Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Als je een lijstje gebruikt, moet je gewoon heeeel goed opletten dat je de laatste pakt. Dat gaat vaak fout ... is op alle soorten forums hetzelfde probleem.

Niks persoonlijks natuurlijks!

Je moet altijd dus de laatste opzoeken, op QUOTE drukken en dan de QUOTE [] weghalen (2 keer, begin en eind van het bericht). Als je gewoon kopieert zijn namelijk alle kleuren weg.

Cindy ... baalbaal. Veel sterkte joh.

Geplaatst

Cindy, zag dat het vandaag jouw testdag is en Marjon, nog maar 1 dagje.

Wij hebben op dezelfde dag een tp gehad en ik ben al sinds woensdag ongi. Goede hoop voor jou....

Succes in elk geval en laten jullie ons weten wat de uitslag was?

@Hanneke, jij zegt hierboven dat het wel niet meer nodig zal zijn om je op te nemen op het wachtbankje. Heeft zich dan al iets aangemeld? Zolang dat niet zo is blijf ik ook duimen voor jou. Er kunnen nog steeds wonderen gebeuren (dit lees ik hier wel vaker) dus houd moed.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Natuurlijk laat ik nog even weten wat de uitslag is. Al heb ik sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben. Ik ben gewoon nog niet ongesteld geworden omdat ik nog utrogestan moet gebruiken, ik denk dat als ik daar na vandaag mee mag stoppen dat ik het gelijk word.

Geplaatst

Met een cryo tp mag je 12 dagen na tp al testen. Dus duimen maar weer.

Hoi Luna,

Dat testen bij een cryo tp is niet overal na 12 dagen. Ik heb mijn tp op 31 juli gehad en ik mag morgen (de 15e) testen. Het verschilt dus toch nog per ziekenhuis.

Groetjes Marjon

Geplaatst

Wachtbankje augustus

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, IVF, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar ook bloeding, 6 aug bloedtest --> deze was goed!

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Ik heb mijzelf even op het wachtbankje geplaatst. Gisteren is er een top-emmie (8-cellig) teruggeplaatst en nu dus afwachten. Spannend!!

Geplaatst

Hoi Mama27,

Is idd wel een stukje later dan dat ik mag testen en ik zie dat jij Utrogestan gebruikt, dat hoefde ik niet bij de cryo's. Veel verschillen dus.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Kreeg vanmorgen telefoontje van mijn vriend, die dacht even dat ik vandaag al mocht testen en vroeg dus of ik dat al gedaan had. Ik zei dus nee aangezien het morgen officieel pas mag. Hij zei doe het toch vandaag, er ligt toch nog een test...ik dacht dat ik er geen meer had liggen. Gekeken en inderdaag er lag er nog 1, toen werd ik eigenlijk wel nieuwsgierig en heb ik de test gedaan.....uitslag --> 2 streepjes!

Ik ben wel blij maar ik wil toch eerst nog even afwachten. Aangezien ik de vorige keer bij ongeveer 7 weken al een miskraam heb gehad. En het ziekenhuis heeft overigens ook nog zomerstop tot 6 september dus daar kan ik nu ook nog even niet terecht.

Maar een klein beetje blij ben ik wel hoor :-)

Geplaatst

Nou Marjon,

Ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren. Het is toch geweldig! Ik kan me goed voorstellen dat je voorzichtig wilt zijn maar probeer er ook van te genieten.

Ik hoop dat alles goed zal gaan.

Geplaatst
Hoi allemaal,

Kreeg vanmorgen telefoontje van mijn vriend, die dacht even dat ik vandaag al mocht testen en vroeg dus of ik dat al gedaan had. Ik zei dus nee aangezien het morgen officieel pas mag. Hij zei doe het toch vandaag, er ligt toch nog een test...ik dacht dat ik er geen meer had liggen. Gekeken en inderdaag er lag er nog 1, toen werd ik eigenlijk wel nieuwsgierig en heb ik de test gedaan.....uitslag --> 2 streepjes!

Ik ben wel blij maar ik wil toch eerst nog even afwachten. Aangezien ik de vorige keer bij ongeveer 7 weken al een miskraam heb gehad. En het ziekenhuis heeft overigens ook nog zomerstop tot 6 september dus daar kan ik nu ook nog even niet terecht.

Maar een klein beetje blij ben ik wel hoor :-)

Heej mamma!!

Ik ga toch al héél voorzichtig heeeel blij voor je zijn en heeel hard duimen dat deze spruit wel blijft zitten.

Gefeliciteerd :-D

Liefs Elke

Geplaatst

@Marjon: Ook vanuit hier een voorzichtige felicitatie! Het begint allemaal inderdaad met een positieve test, vanaf nu moet ie zich gewoon goed vasthouden!

Ik mag helaas van de groene regeltjes af. Heb afgelopen dinsdag een hele grote bloeding gehad van enkele uren en vandaag tijdens de echo werd ons vermoeden bevestigd. De baarmoeder was nagenoeg leeg, op wat gerommel na. Wij zijn in ieder geval ook erg opgelucht dat we eindelijk uitsluitsel hebben, na al dat heen en weer geschud tussen positieve testen en bloedingen. Je weet het niet, he. We zijn verdrietig maar er valt ook iets van ons af. Op naar poging 2!

Voor de rest van de dames, heeeeeel veel succes!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee maar weet niet zo goed hoe ik mijzelf op de lijst kan zetten, wellicht wil iemand mij toevoegen?

Wij zijn nu met de 2e ICSI bezig en hebben op 11 aug. jl. de TP gehad en mogen over 14 dagen testen...

Voor alle negatieve testers: heel veel sterkte! Voor diegene die positief hebben getest, van harte gefeliciteerd!

Groetjes, Emma

Geplaatst

Nellas,

Wat ontzettend balen! Je was al zo'n eind 'op weg', ondanks de wat moeizame start. Zonde dat het toch mis ging.

Heel veel sterkte ermee...

Groet

Lisette

Geplaatst

Hoi Nellas en alle andere meiden natuurlijk,

Wat ontzettend balen zeg! Na al die dagen onzekerheid van wel/niet zwanger blijk je toch zwanger en dan dit.....

Ik leef met jullie mee.

Veel sterkte en veel moed voor de 2e poging!

Ik wacht nog steeds rustig voordat de dagen voorbij gaan. Kan niet wachten om te testen. Wil 't gewoon weten, zal wel heel herkenbaar zijn voor velen denk ik.

Ik twijfel of ik eerder moet gaan testen. Toch bang voor teleurstellingen...

Op zich heb ik geen last, alleen 't gevoel dat m'n ongesteldheid eraan komt. Al heb ik hier ook gelezen dat dat ook niet alles zegt....

Wachten wachten wachten tot dinsdag!

Voor alle negatieve testers: nogmaals sterkte!!!

Voor alle zwangere meiden (zoveel zijn er deze maand niet): GEFELICITEERD!!!!

Liefs,

Eveline

Geplaatst

Emma...heb je er even bij gezet.(gewoon kopiëren en plakken met rechter muisknop)

succes met afwachten ..hoop dat jij wat groen kan brengen hier...succes!

Groetjes Manon.

Wachtbankje augustus

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger

Nellas, IVF, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar ook bloeding, 6 aug bloedtest --> deze was goed!

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Geplaatst

Mama27 gefeliciteerd met je positieve test! De eerste stap is binnen, hopenlijk blijft ie zich goed vasthouden.

Nellas, heel veel sterkte gewenst met jullie verlies.

Geplaatst

Wachtbankje augustus

Geplaatst

Een dikke vanharte voor de zwangeren, veel sterkte voor degene die nog geduld moeten hebben of een tegenslag te verwerken hebben.

Hopen dat het kopieren goed gaat en ik niemand vergeet. Nellas staat namelijk nog steeds groen, maar is helaas toch ook rood geworden. Balen meid! Ik vind dat je heel sterk klinkt.

Wachtbankje augustus

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Geplaatst

Hee Eveline,

Spannend he? Dat wachten als je nog een paar dagen moet....

Ik mocht ook op dinsdag testen, en werd vanaf zondag ook zenuwachtig. Gewoon nog twee nachtjes slapen ....:icon_farao:

Heel veel succes!

Lisette

Geplaatst

Nee he Nellas!!! Ik wist niet wat ik las, ik vind het zo erg voor je na een positieve test dit... Ik leef heel erg met je mee en wens je heel veel sterkte met verwerken! Een dikke knuffel voor jou!

Emma, heel veel succes op het wachtbankje en op naar een positieve test!

Eveline, veel succes met het nog even wachten, ik weet hoe je je voelt, al dat wachten en dat onzekerheid. Hopelijk is het alles waard!

En een dikke :hugg:voor iedereen!

Geplaatst

Nellas: wat onwijs klote zeg. Je had van de week al het gevoel he, maar toch weer die hoop... alsof de wachtweken al niet erg genoeg zijn... Heel veel sterkte voor jou en je mannetje.

Siebje: fijn dat op de echo alles goed was. Hoop dat jullie nu een beetje kunnen genieten.

mama27: ook vanaf hier vast een voorzichtige felicitatie. Dit keer gaat het gewoon goed, ok?!

Meiden met een negatieve uitslag: heel veel sterkte met deze nieuwe teleurstelling na die verschrikkelijke wachtweken.

ik hoop dat de 'nieuwe' meiden van augustus nog voor wat groen gaan zorgen.

Liefs

Daan

Geplaatst

Hey meiden!

Nellas, wat vreselijk zeg, eerst die onzekerheid, dan blijschap en nu weer dit verdriet.

Ondanks de zomerstop mag ik dan toch op het bankje?

Ik heb deze cyclus ovulatietesten gebruikt, maar helaas geen positieve test gehad (???).

Ik heb mijn cyclus op 31 dagen gezet en zou dan de 26e moeten testen.

Dat ik zwanger zou zijn in een "natuurlijke" cyclus zou wel heel onverwacht zijn, maar aangezien er bij ons geen oorzaak is gevonden zou het in theorie wel kunnen.

Zodra ik weer ongi word krijg ik weer een cryo tp.

Mag ik toch op het wachtbankje, want ik voel me een beetje buitenspel gezet om alleen maar te lezen en niet mee te doen, hihi.

Geplaatst

Ilse welkom op het wachtbankje, ik wens je veel succes!

Daan, dankjewel voor je berichtje, maar ik ben toch bang dat het mis zal gaan. Ik moest de hele nacht naar de wc en ineens 's ochtends had ik met plassen ook nog eens licht rode verlies. Ook met afvegen en nu nog steeds, weet echt niet wat ik moet denken en ben zo bang. Heb ook lichte buik en rug pijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden