Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jose, wat een verhaal van jou zeg over vroeger. Je hebt het niet makkelijk gehad... En die narigheid blijf je je hele leven herinneren, maar knap van je dat je er nu redelijk mee om weet te gaan. Dikke knuffel van mij hoor!

Werkze vandaag!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey meiden,

hoe gaat het hier?

ik kom wel elke keer als iedereen off-line is!!

nou ja mischien straks weer...

groetjes rosalie

Geplaatst

het is een heel lekker kindje

mooi vind ik hem niet zo!!

ja klinkt heel lullig maar het is zo!!

terkt vast nog wel bij

de 1e dag is altijd anders dan de volgende dag!!

en hoe issie met jou?

Geplaatst

hahahah...niet zo mooi.....nee heel veel baby`s zijn de eerste paar dagen niet zo mooi.....wel als ze met de keizersnee gehaald zijn.

Goed..ik heb net gewerkt...was even zweten maar hewt zit er weer op!

ik ga zo mijn auto wassen....van binnen en buiten.is echt nodig!

Geplaatst

hahahha

ja ik heb net heel het huis aan de kant gedaan!!

als ik er nu nog aan moet denken om de auto ook nog eens te doen.....

maar nodig is het zeker!!!

groetjes en succes met de auto!!

Geplaatst

Zo meiden, lekker gepoetst en gesopt?!?!

Hier ook hoor!Voel me soms net assepoester of moet ik zeggen assepoetser hahaha.

Het is rustig hier meiden, ik ben er ook maar even.

Ga nog ff was opvouwen (joepie!) en dan lekker op tijd naar mijn bedje.

Morgen moet ik weer werken dus ik weet niet of ik er wel ben.

Overdag zeker niet en anders als het wel lukt pas na 20.00 uur.

Fijne avond en tot snel, kus beau.

Geplaatst

Wat zijn jullie vlijtig op zondag!!!

Ik heb ook 2 wasjes gedraaid, maar goed die hoef ik dan alleen op te hangen.. strijk komt later..... bléééhh..

Hoe is het met jullie allemaal?

Hier alles toppie.

We hebben vakantie, hubbie nog 1 week, ik nog 2.

Vandaag zijn we naar de kermis geweest, en Len voor het eerst op de draaimolen!

Ik had hem eerst op het paard gezet, het molentje draaide nog niet of toen was het al huilen..... toen maar zitten in een soort van.. tja.. uh.. tonnejte?

Ik zet de foto's bij de oktoberkindjes, anders staat het er dubbel op.

Het was wel heel gezellig, lekker op het terras gezeten, geslenterd, heerlijk.

Succes met werken morgen!

Wij gaan morgen naar prenatal, (gevaarlijk, koop altijd wat..) we gaan denk ik een airosleep matrasje kopen, Len heeft namelijk de akelige gewoonte ontwikkeld om OP zijn gezicht te slapen, met zijn neus dus in het matras....

Brrr, ik vind het doodeng, en met die matrasjes kun je schijnbaar toch gewoon ademen.

Greetzzzz!

Geplaatst

ja klopt amanda...ik heb twee aerossleep matjes.....voor op het matras..geeft een veilig gevoel ...zeker nu ze alle kanten op gaat!

En het klopt dat ze er gewoon doorheen kunnen ademen...ze hebben mij het voor gedaan...ze zijn wel duur hoor....en ik had er 2 gekocht maar dat was eigenlijk helemaal niet nodig....maar ja dat ben ik dan weer...hahahahah

Leuke foto`s van de kermis...wat leuk dat je steeds meer met hem kan gaan doen!!!

Ja wat goed hè vlijtige liesjes hier...hahahahahaah

Ik heb vanmorgen gewerkt toen de auto van binnen en buiten gewassen en ook nog eens de was weg gewassen...wat ben ik weer trots op mijzelf...hahahahah

Geplaatst

Ha meiden,

José, wat een verhaal van jou, al vertel je het even in één zink. Je bent een bikkel dat je je er zo goed doorgeslagen hebt en nog steeds zo positief in het leven staat.

Laura, nog zo'n bikkel, jij maakt de laatste tijd ook veel mee zeg! Las van de aanrijding van je moeder en van je Siep.. elke keer weer iets waar je van schrikt of mee om moet weten te gaan.

Lekker dat er voor jullie een vakantie aan zi ye komen. Wij gaan binnenkort ook een weekje weg, naar Texel, heerlijk!

Gelukkig herkennen jullie het gevoel van net zo lief bij je kindjes willen zijn als werken. 't Is niet dat ik lui ben, maar wel heel graag bij Sven.

Vanochtend ben ik naar kantoor geweest rn mijn moeder heeft opgepast. Is gelukkig hartstikke goed gegaan, wat een opluchting!

Ik ga nog even bijlezen.

Liefs, Plien

Geplaatst

Hoi weer,

Nou, gisteren alles gedaan wat jullie ook deden, behalve het leuke gedeelte; de kermis!

2 auto's van binnen gezogen en gewassen, robbert deed ze door de wasstraat (het makkelijkste werk haha).

3 wassen gedraaid en opgehangen. Gisteravond bij mijn moeder geweest omdat ze er weer doorheen zat.

Vandaag gewerkt; 11.45 huisbezoek bij oude dame in verzorgingshuis. Kom ik daar aan na haasten, zegt ze doodleuk "o, ik heb visite, dus komt niet goed uit". Terwijl we een afspraak hadden, grrrrrr! Wel gedeclareerd hoor!

Daarna van 13-20uur spreekuur, dus ben nu aan het bijkomen en leuke verhalen van jullie aan het lezen.

Groetjes weer

PS: Roos, ik ben hier ook vaak alleen:hmh:

Geplaatst

haha Laura, ik ben er ook ;)

Plien, het is heel normaal hoor dat je er tegen op ziet om weer te gaan werken, lijkt me juist harstikke gezond!

Maar voor je het weet ben je eraan gewend.

En is het ook wel lekker.

Amanda

Geplaatst

Hey Amanda,

Ik was even aan het priegelen op de foto-topic.

Kan natuurlijk niet zwijmelen bij de kindjes en die van mezelf vergeten haha.

Hoe is het verder? Vakantie toch?

Geplaatst

ja nog 2 weken vakantie, hubbie nog maar 1.

Ik ga even de foto's bekijken van je kroost!!

Jullie al vakantie gehad?

Amanda

Geplaatst

Nee, wij vliegen 7sept voor 19 dagen naar de Antillen. 1 week Bonaire en 12dag Aruba.

Misschien kom ik de zus van Bianca tegen.

Heb er ontzettend veel zin in.

Thuisblijfvakantie is voor Robbert geen vakantie, aangezien hij te dicht bij de zaak zit.

Op aruba wonen vrienden van mijn moeder, dus gaat ze met ons mee (of wij met haar haha).

Geplaatst

haha wat leuk Laura, heerlijk zeg naar de zon.

Ben benieuwd hoe dat gaat met die twee kids.

Ik ben daar te schijterig voor.... durfde ik niet met Len vliegen.

Mooie foto's!!!! Heb ze even bewonderd.

Amanda

Geplaatst

Ja, vliegen met 2 babies zou wel eens pittig kunnen worden.....

We zijn gelukkig met ons drieën, dus altijd iemand even babyloos zeg maar.

Ben sowiezo niet zo bang aangelegd, dus is het een poging waard.

Volgend jaar gaan we weer, aangezaien vrienden daar trouwen.

Dan zijn ze 1,5jaar en dat zou wel eensm inder prettig kunnen verlopen.

Kunnen ze lopen, kletsen, gillen en het hele vliegtuig irriteren....

Ik zie het wel hoor.

Waarom hebben je man en jij niet evenlang vakantie? Of zijn zijn dagen bijna op en die van jou nog niet?

Geplaatst

ik wil niet zolang vakantie met mijn man, 2 weken zijn lang genoeg, hahaha, nee, hij is ontslagen bij zijn oude werkgever, en had eigenlijk evenlang vakantie, maar begint nu dus bij een nieuwe baas, een week eerder.. helaas.

Maar we zijn allang blij dat hij snel nieuw werk had.

vandaar.

Haha ja over een jaar kunnen ze lopen, gillen enz.. hihi

Maar ook een boekje kijken, slapen, eten. en nog vanalles.

Handig idd om 1 babyloze bij je te hebben. Je moet ze op schoot houden zeker?

Ik ga zo slapen, welterusten!!!

Amanda

Geplaatst

Ja, op schoot. Heen business class, dus meer ruimte. Terug lastiger ben ik bang.

Maar dat zien we wel.

Welterusten!

Geplaatst

bussiness class is wel ideaal ja. Waarom op de terug weg niet, vol?

Misschien zijn er stoelen vrij, in de buurt, moet je vragen met inchecken, kun je ze daar toch even in zetten, of liggen om te slapen.

Wij hebben elkaar ontmoet ja, met alle mamma's en baby's. Was keileuk!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Amanda

Geplaatst

Business is op de terugweg inderdaad vol. comfortclass is heen vol, dus geen keus.

Ik denk ook niet dat er stoelen vrij zijn, maar we nemen de buikdragers mee.

En we vliegen overdag, dus hoeven wij ook niet te slapen.

Terug vliegen we met de tijd mee, klein beetje de nacht op Aruba in, maar dan zal het snel licht blijven, aangezien het hier 6uur later is.

Heb er onwijs veel zin in.

Doei doei

Geplaatst

dan heb je idd geen keus....

Het zal allemaal wel meevallen.

Lijkt me wel heerlijk, zeker na dat rotweer hier..

Nu ga ik echt slapen.... trusten,

Amanda

Geplaatst

ha meiden, wat een rust hier haha,

heb wel het e.e.a. bijglezen maar niet alles, tis niet bij te houden als je er niet iedere dag bent haha.

Heerlijk hoor al die vakanties in het vooruitzicht!

Is iedereen aan het werk vandaag?

Ach maar beter ook, ikmoet toch echt eens serieus solliciteren haha en wat in huis doen! hihi.

even verder spieken naar de foto's en zo..leuk!!

later xx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden