Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sharon en Maris, wat ontzettend spannend en fijn dat jullie nu gelijk op gaan, heb je denk ik extra steun aan elkaar!

Ik hoop dat jullie ook nog iets aan mij hebben, moet steeds aan jullie denken en vandaar dat ik hier ook weer zo vaak te vinden ben. Hoop zo dat het jullie gaat lukken, duim met jullie mee!!!

Isa is gisteren dus een dagje op stap geweest en ze heeft het goed gedaan. Ze heeft veel gelachen, gebrabbeld, etc.... maar kon niet echt slapen ivm geluidjes van de andere kinderen. Allemaal hazeslaapjes tussendoor dus... gisteravond viel ze dan ook als een blok in slaap. Het was erg leuk toen ik haar ophaalde, kreeg direct een grote glimlach, echt leuk! Ze had ook nog een werkje voor mij gemaakt voor moederdag, kan wel nagaan wat er bij in zit, want ik trok haar sokje uit en er kwam een voetje met restanten rode verf te voorschijn, hahaha....

Geplaatst

Haha Lisette wat leuk je eerste moederdag en dan ook al direct een eigen creatie.

Maar gelukkig dat het zo goed gegaan is is natuurlijk voor iedereen even wennen.

Maar natuurlijk hebben we ook wat aan jou haha iedereen wat aan ons denkt is al goed.

Sharon hoe is het bij jou gegaan?

Bij mij was de follikel eindelijk 19 bij 15 dus vandaag of morgen moet de test een keer positief worden en dan kan ik DD bellen dus ik ben benieuwd kan niet wachten haha.

Ik was ook blij dat ik eindelijk oosterhuis een keer had en niet haselbach merk dat ik dat toch prettiger vind en hij is duidelijker vind ik.

Maar goed ik heb voor vrijdag nog wel een echo gepland staan om half 3 maar als de test voor die tijd positief is mag ik hem af bellen.

Oh ja gaat trouwens niemand van jullie mee naar de forumdag op 11 juni?

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1315[/ATTACH] Hoi dames wou jullie even laten zien dat de ovulatietest positief is dus ik ga morgen bellen met DD. Jeetje krijg nu wel kriebels haha ik hoop zo dat ze goed ontdooien.

Geplaatst

Maris, spannend hoor, nu komt het wel heel dichtbij hè, kan me voorstellen dat je de kriebels hebt!!!

Duim voor je dat ze goed ontdooien, maar dat zal vast goed komen! Succes!!!

Welke forumdag heb je het over op 11 juni??

Geplaatst

Wat spannend maris!! Ga heeeeel hard duimen

Hoor! Ik moet vrijdag weer voor de meting. Eitjes

Waren 10 bij 15 en 9 bij 7.. Dus nog ff doorgroeien..

Fijne arts is dat hè Oosterhuis, vind ik ook hoor...

Hij neemt echt de tijd voor je...

Succes maris!!!!

Geplaatst

Dank je wel dames.

Sharon voor jou ook weer heel erg spannend maar we gaan elkaar er door heen sleuren dit keer.

Lisette ik bedoel de forumdag van hier dat hebben Bianca en Jose op touw gezet en is 11 juni in Bunnik ik ga er wel heen er is wel een topic over weet alleen niet of je je nog op zou kunnen geven omdat ze al gereserveerd hebben.

Ach en anders houden we gewoon van dit topic een keer een uitje haha

Geplaatst

Als ze goed ontdooien hebben we zaterdag de tp.

Morgen kan ik bellen of ze goed ontdooit zijn en zaterdag moet ik om half 9 bellen of ze verder gedeeld zijn. Dan zijn we al onderweg maar goed dat risico moeten we maar nemen

Geplaatst

Yes dames tot nu toe zijn mijn kanjers goed uit de vriezer gekomen.

Nu morgen ochtend nog een keer bellen maar dan zijn we al onderweg dus het MOET gewoon goed komen dit keer. Ik belde net mijn vriend en hij was echt helemaal door het dolle heen haha.

We moeten morgen trouwens direct na de tp naar die magnetiseur dus ben benieuwd.

Dank je wel Sharon maar hoe is het bij jou gegaan?

Geplaatst

JAAA wat fijn maris!!! morgen wordt dus een spannende dag, maar dat gaat vast goedkomen!

Ik moet maandag weer voor de meting, dus je loopt echt een week op mij vooruit.. ;)

Goed slapen vannacht:toppie: en heeeeel veel succes morgen!!

Geplaatst

Dank je wel lieve Sharon oh maar die ene week maakt niks uit we komen samen op het uitgerekend in januari bankje terecht.

Ik ga proberen goed te slapen maar weet niet of dat lukt haha.

Geplaatst

Hallo allemaal!

Weer even terug van weggeweest. Zie dat hier wel geschreven is en zal later alles wel even doorlezen!

Maris heeft veel succes morgen!

Sharon ik zie dat jij druk bent met de metingen voor de cryo. Spannend, jij ook heel veel succes!

Dinsdag heb ik mijn evaluatie gesprek met Oosterhuis gehad en dat beviel me heel goed! We gaan nu over naar purgegon 250 enh. Hoop dat het nu wel gaat werken en dat mijn aantal follikels nu meer gaan worden tijdens het stimuleren i.p.v. minder!

Gisteren kreeg ik mijn schema binnen en mag 4 juni al starten!

Lisette, nog een paar nachtjes slapen en dat heb je je eerste Moederdag!! :) Ik las dat ze al een cadeautje heeft gemaakt! haha wat Leuk!!

Geplaatst

Eve welkom terug. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je weer verder gaat. 4 juni is zo zover.

Fijne arts Oosterhuis he ik was van de week ook blij dat hij er was.

Ook goed dat je nu andere medicijnen krijgt hopelijk worden het inderdaad meer eitjes en heel veel bevruchtingen met een mooi resultaat als gevolg.

Geplaatst

Maris, hoe is het gegaan vandaag?

Sharon, hoe gaat het nu met je? Wanneer heb je weer een meting?

Eve, leuk dat je er weer bent! Fijn dat je 4 juni weer mag starten, hoop dat je (jullie allemaal) volgend jaar ook moederdag mag vieren, lief dat je erover begint!

Ik ben zeer benieuwd naar Isa's werkje, morgen mag ik het eindelijks uitpakken.... ligt er namelijk al vanaf maandag... haha....

Ze is erg goed te pas en groeit nu echt hard, zit alweer in maatje 62!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hoi dames het is heel goed gegaan we hebben nu 1 kanjer aan boord. Helaas heeft de andere het niet overleeft maar we zijn heel erg blij met deze.

Dus het nare wachten is weer begonnen.

Gelukkig ben ik nogal druk de komende tijd.

Lisette veel plezier morgen met moederdag.

En jeetje maat 62 alweer wat gaat dat hard.

Fijn weekend allemaal met dit mooie weer.

Geplaatst

Wat fijn maris, ik ben zoo blij voor je!! nu goed vasthouden he..;) inderdaad wel goed dat je druk bent de komende tijd en dus veel afleiding hebt. Wanneer ging je ookalweer naar de magnetiseur? heb ik geen ervaring mee.. ben deze keer wel bezig met accupunctuur, dus hopelijk zal het ons helpen.. maandag heb ik weer een meting. en als het allemaal goed gaat dan volgende week zondag de terugplaatsing........ we zullen wel zien.

Liesjuh, veel plezier morgen met moederdag! :)!

fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Dank je Sharon.

We zijn vanmiddag direct naar die man geweest ik had afgesproken dat ik moets bellen als we er bijna waren en dan wou hij wel een uitzondering maken voor een keer op zaterdag.

Dus ik ga nu broeden haha wel raar hoor geen punctie of iets vooraf en geen medicatie achteraf gewoon wachten haha

Geplaatst

Spannend, wat doet een magnetiseur precies?

Gebruik je nu utrogestan of pregnyl? Ik heb er toch voor gekozen om weer pregnyl te gebruiken.. Het heeft allebei voor en nadelen maarja....

Geplaatst

Die man doet niet eigenlijk niet zoveel hij legt alleen zijn hand op mijn onderbuik en een hand onder in de rug en dan word alles heel erg warm.

Het is ook geloof ik geen magnetiseur maar ik noem het zo omdat ik niet weet wat het wel is haha lekker vaag.

Ik heb helemaal geen medicijnen meer nu omdat alles in natuurlijke cyclus was hoefde ik nu ook niks te gebruiken wel lekker zo want als ik nu kwaaltjes krijg komt het niet van die mutsebollen of spuiten dan is het gewoon een goed teken.

Ja inderdaad het heeft allebei voor en nadelen en ach als het maar helpt dan maakt het toch niks uit wat gebruikt.

Geplaatst

Is het geen osteopaat?

Wat fijn dat je niks hoeft te gebruiken, is dat altijd zo in Duitsland? Je hebt wel 1 keer pregnyl gebruikt voor de eisprong toch? heerlijk lijkt me dat!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden