Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Sandra,

Wat een tegenvaller weer zeg, ik hoop echt voor je dat het alsnog goed komt.

Dikke knuffel,

billy x

Geplaatst

Hoi Sandra,

Bah, wat een spanning. Ik hoop het allerbeste voor je!!!

Heel veel sterkte met afwachten!!

Groetjes Marike

Geplaatst

hey sandra ik hoop ook dat het vals alarm is

sterkte meisje

groetjes dikke knuffel van colinda

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve woorden, helaas zijn er nu stolseltjes bij dus voor ons is het afgelopen, vrijdag weten we het definitief.

Sandra

Geplaatst

Hoi meiden, sinds een paar uur met afvegen bloed gezien, het is nog niet veel, maar kan nooit goed zijn. Dus onze poging is ook voorbij, helaas.....Enorm balen, maar t was ook te mooi om waar te zijn.

liefs Sab

Geplaatst

sab...knudde zeg. Balen. Sterkte.

Heb je nu nog meer cryo's of moet je nu een 'gewone' icsi?

liefs esther

Geplaatst

Dit zijn geen leuke berichten om de dag mee te beginnen!

Meiden wat balen......

Sterkte!

Dikke knuffel,

Vanessa

Geplaatst

helaas waren het onze laatste cryo's, dus als we verder willen dan moeten we opnieuw beginnen...wordt pas het najaar, nu even geen zin meer in...

Geplaatst

jeetje sandra

ik had zo'n goede hoop voor je wat ontzettend erg voor je (jullie)

en sab ook al tsjonge wat een maand juli zeg niet normaal meer

ik wil jullie heel veel sterkte wensen bij het verwerken

dikke knuffel

gr faye

Geplaatst

dit waren voor ons ook de laatste cryo's. Op zijn vroegst wil ik pas in januari weer het woordje hormonen in mijn buurt hebben. Ben het helemaal zat. WAAROM???????

Sab jij ook al???? Het is niet eerlijk, het is zo klote. Kreeg net een mailtje van iemand met een kaartje waar op stond dat ze in januari een kindje verwachten bla bla bla. Kan er ff niet blij om zijn. Sorry.

sandra

Geplaatst

Ohw Sandra en Sab,

't Is ook zo oneerlijk. Veel sterkte en een dikke knuffel van mij.

Geplaatst

He Sandra,

Ik heb je al sterkte gewenst maar leef erg met je mee, juist omdat jij zo vaak zelf iedereen een hart onder de riem steekt. Ik kan me voorstellen dat je effe niet blij kan zijn, 2 goeie vriendinnen van mij zijn zwanger (nov. en dec. uitgerekend) en die ene zei toen we bezig waren: Ik heb er een goed gevoel over, volgens mij zijn we straks samen zwanger! (Nog) niet dus. Normaalgesproken leef ik erg mee met zwangere vriendinnen, vraag ik regelmatig hoe het gaat maar daar heb ik ook even geen zin in. Die ene vriendin had zelfs tegen mijn vriend gezegd dat ze het eigenlijk jammer vind dat ze een jongetje krijgt, ze had zo gehoopt op een meisje! Tssss....

Ach ja, onze tijd komt nog, daar heb ik toch wel vertrouwen in. Wie weet als het een beetje gezakt is, wil je toch wel eerder beginnen, januari is nog zo ver weg.

Zorg goed voor jezelf!

Caroline

Geplaatst

Durf zelf niet meer te testen.

Ben bang op ook "weer" een teleurstelling.

Aan de ene kant vind ik het fijn dat ik waarschijnlijk niet voor de testdatum ongi word, maar aan de andere kant is het wel elke keer weer die test waar ik tegenaan hik.

Mijn zusje is trouwens zwanger, 1e keer raak...

Vind het wel leuk voor ze, maar aan de andere kant weten ze niet dat wij ook weer in de mmm zitten. Dus heel erg dubbel.

Vertelde ook tegen mijn hubbie dat ik die zomerstop eigenlijk als iets positiefs zie, even geen hormonen en effe mezelf zijn.

Door de hormonen merk ik dat ik moe ben en met die kwaaltjes zit ik niet lekker in mijn vel.

Meiden ik duim zo voor jullie dat het moment van de positieve test snel zal komen!

Geplaatst

Verdorie dames..!! Zit met traantjes in mijn ogen hier. Die ellendige teleurstellingen elke keer weer. Dat doet zo'n pijn. Iedereen hier weet helaas hoe dat voelt. Heel veel sterkte..!!!!!!!!!

Liefs,

Hanneke

Geplaatst

Hai Sandra

jeetje wat een enorme teleurstelling!!! alles ging zo goed en zag er zo positief uit.Ik geloof goed dat je nu even geen blijde berichten kan gebruiken, eerst maar eens alle ruimte voor jullie eigen verdriet!

Pfff. moet zeggen dat ik na het lezen van grote teleurstellingen met wat schrik aan onze 2de poging begin.

Meid ik vind het ook voor jou zo enorm klote en oneerlijk....

Heel veel sterkte!!

liefs

Meiske74

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden