Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames,

Wilde me er ook even bij zetten. Heb vandaag een tp gehad van een toppertje, 8 cellige embryo van A-kwaliteit zei de arts. Ik ben erg benieuwd! 3 augustus (1 dag voor m'n verjaardag) mag ik testen.

Iedereen veel succes verder!

Geplaatst

Lieve Sab en Sandra,

Weet even niets toe te voegen aan alle andere berichten.

Ik denk aan jullie en wens jullie heel veel sterkte!

xx Billy

Geplaatst

Lieve Sab en Sandra,

Wat vreselijk oneerlijk is het toch allemaal. Ik hoop dat jullie de moed niet opgeven, al snap ik dat dat wel heel erg moeilijk is op dit moment. Ik leef erg met jullie mee. Ontzettend veel sterkte!!!!

Veel liefs, marike

Geplaatst

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Youme, 5 juli testen - negatief

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Caroline (Elinorac), 15 juli testen , 12 juli ongi geworden

Billy, 20 juli bloedtest - 16 juli thuistest positief

Agnes, 20 juli testen - Negatief getest

Esther, 20 juli testen (15 juli ongesteld geworden)

Carolina(78) 10 juli -HCG te laag(45),17 Juli - HCG nog te laag (450), 22 juli opnieuw testen - 20 Juli : (

Ilse03, 24 juli testen

Sandra (witje), 24 juli testen

Colinda, 24 juli testen

Sab, 26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Hallo allemaal.

Ik heb het lijstje er maar weer bijgepakt. En ik ga pas mensen rood kleuren als het ook echt definitief voorbij is hoor!!!!! Dus op zijn vroegst dan ben ik morgen pas rood. Ik vloei nog steeds, minder dan gewone menstruatie en op de kleine stolseltjes dinsdagavond ter grote van hagelslagjes heb ik geen stolsels meer verloren. Dus ik probeer nog hoop te houden.

Sab is het vloeien bij jou gestopt???? Ik hoop het zo.

Ilse, bij jou nog steeds droog beneden????? Dan is er voor jou goede hoop.........

En colinda hoe is het met jou??????????????

Liefs van Sandra

Geplaatst

Elena, 4 juli testen

Carolina(78) 10 juli -HCG te laag(45),17 Juli - HCG nog te laag (450), 22 juli opnieuw testen - 20 Juli : (

Ilse03, 24 juli testen

Colinda, 24 juli testen

Sab, 23 juli ongesteld geworden,26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Siebje, 3 aug testen

Marike2, 4 aug thuis testen

Hoi Sandra, bij mij is het nu net doorgezet. De poging is dan ook echt mislukt, vandaar het rode.

groetjes Sab

Geplaatst

:angry5: Ik wordt hier zo boos van grrrrr echt balen Sab. Sterkte en sterk in de pauze tijd weer aan om moed op te sparen voor vervolg...................

Sandra

Geplaatst

hey witje

met my gaat alles nog goed

heb wel wat steekjes in mij buik en doe veel zweten en heb last van me rug

maar ja,even afwachten tot morgen.

ja witje ik hoop dat het bij jou vals alarm is

sab veel sterkte meissie

groetjes colinda

Geplaatst

thanks meiden, maar na een huilbui gisteravond (waar mijn ouders bijwaren, t was toch moeilijker dan ik dacht, grr) gaat het eigenlijk heel goed met me.

Heb zin in volgende week, want dan ga ik weer beginnen met sporten en nog gezonder eten etc...Op naar het najaar!!!

Kus Sab en sterkte wachtenden!!

Geplaatst

that's the spirit. Alhoewel ik weet dat je verstand nu spreekt en je gevoel nog niet op hetzelfde niveau zit.

Ik ga als het definitief over is morgen naar de sportschool om me aan te melden en ga dan ook een serieuse poging doen om af te vallen. Heb volgens de tabellen flink overgewicht dus wie weet vergroot het de kans de volgende keer weer met een paar %.

Succes Sab met gezond eten en sporten!!!!!!!!!!!

Liefs van Sandra

Geplaatst

Elena, 4 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

Colinda, 24 juli testen

Sab, 23 juli ongesteld geworden,26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Jolanda, 28 juli testen

Siebje, 3 aug testen

Marike2, 4 aug thuis testen

Dag dames,

Wat een mix van verdriet en blijheid hier !!

Sterkte aan de dames die het "weer" een plekje mogen geven en weer nieuwe energie moeten zien te zoeken.

Ik heb maandag TP gehad van 2 toppers en mag 28.07 een bloedtest gaan nemen, dus weer op naar de spannende uitslag (de reden dat ik zo vroeg mag testen, is dat we later TP hebben gehad en de embryo's wat langer werden gecontroleerd of de celdeling wel doorzette).

Iedereen heel veel suc6,

Liefs

Jolanda

Geplaatst

meiden, lees jullie verhalen met tranen in mijjn oggen, bah !

Alleemaal ontzettend veel sterkte..

Ga even eraf, eten, schrijf strrakss mijn verhaaal.

liefs nienke.

Geplaatst

hey meiden

ik dacht ik doe alvast een zwangerschapstest en ik begin te vloeien

toen ik de test wilde doen,

dus ik heb hem nog gedaan en hy was negatief

dus deze poging is mislukt

ik moet morgen wel bloed laten prikken

maar ik weet het antwoord toch al

dus ja op naar de volgende cryo behandeling

iedereen veel sterkte

en veel succes

groetjes colinda

Geplaatst

hallo allemaal,

Ik lig nog steeds in het ziekenhuis,het gaat redelijk vandaag.

ze hebbben gisteren 3,2 l en eergisteren 1,6 l weggeprikt via de buikholte aan vocht. de eiierstokken geven het vocht wat ik drink en via het infuuus komt af aan de buikholte.dit wordt niet opgenomen in het lichaam.gevolg-een opgezettte buik,niet plassen en beenauwd worden.

overstimulatie:thebirdman:mag het woord niet meer horen!!

wie heeft er wat positiefs ???

Geplaatst

he gatver zeg!! Nog eentje, wat een #%@% bankje zeg. als ik dit had geweten had ik een maandje gewacht....hoezo bijgelovig.

Sandra, heb je nog hoop voor morgen? Ik duim met je mee hoor, vind t knap dat je nog hoop hebt. En als t weer niet is gelukt, dan kunnen we samen opnieuw beginnen....

En natuurlijk spreekt mijn verstand nu, maar ik voel aan mezelf dat het goed gaat. Plus ik kan er echt niet in blijven hangen zeg maar. Morgen weer werken, had me gister ziekgmeld. En ik moet er wel zijn voor ons wondertje, want die heeft zeker gemerkt dat er iets was met ons. En dat wil ik niet hoor! Plus ik word tante, dan wil ik wel blij kunnen zijn voor mijn zusje. En ons nieuwe neefje lekker op kunnen pakken, oh nu al zin in hihi.

Liefs Sab

Geplaatst

Dat snap ik dat je gelijk door moet, je hebt er al 1 lopen. Maar zoals je zegt, die voelt toch ook dat er wat aan de hand was. Jullie moeten wel door voor Carolijn. Helaas zit ik hier met lege handen dus niet die afleiding.

Niet dat het voor jou dan makkelijker is hoor, dat hoor je me niet zeggen, zo bedoel ik dat niet.

Tja hoop is een groot woord maar het kan nog steeds, dat er bv 1 is ingenesteld en 1 is afgestoten. Hoewel ik geen "kwaaltjes" heb. Ach ook al weet je van te voren dat het niet goed is, de bloedtest is dan toch een klap in me gezicht. Dat is de definitieve uitslag dus gewoon afwachten..................... moeilijk moeilijk moeilijk.

morgen weten we meer.

Sandra

Geplaatst

oh meiden

Zit niet echt mee op het moment op het wachtbankje pfff

Voor iedereen die het nodig heeft

Een knuffel en heel veel sterkte!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Ach lieve Sandra, tuurlijk is het voor mij makkelijker. 1: Ja, ik heb er al 1 rondlopen en 2 dit was onze eerste poging na de geboorte van Carolijn. Dus zeker makkelijker om eroverheen te stappen. Ik vind het alleen maar goed dat je zo positief bent, dat heb je ook nodig om úberhaupt hier aan te beginnen.

Ik hoop echt dat het jou en je mannetje en natuurlijk alle andere meiden gegund is.

We duimen ook volgende keer weer met je mee!

En wat betreft die klap: misschien is het wel goed om het inderdaad nog eens te horen, net als het zien van een negatieve test. Dan kun je er een streep onder zetten en uiteindelijk verdergaan.

sjsjjslsjsjlsjss: super wat goed, blijven plakken hoor kleine emmy!

Liefs Sab

Geplaatst

Hè bah meiden, wat een droevig nieuws op het bankje. Shit, shit. Ik hoop dat jullie de draad spoedig weer op kunnen pikken. Ik leef met jullie mee.

Dikke knuf voor jullie allen.

xx Natas

Geplaatst

Oh meiden wat een verdriet op ons julibankje.

Heel veel sterkte meiden.

Sandra ik blijf voor je duimen dat het toch raak is.

Dikke knufff voor degene die het nodig heeft.

Geplaatst

Pff vandaag is DE dag, diep in mijn hart heb ik nog hoop. Het bloeden is sinds gisteren minimaal. Die onzekerheid, hopelijk komt er daar aan vanminddag een eind.

Positief of Negatief als er maar een eind komt aan die vreselijke onzekerheid.

Jullie horen nog van me.

Ilse heel veel succes!!!

Sandra

Geplaatst

Hoi Sandra,

Gisteren nog gelezen op een site over IVF dat bloedingen in het begin van de zwangerschap konden voorkomen...en wat lees ik ..het is bijna gestopt?..wohhhh..spanning stijgt.. en nou nog wachten op vanmiddag.

Je kunt vast de uren voorbij kijken vandaag.

Houd de berichten in de gaten vanmiddag! Succes!!

Groetjes MAnon

Geplaatst

Sandra

je maakt het wel spannend hier hoor pooh he!

We gaan allemaal voor je duimen dat het bloeden dan toch niets betekent heeft en je toch zwanger bent!!!

toi toi

Succes !!!!!!!!!!

Liefs Claudia

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden