Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Amanda ik ben ook blond hoor, sanp er niet zoveel van..maar volgens mij zijn de rood/rose onderwerpen met berichtjes die je nog niet gelezen hebt..

ik ben trouwens ook erg, in mijn handtekening staat 34 jaar...ben al sinds juni 35....................en echt niet met opzet:shootme:

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meiden...sorry hoor maar ik ben 1 avond en een have dag niet geweest....maar jullie zijn niet bij te houden!

Amanda kijk eens in forum tips...daar heb ik het met plaatjes ingezet...hahahahahah...kijk maar even of je het snapt zo!

Cynt hoe is het daar meis????????????????????????

Sab....je bent online maar vast niet lang meer.....hoe is het met je mams?

Geplaatst

Meiden ik ben hier een appeltaart aan het bakken...en het ruikt zo lekker hier in huis...mmmmmmmmmmmm...ik heb er een beetje rum in gedaan.......hoop maar dat dat lekker is!

hahahah...verder even geen nieuws......ja ik ben al een uur aan het bijlezen...hahahahah

Geplaatst

ohhhhh heeeeeeeeerlijk appeltaart!!

als mijn vader dat hoort! haha

Mijn moeder maakte vroeger altijd een appeltaart op zijn verjaardag en nu bijna nooit meer dus daar plagen we haar altijd mee hihi.

Jahaa mijn vader is vandaag jarig en die "ouwe" wordt 60!! haha, vandaar dat ik er niet zoveel ben, ik ga zo zijn kadootje inpakken en dan mijn meisje ophalen, verder alles oke hier en bij jou Joos??

Geplaatst

heeeeeeeeee...gefeliciteerd.....ik dacht dat je paps morgen jarig was....stom stom....nou als ik straks een stuk appeltaart neem zal ik aan je paps denken!

Ja alles oke hier...trutje drinkt vandaag weer niet zo goed...gisteren wel...maar ik was zo stom geweest om nr 3 van nutrilon te halen en ze vond het toch lekker en ze sliep toch goed...hahahahah...tot ik erachter kwam...stomme trut ben ik toch weer!

Ik kan er nu om lachen maar voelde me gisteren niet ze lekker daardoor!

Geplaatst

hé sab doet carolijn dat ook als ze aan het poepen is sceet geluiden maken met haar mondje...ik moet dan altijd zo lachen...erg hè...hahahahahah

Geplaatst

nummer 3?????? je bedoelt de voeding voor kinderen van een jaar of zo??? hahhaha ow wat ben jij erg zeg!!! hhahah, lach me slap hier, heb je dan in ieder geval wel die van de aanbieding gekocht? 3 halen 2 betalen hahahahaa.

Carolijn maakt altijd rare geluiden met poepen, soort van gekreun en dan ooknog met haar mondje een bepaald trekje hahaah, errug funny en he vand e week foto's met mijn telefoon ervan gemaakt haha

Ik ga d'r halen, ik mis haar hihihi. Als ik aan haar dnek krijg ik helemaal zo'n verliefd gevoel, heb jij dat ook? Krijg ik helemaal kriebels, is dat wel normaal? hahaha

Geplaatst

Tuurlijk is dat heel normaal...........heb ik ook hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En nee nietr in de aanbieding...maar ik ben zo`n door...ik wil nooit het eerst pak dus ik pak dan het tweede pak...maar ja ook dan moet je goed kijken...hahahahahahahahah

Is voeding voor 10-12 maanden...hahahahah

Hier dan de appeltaart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foto-R3S48E6Q.jpg

Geplaatst

jij vieze stinkerd met je appeltaart!! kok.gif

wel erg lekker hoor, enne, niet dronken worden van die taart he? s19.gif

Carolijn heeft daarnet voor het eerst echt een minuut lang liggen schaterlachen haha. Ze deed het al wel even maar niet zo lang achter elkaar. Ik heb in een deuk gelegen hahaha.

Zo'n leuk geluid he? en zo lief!

Ow en ik heb geshopt voor Carolijn, zo leuk weer...kon het niet laten liggen hahaah, stoute mama!

Geplaatst

Wat een heerlijke taart!!!!!!!!

Kunnen we die niet digitaal in stukken verdelen!!!

Ik krijg gelijk trek hierzo!!!

Geplaatst

Sab nog gefeliciteerd met je vader!!!!

En Joos lees ik nu dat je er rum in hebt gedaan! Hahaha, lekker hoor!

Geplaatst

Ja we hebben al wat rondjes gereden hoor hahaha.

Helemaal los zonder stang en zonder hulp hahaha.

Jij vast ook volgens mij hahaha

Geplaatst

hahaha Bo, je kent mijn kind ondertussen toch wel??!! Die heb ik opgehaald en even geknuffeld en gespeeld en nu slaapt ze alweer hahaha. Om 6 uur eten en dan naar opa en oma,dus dat wordt pas morgen met rijden hihi.

Geplaatst

Wij zetten ze mooi op zolder, misschien leuk cadeau voor sinterklaas.

Alhoewel het voor hun dan nog niet echt te vieren valt natuurlijk hahaha.

Meer voor moeders plezier denk ik!Wat is ie leuk he!

Vind hem helemaal geweldig!!!

Je hebt een druk daggie vandaag meis!

Hier zijn ze allebei een beetje huilerig.

Alhoewel best wel huilerig en nog stereo ook.

Gebeurt eigenlijk nooit.

Ik moest weg dus hubbie was thuis en hij is nu nog ff boodschappen doen; hij was blij dat hij even wegkon hahaha.

Nu liggen de meiden nog ff in bed; zijn wel wakker maar lekker a.h. spelen.

Geplaatst

wij zetten hem ook op zolder hoor, is nog veel te vroeg, er staat op van 12-36 maanden dus ze kan er nog lang genoeg op hahaha.

Geplaatst
Joos, Westaan op de eerste pagina met onsforum hahaha, bedoel op google!!

ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......wat goed.................ga even kijken...hahahahahahahahahah

Geplaatst

duurde even sorry, ik had san aan de foon, die is lekker al onderweg. Kan hij mooi de voeding doen om 6uur en kan ik me omkleden haha.

Nou meiden, morgnen ben ik er ook niet want dan gaan we proefritjes maken, altijd leuk haha. maar ja dat zijn we nu wel gewend dat ik er in t weekend niet ben.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Ik heb een kraambezoek op de agenda staan haah

Geplaatst

he beau je mag er best wel eens stukje van hebben hoor...hahahah...en ja ik heb van die bak rum erin gedaan....weet helemaal niet of het lekker is maar laat het weten hoor...hahahahahaah

Geplaatst

goed he???? toppie, maar ik klik me dan ook te pletter hoor, of mag ik dat niet zeggen, want dan verwijder ik het weer hahaha

Geplaatst

Wat is het nu leuk hè om op kraamvisite te gaan!

Wij gaan morgen lekker uit eten, zondag lekker een daggie thuis.

Heerlijk!

Joos wat had jij nou gekocht iets van voeding ofzo?

Geplaatst

Stuur mijn stukkie maar op hoor Joos; heb er echt trek in.

Ben enorm gek op appeltaart en trouwens ook op tompoucen; heerlijk!!!!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden