Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Elena!!! Wat lees ik nu!!!!!

GEFELICITEERD!!!

En nu Claudia nog!!

Op naar de foto's!!!!

Liefs,

Vanessa

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Elena wat GEWELDIG!!!! En dat meen ik echt uit de grond van mijn hart. Wat heerlijk zeg, na alles wat jullie hebben meegemaakt is het jullie zo gegund.

Enne, jouw dag 13 zou voor mij al een dag na de testdatum zijn geweest, dat hangt maar net van het ziekenhuis af. Dus ik zou maar gewoon lekker blij zijn en je geen zorgen maken over te vroeg testen. HOERA HOERA, eindelijk goed nieuws!!!! Heeft die wave toch nog geholpen ;-)

Faye en Mandy jullie zijn de volgende hoor!

Geplaatst

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAA.... Elena wat super, dag 13 dus je kunt er wel vanuit gewoon hartstikke raak is en het is jullie ook onwijs gegund, helemaal top hoor dame!

Faye en Mandy laat je stevig vast houden, op naar een positieve flow hier.

Geplaatst

Hai meiden,

@ Vanessa, ik ben er nog beduusd van hoor maar idd die buikfoto's onder de kerstboom gaat er gewoon van komen. Nu Claudiaatje & Fientje nog en dan is 'ons' stel compleet (voor de foto natuurlijk). Die afspraak staat nog steeds natuurlijk......

@ Henne, o meis ik las jouw berichtje en had tranen in mijn ogen. Wat ben je toch een onwijs lief mens. Toen ik vanochtend getest had, moest ik nog aan je denken en moest mezelf er echt toezetten om toch vooral blij te zijn. Dat ben ik ook wel hoor, natuurlijk, maar ik blijf ook nuchter..... eerst zaterdag nog maar afwachten! Ik had het gewoon onwijs leuk gevonden dat het hele wachtbankje positief getest had.... ik duim voor je dat jouw happy time ook snel mag gaan komen hoor! Ik blijf je volgen en blijf ook voor je duimen!! En ja...... die wave heeft absoluut geholpen, dank daarvoor!

@ Dani, dank voor jouw felicitaties en het duimen voor me! Hoop dat het allemaal goed mag gaan en mij snel mag melden in het zwangeroverzicht.

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Elena, super gefeliciteerd voor jou en je mannetje en snel naar het zwangerschapspverzicht komen hahahaha

Echt super gaaf!

Knuf van Daan

Geplaatst

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Kammie, 10 juli testen

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Ik zit nu even heel erg in de knoop met mezelf ik wil niet nog een poging doen maarja dan krijgen we geen kindje heb zo het gevoel dat ik gewoon geen keuze heb. 14 juli weer een gesprek ben benieuwd hoe wat waar. Misschien kijk ik er dan weer anders tegen aan. Nu eerst de 12 de verjaardag van mijn dochter en daarna kijken we wel weer verder.

Geplaatst

Chantal, ik had hetzelfde na de eerste poging. Die frustrerende denkcirkel: ik wil geen ivf meer, maar ik wil wel een kindje, dus dan moet ik wel ivf, maar dat wil ik niet, maar dan krijg ik geen kinderen, dus ik moet wel doorgaan etc etc.

Toen ik dat vertelde in het ziekenhuis werden we doorverwezen naar de medisch maatschappelijk werkster. We hebben daar één gesprek gehad en echt, het heeft enorm geholpen. Zij liet me heel erg nadenken over de reden waarom ik geen ivf meer wilde en hielp me te zoeken naar oplossingen daarvoor. En je ziet....we hebben inmiddels poging drie achter de rug. Terwijl ik echt, écht niet meer wilde.

Ik zeg niet dat je door moet gaan als je het niet meer ziet zitten, zeker niet. Het is ontzettend belangrijk om naar je lichaam te luisteren. Maar wat ik wel wil zeggen: geef aan wat je nu voelt als je de 14e dat gesprek hebt en vraag of je er met iemand over kunt praten. Het blijft jullie eigen beslissing, maar zij helpt gewoon even de boel op een rijtje te zetten en dan kan zeer verhelderend en prettig zijn.

Sterkte meis!

Henne

Geplaatst

Wachtbankje juli

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Carolina(78) 10 juli testen

Ik kom dr gezellig bij zitten en wens alle wachtende dames heel veel succes toe!

Geplaatst

Elena, Van Harte met de positieve test..!!! Geniet ervan!!

Maandag mag ik testen, heb net de test gehaald en ie brand in mijn handen.

Eigenlijk wil ik liever zondag testen want als het dat positief is kan ik het tegen iedereen persoonlijk gaan zeggen en als het negatief is lekker thuis op de bank met mijn mannetje. Maandag moet ik gewoon gaan werken en ik weet nu al welke uitslag het ook wordt ik daar geen zin in heb...

Kortom ik wordt steeds zenuwachtiger...

Geplaatst

Oh elena, eindelijk een groene zin in het wachtbankje van deze maand, dat er nog maar vele mogen volgen!!!!!!

Sandra

Geplaatst

Wachtbankje juli

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Carolina(78) 10 juli testen

Yes, Yes, Yes, het is echt ongelovelijk, we hebben een positieve test. We zijn zwanger. Mijn hubbie is helemaal onderste boven naar zijn werk gegaan, na 15 jaar hopen heeft hij nu voor het eerst een positieve zwangerschapstest in zijn handen.

Ik had er 2 in huis, een gewone en een digitale, eerst de gewone gedaan en daar kwam een mooi + te voorschijn, maar dit geloofde hij niet, dus toen de digitale ook maar gedaan en die gaf gelijk zwanger aan. Hij zegt steeds dat het echt een wonder is.

Elena, jij ook van harte meid, echt geweldig nieuws. Eindelijk een positieve flow op het wachtbankje, nu moeten we het vasthouden hoor meiden.

Faye, weet jij al wat?

Lieve Henne, Sandra, Bitch, Chantal, knorrie en Rose, jullie schoten gelijk door mijn hoofd vanochten toen ik die positieve test in mijn handen had. Ik ben zo blij dat het gelukt is, maar het voelt zo dubbel, omdat ik het jullie ook zo gun. Ik hoop met heel mijn hart dat dit wonder jullie ook gaat overkomen, jullie verdienen het.

Voor de ander meiden die nog op het wachtbankje zitten draaien mijn duimen overuren.

Geplaatst

Mandy wat een geweldig gevoel zal dat mannetje van jou vandaag hebben, die loopt de hele dag te grijnzen op zijn werk hihi. Van harte gefeliciteerd en nu op naar een mooie zwangerschap met een super resultaat op het einde.

Geplaatst

Mandy, gefeliciteerd. Het is jullie gegund!!! Fijn dat het bijna weekend is, kan je lekker samen keuvelen!!!!

Faye....en jij?????

Geplaatst

Oh Mandy wat heerlijk!!! Wat zal je man inderdaad overdonderd en blij zijn. Na vijftien jaar, ongelooflijk zeg. Jullie gaan een heel bijzonder weekend tegemoet denk ik. Gefeliciteerd!!

Faye, nu jij nog meisje. Ik had er zo'n goed gevoel over bij jou, dus ik hoop echt dat ik gelijk krijg...

Voor de rest van de meiden duurt het nog wat langer. Veel sterkte op het bankje, laat je niet gek maken!

Henne

Geplaatst

Mandy gefelcititeerd!!!!

Wat zal je man de hele dag met een heerlijke lach op zijn gezicht rondlopen. Heerlijk!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hij heeft zelfs foto's gemaakt van de testen met zijn iphone, zodat hij op zijn werk af en toe nog even kan kijken om het echt te kunnen beseffen. Wat een schat hé.

Geplaatst

Elena, SUPERRRRRRR!!!!

Mandy, SUPPPPERRRRRRRRRRR!!!

2 in het begin van de maand....ondanks alle negatieve testen is hier toch echt wel een positieve flow ingezet. Gefeliciteerd meiden!

Faye, veel succes vandaag!

Geplaatst

Hoi Mandy,

Heel erg gefeliciteerd, je zal wel op wolken lopen, de rest lijkt onbelangrijk... geniet er van!

Caroline

Geplaatst

hallo meiden,

ook ik heb positief getest ik ben dus zwanger!! henne je hebt gelijk gekregen echt ongelooflijk het dringt nog niet echt tot me door ik deed de test gelijk 2 streepjes ik wist niet wat ik zag!!! ik ben zo blij

de rest die nog komen gaat kom op met die posi testen!

gr faye

Geplaatst

Zooooo 3 op 1 dag.......

Faye, gefeliciteerd! Geniet ervan ook al blijft het nog wel even een onwerkelijk gevoel...

Groetjes Sil

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden