Ga naar inhoud

3e poging! 3maal scheepsrecht? Cryo

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Natas, was maar waar dat wij ons zo gewenste kindje al hadden.....nee helaas tot zover niets.....vandaar de 3e ICSI, maar we geven de moed niet op!

Liefs Mar

• Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohw meis, sorry. Ben er sinds vandaag niet echt meer bij met mijn hoofd constateer ik vandaag. Haal ik alles en iedereen door elkaar. Dacht het ook deze keer maar "over me heen te laten komen", maar daar is toch meer voor nodig.....

We zit dus zo'n beejte in hetzelfde schuitje.

Heel veel succes.

Liefs

Natas

Geplaatst

Hee Natas,

Bij mij gaat het als volgt:

- eerste echo dag 12

- afh. van de grootte van je follikel op dat moment misschien nog 1 echo

- als het follikels 18mm groot is, kan de pregnyl meteen gezet worden

- de dag van de pregnyl tellen als dag 0

- dag 6 is de de TP

Succes morgen met je echo meid, hoop maar dat je ei al mooi groot is meid.

EDR heel veel succes met de punctie morgen

Geplaatst

wat spannend weer allemaal dames.

Esther hoe was je punctie? hopelijk is het meegevallen.

Wij mogen vanmiddag nog even voor een echo voor een laatste babyhuisjes check:)

en dan hopen duimen en kaarsjes branden dat onze emmys goed ontdooien.

Geplaatst

Beetje off topic hé mijn punctie maar goed...ging wel eigenlijk. Deed zeer maar dat doet het toch elke keer. Lig nu lekker op de bank met laptop op mijn schoot. Er zaten vier follikels maar er zijn maar 2 eicellen uit gekomen. Precies genoeg voor ons maar wel trikkie hoor! Achteraf had ik liever gehad dat ik met meer EH puregon was begonnen maar goed....nu afwachten tot maandag!

Geplaatst

hopelijk ben je intussen weer wat opgeknapt.

Ik ga voor je duimen dat beide eicellen emmy;s worden en jij maandag lekker 2 emmy;s in je buikje krijgt.

Kom ik dinsdag bij je zitten ok:)

Geplaatst

hoi Bitch, ik heb ook de 22 een terugplaatsing! We zitten dus in het zelfde schuitje! (Mits de ontdooiing goed gaat uieraard.) Spannend he?

Geplaatst

heee....het is voor jullie ook enorm spannend nu zeg! Wat een raar leventje hebben we momenteel hé! Ik geloof niet dat iemand, die hier niet in zit, snapt hoe het voelt om op deze manier te proberen om zwanger te raken!

Ik hoop dat we straks beidjes gezellig op de wachtbank zitten...deal?

liefs esther

Geplaatst

Heee meiden, ik heb genoeg duimen te draaien maandag en dinsdag zie ik, zet me op!!!

Ik moet woensdagochtend voor mn eerste echo, ooowwww ben benieuwd hoeveel eitjes er zitten....

Geplaatst

Haha zet me op word zo moeilijk allemaal he lol:)

Oh wat spannend allemaal zeg. ik ga heel hard voor ons duimen en kaarsjes branden.

@Esther we hebben een deal meid, we gaan voor 3 maal scheepsrecht!

Geplaatst

Ja word weer een gezellige boel.

ik ben zo'n beetje aan het eind van mijn latijn, wachten al vanaf juli op tp, tig echos gehad, ben zo bang dat de emmys niet goed ontdooien, mezelf nogal gek aan het maken dus. Maar het zal de spanning allemaal wel zijn.

Hoe is het met jou? weer een beetje uit je rollercoaster gevoel.

Knuffff en nogmaals succes morgen, zal aan je denken.

Geplaatst

Ja, het is een intensieve tijd voor jullie! En dat gevoel van jezelf gek maken dat herken ik hoor, dat heb ik ook over het evt. ontstaan van emmy's! Je bent er eigenlijk continu mee bezig in je hoofd. Ik kan dat alleen stoppen door het zoeken van afleiding. vanavond visite gehad en dan ben ik er een hele avond even niet mee bezig.

En dat rollercoastergevoel....tja...dat is er nog wel bij mij hoor! dat stopt pas als alles voorbij is en dan...zwanger of niet! maar dan zal dat gevoel misschien afzakken.

ik ga zo lekker slapen en dan morgen wachten op goed nieuws.

Geplaatst

Ja je word er helemaal gek van. Ik heb psychisch nog nooit zo in de knoop gezeten dan sinds we met icsi bezig zijn. en jezelf maar afvragen waarom doen we dit allemaal. maar ja de wens is zoooo vreselijk groot dat je het allemaal maar doet. Maar merk de laatste maanden dat ik me minder vrouw voel, herken je dat? gewoon geen zin om om me leuk te kleden en haren te doen enzo. Zo vreemd allemaal, maar hopelijk uiteindelijk met een zwangerschap.

Ben vanmorgen met jou in me hoofd opgestaan Esther ik ben zo vreselijk benieuwd

Hopelijk kun je ze vroeg bellen zodat je weet hoe en wat. Mijn kaarsje brand weer hoor.

Geplaatst

Ik herken dat gevoel van in de knup zitten wel. Niet dat ik me minder vrouw voel. Daar is eigenlijk niks in veranderd. Dat is wel een rotgevoel...er is niks zo lekker dan je gewoon lekker vrouw te voelen en je leuk te kleden en op te maken etc etc!!!

Ik ben zooooooo zenuwachtig. Nog een uurtje en dan kunnen ze bellen! Wat zijn dit toch ellendige uurtjes. Kost me een paar jaar van mijn leven denk ik.

liefs esther

Geplaatst

Hoi Esther,

Kan je de zenuwen nog de baas? Weet je inmiddels wanneer de tp is?

Ik moet wachten tot vrijdagochtend. Heb afgelopen vrijdag de echo gehad. Mijn follikel was 1,7 en mijn bms 0,8. Zaterdag ben ik door het VU gebeld dat ik vrijdagochtend mag bellen of mijn embryo's goed zijn ontdooid en hoor ik of en hoe laat de tp is. Duim, duim, duim, duim etc.

Zitten we allemaal gezellig saampjes op het bankje.

Liefs

Geplaatst
Hoi Esther,

Kan je de zenuwen nog de baas? Weet je inmiddels wanneer de tp is?

Ik moet wachten tot vrijdagochtend. Heb afgelopen vrijdag de echo gehad. Mijn follikel was 1,7 en mijn bms 0,8. Zaterdag ben ik door het VU gebeld dat ik vrijdagochtend mag bellen of mijn embryo's goed zijn ontdooid en hoor ik of en hoe laat de tp is. Duim, duim, duim, duim etc.

Zitten we allemaal gezellig saampjes op het bankje.

Liefs

Ik ben helemaal in de gloria hoor!!! Vanmorgen gebeld en vanmiddag de tp gehad van twee prima embryo's!!! We zijn zo blij! We mogen weer twee weken hopen, het boek hoeft nog niet dicht.

Brrrrr voor jou ook weer spannende dagen hoor. ZOu super zijn als je er vrijdag bij komt Het is een gezellig wachtbankje zo hoor!

liefs esther

Geplaatst

ik heb vrij, moet af en toe wat instructiebijeenkomsten doen her en der in het land en heb verder leuke dingen gepland. De 1e week vind ik altijd nog wel gaan. De 2e week is killing. Weet niet hoe ik het doorkom, doorgaan met leven maar! Doen wat ik anders ook doe en bidden en hopen!!!

Geplaatst

Hatsikideeeeeee!!!! Joehoeeeeeeee, Gefeliciteerd Esther! Ik begin blaren te krijgen op mn duimen maar ik ga door hoor!!!

Uiteraard ook voor de andere dames maar dat lijkt me logisch :)

Bitchie voor jou morgen de grote dag he, toch? De TP?

Natasja het is zooooo vrijdag!!!!

Geplaatst

Esther, wat lekker weer dat ze erin zitten. Je hebt gelijk voor wat betreft de tweede week. Horrible!

Hoop dat ik vrijdag naast je plaats kan nemen. Naar wat ik hoorde zijn mijn ww iets korter dan 2 wkn.

Bitch: nog heel heel eventjes wachten......

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden