal suf maar afvallen ho maar. Maar dat zal dan wel komen door de nootjes en chocoladeijsjes die ik na tienen 's avonds nog naar binnen werk....

Het gewicht van de zwangerschap van de meiden ben ik kwijt. Maar van de zwangerschap van onze oudste heb ik nog zo'n 10 kilo overgehouden en die willen er niet meer af....

Geplaatst

Hahaha Roos, wij hebben je datum al geprikt hoor hahaha.

vonnie, Roos wil ergens in juni-juli trowuen en toen vond ik 6-7-8 wel leuk.

Geplaatst

ik wil altijd wel zeken doen ahaha..leuk hoor Aruba..hoeveel en hoelang?? allen de vlucht of met acco??

josé, wat op TV waar en hoe vertel...................

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden