Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Agnes,

Sterkte ermee, je hoopt toch altijd....

Sab,

Volgens mijn laborante in het EMC die de embryo's 'gemaakt' had vindt innesteling pas tussen 5 en 10 dagen plaats! Ook weer raar dat dit zo verschillend verteld wordt, maar in jouw geval qua krampen weer gunstig!

Caroline

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

echt? hmmm, en t maakt niet uit of het verse of cryo's zijn? hahaha. Jaja, ben een ster in het mezelf gek maken hoor! -)

Geplaatst

agnessie:had deze uitlag ook niet gedacht. ontzettend balen !

sterkte de komende tijd.

Hier gaat het zozo, mijn bloeduitslagen zijn goed,maar op echo is nog meer vocht te zien. Als de benauwdheid in rust toeneemt dan willen ze met een naald door de buikkwand het vocht laten wegvloeien.iiihhh!

Anders moet de natuur zijn werk doen een duurt het 3 ttot 4 weken voordat het beter wordt..

Woensdag weer echo.Gyn vond dit allemaal wel goed teken voor zwangerschap.

Zelf ben ok erg sceptisch,eerst maar eens zondag worden...

Hoe gaat het verder mmet de wachtbankmmeiden ?

Witje,hou dde moed erin,hou vingeers voor je gekruisd. Duim,duim.

Geplaatst

wat een ellende Nienke, sterkte ermee hoor!

Hopelijk mag je snel naar huis.

groetjes Sab

Geplaatst

Hoi Agnes, echt balen en ontzetten rot dat het niet gelukt is.

Reageer je maar lekker af hoor, hopelijk lucht dat een beetje op.

voor alle andere meiden die deze week moeten testen, heeeeel veel sterkte en ik duim voor jullie allemaal dat er een hoop groene lijntjes bijkomen hoor!!

Ik heb vandaag goed nieuws van het ziekenhuis gehad, heb vanmorgen bloed laten testen en dit was ook hartstikke positief, een HcG waarde van 620. Dus nu is het officieel, ik ben zwanger! Ik heb 7 augustus een afspraak voor de eerste echo, ook weer spannend hoor!

Groetjes, Billy

Geplaatst

Hey Billy,

Officieel gefeliciteerd ;-)!!

Hoge hcg-waarde! Hoeveel emmy's zijn er teruggeplaatst??

Geniet lekker van dit onbevattelijke positieve nieuws!

Michelle

Geplaatst

Michelle,

het was tp van 2 embryo's, ik heb gevraagd aan de verpleegster of mijn waarde iets kon zeggen over 1 of 2, maar daar durfde zij zich niet aan te wagen, dus afwachten maar tot 7 augustus.

groetjes, Billy

Geplaatst

Billy, van harte met de officiele uitslag, nu de spannende weken naar 7 augustus! Joehoeeeeeeee

Groetjes Sab

Geplaatst

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Youme, 5 juli testen - negatief

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Caroline (Elinorac), 15 juli testen , 12 juli ongi geworden

Billy, 20 juli bloedtest - 16 juli thuistest positief

Agnes, 20 juli testen - Negatief getest

Esther, 20 juli testen (15 juli ongesteld geworden)

Carolina(78) 10 juli -HCG te laag(45),17 Juli - HCG nog te laag (450), 22 juli opnieuw testen - 20 Juli : (

Ilse03, 24 juli testen

Sandra (witje), 24 juli testen

Colinda, 24 juli testen

Sab, 26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Had sinds eergisteren wat oud? heel bruin verlies , vandaag echt megakrampen , zat helemaal opgedoft klaar om naar het u2 concert te gaan vanavond had mn lief geregeld om n beetje op te beuren.. helaas : (

......toch een vroege miskraam.

Was al n beetje voorbereid dat t zo zou eindigen was ook gezegd met het maken van de volgende testafspraak dat ik evengoed zou moeten komen voor de hcg test dus de afspraak van woensdag blijft staan.

Geplaatst

Oh Carolina,

Shit zeg! Ik heb er eigenlijk geen andere woorden voor, behalve nog erger misschien...

Sterkte de komende tijd, bah, al dat rood op de lijst... :sign18:

Caroline

Geplaatst

Agnes en Carolina, heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. Geef het een mooi plekje en ga daarna weer met goede moed verder.

Hier nog steeds geen bloed!!!!!!! en het is al dag wachtdag 10!!!!!!!!!!! ok dag is nog niet voorbij maar goed. meestal was ik nu al ongi bij de vorige tp's.

Wel hoofdpijn vandaag, maar dat kan ook komen omdat ik vannacht pas om 3 uur ben gaan slapen. Lag alleen maar te draaien en mannetje moest er weer vroeg uit dus ben naar beneden gegaan om tv te kijken en achter de pc.

Vandaag naar Rotterdam geweest in Blijdorp dus lekker afleiding gehad, maar autorijden is ook vermoeiend. Dus vanavond vroeg mijn mandje in en lekker slapen vanacht. Morgen is het al weer dag 11!!!!!!!!

Sandra

Geplaatst

He Carolina,

Wat ongelooflijk k.t! Als je dan die uitslagen van je tests ziet oplopen, dan houd je gewoon hoop toch.

Sterkte!

Erika

Geplaatst

Ik heb geen punctie gehad het was een cryo tp in eigen cyclus zonder medicatie. Morgen zit ik op dag 27 van mijn cyclus. Dus de ongi dag van de maand vanaf die dag. Als ik woensdag niet ongi ben ben ik eigenlijk officieel overtijd.

Het is echt heel spannend nu, zowel voor mij als voor mijn mannetje.

Sandra

Geplaatst

pfff twijfels overal hier. Gevoelige tepels zijn weg, hoofdpijn gehad gister en vannacht en ongi krampen. En dan zeggen mensen heel vrolijk. Wel POSITIEF blijven hoor!!! Tuurlijk dat doe je net zoals je koffie haald in deze tijd.

GRRRRRRRRRRRRRRRR hopelijk is het snel vrijdag, deze tijd is killing....................

Sandra

Geplaatst

Kom op nog en paar dagen!

Ik zit in precies dezelfde situatie, dus ik weet hoe je je voelt.

Hier ook ongikrampen en de hoofdpijn heb ik van het weekend gehad, dus hopelijk hoort het er allemaal bij!

Hoef vandaag maar 3 uurtjes te werken (vanavond) en dan kruipt zo'n dag voorbij.

Vanmiddag maar lekker naar de kapper en mezelf laten verwennen!

"Gelukkig" morgen en donderdag de hele dag werken en dan...

Zal jij de eerste wel zijn met nieuws, want mijn pc gaat later aan.

Nou meid de laatste loodjes!

Duim duim duim duim duim!

Geplaatst

Getverdemme Sandra NEE!!!!! Het zag er zo goed uit, waarom nou toch weer???? Dikke knuffel en veel sterkte meid,

Henne

Geplaatst

Alleen helderrood bloed en krampen, nog geen stolsels. Hopelijk stopt het en is het misschien zelfs vals alarm. Vrijdag definitieve uitslag. Er kan er ook nl 1 zijn blijven zitten.

De ergste schrik is nu weggeëbt en probeer nog wat hoop te houden.

Sandra

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden