Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi manon,

Ik test morgen weer, heb vandaag niet getest. Ik had er nog nooit van gehoord dat je te lage hcg-waardes kunt hebben. Ik dacht zwanger is zwanger.

Ik hoef bij een positieve test alleen op te bellen en dan krijg ik inderdaad voor week 5/6 een echo. Dus morgen... toch nog wel spannend, zeker na jullie ellende.

Heel veel sterkte! Ik laat t morgen meteen weten.

Liefs, marike

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Volgens mij heb ik alles zo in het bankje weer bijgewerkt. Voor de duidelijkheid. Ik hoop zo op alsnog veel positieve berichten!!

Daan ... jij morgen opnieuw testen?

Nellas ... hoe is het met jou?

Natasja ... ga je echt pas woensdag testen?

Wachtbankje augustus

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest ... opnieuw testen ...

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, IVF, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar ook bloeding, 6 aug bloedtest

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen

Geplaatst

Ow Manon, dat verzin je toch niet.... Voor twee van ons zo'n onzekere uitslag vandaag! Net als bij Siebje ga ik voor je duimen dat het toch nog goed gaat komen.

Marike, succes morgen. Kan me voorstellen dat het toch nog spannend is.

Geplaatst

Wachtbankje augustus

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest ... opnieuw testen ...

Nellas, IVF, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar ook bloeding, 6 aug bloedtest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest

Heb de dag van tp er ook maar even bijgezet, zag zo mooi die vraagtekens staan ;-)

Geplaatst
Wachtbankje augustus

Heb de dag van tp er ook maar even bijgezet, zag zo mooi die vraagtekens staan ;-)

Ik heb het in mijn post even aangepast, want jij had gekopieerd en dan zijn alle kleuren enzo weg.

Je moet altijd even op quote drukken en dan de

[/quote?] tekens weghalen :)

Ik ben een beetje een lijstjesfreak, dus toen 1 iemand de datum van TP erbij gezet had, heb ik ze allemaal maar erbij gezocht. Lol.

Ohh .. toch nog maar even hieronder, want als iemand straks het laatste lijstje pakt, nemen ze misschien die van jou. Lol ... freak zei ik toch.

Wachtbankje augustus

Geplaatst

Annelies: als ik vandaag niet ongi wordt, ga ik morgenochtend weer testen. Ik word er echt gek van nu. Als je de hele dag echt flinke buikpijn hebt, dan wil je gewoon weten waar je aan toe bent toch?! Zo ben ik er, ook op het werk, in mn hoofd nog heel de tijd mee bezig, ieder toiletbezoek is weer een opgave zo.... pffff. Als 't dan toch moet komen, laat ''t dan ook meteen komen.....

Jij gaat er morgen toch een testje tegenaan gooien toch? Ik duim nu al voor je.

Marike: ook heel veel succes met de test weer morgen, op naar een dikkere, man-overtuigende-streep.

siebje en manon: geef niet op he!!! It ain't over till it's over !!!

Eveline: succes morgen he, ontvang je emmy met veel liefde.

Liefs

Daan

Geplaatst

Ja, ga ook morgen testen. Drink expres vanavond niet veel ... haha. Was er vandaag op mijn werk ook ZO mee bezig. Niet dat ik bang dat ik ongi word (kan nog niet), maar gewoon, het zit maar in mijn hoofd.

Hopelijk kan ik het na het testen (ongeacht de uitslag) morgen wat beter uit mijn hoofd zetten.

Kan me voorstellen dat jij helemaal baalt. Als je echt het gevoel hebt dat je ongesteld wordt ... kun je het maar beter zsm worden. Maar ... ik hoop natuurlijk van niet!

Geplaatst

spannende dag dan ook weer morgen voor een hoop meiden op het bankje.

ongi-pijn lijkt wat minder nu en heb het gevoel dat mn hoofd helemaal gloeit. Om gek van te worden...

zijn ze zo slim tegenwoordig, maar hier kunnen ze weer niks op verzinnen...haha.

eerst maar weer de avond doorkomen en niet ongi geworden.

wat telt nu eigenlijk als je NOD-dag? 14 dgn na TP? Ik kan er normaal nl altijd de klok op gelijk zetten, 15 dgn na IUI / pijn van eisprong, maar nu heb ik geen idee waar ik vanuit moet gaan.....

liefs

Daan

Geplaatst
Ohh .. toch nog maar even hieronder, want als iemand straks het laatste lijstje pakt, nemen ze misschien die van jou. Lol ... freak zei ik toch.

Geen probleem hoor...normaal ben ik zelf ook zo maar had het nu snel aangepast en de pc uitgezet. Had er verder niet naar gekeken dus het was me nog niet opgevallen. Anders had ik het zelf ook al wel aangepast hahaha

Geplaatst

Hoi Daan,

Ik heb ook ontzettende ongi-pijn. Ik verwacht ook iedere keer dat ik ongesteld ben.

Ik duim voor je, morgen. Heel veel succes!

Lfs, marike

Geplaatst

Hoi Marike,

dat geeft weer wat hoop dan... Ik word er in ieder geval gek van..;-)

Jij ok succes morgen he met opnieuw testen. Dat de nieuwe streep je man maar mag overtuigen.

liefs

Geplaatst

Jee Manon, jij ook al. Ik dacht bij jouw handtekening oid gelezen te hebben dat je ook (net als ik) de 5e bloed moest prikken? Ik hoop dat het woensdag een dag wordt met super waardes.

En Daan jij maakt het ook spannend zeg. Succes morgen.

Marike, jij ook succes met testen morgen.

Misschien dat ik er morgen ook wel een test tegenaan gooi, maar na al die tegenstrijdige berichten durf ik eigenlijk niet zo goed meer.......... Ben wel aan het "broekloeren". Mijn punctie was precies op dag 14 van mijn normale cyclus, dus morgen zal de nod-dag moeten zijn. Maar net als SJSL weet ik het ook niet.

Toi, toi, toi en :waiting::waiting::waiting::waiting::waiting:

Geplaatst

wat telt nu eigenlijk als je NOD-dag? 14 dgn na TP? Ik kan er normaal nl altijd de klok op gelijk zetten, 15 dgn na IUI / pijn van eisprong, maar nu heb ik geen idee waar ik vanuit moet gaan.....

liefs

Daan

VOlgens mij is dat 14 dagen na punctie en niet na terugplaatsing. Ik werd elke keer stipt 14 dagen na punctie ongesteld.

Sterkte hoor!

Geplaatst

Man hee, wat gebeurt hier allemaal!!!! Dit was niet afgesproken.

Wat een twijfels allemaal, vreselijk. Voor de dames die nog moeten wachten op een test, heel veel succes, ik duim voor jullie!

Voor diegenen die van het bankje afgevallen zijn, veel sterkte de komende tijd!

Hier is de bloeding inmiddels gestopt sinds vanmiddag. Ben nog steeds van mening dat het geen normale menstruatie is geweest, geen krampen, bijna doorzichtig rood, geen weefsel erbij. Heb wel nog een test gedaan vanochtend, was weer wat donkerder, alleen ben ik nu weer bang dat ik mezelf een beetje voor de gek aan het houden ben. Weet ook niet meer waar ik van opaan kan, sjeeeeeeeeeeeeez, wist niet dat onzekerheid zo heftig zou zijn.

Ben bijna van 8 tot 14 bezig geweest een bloedtest te regelen. Huisarts wilde het niet doen (dat zeiden die assistenten, weinig personeel deze week (bladiblah), daarna gebeld met ziekenhuis in Sittard, die vertelden me dat ik de aanvraag moest hebben en die dus in Eindhoven moest gaan halen (60 km verderop!!).

Uiteindelijk, na lang zeuren, heb ik iemand zo gek gekregen om een lab-aanvraag voor me te schrijven. Hehe donderdag dus echt de bloedtest

Geplaatst

Otje: laat je vooral niet gek maken door alle berichten, maar volg je eigen gevoel. Volgens de normen van EMC zou je morgen mogen testen (immers 1 dag later punctie en TP gehad dan ik en ik mocht vandaag testen).

Ennuh... ik hou ervan om de spanning op te voeren...haha.

EDR: ik zit vandaag op dag 15, wordt het nog echt spannend ook dus...Hmm...

Broekloeren is ook mijn grootste bezigheid vandaag ;-)

Nellas: wat fijn dat het bloeden is gestopt. En het is echt een goed teken dat streepje donkerder wordt. Ik ben positief voor je. Fijn dat je don kunt voor de bloedtest.

Liefs

Geplaatst

Wat een druk dagje is het hier geweest...

Ik heb aan de ene kant nog wel hoop. Maar toch voel ik me zo ontzettend k.. ! Heb barstende hoofdpijn. En zo stommm na 2 weken gestopt te zijn, heb ik 2 sigaretjes met me nichtje meegerookt, ik kon het niet laten maar had achteraf wel spijt. 's Middags naar de supermarkt geweest, had overal zin in! Iets wat ik nooit koop: dropveters! Had trek in vla, soepstengels, chips en tommies (tompouce) Al die tommies zijn al op, erg he...

Annelies, idd die onzekerheid maakt me helemaak gek. Heb ik al lang genoeg gewacht en nog een slomende week erbij. Vind ik trouwens wel te lang duren hoor voor zo'n bloedtest. Denk dat ik toch maar is ga bellen waarom het niet woensdag kan ofzo.

Marike, dankjewel voor je lieve reactie. Ik weet niet of en hoeveel hoop de artsen hebben. Heb wel gevraagd hoeveel kans ik heb, maar dat durfde ze niet te zeggen. Terwijl ik het toch echt wilde weten, balen!

Daan, super lief berichtje van je! Ik hoop ook echt dat het sterke vechtertjes zijn die bij hun mama willen blijven.

Manon, ik ga morgen toch maar is bellen dat ik woensdag een bloedtest wil, ik hou dit echt niet vol tot maandag, nog een hele week te gaan!

Meiden, allemaal erg bedankt voor jullie lieve reacties en medeleven. Ik wens de dames die morgen gaan testen heel veel succes, en hoop echt met een goeie duidelijke dikke vette plus!

Knuff van mij...

Geplaatst

Ik heb vanochtend negatief getest. Zoals verwacht, maar toch wel jammer. Ik zal vrijdag opnieuw testen, want dan moest het eigenlijk en dan moet ik ook het ziekenhuis bellen. Hopelijk meteen door voor de laatste Cryo (als die goed ontdooit natuurlijk!).

Ik hoop dat de rest goed nieuws heeft?!

Geplaatst

he gatsie niet nog eentje he?Sjsl, misschien ga je in de loop van de week positief testen, het kan nog best toch? Even kijken wanneer je de tp had, momentje, hmmm twijfel, ik ben bang dat het meer onwaarschijnlijk is dan waarschijnlijk,maaaaaaaaaaaar je weeet het maar nooit.

In ieder geval sterkte nog even meis.

Hoe is het met de rest van de wachtenden? Is het nog te doen? Of zitten jullie tegen het plafond?

groetjes Sab

Geplaatst

Otjes> klopt ik heb t schema van andere aangehouden van 15 dagen na TP thuis testen maar las later op de site dat ik 14 dagen na TP mag testen ...dat is vandaag.

Bloedprikken (voor de studie) moest ik op dag 15,16 of 17 doen na de punctie. Dag 15 was zaterdag dus is het maandag dag 17 na punctie geworden.

Punctie was bij mij ook precies op dag 14 van cyclus.

Jij had 1 dag eerder dan mij de punctie..dus zou je toch ook al wat moeten kunnen zien op de test..maar vind t kanp als je je nog kan beheersen om te wachten..ik neem me dat ook altijd voor maar ga uiteindelijk toch testen ;-)

Andere dames...ik duim voor jullie...ik houd het wachtbankje in de gaten!!!

Geplaatst

Oh bah wat een ellende en onzekerheid weer.

Meiden heel veel sterkte hoor!!!!!!!!!!

Liefs en dikke digitale knuffel.............

Geplaatst

@SJSL, vervelend dat je negatief getest hebt. Sterkte de komende dagen!

@Otjes, jij houdt wel heel erg van spanning, is het niet??? ;-)

@Sab, met mij gaat het eigenlijk nog wel oke. Het is dan ook pas dag 4 na de TP maar ik begin wel nu al buikpijn te krijgen. Ik geef de Utrogestan maar de schuld want het is echt pas begonnen toen ik hiermee aan de slag moest...

Nog 8 dagen wachten dus dat duurt nog wel ff.

Heb wel gezien dat ik nu de volgende ben die volgens het wachtbankje zou mogen testen. Ow ow....

Groetjes Dorine

Geplaatst

Oooh nee he Annelies, jeetje gaat lekker hier zeg, wat balen zeg! Ik hoop zo voor je dat je te vroeg bent en dat je deze week positief gaat testen, het is je gegund! Doe rustig aan! Dikke knuff...

Ik wens iedereen heel veel succes, en ik hoop echt dat iedereen straks een positieve test in handen heeft. Ik blijf heel hard duimen.

Pfff...Wat is het leven soms toch zo oneerlijk he?!

Geplaatst

He Annelies, balen. maar op zich is het best vroeg, toch? Ik blijf duimen voor vrijdag!

Mijn test was vandaag weer positief, maar wel met een licht streepje. Zal toch wel goed zijn? Ik kwam vanmorgen niet door het spreekuur heen, dus probeer ik het morgen weer.

Iedereen veel succes!

Liefs, Marike

Geplaatst

Annelies: wat #$@%$ meis dat je toch negatief hebt getest. Ik duim keihard dat je over paar dagen toch nog positief test....je weet het maar nooit. Zoals je mij van de week ook een hart onder de riem stak: er zijn meer meiden die eerder negatief testten en later toch positief (oa vanessa, dag 13 neg, dag 14 pos.).

marike: toch weer onzeker geworden dan dat het streepje nog licht is? Laat je niet gek maken, een streep is nog steeds een streep hoor meis.

Hier vanochtend toch ook weer negatief getest --> brullen dus. Alleen rare is dat ik van die onwijze ongi-krampen blijf houden, maar het nog steeds niet doorbreekt. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee moet ik eerlijk zeggen. Als het dan toch niet positief is, laat me dan ook ongi worden.... grrrr. Nu blijf je toch weer stiekeme hoop houden....

Vandaag dag 13 na TP dus ik verwacht ook echt geen posi test meer na deze twee negatieve testen en de buikpijn.... pffffff en grrrrrrrrr

Liefs

Daan

Geplaatst

Hé Daan, wat vervelend dat je weer negatief hebt getest. Ik kan me wel voorstellen dat je er zo onderhand klaar mee bent. Al die onzekerheid...

Zeker als je zo'n ongi-krampen blijft houden. Ik hoop nog steeds voor je dat het alsnog positief gaat uitvallen. Mocht dat echt niet zo mogen zijn dan hoop ik dat het snel doorzet, dan heb je in elk geval zekerheid.

Sterkte.

Groetjes Dorine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden