Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Morgen meiden!

Tis nog rustig hier haha, iedereen aan het werk of liggen jullie nog lekker te tukken!?

Plien: ik ga niet meer in beroep hoor, mijn advocaat heeft er nog aardig wat uit weten te slepen en mocht de bank niet gaan betalen hebben we een clausule zeg maar opgenomen om het geld te kunnen gaan halen bij de rechter. Dus eind van de maand ben ik van ze af, jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jose: A-M wordt vast niet verkouden, want die gaat niet naar het kdv, alleen in het vliegtuig kan het opkomen door de airco he?

Corine:fijne vakantie alvast en ach....2 vakanties in 2 maanden, heeeeeeeeeeeerlijk tovh, lekker genieten hoor!

Lis: ik hoop dat je vandaag weer een beetje frolic bent hihi.Anders moeten jullie maar eerder aan de poging beginnen, dan vallen je buien niet zo op hihi.

Amanda: bedankt voor de tip hahah, dan moeten we nog even wachten hihi.

Voor de rest, hoe is het met jullie? en als ik iemand vergeten ben, sollie....

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joos, ik vergeet helemaal te vertellen hoe het bij de podoloog was. Pfffff heb er bijna 2 uur doorgebracht en eigenlijk is het een wonder dat ik nog kan lopen hahaha.

Even serieus, ik heb echt hé- le slechte voeten, echt te erg gewoon. Ik moet schoenen met een K!!!! leest gaan kopen :new_shocked: Dwz. die hebben meer ruimte omhoog en zijn een stuk breder. Normale schoenen hebben een G leest, tel maar uit dus hahaha. Erg he? Ik wist wel dat het erg was, maar niet dat het zo erg was!!

Over 2 weken zijn mijn halve zolen klaar haha. Ik krijg dus halve inderdaad omdat ik alle ruimte in de schoen nodig heb en met een hele zool kost dat teveel ruimte. Wat een verhaal hè?

Groetjes van een halve zool!:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6:.

Geplaatst

hahahahaahahahah......hallo halve zool...hahahahahahaah

ik heb hele zooltjes...hahahahaha

jeetje zaten we bijna samen te typen...hahahahahaha

weet je zeker dat je volgende week niet ook in turkije bent...hahahahaha..zou wel gezellie zijn...hahahaha

Geplaatst

zou zeker gezellie zijn, maar ik denk niet dat t gaat lukken haha. Zou wel heeeeeeeeel graag weg willen zijn met mijn verjaardag maar ja...

Stel dat ik werk heb per 1-10, dan zou ik idd mooi nog met vakantie kunnen gaan in september, maar ik durf eigenlijk niet nu met mijn moeder, stom he? Heb ook zo vreselijk gedroomd vannacht, de moeder van mijn vriendin overleed brrrrr. Wat kan een mens naar dromen he?

Geplaatst

ja naar is dat...het is maar goed je dat vaak smorgens niet meer weet...maar weet je al wannner je moeder weer naar het ziekenhuis moet voor de operatie?

Ik snap het wel hoor...ik zou ook niet snel gaan!

Ja maandag word je 35 ....hahahahah...op naar de 40..hihih

Geplaatst

nee meestal weet ik het niet meer,maar nu dus wel brrr

Ja 35 alweer, goh wat gaat t hard.Vroeger, jaja vroeger haha, ze ik altijd , als ik 35 ben wil ik uitgebaard zijn....nou dat kan als we het hier bij laten haha. Echt erg hoor, ouwe muts...gelukkig voel ik me nog jong haha. nu het lichaam nog hahaha.

Waar is Booooo eigenlijk vandaag? die si toch lekker vrij?!! zal ze nog in bedje liggen? haha

Geplaatst

ah die bootje is vast druk met haar 2 kindjes.......hier ligt er ook 1 te drammen...wil niks........moeilijk soms...hahaha

ik ben trouwens benieuwd of die zooltjes bij jou gaan helpen...bij mij helpen ze alleen als ik mijn schoenen aan heb...maar zo gauw als ik ze uit doe is het gewoon weer terug!

En nee jij gaat je cryos nog maar mooi gebruiken...leuk man!!!!!!!!!

Nog zo`n mooi kindje erbij!

Geplaatst

A-m is echt veel wakker he? pfff echtneit te vergelijk met C hoor, gister heb ik haar om 5 uur opgehaald van het kdv, even gewandeld met haar en om kwart voor 6 deed ze moe zeg maar. Toen heb ik haar in bed gelegd. Eigenlijk moest ze om 7 uur eten, maar ze kwma niet uit haar zelf. Toen hebben we haar om half 10 wakker gemaakt haha. Kun je nagaan hoeveel ze slaapt en wat een verschil met jouw beeb he??

Mijn moeder moet trouwens op 10-9 terugkomen in het zk, echt funny, want ze heeft om 10.15 uur een afspraak en toen ben ik geboren, leuke annekedote he? hahaha.

Tjs, eerst afvallen en dan die cryootjes eens ontdooien haha. Lijkt me wel heel spannend allemaal hoor. Vind het zo ook wel heel rustig, maak me niet meer druk om mijn menstruatie etc...heerlijk haha.

Wat ga jij doen vandaag?

Geplaatst

ik ga zo als jheroen thuis komt eerst ff koffie drinken!

Trutje slaapt nu.......pffffffffffffff......ja veel slaapt ze niet nee....ik ben wel eens jaloers op jou!

Maar ach...ze is meestal wel heel lief hoor...ik heb gisteren speeltjes voor in het vliegtuig gekocht voor haar..een nijntje telefoon...een teletubbie die maakt geluid...hahahah...en een paar boekjes zonder geluid...hahahahah...voor als er een sacharijn (dit schrijf ik niet goed..hahahah)naast ons komt zitten..hahahahah

Ja wat apart....10:15.....wel alles valt op jou verjaardag...je moeder naar het ziekenhuis...je zus is dan uitgerekent......lekkere fam...hahahaah

Nee lekker is dat hè...geen gezeur meer met ongi...het maakt nu niet uit of je ongi word...heerlijk!!!!!

Nou bo...het waar zit je....ze laat ons echt in de steek hoor sab...hahahaha

Geplaatst

he lekker gezellig zeg, ik zit in mijn uppie haha. en ik heb t koud, zit in mijn korte broek en een polo maar ik kan wel een lange pyama aan gaan trekken haha.

Leuke familie heb ik he? haha, ja goed geregeld allemaal, npu ja als die beeb maar niet op de 10de komt.

Trouwens nog gefeliciteerd he?

Ahh leuk joh al die speeltjes, ik vind het ook zo leuk om dingen te kopen, heb vrijdag weer kleertjes voor haar gekocht haha, erg he? Heb zelf al heellang niks meer gekocht....

ja eng he dat Bo er niet is, er zal toch niks ergs zijn?

Ik ga zo ook koffiedrinken, alleen haah en daarna zonnebanken, lekker warm hmmmmm muziekje erbij en dan is het net of ik op t strand lig haha

Geplaatst

hahaha.....lekker man....ik heb het ook koud...brrrrrrrrr

Ja joh ik blijf kopen!

Hoezo gefeliciteerd?????????????????????...ik snap hem niet...ja bijna blond...hahahah

Nee dat zou niet leuk zijn als die beeb op jou verjaardag komt...hebben wij hier ook met een zus ...en je moet steeds in de middag naar de kleine en savonds naar de grote....en wat als die kleine straks groot word!

nee...ik hoop niet dat ze bij beua ook ziek zijn...ze zou komen zei ze toch!

Ze had gisteren wel een bespreking..is laat geworden en ze ligt nu nog lekker op 1 oor...hahahaha...laten we het daar maar op houden!

Ik ga straks de koffers weer uitpakken.....en nog een keer kijken of er niet iets thuis kan blijven...hahahahaha

Geplaatst

he sab...ik weet niet hoever jij in de hypotheken zit maar waarom soli je niet bij de hypotheker....die hebben wij als klant gehad......en heeft ook onze hypo afgesloten....niet dat ik er nou zo blij mee ben...jawel hoor...hahahahaah

Of wil je alleen maar in de bankwereld werken...lijkt me juist wel leuk zo`n baan bij de hypotheker!

Geplaatst

echt waar, heb je alles er al in zitten??? tsss doe ik altidj de avond ervoor haha, erg ben ik he?

Ik geloof niet da tBo nog in bedje ligt, vind ik niks voor haar, misschien doet haar pc het niet....

Het is vandaag toch 5 september........? onze meisjes precies 5 maanden....?! hahaha, ja ik vier alles hihi.

Even koffie pakken hoor, mij te koud hier.

Ik moet weer strijken vandaag, bedden doen, opruimen, boodschappen doen, post wegbrengen, weet niet met wat te beginnen haha. blehhh geen zin an....

Geplaatst

haha......ja natuurlijk........onze meisjes 5 maanden......jij ook gefeliciteerd..........mogen we nu vandaag gebak eten dan...hahahahaahahahah

Jheroen komt nu thuis die leiverd.....lekker koffie en met jou tikken..........het is echt koud hè?

Geplaatst

owwwwww dat wordt weer janken ik heb nederland 2 op staan....ik mis je, en het gaat weer over en klein kindje.....gruwelijk...

Geplaatst

ja je mag gebak eten, dat is gewoon vast voor mijnverjaardag dan want dan ben je er toch niet hihi. Heef Hoentje gebak meegenomen haha

Geplaatst

ik ben begonnen bij de Hypotheker hahaha. Maar omdat ik een leuke functie bij de bank zag ben ik daar na bijna 3 jaar weggegaan. En natuurlijk omdat ik 800,- meer kon gaan verdienen ex. 13de maand en bonussen hahaha. Dus ja om daar nu naar terug te gaan, ze kunnen me niet meer betalen ben ik bang hahaha

Geplaatst

ik ben helemaal niet gelovig en nu gaat het heel eg over God en jezus, pffffff, gaat mij allemaal te ver..ik laat m opstaan maar ben ook met andere dingen bezig haha

Geplaatst

nee hij heeft geen gebak meegenomen...jammer...hahahahaha

en ja ik pak de koffers altijd optijd in....erg ben ik hè!

Geplaatst
t kindje is al weer wat groter, en t is wat langer geleden he? dus misschien valt t wel mee.

nee dus, t blijft erg he? pff en ik kijk bijna elke week, waarom!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden