Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

we hebben het er nu over...erg he...we hebben nl ook nog 4 cryos..je weet nooit of ze goed ontdooien maar ik heb geen zin meer in een volledige icsi behandeling....dus daar moeten we goede afspraken over maken..

Faas is inderdaad het mobiel aan t mollen.....

Geplaatst

trouwenw sab ze kunnen toch ook een gel inspuiten ipv strippen hebben ze bij een vriendin gedaan, een dag later kreeg ze weeën..

Geplaatst

cynthia...hebben jullie het er nu over terwijl je met ons aan het ouwehoeren bent...hahahahahaha

ah die faas wilt gewoon een andere mobiel..eentje met auto`s...hahahahahaha

Geplaatst

j maar dat zijn wee opwekkers toch? met gel wrod je ingeleidt of niet? acch ik weet t ook niet hahaha, ben niet jaloers in ieder geval brrrr.

geef dat kind dan ook eigen speeltjes Cynthia haha

Geplaatst

zo meiden ik ga ons meisje even aankleden en dan eten geven...ik probeer het schema van laura aan te houden...maar ze heeft vanmorgen maar 110 gedronken.....en ze wilde al een half uur geleden eten maar ze moet er maar even doorheen!

ik ben er vanmiddag weer..................doeiiiiiiiiiiiiiii

Geplaatst

ik ga even de ha bellen voor CArolijn, ze heeft een beetje last van een traanoogje..zielig..ze is an het zingen, ga haar even uit bed halen haha

ben er ook vanmidag weer dnek ik, toedels xx

Geplaatst

doei ik ook, moet zo een flesje geven en dan de 2 naar bed...mamam weer rust, nee hoor ze kijken heerlijk naar nijntje nu

Geplaatst

he het werd hier gezellig toen ik net weg was!

ebbe werd wakker om 10 uur en ging niet meer slapen na een paar keer de speen erin te hebben gestopt...dus ik heb m maar een fruithap gegeven, even de fles en fruit omgedraaid voor een keer maakt niet uit lijkt me.

he jullie hebben dus beiden cryo's sab en cynthia! lekker hoor, wij moeten weer van voren af aan beginnen. hebben beide keren geen cryos'gehad. vind ik wel een veeg teken, maar ja ebbe is goed gelukt, dus wie weet...

hoe kijken ze naar nijntje? is dat een dvd ofzo?

hebben jullie ook dat ze snel beginnen te jengelen in de box of op de grond? ebbe wel, die kan niet zo heel lekker meer alleen spelen, niet zo lang tenminste. en op de grond rolt ie steeds om, dus dat is dan ook weer huilen...

nou ja dat gaat vast wel weer voorbij.

herkenbaar trouwens, de mobiel mollen. haha.

sab, spannend van je zus! de mijne is een dag voor mijn verjaardag bevallen en die dacht ook 'opschieten!!!!!'

groetjes,

lis

Geplaatst

he lis,

ook hier het "probleem"ik kan me niet alleen amuseren"al moet ik zeggen dat ze vandaag erg lief zijn..op de grond liggen is 10 min leuk, in de box idem en in de wipper max een kwartier ....nijntje is een dvd met 15 verhaaltjes en gaat heel traag..vinden ze leuk(niet altijd)

en ook clowntje bumba gaat er wel in..bumbaaaaaaaaaa

Geplaatst

ja hier ook nijntje en bumba.....maar ook baby einstein en de teletubbies zijn erg leuk...hahah...maar ook niet zo lang hoor lis...wij hebben ook 3 dvd`s met iets van 9 verhaaltjes per dvd....en dan mag ze er 2 kijken....vind ik genoeg maar zij zelf ook wel!

Geplaatst

hallo Plien en josé, ben ik effe om te checken wat ik allemaal gemist heb hahaha

Ga zo eten, hubbie voert de kids nu wortel..

Geplaatst

Hi Cynthia,

Niet zoveel gemist geloof ik, ben nog ff aan het bijlezen.

Faasje een tand? Gefeliciteerd!!! Hoop dat er nog veel volgen, haha

Geplaatst

Lis, spannend voor jullie.. is toch best al snel januari.

Misschien ligt het ook wel aan het ziekenhuis dat je geen cryo's hebt? Wij hadden ook 14 bevruchtingen en geen cryo's en Beau? Allemaal 't zelfde ziekenhuis, toch?

Hoor inderdaad vaak dat een tweede kindje superdruk is, maar maakt volgens mij wel uit, jongen of meisje.

Jammer José van dat spijs.. haha.

Gaan jullie binnenkort al meeten? Met de mei-junimama's is het alweer een maand geleden, was erg leuk!

Lekker gewerkt Beau?

Strippen kan de bevalling in gang zetten, maar werkt niet altijd volgens mij. Wanneer is ze uitgerekend, Sab?

Ga Sven even verschonen, die poept z'n broek weer vol, en eten.

Tot later!!!

Geplaatst

Sab, van een tweede kindje val je ook weer af, na de bevalling, en dan achter 2 aan rennen!!

Cynthia, gelukkig is Lieve weer beter, en Faas ook al een tandje! Zielig hé als ze daar zo'n last van hebben! Heb je druppeltjes van VSM? Lijken bij Len altijd wel iets te helpen.

Hier alles rustig. Le is heel ondeugend, en als ik "mopper" lacht hij me uit, of hij gaat driftig met iets gooien en met een pruillipje huilen. Bij beiden moet ik erg lachen...... foei, stoute mamma.... :nono:

Bianca, gelukkig is alles goed met je zus, en heeft ze weinig meegekregen van die orkaan!

Ik heb een hele blz. gemist... zie ik... Mij hebben ze gestript, maar het heeft niets geholpen. 3 dagen later ingeleid (vliezen gebroken en weëenopwekkers)

Die gel doen ze als de vliezen al gebroken zijn (spontaan) en er geen weëen komen. Dat is echt inleiden. Strippen is gewoon de baarmoedermond masseren en de vliezen wat los maken.

Wat leuk allemaal brusjes in aantocht?!

Amanda

Geplaatst

Hoi meiden,

ff snel een berichtje van mij... Ik probeer het hier bij te houden met lezen, maar soms wordt er zoveel geschreven, dat ik moeite heb met bijbenen, haha.

Hier gaat alles redelijk goed. Met Marissa gaat het prima, met mij heeeeel wisselend. Gisteren een slechte dag, veel huilbuien (waarom weet ik niet eens, erg he?) en voelde me somber. Vandaag gaat het gelukkig weer n stuk beter. Vanmiddag spontaan bezoekje gehad van drie collega's, deed me goed en het was gezellig!

Foei ik moet zelfs nog foto's maken van de nieuwe buggy, kinderstoel etc... Maar dat komt snel hoor, ik zal ze snel plaatsen als de foto's gemaakt zijn.

Morgen weer naar de psycholoog. Marissa gaat morgen weer een dagje naar oma. Morgenmiddag dus een middagje kind-vrij. Zal wel ff raar zijn... Maar ik weet dat ze het goed naar de zin heeft bij oma! En kan ik mooi ff wat kleine klusjes in huis doen en boodschappen doen.

Ik zal eens ff verder gaan met bijlezen...

Voor straks: Welterusten allemaal!

Geplaatst

Bianca, somber... vervelend zeg. Je hebt ook zo verschrikkelijk veel meegemaakt het afgelopen jaar, dat moet je ook allemaal zien te verwerken. Helpen je gesprekken bij de psych?

Spannend dat Marissa morgen weer naar oma gaat. Vind je het moeilijk om haar achter te laten? Succes morgen met alles en ik hoop dat je het allemaal weer zonniger in ziet!

Geplaatst

Hey weer,

Corine, dorpsfeest was niet zo gezellig, maar het etentje ervoor wel gelukkig. Mijn vriendin zoog me leeg met vragen over tweelingzwangerschap-bevalling-opvoeding etc. Leuk!!!

Wij lagen om 2.30 in bed en 11uur wakker. Lekker zeg! De kleintjes waren over-vertroeteld door opa en oma. Hadden (weer) nieuwe kleertjes voor hen gekocht. Tè leuk.

Fijn dat jullie ook een leuke avond met uitslapen hebben gehad.

Amanda, lukt het met niets doen? Wel jammer dat je man al moet werken, maar je hebt leuke dingen voor de boeg. Winkelen voor kleintjes is altijd leuk hè.

Bianca, ik dacht ook nog even aan je zusje op Aruba. En daarna aan onze eigen vakantie....Gelukkig zijn de gemoderen bedaard en kunnen we uitkijken op fantastisch weer.

Ook weer een kast vol. Nu maar hopen dat ze geen groeispurt krijgt haha.

Hoe was het bij de therapeut vandaag?

Lis, jeetje, wat ingewikkeld zeg! Hopelijk geeft de Lucrin verlichting van je endo en de klachten. Natuurlijk hoop je dat je spontaan zwanger kan raken, die molen zit je vast niet nog een keer op te wachten. kan me je gevoel van die verhuizing begrijpen. Is ze ver weg gaan wonen?

Sab, spannend die nieuwe auto. Heb je ergens al een goed gevoel bij? Waarom niet weer een VW Passat station? Rijd ik ook in en bevalt erg goed. Mondeo is ook een superauto vind ik.

Cynthia, wij hebben ook nog 3 cryo's in een rietje. Maar ik denk dat ik de molen niet weer in wil. Alles is nu tè goed gegaan en ze zijn erg makkelijk. Voor mijn gevoel is dat de goden verzoeken (beetje was Sab ook al zegt). Is Faas de boel aan het slopen, nee toch haha.

Lis, Thomas kan zich ook niet lang zelf vermaken in de box. Iris houdt het langer uit. hij begint te huilen zonder tranen. Na het oppakken een dikke grijns "weerr gelukt" haha.

bianca, balen dat je een dipje had. Maar dat hoort er eenmaal bij helaas. Succes morgen bij je therapeut. Marissa zal zich best goed vermaken morgen bij opa en oma.

Nou, ik werk morgenochtend nog en dan.......vakantie!!!!!!

Wel no alle koffers pakken, spulletjes kopen en de adm. afronden van aug. Als we terug komen moet de BTW eruit, dus nu ff druk.

José, al aan het pakken?

Ik ga zo ook tukkelen

Ajuus

Geplaatst

Hoi meiden,

Ja wat ben ik vroeg hè?!

Sorry hoor maar ik red het ff weer niet om op iedereen te reageren.

Het is een beetje bedrijvig nu op mijn werk.

Morgen ben ik er weer pas, heb vanavond nog een bespreking!

Dus wederom weer tot laterrr!!:cry2::cry2::cry2:

liefs, beau

Geplaatst

Booooooo, wat ben je toch vroeg, petje af dat je voor je werk tijd hebt om hier even te komen haha. Ik weet nog wel van toen ik werkte, in ene grijs verleden haha. ik had er de tijd niet voor, en dan nu met 2 kiddies, wauw haha.

Laura: wat heeeeeeeeeeeeeerlijk vakantie he? Het is je zo gegund meisje.

En wat betreft die auto's tsja....op de passat zit bijna niets en op die mondeo wel.Ik vind de vw lekkerder zitten en rijden maar San is een beetje in love met de mondeo. Daar komt nog bij dat de vw een stuk duurder is in de lease...allemaal van die kleine dingen....we zien t wel haha. Vrouw wint meestal he? hahaha.

Bianca, wat erg voor je dat je zo'n rotdag had gister zeg, bah! Helpen die gesprekken een beetje? WEl fijn dat je collega's gezellig langs zijn gekomen, dat leidt ook een beetje af he? En vandaag lekker een paar uur voor jezelf! Geniet ervan meis.

Lis: Dus Ebbe is goed voor jouw bezigheidstherapie haha. Hier niet zo'n last van, Carolijn vindt alles interessant om zich heen dus die vermaakt zich vrij goed alleen. soms kijkt ze alleen maar. Al geprobeerd om Ebbe voor het raam te zetten? Dan kunnen ze veel zien he?

Plien: mijn zusje is 9 september uitgerekend, maar omdat ze echt niet meer op of neer kan, ze heeft overal pijn en slaapt niet meer, willen ze haar dus strippen. Ze heeft straks eena fspraak bij de vk en dan gaat ze vragen of het strippen vrijdag al kan....

Wanneer ga jij weer werken? Ik las dat je het alllemaal wel goed hebt kunnen regelen met je werk! Fijn hoor!

Corine: ik vergeet het elke keer te vragen: heb je voor een speciale reden franse les? En hoegoed is je frans ondertussen? Comment allez-vous aujourd'hui? Jéspere bien et tout va bien avec Famke aussi! hihihi.

Jose: ben je er nou al klaar voor? alles al gepakt hahaha.

Roos: hoe is het met jou?

Vonnie/: gaat alles goed me de verbouwing en zo?

Hier alles redelijk goed, gisteravond aardig geschrokken.Carolijn begon ineens keihard te huilen toen ze lag te slapen. Toen we bovenkwamen kon ze bijna geen adem meer halen, bleek ze he-le-maal dicht te zitten van de snot!! Zoooo zielig en eng zeg, bah! Ze kon alleen maar rechtop zitten als ze ging liggen, ging ze weer huilen omdat ze geen lucht kreeg. Gelukkig met dat snotuitzuigertje en de natriumchloride ging het allemaal wat beter na een tijdje..

Vandaag naar de podoloog ivm mijn doorgezakte voeten en boodschappen doen. Verder rustig aan.

Geplaatst

Cynthia ik ben niet met opvolgmelk begonnen hoor...was een foutje...hahahahah

Sab waar ben je nu weer...net was je er nog?????????????

Hoe is het nu met carolijn........heb je haar gespoeld vanmorgen?

wat zal je geschrokken zijn.....brrrrrrrr......durfde je haar vannacht nog wel alleen te laten?

Hé meiden geen frans spreken hier......hahahahah....ik kan echt geen woord frans!

Sab bij mij helpen mijn steunzolen niet hoor...ik denk eerder dat we er een paar kilo`s af moeten lopen...ik heb het ook nog steerds...als ik een tijdje gezeten heb doen mijn voeten zo`n pijn als ik ga lopen...ook smorgens bij het opstaan!

Ik ben heel benieuwd wat de podo zegt!...zijn duur hoor die zooltjes!

BEAU....jeetje lekker vroeg op meis...lekker rustig is het dan altijd hè?

Werkze meis en tot morgen!

Bianca hoe gaat het met je...hoe laat moet je naar de psyg?

Nou verder niet veel te melden hier...ja ik heb zoveel klaar liggen voor in de koffers dat ik straks ga kijken wat ik niet nodig heb.....hoe doen jullie dat toch..wassen ju;llie op de vakantie...nemen jullie wat minder kleren mee....ik heb altijd teveel....want stel je voor dat het gaat regenen.....of als het ineens koud word...hahahahahaha

hoeveel rompertjes neem ik mee.....neem ik met mouwen zonder mouwtje of alletwee...hahahahaha...en zo ga ik maar door...er moeten echt dingen thuis blijven....hahahahah

Geplaatst

jooooo ik ben er weer even haha, moest even wat belangrijke dingen doen zoals uhm...solliciteren?? hahaha

Gewoon voor die kleine lekker veel meenemen en voor jezelf de helft va wat je anders meeneemt! echt hoor!

Ja we zijn zeker geschrokken, gelukkgi was het niet zo eng als wat Cynthia en Laura beschreven maar toch, brrr inderdaad. Lekker gespoeld en daarna lachtte ze gelukkig weer, alsof ze wist dat het zou gaan helpen toen ik met dat spuitje aan kwam zetten. Normaal draait ze haar hoofdje weg maar nu bleef ze rustig liggen hihi.

Ik moet zo eigenlijk weer verder haha, maar ja...

Helpt het niet die zooltjes?? Pfff zou wat izjn dan zeg...ik word er echt moedeloos van hoor, het doet zooooooo'n pijn......

ik hoor het vanmiddag wel hihi.

Ik zou vandaag gaan sporten maar ik ga t niet halen met alles wat ik nog moet doen erg he?

Ik hoop morgen hahaha.

LEkkeraan de strijk Joos?

Geplaatst

hahahaahha.....aan de strijk........hou op joh...hahahahaha

hé sporten...wat doe je dan?????????????

ik moet ook zo verder hoor...moet nog hondenvoer halen voor als de hond naar mijn broer gaat!

Geplaatst

ja aan de strijk ja haha, ken je dat niet? hihi.

Ik deed helemaal niks hoor, maar ik moet weer wat gaan doen, bah..

Dus ga ik maar weer fitnessen, blehhhhhh, ga liever weer hockeyen maar ja dat mag ik niet meer ivm mijn knie en van golfen val je niet echt af hahaha.

Dus ik wilde weer beginnen, maar ik ga zo bellen om een afspraak te maken voor morgen! anders doe ik t weer niet.

Wat een jullie hond? haha

Geplaatst

ga ik naar de vakantie doen............vroeger heb ik altijd korfbal en volleybal gespeeld.....nu niet meer...dus moet ook weer wat gaan doen!

wat een jullie hond????????????????hahahahah...ik denk dat je vraagt welke hond wij hebben!

Een labrador.........zal zo even een foto plaatsen!...of weet je het weer?

strijken ga ik vrijdag voor het laatst doen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden