Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Erika,

veel sterkte meid. Echt KL... voor jullie. Ik duim voor een mega positieve test de volgende poging.

Liefs, Linda

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Rose wat fijn dat het vandaag weer beter gaat. Alleen dan vandaag een dipdagje voor Faye. Het hoort erbij meisie, helaas wel. En al die krampjes enzo ook. Normaal wordt er natuurlijk niet zo aan je lijf gerotzooid...het is echt niet vergelijkbaar. Probeer maar lekker vroeg te gaan slapen, of even je gedachten te verzetten met een leuk boek of dvd, of lekker een eind wandelen. Sterkte!

Hoe ik het weekend inga? Eigenlijk wel relaxed. Omdat je in het EMC zo vroeg mag testen verwacht ik ook nog niet ongesteld te worden, dat scheelt. We gaan morgen gewoon de zaterdagse klussen doen als schoonmaken, wassen en wat gerommel in huis. Dinsdag is eigenlijk voor mij nog ver weg.

Heb net bij de wekelijkse boodschappenronde wel een test gekocht. Gewoon een simpele van het Kruidvat, geen zin meer om euro's uit te geven aan digitale onzin. Gek hoe anders ik er insta dit keer. Zelfs al heb ik af en toe wel 'verdachte dingetjes' (heb al drie dagen geen zin in rijst terwijl we dat heel erg veel eten normaal), ik word er niet echt heel erg hoopvol van of zenuwachtig. Ik dénk er wel aan, maar blijf best relaxed en nuchter. Ook wel eens fijn voor de verandering haha.

Geplaatst

hoi,

dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes

vandaag voel ik me gelukkig een stuk beter op stijve spieren na dan

ja je gaat je van alles in je hoofd halen ik athans komt misschien ook omdat het steeds dichterbij komt

en henne ik hoop dat dat met die rijst een mooi positief teken is voor je!!

fijn dat je er verder zo rustig onder bent gewoon je ding doen en de dag is weer om haha

ik was gisteren vroeg gaan slapen dus het heeft wel geholpen haha

en rose je hebt ook inderdaad gelijk het komt en het gaat weer

fijn dat het met jou ook wat beter gaat

groetjes faye

Geplaatst

Hier gaat alles nog rustig. De krampen nemen af, ik heb donderdagavond heel veel last gehad van mijn buik en rug en daarna is het eigenlijk minder geworden.

Ik heb volgens mij wel last van een vaginale schimmelinfectie, ik denk van de utrogestan bolletjes. Nou heb ik hier ook bijna 9 maanden mee getobt toen ik zwanger was van mijn jongste zoon, dus misschien is het wel een goed voorteken.

Ik moet ook echt vaak plassen en heb last van maagzuur. Een dikke buik en borsten heb ik ook al, nu nog een positieve test.

Ik heb vanaf gisteren ineens een heel goed gevoel erover. Er is een soort rust over me heen gekomen. Hopen dat mijn gevoel het goed heeft.

Hoe gaat het met de andere meiden vandaag?

Sandra en Erika, ik hoop dat het een beetje gaat met jullie. Nogmaals heel veel sterkte.

Geplaatst

Hoi meiden,

Weer even een update van mijzelf.... Gisteren niet lekker, veel ongikrampen gehad en ik ging er vanuit dat het over was. Was echt mega negatief en chagarijnig! Maar waarschijnlijk heb ik gewoon erg last van mijn darmen, tja het ligt ook allemaal in hetzelfde gebied natuurlijk :icon_joker:.

Hoe dan ook, vandaag ineens rustig in d'n buuk en da's ook weer lekker! Maar niet voor lang natuurlijk!! Borsten zijn tegen de avond mega zwaar en vol, 'sochtends lijkt dit toch minder te zijn. Maar... manlief is blij hoor, heeft momenteel een ruime hand vol en dat bevalt 'm wel!:yeswink-1:

Sinds vandaag dus geen krampen meer, wel weer een zwaar gevoel in mijn buik. Snel een vol gevoel met het eten om na een uurtje of zo weer hongerig te zijn. We moeten nog een week...... rustig die 2e week in dus!

Meiden, iedereen veel succes en bijven zitten hoor! Henne, jij bent na dit weekend als eerste weer aan de beurt, blijf enorm voor je duimen hoor!

Voor de meiden waar het helaas niet gelukt is.... véél sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.

Oja, vanochtend toen ik het ontbijt had opgehaald bij de supermarkt dacht ik ineens...... ik ben gewoon zwanger! Die gedachten toch nog maar een weekje aanhouden, dacht ik zo.

Geplaatst

Paar dagen al niet online. ons internet ligt eruit grrr, nu ff snel bij schoonmama online.

Denk ff bijlezen.

Sandra wat onwijs klote voor jullie zeg, heel veel sterkte.

Hier is het broekloeren weer begonnen.

Heb steeds van die vage ik ga ongesteld worden krampjes.

wat duurt het wachten toch vreselijk lang zeg pfff.

Nog steeds niks van het zh gehoord over onze andere 12 emmy's

Dus maandag maar eens even bellen hoe dat zit.

Ik hoop begin volgende week weer online te zijn.

Meiden succes/sterkte op het bankje.

In gedachten ben ik bij jullie.

Geplaatst

Vanochtend vroeg om 6 uur een test gedaan. Ik kon niet wachten. Helaas wijst deze negatief uit.

Ik ben nog niet aan het menstrueren maar ik ga er wel vanuit dat de test betrouwbaar is. Dinsdag nog even snel een bloedtest doen omdat deze al gepland staat en ik toch wel wil weten of het wel heeft ingenesteld en dat het is uitgelopen op een miskraam of dat het wederom niet heeft ingesteld, zoals het zkh mij laatst vertelde.

Voor ons is het helaas nu voorbij. Mijn eigen reactie valt me ontzettend mee, maar misschien komt die huilbui nog:-).

Het is natuurlijk heel erg jammer dat het weer niet gelukt is. Het was behoorlijk pittig zo 2 tp's vlak na elkaar. Ik ga de maand juli rustig aan doen. Lekker genieten van de zon etc. en dan hoop ik begin augustus voor de laatste 2 cryo's te gaan (als ze goed ontdooien).

Voor de meiden die nog moeten; heel veel succes en ik blijf jullie volgen. Henne, ik wens jou heel veel succes de 30e. Ik hoop echt voor je dat het lukt!

Liefs,

Rose

Geplaatst

Hoi Rose,

Ik ga gewoon tóch voor je hopen dat je te vroeg getest hebt en bij de bloedtest alsnog zwanger blijkt te zijn. Duim, duim duim...... it ain't over untill it's over!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Oh nee he Rose, wat balen!!! Ik hoop net als Elena dat je te vroeg hebt getest, maar dat is een kleine hoop dat weet ik zelf net zo goed. Wanneer was je tp ook alweer?

Bij mezelf weer ik écht niet wat ik ervan moet denken. Kan niet anders dan afwachten tot dinsdag. Zowel een positieve als negatieve uitslag zal me niet verbazen denk ik. Begin nu wel de spanning te voelen.

Alle andere meiden stevig blijven zitten he! Wel even goed smeren met dit weer :cool:

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni bloedtest helaas ongi geworden 25 juni

Rose, 30 juni testen

Henne, 30 juni testen

Knorrie, 1 juli bloedtest

Chantal, 3 juli testen

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Geplaatst

Rose balen zeg, maar geef nog niet op, mij is verteld dat een urine test eigenlijk niet kan voor een bloedtest, nog niet alle hoop verliezen hoor!!!

Dames ik heb morgen mijn bloedtest zoals jullie weten gaat die toch neg. zijn, maar ja je weet nooit haha. Dan spreek ik gelijk af dat we onze 2 cryo tjes terug wil deze cyclus en dan gaan we gewoon voor 2 tegelijk. Nou lijkt jullie dat niet leuk???? Net als mijn nicht gewoon bij de 6e tp een tweeling. Hmm over na-apen gesproken. Dus half juli meld ik me weer als wachtende op dit bankje en in de tussentijd ga ik jullie supporten, als jullie dat leuk vinden natuurlijk????

Meiden zet hem op, Rose en Henne op naar de hopelijk (toch nog) positieve bloedtest go go go!!!

Sandra

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni bloedtest helaas ongi geworden 25 juni

Rose, 30 juni testen

Henne, 30 juni testen

Knorrie, 1 juli bloedtest

Chantal, 3 juli testen

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Geplaatst

Sandra alle support is welkom. En ik vind je en kei dat je al zo snel weer zo positief bent. Op naar die tweeling meid!

Geplaatst

Lieve Sandra,

Wat fijn dat je weer een beetje positief kan zijn en het zo natuurlijk geweldig zijn als jullie een tweeling zouden krijgen.

Ik vind het heel fijn als je komt supporten en dan komen we dalijk masaal jou supporten.

Gisterenavond en vanochtend toch weer krampjes en af en toe wat gemene steken vannacht, dus de onzekerheid slaat weer toe. Is het dan toch een naderende menstruatie?

Geplaatst

Oh balen balen balen zeg die onzekerheid bah, dat ons lijf ons dat aan doet he?

En ik ben niet een beetje positief hoor, heel positief en stijdlustig. Moeilijke momentjes heb ik nog steeds hoor. Maar life go's one!!! En als ik niet meer positief kan zijn moet ik stoppen vind ik.

Zet hem op!!

Sandra

Geplaatst

Sandra, wat goed dat je zo positief blijft. Kunnen we een voorbeeld aan nemen. We blijven natuurlijk duimen voor een positeive test.

Mandy, voor jou is het ook spannend. Er kan van alles gebeuren. We hopen zo dat je met positief nieuws komt volgende week. Toi, toi, toi.

En Henne, zou jullie droom dan nu echt werkelijkheid worden? Zou toch helemaal fantastisch zijn. Voel je je nog goed? Succes deze dagen.

Liefs, Linda

Geplaatst

hoi allemaal,

bij mij slaat de onzekerheid nu toe zucht

ik heb gisteren een klein bloedinkje gehad maar daarna niks meer en de hele avond echt mega buikpijn

vandaag heb ik er geen last van alleen spierpijn in mijn buik van het samentrekken ofzo

ik hoef pas vrijdag te testen dus isnog een end weg

ik weet nietwatik hier nu weer van moet denken ik ben zelf een beetje negatief ik denk dat het mis is ....

Geplaatst

Dat zijn de onzekere tijden die er helaas ook bij horen. Het kan nog alle kanten op gaan. Succes, probeer een beetje afleiding te zoeken.

Sterkte Sandra

Geplaatst

Hoi Faye,

ik hoop dat het niet doorzet voor jullie. Zelf heb ik 3 dagen voor de punctie ook bloed verloren en na de positieve test woensdag heb ik ook nog 2 dagen een beetje verloren. Het heeft niet doorgezet, dus hoop voor jou dus ook op groen licht. Alleen heb ik geen krampen gehad. Ik duim voor je meid.

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi dames,

Ik zie dat er een spannende week aankomt voor jullie, ik wil jullie allemaal heel veel geluk toewensen en dat alle testen positief zijn in deze maand Juli.

Sandra, heel veel sterkte bij je volgende behandeling....

Dinky

Geplaatst

Hoi meiden,

heb thuis momenteel geen internet, dus paar dagen offline.. nu even bij mijn ouders.

Ik verlies de hele dag al oud bloed... daar begint normaal gesproken mijn menstruatie mee...

Vraag me af of er nog hoop is... Dinsdag is de TP 2 weken geleden, gisteren 2 weken geleden was de punctie.

Het is spannend hier..

Ik duim voor iedereen mee!!

liefs,

Knorrie

Geplaatst

hoi allemaal,

dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes

ook vandaag heb ik weer krampen pff en het ging zo goed vandaag ik had nergens last van

ik hoop dat het nog niks zegt ik was gisteren de moed een beetje verloren maar nu ben ik wel weer positief tot zover dat mogelijk is het bloedden heeft niet doorgezet en het kan inderdaad nog alle kanten op ik houd me daar maar aan vast nog 5 dagen en dan weten we het nu begint het echte aftellen voor me

knorrie ik hoop dat het stopt ook ik ga voor je duimen!!

en voor de rest duim ik voor positieve testen die er deze week gaan komen succes!!

groetjes faye

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden