Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

kom ik gaat iedereen hahaha, hier effe rust, ik dacht effe op een ander schemaatje over te stappen...not, werd me niet in dank afgenomen hahahah

Ga jij met Anne Meya naar de fysio??

Geplaatst

nee hoor cynthia...ik ga voor mezelf naar de fysio.....anne-meya heeft nergens lkast van gelukkig!

Morgen wel naar het ziekenhuis voor de echo met haar...is wel even spannend...hoop maar dat alles goed is!

Geplaatst

José ook al lekker aan het inpakken. Ben af en toe iets bij elkaar aan het zoeken, maar moet nu wel echt gaan beginnen!!

Geplaatst

Amanda, jij vroeg ergens of ik nog verlof heb. Ja, dat heb ik nog twee weken hierna en daarna dus aan de slag!

Geplaatst

Is Laura al weg? Ik kan het ook niet onthouden... :help:

Hier is het weer iets beter, maar nog niet helemaal fit. Len eet nog steeds slecht, maar is wel weer wat vrolijker gelukkig.

Vannacht heeft hij op een paar hoestbuitjes na, ook redelijk geslapen. Ik doe geen oog dicht, bij ieder kuchje zit ik zowat rechtop in bed....

Len gaat niet naar het kdv dus waar hij die verkoudheid opgelopen heeft?

Wat eng van die Luuf.. heb het gisteren nog gesmeerd.. iehh doe ik dus ook niet meer. Toen Len kleiner was deed ik het op zijn rompertje, omdat hij er uitslag van kreeg, dat mag toch wel, Sab?

Cynt, thoko tholin is een chinees middeltje, soort olie, tegen hoofdpijn en verstopte neus, keelpijn enz.

Vandaag op het Cb geweest. Len is 75,5 cm, en 9370gram, haal dat maar eens in Sven haha (grapje)

Alleswas prima, alleen drinkt hij te weinig melk, tja kan het er echt niet inproppen.....

Komt wel goed als hij een jaar geweest is, dan mag hij bijvoorbeeld drinkyoghurt.

De arts vond hem wel bijdehand, vooral met lopen enzo, tja, hoef je mij niet te vertellen......

Verder moest hij met blokjes spelen, blokje overgeven van links naar rechts, vertikte hij dus.. ik vertelde dat hij dat zelfs met een rozijntje kan, maar die man moet het toch even zien, en dan doet Len het niet hahaha. Ik moet er wel mee lachen.

Uiteindelijk deed hij het toch 1 keer.

Volgende keer krijgt hij spuitjes... zielig... maar de voorlaatste.. gelukkig.

Amanda

Geplaatst

Amanda wat fijn dat len weer redelijk geslapen heeft....wat een zorgen heb je dan hè?

Ja dat hoor je wel vaker als ze iets moeten doen doen ze het toch niet...is ook als je zegt oh ze lacht allang..en dan kan er geen lachje vanaf...hahahahahah...geeft niks!

En ja te weinig melk....je kan het er inderdaad niet inproppen...ze hebben altijd zo makkelijk praten...maar als kinderen niet willen dan willen ze gewoon niet...hahahahaha

Oh en alweer bijna zijn laaste spuitje...fijn hoor!

Nou meiden ik ga zo werken...nog maar een paar uurtjes en dan heb ik vakantie...heerlijk!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

je laatste dag, kun je aftellen! Niet te veel doen hé ;)

Amanda

Geplaatst

Haha, ik hoop toch niet dat Sven Len (rijmt leuk, hihi) in gaat halen hoor.. het gaat zo al hard genoeg. Volgens mij groeien ze op een gegeven moment minder hard, toch?

Om drie uur mogen we er in.. gaan rond twaalf uur weg morgen.

Weet niet of ik hier vanavond nog ben. Joos en Laura ook een hele fijne vakantie. Succes met het vliegen, spannend.. en tot over een paar weken met alle foto's en verhalen! Als er nog meer op vakantie gaan, ook veel plezier!!

Geplaatst

een hele fijne vakantie Plien!!

Amanda

Geplaatst

Is Laura op vakantie? Dus Plien gaat morgen en overmorgen gaat Jose met t gezinnetje op vakantie! Allemaal een goede vakantie gewenst!!! Geniet ervan!

Zo, nu ff alleen thuis (ook wel eens lekker hoor.) Fred is Marissa aan t ophalen bij mn schoonmoeder vandaan. Vandaag op t werk geweest, was gezellig. Leuk om weer eens met de bewoners een praatje te maken en lekker bij kunnen praten met collega's. Volgende week weer eens een middagje op de koffie. Zo heel langzamerhand ga ik die dingen uitbreiden en dan proberen therapeutisch te gaan werken, maar wel op mn eigen tempo, want de baas ziet het liefst dat ik er morgen weer volledig ben. Ik ga nu eerst eens lekker bijlezen hier op t forum! (en dat wordt me toch een klus, haha)

Geplaatst
zo wat is het lekker druk geweest hier....en ik maar werk

Laura...ik heb net nutricia aan de telefoon gehad en je kan de poederbussen beter in de handbagage doen...in het kofferruim barst de folie kapot.....meteen even schiphol gebeld en het klopt...hun hadden het ook al gehoord...je mag ze meenemen in de handbagage.....nou weet ik niet meer zeker maar ik dacht dat je 1 bus mee zou nemen toch?

Ik neem er 2 me

Hoi hoi, ik ben begonnen met bijlezen en mijn loederig oog viel hier op haha.

Wij hebben ze gewoon in de koffer gedaan hoor, en zijn heel aangekomen......

Maar als je ze kwijt kunt in de hb dan gewoon in de hb doen.

toedels xx

Geplaatst

Plien, prettige vakantie, geniet van de laatste weekjes!

José, spannend de echo morgen, we duimen voor positief nieuws!

Amanda, wat een lekker ventje heb je toch, ik zie je al zitten met hem en hij vertikt het hahahah

Volgens mij hebben ze hier het RS virus, veel slijm hoesten en koorts al weken nu....Lieve had nu weer 39 graden en Faas kotste er een kwak slijm uit.........

Geplaatst

Cyn; beterschap voor jouw kindjes!

Hopenlijk knappen ze snel weer op!

Raar he Bianca als je alleen thuis bent.

Zo stil!

Wel kun je dan alles snel doen vind ik!

Snel ff schoonmaken of weer eens ongegeneerd bankhangen hahaha.

Dat laatste deed ik tijdens mijn verlof veel maar nu eigenlijk niet meer.

Ach, komt wel weer!

Goedemorgen trouwens allemaal meiden!

Geplaatst

Hey Boooo!

Alles goed? hihi.

?Ik heb wel een beetje bijgelezen maar ik kan niet alles onthouden haha. Er waren meer dan 100 nieuwe berichten oeps haha.

Zal rustiger worden nu met al die vakantiegangers he?

Wat ga je doen vandaag?

Geplaatst

Hé Sab,

Spreken we elkaar eindelijk eens live hahaha is ook wel leuk!

Heb eigenlijk geen plannen voor vandaag, is ook wel eens lekker!

Hoe was het gisteren bij de HA?

Geplaatst

zeker lekker he? is ook geen weer om druk te zijn eigenlijk haha.

Ik moet haar oogje naast haar neusje masseren met vaseline, er zit inderdaad iets verstopt en door te masseren moet dat overgaan.

Lief dat je er naar vraagt :hug: :hug:

Ik ben er tot 9.15 uur en dan moet ik alweer uitloggen haha, erg he?

Zo schiet t niet op met bijkleppen.!

Heb je t gezien op die andere site van Erik zijn vader? Dat is dan wel weer heel erg he? Dat gun je natuurlijk niemand...er gaan zoveel mensen dood de laatste tijd, ik word er gewoon een beetje nerveus van.....brrrr

Geplaatst

Is zijn vader overleden?

Nee toch?

Ik las laatst wel in een topic van Simone dat hij erg ziek was.

Dat vind ik dan echt erg zeg!

Hopenlijk gaat het met Carolijn snel beter.

Nog 9 minuten heb je meis en dan moet je uitloggen.

Snel typen!!!!:blob6::blob6::blob6::blob6::blob6:

Geplaatst

hahahah, je zsit meteen te modderen jij, nog even wachten he Joos is er nog gewoon he? jhahahaa, lachen zeg, stoute Bo! hihi

ja hij is overleden ja.....maar ik ga niet reageren hoor denk ik, ik ga er nog even over nadenken...

Geplaatst

Wij zijn best druk het weekend ja, morgen om 10 ur een afspraak bij de Volkswagen dealer en in de middag bij een collega van San een bbq, zijn dochter is jarig zondag. Dus daar gaan we even heen en alsalles goed gaat gaan we s'vonds uit eten omdat ik maandag jarig ben he? Maar we moeten nog een campingbedje kopen, tips??

En zondag lekker rustig aan denk ik en jullie?

Geplaatst

Klinkt gezellig dit weekend!

Lekker uit eten; niet verkeerd!

Vier je je verjaardag nog?

Campingbedjes hebben wij toen geloof ik bij de karwei ofzo gekocht,

Waren toen in de aanbieding.

Volgens mij is het gewoon 1 pot nat hoor die dingen hahaha.

Wij hebben morgen ook een bbq en voor de rest lekker helemaal niks.

Met mijn vriendin nog ff een bakkie doen dit weekend met kids.

Maar lekker rustig; is ook wel even lekker hahaha.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden