Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben er helemaal stil van, en wil iedereen heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze kl** periode ............. knuffel voor allemaal !!

Evie

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Broedbankje juli

Jolanda, 02.07 start menopur

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Marchan, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Kammie, 10 juli testen

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Hallo dames,

Ik zie dat jullie allemaal al tp gehad hebben en dat bijna niemand in het voortraject zit ? Ik hoop dat ik toch bij jullie mag aanschuiven om de periode weer door te komen en ook met jullie mee te leven ?

Morgen gaat er weer de 1e menopur in.

Liefs,

Jolanda

Geplaatst

hoi henne,

met mij gaat het nog steeds goed eigenlijk ik heb nergens klachten meer over en de ongi blijft nog steeds weg nog 2 dagen en dan mag ik testen ik begin stiekem te hopen dat er 2 streepjes te zien zijn dan maar aan de andere kant ben ik ook bang om te testen ook bang voor het resultaat ik heb normaal ook een lange cyclus en ik weet niet of dat nu ook zo is of kan geen idee

ik heb geen last meer gehad van krampen eigenlijk heb ik nergens last van en ja aan mijn boobs kan ik niet echt iets zien of ze groter zijn maar ja ik heb dan ook best grote dus zie je het ook minder denk ik haha gisteren de laatste bolletjes dus ja nu moet mijn lichaam het echt zelf doen ik hoop dat ik goed nieuws kan brengen hoewel ik me wel een beetje schuldig voel vanwege de andere en jij met het slechte nieuws :( oja het enige waar ik eigenlijk echt last van heb is zuurbranden pff er lijkt soms geen einde aan te komen

maar hoe is het verder met jou?

groetjes faye

Geplaatst

Cantal, Mandy, Fay en Marchan.....veel succes vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat jullie het lijstje maar lekker aan mogen vullen.

Elena, jij succes zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duim voor jullie allemaal.

Liefs, Linda

Geplaatst

Wachtbankje juli

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Marchan, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Ben er nu toch echt goed van af gevallen.

Gast Agnessie
Geplaatst

Hallo Allemaal,

Naar even weg geweest te zijn.

Op vakantie en even niet op deze site.

Maandag was het de eerste ziekenhuisdag.

Was de eerste echo ter voorbereiding voor terugplaatsing van cryco.

We hadden uitgerekend dat 10 of 11 juli als alles volgens het boekje en het schema zou gaan.

Maar kregen we toch verrassend goed nieuws.

Alles zag er super goed uit (komt vast van mijn heerlijke relax vakantie in Egypte)

Nou zat op briefje te wachten om afspraak te maken voor maandag.

Werd dat ff helemaal anders.

Maandag om 15.45 afspraak.

Ik keek de arts aan, klopt dat wel??

Ja zegt ze.

Maandag terugplaatsing.

Goed nieuws dus.

Voel me stukken beter dan vorige keer.

Dat spuiten is toch anders nu s`morgens en s`avonds een pilletje.

Vanaf vrijdag mag ik beginnen met de bolletjes.(dat is minder)

Die mogen 2 stuks 3 x per dag.

Hou jullie op de hoogte.

En dan kan ik maandag ook op het bankje plaats nemen.

Voor de meiden die er nu zitten ik zal duimen voor jullie volhouden dan kom ik er maandag gezellig bij.

Agnes

Geplaatst

hoi agnes welkom terug

fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt en dat je maandag

al de tp hebt is inderdaad goed nieuws en dan weer aftellen ik zal voor je duimen

helaas zijn er al een aantal ongi geworden zoals je kunt lezen in het lijstje :(

ikzelf had 2x2 bolletjes 's morgens en 's avonds daar ben ik nu sinds een dag vanaf en nu moet ik nog 2 daagjes wachten en dan weet ik hoe het bij mij is brr vind het nu wel erg spannend worden allemaal

ik wil je heel veel succes wensen alvast

oh chantal wat erg voor je he bah alweer een die moest niet mogen weet je dat

heel veel sterkte meid en de rest natuurlijk ook ik hoop dat het weer wat beter met de rest gaat en weer frisse moed kunnen verzamelen voor de volgende ronde en die moet gewoon gaan lukken !!!!!

gr faye

Geplaatst

Hoi Henne,

Hier gaat het tot nu toe nog goed, ik heb nergens last van op wat zeurend gevoel aan de rechterkant na dan. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, voor mijn gevoel zit het goed, maar ik heb helemaal geen klachten als zere borsten of maagzuur of zo en dat brengt me toch weer aan het twijfelen. Ik heb wel een infectie van onder en dat is ook wel een zwangerschapskwaaltje, maar dit kan nu ook komen van de bolletjes. Dus ja de spanning en onzekerheid is hier hoog en het wachten duurt lang. En bij jou ging het ook mis de dag voordat je mocht testen en Rose heeft nog steeds geen menstruatie, maar is ook niet zwanger. Het kan alle kanten nog op.

Enne ik heb ook wel hetzelfde gevoel als Elena, je voelt je toch schuldig als alles nog goed gaat. Blijdschap en verdriet liggen hier zo dicht bij elkaar en dat is wel moeilijk omdat je het iedereen gunt.

Henne sterkte meid, ik hoop zo voor jullie dat jullie grootste wens ooit uit mag komen.

Chantal jij ook heel veel sterkte echt k*t zeg.

Faye en Elena laten we elkaar stevig vast houden op het bankje, want het is een heftig bankje. Succes hé meiden, nog heel even geduld, al is het erg moeilijk om dat nog op te brengen. Maar er moeten nu wel een paar groene namen bij hoor.

Faye ik heb gisteren ook de laatste bolletjes gehad, ik moest er 3 x per dag 2. Vind het wel erg spannend dat mijn lichaam het nu over moet nemen.

Dank je wel Linda, nog wel even doorduimen voor ons hoor, het wordt nu zo spannend.

Oh ja, is Chantal niet dezelfde als Marchan?

Geplaatst

Mandy, goed idee laten we elkaar vooral goed beethouden zodat we er niet vanaf kunnen vallen..... Hier gaat alles tot nu toe goed! Heb het idee dat de aderen op mijn geweldige boobs toch beter te zien zijn dan anders. Daarnaast krijg ik ook rond mijn tepelhof een donkere kring te zien, maar dit kan misschien ook komen door de zon.... ffkes afwachten nog dus!

Marchan, bálen meid! Echt zwaar bud! Succes met de verwerking ervan en hoop dat je de kracht weer kan vinden om door te gaan! Sterkte!!!

Greetzzzz,

Elena.

Geplaatst

marchan ook???

ah nee toch ik kon het niet goed opmaken uit je berichtje sorry

wat kl*te voor je zeg ik leef met je mee heel veel sterkte met het verwerken!

faye

Geplaatst

Wachtbankje juli

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Marchan, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Evie, 9 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Hoi meiden, tjonge, ik wordt wederom stil van al het verdriet ..... en voel een enorme steun van jullie onderling naar elkaar ..... echt fantastisch om te lezen. Ik duim net zo hard mee hoor, voor allemaal !

Ook ik zit in de wachtweken, volgende week donderdag (9 juli) moet ik naar het ziekenhuis voor een urinetest, t/m dinsdag gebruik ik nog de Utrogestan. Heb geen last van kwaaltjes, af en toe wat steken in mijn buik, kan dat nog van de punctie zijn of ..... ?? Geen idee. Duimen maar ! Verder geniet ik deze week lekker van de zon, zalig om met dit weer verplicht rustig aan te moeten doen !! :)

Succes allemaal, met wachten, en de zenuwen de baas blijven .....

Evie

Geplaatst

Broedbankje juli

Jolanda, 02.07 start menopur

Simonja, 03.07 start decapeptyl

Hoi Jolanda,

Ik ga met jou meedoen op het broedbankje!

Alle meiden waar het niet gelukt is, heel veel sterkte met het verwerken van alles.

Geplaatst

Hoi Jolanda en Simonja,

Ja sorry ik bemoei me met dingen die me helemaal niet aangaan, maar weten jullie dat er nog meer meiden zijn die ook aan het begin van de behandeling zitten. Die staan bij Totale overzicht behandelingen juli. Hier staan eigenlijk alleen meiden die zitten te wachten na de terugplaatsing. Ik zit niet meer op beide, maar kan het anders niet meer bijhouden als er allerlei lijstjes door elkaar lopen! Heel veel succes met jullie behandeling en ik hoop dat er mooie, positieve resultaten uit voort komen!!

Geplaatst

Mandy en Faye nog één nachtje slapen, heel spannend, ik duim voor jullie!

Marchan ook al slecht nieuws, heel veel sterkte meid met het verwerken hier van.

Elena nog twee nachtjes, hou je het nog vol? Ook voor jou duim ik keihard.

De andere dames moeten nog wat langer wachten, oh ik hoop dat het nu eindelijk allemaal heel positief gaat zijn, succes meiden.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ben een paar dagen niet op het formum geweest, internet lag eruit, maar wat een rot nieuws hier allemaal....wens jullie allemaal heel veel sterkte!!!

Aanstaande maandag mag ik testen, kan op het moment redelijk de spanning aan.

Moet ik wel zeggen dat ik dinsdag avond krampen had en dat ik toen echt even de tranen moest laten gaan. In het ziekenhuis zeggen ze dat de krampen er "gewoon" bij horen omdat je eierstokken ook weer tot rust moeten komen....maar ik wordt er toch echt wel zenuwachtig van....

Hoe rot het ook is er zit niets anders op dan wachten, en toch zie ik ook weer tegen het testen op...zo bang dat het wéér negatief is. Weet wel dat dit onze eerste poging is maar ik heb al wat een testen gedaan en allemaal negatief....

Ga proberen van het mooie weer tegenieten.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ik ben er nog helemaal beduusd van, maar vanochtend had ik ineens ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Dus op dag 13 getest..... en....... de test was POSITIEF!!! :eek:

Nu moet ik natuurlijk wachten tot a.s. zaterdag, want dat is de officiële testdag, maar dit kunnen ze me niet meer afpakken.

Ik wilde dit al met jullie delen omdat er momenteel een rode golf heerst op het wachtbankje. Dus meiden, voor diegene die er nog op zitten, ik hou jullie stevig vast hoor en hoop dat dit positieve bericht ook voor jullie gaat gelden.

Een nog beduusde

Elena!

Geplaatst

Wachtbankje juli

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen - 2 juli positief getest!!!!

Evie, 9 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Geplaatst

Oh Elena,

Wat heerlijk!! Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal gelooft maar het is wel tijd voor een positief verhaal hier, na al die ellende en daar mag jij mee beginnen!! Goed zeg, iedereen gunt het je van harte! Nu nog even zaterdag afwachten, dan weet je het zeker... Geniet er alvast van.

Caroline

Geplaatst

goede morgen allemaal,

zo elena inderdaad goed nieuws ook al is het dan nog niet helemaal officieel

geniet er lekker van

morgen ben ik aan de beurt het begin nu wel te kriebelen om vandaag te testen maar ik doe het niet!! ik houd me vast aan morgen ik hoop zo dat ik jullie ook goed nieuws kan vertellen.

ik heb sinds gisteravond last van mijn boobs met name de tepels misschien een goed teken? nog ff wachten en dat weten we het

het uur van de waarheid haha

hou mij ook maar goed vast ja op het bankje er zijn er al teveel van af gevallen grrr

ik leef zo met iedereen mee ik vind het echt erg!

ook ik heb toen we nog niet wisten dat het niet op een normale manier kon vele testen gedaan en altijd negatief natuurlijk dus ben er nu ook bang voor maar ja iedereen heeft dat wel denk ik

niemand durft het echt bang voor het resultaat

voor de rest die nog op het bankje zitten ik duim voor jullie!!!

verder wens ik iedereen nog een mooie dag

gr faye

Geplaatst

Elena gefeliciteerd, inderdaad goed nieuws hier op het forum, zet de posititeve golf in beweging. Faye ik hoop dat je volgt!!! En de rest natuurlijk ook!!!!!

Succes allemaal!!

Geplaatst

Hoi Elena,

Mag ik jou alvast feliciteren met dit goede nieuws voor de maand Juli? Geniet van je positieve test, zaterdag oficieel maar ga er vanuit dat je zwanger bent..! Ik ben heel blij voor je....

Dinky

Geplaatst

Elena, wat geweldig nieuws !!!! :icon_sunny:

Ik snap dat je tot zaterdag omvalt van de zenuwen ......

Ik moet ook nog een paar dagen wachten maar zou het liefst ook nu willen testen, wordt gék van het wachten ...... :clock:

Er zijn testen die heeeel gevoelig zijn en die je al veel eerder zou kunnen doen, maar of die betrouwbaar zijn ....... Ik zit nu op dag 7 na TP, dag 12 na Pregnyl. Zucht.

Heel erg gefeliciteerd en probeer alvast te genieten, tot zaterdag blijft het nog even spannend ........ :)

Evie

Geplaatst

Hoi meiden,

Dank voor jullie felicitaties...... echt lief!! Faye & Mandy jullie zijn de volgende..... dus zet 'm op en ik hou jullie stevig vast (zal jullie niet te hard vastdrukken). Mijn duimen draaien voor jullie hoor! Toi toi toi!

@ Dinky, ik hoop dat ik zaterdag ook nog zwanger ben..... ik blijf gewoon positief, toch?!!

@ Evie, ze zijn verschrikkelijk hoor die wachtweken. Alhoewel ik er redelijk relaxt doorheen ben gegaan en dus minder stress had dan de anderen. Maar ja, dat heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat ik al een dochtertje heb, er 2 cryo's in de vriezer liggen en onze donor had aangegeven om het nog een keertje voor ons te doen indien deze poging(en) niet zouden lukken. Da's lekker de ww in gaan hoor!

Maar meis, probeer te ontspannen en vooral positief te denken...... voordat je het weet mag je testen!

Succes iedereen weer!

Greetzzzz,

Elena

Greetzzz,

Elena

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden