Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

heh lekker geklessebest meiden haha. Goed om te lezen dat het best goed gaat met jullie boobs See en Lau! Hoe bevalt het om de fles te geven??

Bo: leuk he die fruithap en wat heb je ze gegeven?

Corine: wat sneu voor Famke zeg dat ze zo moet huilen maar wat is zo'n stoeltje dan?

Carolijn zat vorige week helemaal onder de kwijl van andere kindjes toen ik haar op haald op het kdv, ze lag op de grond en elk kindje wilde "de baby" kusjes geven! Nou ik was er niet oz blij mee, vind het nogal vies en vooral ook eng, straks vallen ze op haar???!!!

Plien, hoe lang wil jij nog bv geven? Ook nog als je aan het werk gaat? Knap hoor!

Nou, er is weer niet veel te beleven hier, ik ga maar eens verder lezen dan, boehoe, waar zijn jullie dan? allemaal aan het werk? grrrr hahaa

Geplaatst

haaaaaaa gezellie!!!

Ja het gaat wel hoor hihi, en hoe is het met jou???

Ik zag je gister wel even maar je was meteen weer weg stoutert hahaha

Alles goed met die kleine mevrouw Pollewop?

Geplaatst

nee hoor....hier niet aan het werk.....hahahahahaahah

hoe het bevalt om de fles te geven....het valt een beetje tegen...ze drinkt niet zo heel goed en ze spuugt ook nog eens een keer...af en toe maar hoor...maar toch!

afgelopen avond maar weer eens pap gegeven en ging heel goed....om 4 uur kwam ze pas!!!!!!!!!!

hoe is het met jou en je mams en je paps

Geplaatst

hahhahah...ja hoor...ze slaapt nu even!

He maar laten ze carolijn op de grond liggen als er andere kinderen rond lopen.....is echt eng ja!

En gisteren ....ja ik was druk...maar ga wel af en toe even bijlezen...hahahahhaah

Geplaatst

wat voor pap is dat dan?

Ja dan is er wel iemand bij Carolijn maar toch...ik vind het helemaal niks..ze komt ook elke keer met vieze kleertjes thuis....snap er niks van...

Ahhh slaapt ze lekker? lief hoor hihi. Als ze heel veel spuugt zou je misschien een beetje omneo er door kunnen doen? of iets anders tgen het spugen, weet alleen niet hoe het heet...

Mjn moeder mag heel misschien morgan naar huis, spannend dus weer en afwachten...vrijdag wordt mijn vader 60 en zou een mooi kadoo zijn he? En dan kan mijn zusje tenmisnte het weekend gewoon bevallen hhaha

Geplaatst

Ja wij willen heel graag nog een dag of 10 weg, maar nu met mijn moeder vind ik dat niet zo prettig eerlijk gezegd. er komt natuurlijk toch een spannende periode aan. Ze is nog totaal niet haarzelf en ze is natuurlijk toch in afwachting van die operatie...en om dan weg te gaan, hmmm ik weet niet, we kijken wel. Bovendien zijn we nu toch flexibel met de datum ondat ik niet werk hahaha.

Heb er wel zin in hoor!!! Mar ja anders gaan zij ook gewoon naar de canarie in okotber haha

Geplaatst

o ja natuurlijk...is ook zo...nu met je moeder en je zus!

Wat fijn dat ze naar huis mag misschien...maar wanneer gaan ze haar dan opereren?

en ja zolang je geen werk heb kan je iderdaad flexibel zijn....lekker hoor!

Komt ze met vieze kleertjes naar huis...wat doen ze dan daar met dat kind......eerlijk gezegd ben ik blij dat ons meisje lekker thuis is!

O ja die pap.......ff naar de kast lopen hoor...hahahahaah

nutrix rijstebloem....doe ik 2 eetlepels door de pap heen en dan geef ik dat met de 1-2-3 speen van avent.......gaat goed!

Ze hebben ze in 2 smaken....geel pak en blauw pak!

Geplaatst

maar jij noemt demelk met nutrix pap? oke dan snap ik hem hahaha. Ja ik wil dat ook even halen en erdoorheen doen, eens kijken hoe dat gaat. Gisteravond hebben we haar om 10uur wakker moeten maken voor de fles(we waren een beetje te laat hihi) maar ze wordt gewoon echt niet meer goed wakker en bovendien drinkt dan maar 100c.....of nog minder haha.

Ja vandaag ga ik het zeggen op het kdv van die kleertjes, ik geef niet voor niets schone kleertjes mee elke keer.....

Wanneer ga jij weg? Volgende week donderdag of zo?

Wij zijnt rouwensook bezig met een nieuwe auto, het wordt de nieuwe ford mondeo station of gewoon weer een passat station...we weten het nog niet...moeilijk he? hahah

Geplaatst

ze gaan mijn moeder over een paar weken opereren, ze moet eerst aansterken en haar dikke darm moet tot rust komen...morgne weten we waarschijnlijk meer, maar het zal wel in oktobr worden ben ik bang...even een paar foto's plaatsen haah

Geplaatst

ook al met een auto bezig.....bleeeeeeeeeeeee.......is niet leuk...hahahahahah

Jsa ik zou er ook wat van zeggen hoor...of misschien is het wel normaal...vraag het eens aan de andere moeders.....want anne-meya gaat niet naar een kdv.....dus ik weet ook niet of het normaal is!

Ja laat haar eerst maar goed aansterken...is beter voor haar....maar wel fijn dat het al beter gaat.....en feest voor je vader natuurlijk dat zijn vrouwtje op zijn verjaardag thuis is!

Geplaatst

he sab hij kan er schijnbaar nog steeds niet tegen dat we dit forum hebben nu...anders zou hij het wel met rust laten...ik moet er steeds om lachen hoor...hij doet maar...ik kan nog steeds alles lezen en mijn berichten mag hij verwijderen hoor...hij doet maar...ik lach erom!

Hij maakt zichzelf belachelijk en meer doet ie niet...hij kan alleen niet mijn account verwijderen anders geeft hij mij i.p vrij...hashahahahah

Maar goed ik lees nog lekker mee...hahahaha

Geplaatst

lekker laten gaan, wij zitten hier helemaal goed haha.

Oke, gooi ik er meteen een strijk achteraan haha.

Foto vanhet jasje staat er al op hihi, erg he?

tot straks xx

Geplaatst

olaaaaa, ik zie jullie wel, maar jullie zijn zooooooo stil hahaha.

Ik kom alleen nog even zeggen dat ik er weer vandoor ga en er waarschijnlijk morgen nog wel even ben...

Ik ga nu douchen en mijn lieve kindje op halen en op ziekenbezoek weer, hopelijk voor het laatst in het zh!

Tot morgen meisjes!

toedels xx

Geplaatst

Hé je hebt gelijk...hij heeft alle berichten van mij verwijderd...wat een zielepoot...hahahahahahah

ik moet er wel om lachen hoor.....maar het doet me niks......hahahahahah

en dat alleen omdat jheroen een forum heeft geopend....maar natuurlijk vooral omdat ik niet zijn hielen lik....hahahahahah

Geplaatst

Hé meiden,

Iedereen druk aan de gang?

Ik kom net op het verkeerde moment denk ik.

Joos is nog wel online zie ik.

Sab; je kind onder de kwijl van anderen gatsie!

Ik zou er ook niet blij als iedereen haar kusjes wil geven.

Wel goed voor de weerstand maar fris vind ik het niet.

Ik snap niet dat ze dat toelaten. Ik zou er wat van zeggen als ik jou was!

Hopenlijk krijgen jullie straks goed nieuws w.b. je moeder.

Ben benieuwd meis; ik hoor het graag van je!

Joos; hoe is het met je opruiming?! Schiet het op?

Wat lees ik nu, zijn al je berichten verwijderd van de site?

Wat triest! Ik heb hem trouwens een week of 2/3 een uitgebreide, duidelijke mail gestuurd met wat ik van de hele situatie vond.

Heb het opgenomen voor jou en Sab!!!Is hij helemaal mal geworden!

Een antwoord heb ik tot op heden niet gekregen, had ik ook niet verwacht maar had ik wel netjes gevonden. Ik had gedacht na die mail ook wel in het "rood te worden gezet" maar niet dus.

Ik moet ook zeggen dat ik sindsdien niet meer heb gereageerd, de laatste keer dat ik ingelogd was was om hem een mail te sturen. Ben er klaar mee.

Plien, knap hoor voeden en ondertussen hier typen!

Lekker straks naar Texel, heerlijk vooruitzicht!

Geplaatst

I'm checking in ladies!! hmm nobody there hahaha.

Ja sneu hoor van dat gedoe daar>>>!! niks gehoord Bo, tssss das raar, ik heb toen nog wle een mailtje terug gehad in ieder geval. Jij bent daar nog langer actief geweest, was toch wel het minste geweest, maar ik denk dat ie tabak heeft aan ons.......:2strangle:

jajose, hoe is het met je opruiming haha, als ik zoiets doe dan heb ik altijd halverwege geen zin meer hahaha, en dan is de troep nog erger.

Oh ja, vraagje, mijn vader wordt vrijdag 60:occasion15: maar weten jullie nog een leuk kadootje? ben nu bezig met een digi album, jaja mooi op tijd hahaha. maar ik wil;vrijdag ook wat geven! wie helpt?! thanks haha

Geplaatst

Misschien een cadeau met daarop iets

als superopa of opa van het jaar ofzo?

Misschien leuk om erbij te geven.

Voor vrijdag, is wel kort dag.....

Misschien nog via internet nog iets bestellen vanavond?

Een klein taartje met daarop een foto van Carolijn?

(bij onze banketbakker kan je ook een klein taartje uitkiezen en een foto erop laten plaatsen, is het niet zo heel duur).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden