Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik kon niet meer wachten en heb net getest...en: POSITIEF!!! Ik ben twee dagen te vroeg met testen en ik heb echt ongi-pijn dus ik durf nog niet te hard te juichen, maar het is toch wel super super super fijn dat dit er al is!!!!

Mijn man vond het streepje niet overtuigend, maar er was wel echt een licht streepje dus volgens mij is het dan goed?

Ik blijf keihard duimen voor iedereen!!!!!

Liefs, marike

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marike!! Yes!! Wat een goed nieuws :)

En ja, een licht streepje is goed genoeg hoor. Als je niet zwanger bent, verschijnt er helemaal geen streepje. En ongi pijn hoor je van zoveel zwangere dames, waarschijnlijk niks aan de hand.

Ik maak je groen op het lijstje hoor ... wat positief nieuws kunnen we altijd gebruiken.

Eveline .. welkom op ons bankje!

Wachtbankje augustus

Siebje, IVF, 3 aug testen

Mnail, IVF, 3 aug testen

Daan75, IVF, 3 aug testen

Groentje, IVF, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, IVF, 3 aug testen, positief getest, maar ook bloeding, 6 aug bloedtest

Marike2, IVF, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 5 aug testen

Natasja (Otjes), IVF, 5 aug testen

Annelies (SJSL), Cryo, 7 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 12 aug testen

Cindy, IVF, 14 aug testen

Marjon (mama27), laatste cryo van 1e IVF, 15 aug testen

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen

Geplaatst

Haha ... ja ... zo groen op wit is wel echt he! Maar dat is het toch ook?

Geplaatst

Haha ... ja, zo groen op wit is wel echt he? Maar dat is het toch ook. Een streep is een streep. En het is voor jou toch dag 13? Veel meiden mogen op dag 12 al testen.

Gefeliciteerd in ieder geval! En op naar een groene golf!

Geplaatst

hi meiden,

ik ga plaats maken voor iemand anders op het bankje.

negatieve test en menstruatie in alle hevigheid, dus voor ons is het over.

ik kom wel nog eens kijken hoe het met de rest gaat de komende tijd en ik hoop op heel veel groen in het lijstje.

voor degene met een positieve test : gefeliciteerd

voor degene met een negatieve test : goed uitrusten en vol goede moed naar de volgende poging

fijn weekend en zet hem op

Geplaatst

Jeetje Mnail,

Ik ben er stil van.....

Wat betekent dit nu voor jou? Is er nog een kans hierna?

Groet en heel veel sterkte

Lisette

Geplaatst

Marike> Te gek zeg! Gewoon morgen /overmorgen weer testen...misschien kun je je man dan wel overtuigen als t streepje duidelijker wordt.Gefeliciteerd.

Mnail> Sluit me aan bij Lisette..heel @@#@% !!! .is dit echt "einde oefening" voor jullie?

Morgen moet ik de bloedtest doen in het ziekenhuis (moest 15 dagen na punctie..viel in t weekend dus nu maandag 17 dagen na punctie testen) De thuistest mag ik 14 dagen na de TP doen. Tp was op 21 juli dus officieel mag ik dinsdag 4 aug. testen.

Denk dat ik ook morgenochtend voor de bloedtest thuis ga testen...zal ook wel niet op 1 dag aan komen met zón thuistest. (heb er een van kruidvat en die is gevoelig genoeg heb ik hier gelezen)

Dus morgen ook hier mijn uitslag op t wachtbankje. Heb nog steeds t gevoel niet zwanger te zijn..voel me kip lekker heb nergens pijntjes of steekjes of i.d ...

Nog 1 nachtje slapen dan maar...

Geplaatst

Oh, Mnail, wat erg voor jullie! Ik leef met je mee. heel veel sterkte!

Manon, dank je! Jij nog even veel geduld en morgen... hopelijk twee streepjes! Ik heb ook met Kruidvat-test getest.

Geplaatst

Jeetje meiden wat een hoop nieuws weer.

Mnail: wat onwijs @#%#$% zeg. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat je veel steun hebt aan je mannetje. Hele dikke knuffel.

Marike: WAUW zeg. Meis alvast gefeliciteerd. Een streep is een streep hoor. Geniet ervan he.

Nellas: Hoe is het meis? bloeden gestopt? Hoe is je temp? Bij mij zakt ie nl. altijd direct met een klap als ik ongi ben.

Siebje: vanochend nog een keer getest?

Ik heb vanochtend toch getest (dag 14 na punctie, dag 11 na TP) en negatief (clear blue gewoon).

Kweet niet zo goed wat ik ervan moet denken.Kan me nauwelijks voorstellen dat als ik morgen zou hebben getest (dag 12 na TP de dag dat het van het EMC mag) het wel ineens positief geweest zou zijn. Ik probeer nu dinsdag weer te testen. Weet dat ik eigenlijk te vroeg ben, maar heb het gevoel dat er anders toch een licht streepje geweest zou moeten zijn...

Hebben er wel eens meiden op dag 11 negatief getest en later toch positief??

Verders nog steeds rare krampjes, anders dan anders en mn temp is ook nog steeds wat hoger. Met dank aan de muggen, want die pakken anders altijd mn man.... haha.

Hier nu toch ook wel behoorlijk de zenuwen hoor.

Welke dag zou nu eigenlijk mn NOD-dag moeten zijn, 14 dgn na de TP?

Heel veel sterkte meiden.

liefs

Daan

Geplaatst

Oh mnail ... wat ontzettend klote zeg. Heel veel sterkte ermee. Dikke knuffel.

Manon .. succes morgen, spannend he!?! Thuis testen op dag 13 na TP moet gewoon kunnen volgens mij.

En Daan ... wat spannend nog. Dag 11 is vroeg ... ik weet zeker dat ik hier heb gelezen van meiden die een paar dagen later wel positief testten. Wel slim om er een dagje tussen te laten ja.

En ja .. Siebje en Nellas ... hoe is het met jullie??

Succes met wachten iedereen!!

Geplaatst

Groentje, ik wens je nogmaals heel veel sterkte en ik zal voor je duimen dat het de 3e keer wel gaat lukken!

Mnail, ik ben er ook helemaal stil van. Balen joh! Ik wens je heel veel sterkte en leef met je mee!

Eveline, welkom op het bankje en alvast veel succes met de terugplaatsing!

Marike, SUPERRRR!!! Gefeliciteerd, wat ontzettend goed nieuws. Ben heel erg blij voor jullie! Een licht streepje is voldoende. Hahah, hopelijk is het besmettelijk ja!

Nellas, ben erg benieuwd hoe het met je is!

Nou dames, ik heb vanmorgen weer getest en weer negatief... Ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik moet denken. Nog wel ongi-krampjes maar geen steken in me liezen meer. En vanmorgen wel ineens misselijk, wat ik tot nu toe nog niet had. Ik blijf nog steeds hoop houden, ben heel erg zenuwachtig voor morgen.

Daan, morgen weten we het zeker!

Geplaatst

Mnail: Verschrikkelijk! Is het nu echt helemaal over of zijn er nog andere kansen?

Marike: Gefeliciteerd! Geniet er maar van!

Siebje: Ieks wat spannend, het nog steeds alle kanten opgaan.

Hier nog steeds bloedingen. Heb vanochtend nog een test gedaan, deze was uiteraard weer positief. Schijnt zo te zijn als je eenmaal HCG in je bloed hebt dat dit dan enkele weken zichtbaar blijft via urinetesten, dus ik was niet verbaasd. Wel opvallend dat het streepje een fractie donkerder was dan gisteren, maar je kan nergens van uitgaan. Ben er nu bijna van overtuigd dat ik een vroegtijdige miskraam heb gehad, voor wat het waard is, zover als nu zijn we nog nooit gekomen (bevruchting, deling EN innesteling) dus hier halen we het positieve uit. Ik kan dus blijkbaar zwanger worden, blij dit te weten!

Ik bel morgen de huisarts of de bloedtest niet eerder mag, tot donderdag duurt me echt te lang.

Geplaatst

hallo dames op het wb..

Ik wil jullie allemaal even heel veel suc6 wensen voor jullie komende testdagen...!

Ik lees regelmatig mee.

Het is echt heel moeilijk dat wachten, maar als je dan ook nog een positieve test hebt en bloed dan is het nog moeilijker denk ik.

gelukkig heb ik dit niet meegemaakt, alleen de laatste keer had ik bruin bloed op dag 8 bij het afvegen voor de rest niks.getest op dag 10!! en ik was toen zwanger..(nu 21+3)

Ik hoop voor jullie allemaal dat het ook gaat lukken en jullie droom/wens in vervulling mag gaan!!

een dikke knuff

Desiree

Geplaatst

Nellas, ik hoop echt dat het niks voorstelt en dat je straks mag genieten van je zwangerschap, het is je gegund!

Desiree, lief van je, dankjewel!

xx

Geplaatst

Nellas:

Ik vroeg me hetzelfde af als Lisette

En als het streepje donkerder wordt zou dat betekenen dat het Hcg toeneemt en dat kan volgens mij niet bij een MK.

Ik duim keihard dat het toch een flinke innestelingsbloeding is en je straks van een mooie zwangerschap kunt genieten. Alles is zo gevoelig, zeker na IVF, en je vloeit veel makkelijker. We blijven gewoon positief!!!

Siebje: balen dat je vanochtend ook neg hebt getest. Toch wel een baal-gevoel he... Ook al weten we dat we te vroeg zijn.

Vanessa schreef in mijn andere topic al reactie dat zij op dag 13 nog neg testte en op dag 14 positief. We moeten hoop blijven houden....

Manon: succes morgen he. We duimen op een vet positieve test.

Desiree: bedankt voor je lieve berichtje.

liefs

Daan

Geplaatst

Ja het is toch wel een beetje balen, ik ben nog zo hoopvol en dan verwacht je dat je een positieve test in handen krijgt. Maarrrr...Ik heb er nog steeds een goed gevoel bij. Stiekem toch ook wel een beetje bang hoor. Ik ben gewoon te vroeg met testen, het is vandaag dag 11 na tp. Ik ben erg benieuwd naar morgen, denk dat ik echt niet kan slapen vandaag. Moest jij nou ook een bloedtest?

xx

Geplaatst

Siebje: nee geen afspraak voor bloedtest hier. Mag gewoon zelf testen. Wel raar dat dat ook zo verschilt he.

ik hoop dat je beetje kunt slapen. Ik probeer morgen niet te testen en dan dinsdag weer als ik nog niet ongi ben tenminste.

andere meiden: slaap lekker en hou het bankje vast he.

Liefs

Daan

Geplaatst

Wat een lieve reacties allemaal! Terwijl jullie zelf ook helemaal gek moeten worden van de zenuwen....

We zijn toch een hapje gaan eten vandaag, ondanks de dubbele uitslag.

Ik heb een TP gehad van 1 topper, had 6 follikels en slecht 3 eitjes waarvan er maar 1 goed genoeg was voor ICSI en die is uitgegroeid tot de topembryo. We mochten kiezen tussen 1 of 2 emmy's terugplaatsen en hadden al laten vastleggen dat het er 2 zouden worden, hoe makkelijk je vooraf over zoiets denkt. We hebben dus helaas geen cryo's in de vriezer, het was een echte afvalrace voor onze eitjes. Maar goed, we waren dolblij toen we hoorden dat ie gedeeld was, zelf tot 8 celletjes!

Iedereen heeeeeeeeeeeeel veel succes morgen met de test!! Hopelijk hebben we heel veel groene tekstregeltjes morgen!

Zet m op!

Voor diegenen die nog moeten wachten, nog even op de tandjes bijten..

Geplaatst

Lieve dames,

Heb zowat niet geslapen. Ik ga nu naar het ziekenhuis voor de bloedtest, ik ben zo zenuwachtig als ik weet niet wat terwijl ik de uitslag vanmiddag krijg. Ik ben ineens heel erg bang...

Geplaatst

Hey Siebje,

Ga met je mee...ga zo ook bloedprikken.

Heb vanmorgen Kruidvattest gedaan...nou meer negatief dan positief....heel licht onduidelijk dwarsstreepje over de min..en alleen aan de bovenkant.

Maar goed ik las dat Vanessa op de 13dag na TP ook neg. had getest en de dag er na wel pos. dus wie weet...maar ben bang dat de bloedwaardes ook te laag zijn...we wachten af. Zal ook eens informeren waneer ik de uitslag krijg..heb dit nog niet eerder bij de hand gehad. Ook een beetje ongi gevoel vanmorgen.....

Geplaatst

Lieve meiden veel suces vandaag met de bloedtest!! Ik ben aan het duimen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden