Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor al die geweldig lieve felicitatie's, krijg er gewoon kippenvel van hoe iedereen met elkaar mee leeft in goede en in slechte tijden. Echt geweldig.

Faye, gefeliciteerd meid, fantastisch nieuws. Geniet er lekker van.

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Kammie, 10 juli testen

Carolina(78) 10 juli testen

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Geplaatst

hoi mandy

jij natuurlijk ook gefeliciteerd

idd 3 op 1 dag wat een goed nieuws vandaag

ik krijg er ook kippevel van dat iedereen zo meeleeft

helemaal geweldig en lief zijn jullie

gr faye

Geplaatst

WOW !!!! Ik wist niet wat ik zag net toen ik de computer aan deed !!! Had er zo op gehoopt voor jullie allemaal - het is gewoon een geluksdag !!! Allemaal ongelooflijk gefeliciteerd !!!!!!

Volgens mij ben ik van het laaste lijstje afgevallen, maar zit er nog iemand tussen nu en 9 juli, om te testen ??? Dan heel veel sterkte !!!

Evie

Geplaatst

Faye wat onwijs super voor jullie! Probeer het goede nieuws tot je door te laten dringen en ga er lekker van genieten!

Geplaatst

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis

Kammie, 10 juli testen

Carolina(78) 10 juli testen

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Is denk ergens iets fout gegaan Evie, maar ik heb je er weer snel bij gezet hoor.

Blijf maar lekker stevig zitten op het bankje, jij bent de eerst volgende die mag testen, spannend hoor.

Mijn duimen draaien voor je en voor Kammie en de 2 Caroline's ook natuurlijk.

Geplaatst

Mandy en Fay, supergefeliciteerd meiden! Het is jullie van harte gegund hoor!!

Het kon statistisch gezien ook bijna niet anders natuurlijk, haha...

Vind t geweldig voor jullie.

Kan me voorstellen dat t voor jullie dubben voelt, maar positieve verhalen zijn altijd fijn om te horen.

Geniet ervan!

liefs,

Knorrie

Geplaatst

Haha Faye, super, ik zei het toch ;-) Gek he, maar ik had er echt zo'n goed gevoel over bij jou. Hopen dat mijn positieve voorspellende gaven de volgende keer op mezelf gericht zijn hihi.

Nou deze dag maakt tenminste weer even wat goed na al die ellende.

Geplaatst

hallo allemaal

nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes

ja henne je hebt inderdaad een voorspellende gave haha ik hoop dat je het de volgende keer ook bij jezelf hebt inderdaad gun het je zo

en de rest natuurlijk ook!!

ik ben nu een paar uur verder en vind het nog steeds onwerkelijk heb alleen heel erg het zuurbranden maar dat schijnt normaal te zijn verder beetje gevoelige boobs dus nog steeds hetzelfde als van de week

ik wil iedereen nog een fijne dag wensen

gr faye

Geplaatst

Faye en Mandy; gefeliciteerd!! Wat een supernieuws! Lekker genieten van het positieve nieuws.

Groetjes Neel

Geplaatst

Marietje,

Bedankt voor het informeren, is wel handig om te weten, ik ben hier op dit forum nog niet helemaal thuis, in ieder geval nog heel suc 6 !!

Simonja, ga je ook mee naar IVF, totale behandeling ?

bedankt,

groetjes,

jolanda

Geplaatst

Faye en Mandy,

Waanzinnig superrrrr dat jullie ook positief getest hebben!! Echt top :good1:

Zullen we met z'n drietjes afspreken dat we de resterende meiden van het wachtbankje juli omarmen en onze positieve vibes naar hen toespelen?

Ik heb jullie vast hoor meiden en hier komt alvast weer een positieve wave, zoals we die eerder ingezet hebben.

:wav::wav::wav::wav::wav::wav::wav::wav::wav:

Greetzzz,

Elena

Geplaatst

Dank je wel Elena,

En dat gaan we zeker doen, we houden ze stevig vast en sturen veel positieve vibes.

Hier de wave van mij :wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

Faye meid,

Van harte, kon ff niet eerder kijken maar liep eraan te denken. Hou het positieve vast meiden!!! En geniet ervan!!!

Geplaatst

Hey meiden

Gefeliciteerd met het mooie resultaat.

Ik ga nu even heel eerlijk mijn hart een beetje luchten het was wel even slikken om te zien dat er ineens een groene golf is.

Ik bedoel het niet onaardig ofzo ik gun het iedereen op het forum van harte echt waar maar ik heb wel even zoiets van waarom lukt het bij ons nou niet.

Waarom moet ik straks wel die kl*te hormonen gebruiken.

Waarom,waarom,waarom.

Ik voel me nu al rot dat ik het opschrijf want ik misgun het jullie ECHT NIET.

Sorry mijn comp. deed van de week een beetje raar. Dus stond mijn bericht er maar half op.

Geplaatst

Lieve schat,

Jouw gevoel/boosheid is helemaal terecht. Schaam je hier altsjeblieft niet voor.

Mijn eerste gedachte was toen ik hoorde dat mijn nichtje zwanger was; Kut, waarom zij wel!

En waarom? Ik vind het een schat van een meid, heeft het zelf niet altijd makkelijk gehad en het is haar ook gegund.

Maar toch!

Daarom is het zo fijn dat we hier ons hart kunnen luchten, ik denk dat iedereen hier jouw gevoelens ook wel eens gehad heeft.

Dus? Een dikke knuffel van mij en misschien ben jij de volgende ronde aan de beurt om gefeliciteerd te worden!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

hoi marchan,

ik begrijp je helemaal het is ook niet leuk voor je dat het nog niet gelukt is en dat

moet je ook even verwerken ik weet dat je het mij en de anderen ook gunt maar

je wilt het zelf ook zo graag

ik vind het knap van jedat je het durft te zeggen en ik vind je reactie logisch ik wil je heel veel sterkte wensen en ik geef je ook een wave met veel positieve energie

en dat geldt ook voor de anderen

ik vind het ook heel dubbel zelf om het te vertellen wij zijn helemaal blij natuurlijk maar om het te vertellen want het is bij een aantal niet gelukt en ik leef ontzettend met jullie mee de volgende keer moeten jullie ook op de groene golf staan hoor ik duim voor jullie!!!!!:wav::wav::wav::wav:

groetjes en een dikke digitale knuffel

faye

Geplaatst

Hey meiden die positief hebben getest GEFELICITEERD en dat de groene golf maar lekker blijft aanhouden

Heel veel sterkte voor de meiden die minder goed nieuws hebben

Geplaatst

Chantal daar hoef je je echt niet rot om te voelen, dat is heel normaal. Ik moet ook even slikken hoor als ik dat zo zie. In februari / maart had ik precies hetzelfde. Na mij zo'n 'groene golf'. Dan denk je toch wel even 'waarom hoor ik daar nou niet bij??!!!'. En het ís ook oneerlijk, maar we kunnen er helaas geen van allen wat aan doen. Je migunt het niemand, je gunt het alleen jezelf ook zo erg...en stiekem nog net een beetje meer. Dat lijkt mij heel normaal en natuurlijk.

Geplaatst

Allereerst....alle meiden die de afgelopen week positief getest hebben...van harte gefeliciteerd. Heel bijzonder hoor! Geniet ervan.

Chantal...ik herken wel heel erg wat je zegt hoor, net wat henne zegt: je misgunt het niemand maar je gunt het jezelf ook zo erg. Ik merk dat ik het heerlijk vind om dit topic bij te houden, net als de uitgerekent in topics maar tegelijkertijd realiseer ik me zo vaak dat ik mezelf aan het pijnigen ben. Zelf had ik ook in het november of februari topic kunnen zitten!

Het valt ook echt niet mee en super dat je dat aangeeft. Ik denk dat velen dit zo zullen beleven. Meid spui hier lekker van je af, wees boos, verdrietig etc etc...alles kan. Sterkte!

Geplaatst

Lieve Chantal,

Tuurlijk is het logisch dat je je daar harstikke k*t door voelt, jij had ook vandaag mogen testen en dan is het echt heel pijnlijk dat je ziet dat Faye en ik allebei vandaag positief testen. En dat begrijp ik helemaal en daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen. Net wat de andere zeggen, daar is dit forum voor en we delen lief en leed met elkaar.

Ik vind het heel lief en moedig dat je ons feliciteerd en dat waardeer ik heel erg.

Hoe moeilijk het ook is, toch hoop ik dat je de moed en de kracht weer op kan pakken om verder te gaan met de volgende poging. En ik ga heel hard duimen en hopen dat het jullie gaat lukken.

Een dikke digitale knuffel voor jou

:hugg:

Geplaatst

Hoi Marietje,

Ik vind helemaal niet dat je je met dingen bemoeid die je niets aangaan. Ik ben hier net nieuw en moest nog even uitzoeken waar alles bijgehouden word.

Vanaf nu ga ik naar het topig 'overzicht alle behandelingen in juli' en dan kom ik hopelijk vanzelf wel op een wachtbankje.

voor alle meiden die positief getest hebben, super gefeliciteerd. Geniet van dit geweldige nieuws. Voor alle andere meiden heel veel sterkte.

Geplaatst
Hey meiden

Gefeliciteerd met het mooie resultaat.

Ik ga nu even heel eerlijk mijn hart een beetje luchten het was wel even slikken om te zien dat er ineens een groene golf is.

Ik bedoel het niet onaardig ofzo ik gun het iedereen op het forum van harte echt waar maar ik heb wel even zoiets van waarom lukt het bij ons nou niet.

Waarom moet ik straks wel die kl*te hormonen gebruiken.

Waarom,waarom,waarom.

Ik voel me nu al rot dat ik het opschrijf want ik misgun het jullie ECHT

Marchan; schaam je niet, jouw reactie is zó ontzettend herkenbaar! Het is echt niet dat we het elkaar niet gunnen (je kunt beter de laatste regel van je berichtje even aanpassen, nu staat er dat je het anderen misgunt, en dat bedoel je volgens mij niet), maar willen het allemaal heel graag en natuurlijk vragen we ons bij elke andere zwangerschap af; waarom ik niet?? Bij mij is het zelfs zo dat ik het bij mensen op mijn heen die "normaal" zwanger worden en niet een moeizaam traject moeten doorlopen, ik niet of nauwelijks oprecht blij kan zijn. Ken je het boekje "Open Zenuw"? Daarin staan vergelijkbare gevoelens/verhalen van 40 vrouwen (en ook een man), en hoe zij er mee omgaan. Dus nogmaals, schaam je niet; knap dat je het geuit hebt!

X

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden