Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ach meisje, wat een rotnieuws zeg! Kan me voorstellen dat je even tot jezelf moet komen, wat een teleurstelling zeg. Zou er niet een kansje zijn dat het toch nog goed blijft gaan? Iemand ervaring mee?

Manon, Taurus, vergeet je naam elke keer zucht....Kun je niet eerder bellen? Zeg je gewoon dat je het verkeerd begrepen hebt hihi.

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Siebje, wat een k*-bericht.. Ik kan me heel goed voorstellen dat je even tijd voor jezelf nodig hebt. Maar zoals Sab ook zegt, is er nu helemaal geen kans meer???

Heel veel sterkte in elk geval...

@Taurus, ik blijf voor je duimen.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Ergens zou ik dat willen doen...maar dit nieuws wat Siebje heeft gekregen hebben mijn vriend en ik t vanmorgen ook al over gehad...omdat het streepje wat vaag is...Zo van dat het wel aan heeft geslagen maar halverwege gestopt met ontwikkelen...

Hetzelfde scenario als toen we weer begonnen in de MMM in nov. 2007...

Dus die uitslag spookt mij zo nu en dan ook door t hoofd en denk dan is t de goden verzoeken als ik eerder bel...?? Wacht denk ik maar af tot half 4/kwart voor 4...

Verpleegkundige kun je bellen tussen half 2 en 4 uur normaal gesproken dus bel even voor 4en wel...

Ben ondertussen de ramen maar aan t lappen...t is nu nog koel en wordt van de week warm...alles onder vliegenpoepjes...

Shit....Siebje ik baal voor je!

Geplaatst

Siebje, wat een verschrikkelijk *&*$@#&^$*&@#^*^NIEUWS dit zeg......

Heel veel sterkte, maar is er geen kleine kans dat het wel goed zit? Moet je dan over twee dagen weer bloedprikken, of weet je dat allemaal nog niet?

Hierbij een digitale knuffel van mij....

Geplaatst

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb lekker uitgehuild. Nou ook weer niet uitgehuild, de tranen rollen nog steeds over m'n wangen en heb zo'n zware hoofdpijn.

Ik heb net de arts terug gebeld om te vragen hoe laag het dan was. Ik heb een hgc waarde van 49 terwijl dat nu al 160 had moeten zijn. Als het 120 was geweest was het ook wel goed, maar dit is niet wat wij willen zei de arts. Ik mag pas volgende week maandag terug komen. Duurt het nog langer! Ik moet iig onder controle blijven.

Ik voel me zo hopeloos...

Geplaatst

Siebje...zit wat te googelen over die waardes en wat het dan ongeveer moet zijn..kom ik op een ander belgisch forum...lees maar...is nog hoop!

icon_post_target.gifdoor Emmamie op 20 apr 2008, 14:18

Proficiat hoor ! Hier 2 Kindjes van een verse ICSI. 14 dagen na de pu had ik rond de 150 HCG. Je zit prima op schema !

Geniet van je zwangerschap !

Emmamie Geregistreerd op: 09 jan 2008, 11:54 Omhoog

Re: HCG waarden 14 dagen na de pick up????

icon_post_target.gifdoor MissMum op 21 apr 2008, 07:05

een dikke proficiat!!

Hier ook een icsi via Jette, nu 27 weken zwanger. Mijn hcg was op dag 14 na pick up slechts 50 (9 dagen na tp) dus met jouw waarden ziet het er heel goed uit!

MissMum Geregistreerd op: 19 maart 2008, 18:53 Omhoog

Re: HCG waarden 14 dagen na de pick up????

icon_post_target.gifdoor Wendy7 op 21 apr 2008, 13:39

Hallo,

Bij mij was mijn hcg ook 50 op dag 14 na de PU, op dag 17 na de PU was het 150. Mijn hcg blijft tot nu toe mooi doorstijgen maar de waarden zijn dus eerder aan de lage kant. Het ligt wel nog tussen de normaalwaarden. Op 6 weken een echo gehad en we hebben zelfs het hartje al horen kloppen dus tot nu toe gaat alles goed.

Groetjes,

Geplaatst

Echt heel erg lief van je Manon. Ik ben zelf ook meteen gaan googelen. Ook al is het maar een beetje, heeft het me wel gerust gesteld als ik ervaringen lees. Ik hoop echt dat m'n hcg goed gaat stijgen.

Pfff... Ik voel me zo beroerd, lijk wel een zombie. Ben op de dag van de tp gestopt met roken, maar kan er nu echt wel eentje opsteken...

Geplaatst

Ohw meiden,

Zit vandaag op mijn werk en ben de berichten natuurlijk even aan het volgen. Wat een spanning. Bij mij stijgt de spanning ook, voel mijn hart in mijn keel bonken, terwijl het aldoor zo goed ging... Enfin, nog 2 nachtjes slapen ........

Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie hoor.

:3some:

Natasja

Geplaatst

Oh Siebje, wat een onzekerheid!! Als het dan niet goed is: laat het dan meteen duidelijk zijn. Maar dit? Bleh. Moet je nog een hele week wachten ook, echt vervelend.

Misschien kan je het wel zelf in de gaten houden of je nog steeds een streepje hebt donderdag of vrijdag ofzo?

Veel sterkte meis. Je man komt vanavond weer thuis toch? Das in ieder geval fijn.

Manon ... ben je al aan het bellen?

Natasja .. wat duurt wachten lang he? Ik had ook 23-7 de TP, maar ga toch echt morgen testen. Kan gewoon niet meer wachten.

Geplaatst

Had net gebeld maar verpl.kund. nam niet op of zat niet op haar plek en kreeg dus de receptioniste...ik zei haar ik moest om 4 uur bellen maar zie dat jullie beide bereikbaar zijn tot 4 uur dus bel nu alvast (kwart voor 4 zón beetje)....

Nou ze heeft de naam genoteerd en zei dat ze me wel terug zouden bellen..ze werken daar tot half 5...en misschien zijn de uitslagen nog wel niet eens binnen dat kon ook zei ze ....shittttt!!

Zie er nog van komen dat ze vergeten te bellen..onderbezetting vanwege vakantie....

Nog een dag zenuwen... w8?????

Geplaatst

Nahhhhhhhhhhh, wat belachelijk zeg!! Ik hoop dat je er wat van gezegd hebt haha. Wat een verhaal, nog een dag wachten, tssss

Geplaatst

@SJSL: duurt idd lang, mijn buik rommelt nog steeds en ik ga bijna om de 2 uur van mijn stoel om naar het toilet te gaan. Waardeloos gewoon. Vanavond moet mijn mannetje me maar met de rubberen hamer neerslaan en mij woensdagochtend bij mij positieven brengen om bloed te prikken en daarna weer :Whdatk: tot een uurtje of 12..........

@Manon: waardeloos gewoon.

Houd moed!

Geplaatst

Werd net gebeld door arts...

Zelfde verhaal als Siebje alleen waarde nog minder.

Hij vroeg of ik al ongesteld was...zei nee wel een licht positieve test vandaag.

Dat is het ook zei hij..licht positief...er is wel een zwangerschap maar de waarde is laag...39. Hij dacht dat ik ook vroeg was met testen ..dag 14 na punctie...nee dat is niet zo..dag 17 nu omdat dag 15 in t weekend viel.

Dus in principe zou t nu dus veel hoger moeten zijn...

Moet woensdag weer prikken en kijken hoe dan de waarde is...

Otjes...Nog ff vol houden...ben ook zeer benieuwd wat jou woensdag brengt!

Geplaatst

O jee Manon, dat is wel heel toevallig, dezelfde situatie als Siebje. Fijn dat ze in ieder geval gebeld hebben en dat je woensdag al terug mag. Je kan maar beter zo snel mogelijk weten waar je aan toe bent.

Hoe voel je je??

Heel veel succes met wachten deze paar dagen.

Geplaatst

Tjee, Manon en Siebje, na al die spanning nog meer spanning. Super balen. Ik leef met jullie mee. Ik blijf duimen, want er is nog hoop, toch?

Liefs, marike

Geplaatst

Jeetjemina juli was bijna een rood bankje en deze maand een twijfel bankje.

Echt balen voor jullie hopen dat de volgende bloedtest positiever is!

Veel succes alle dames die op het bankje zitten.

Ik ga vannacht op vakantie dus over 2 weken hoop ik veel positieve verhalen te lezen.

Geplaatst

Sjongejonge jullie houden de spanning er goed in zeg!

Ben benieuwd hoe het woensdag is, de waarde.

Sterkte met het verlengde stukje ww allebei meiden!

groetjes Sab

Geplaatst

Jeetje manon en siebje: wat een teleurstelling moet dat zijn na de toch posi testen van vandaag. maar weet je, jullie hebben gewoon allebei een vechtertje in jullie buik die heeeeel graag bij jullie wil blijven waardoor jullie waardes gewoon de komende dagen super gaan stijgen, Ok?!

Dit is nu net weer niet de spanning waar je na die 2 ww op zit te wachten he.

Marion: wat onwijs #@$ dat je geen TP had. Hoop dat je veel steun aan je mannetje hebt. geef de moed niet op he!!!

Hier ook gek van de spanning, durf bijna niet meer naar toilet. Heb al heel de dag echt behoorlijke ongi-krampen, die echte... , maar er is nog steeds niets te zien. Ik vrees het ergste, maar dat er nog niets te zien is geeft dan toch weer hoop. vanochtend wakker geworden met hele gekke steek in mn borst, maar verders zijn ze niet echt gevoelig meer. Om gek van te worden. Kwou dat het dan maar gewoon meteen duidelijk was.

Zelf denk ik dat het vanaaf vast gaat doorzetten. die pijn is te bekend.....

Lieve meiden, veel sterkte.

daan

Geplaatst

Thanx dames...

zo is dat zo snel mogelijk weten of de waarde verdubbeld is na 2 dagen of niet...zo niet dan kan ik kappen met de mottenballen en ongesteld worden...

Het heeft geen zin om het dan uit te stellen met die progesteron.

Siebje kan jij ook niet vragen of je eerder kan..immers met 2 dagen moet je al verdubbeling zien...zo niet dan kun je hoe rot ook er afscheid van nemen...klinkt misschien hard maar zo denk ik dan..op naar de volgende poging dan als t mis is.

Er is in ieder geval hoop voor de volgende poging..zwanger worden kan dus wel moet je maar denken.

Geplaatst

oooo wat is het toch ook slopend he, eerst moet je wachten wat al killing is dan mag je eindelijk testen en dan moet je nog langer wachten!

Maar ja het is natuurlijk wel voor een goed doel , dus geef de moed niet op hoor! Ik heb al tig keer ingelogd vandaag om alles te volgen en dat blijf ik ook doen en eigelijk wil ik alleen maar postieve berichten zien!

Kussie voor allemaal!

Geplaatst

Marike2> hoe is t met jou dan heb je inmiddels nog weer een test gedaan zodat je je man meer hebt kunnen overtuigen of wacht je tot morgen. Moet jij ook een bloedtest doen?

Volgens mij is het bij ons in t ziekenhuis niet gebruikelijk en hoorde dit alleen zo bij de studie...op de site staat bij een positieve test een echo in week 5/6 maken.

Vind een bloedtest dan wel fijner weet je eerder waar je aan toe bent...

Marchan> thanxs voor je reacties..hele fijne vakantie!

Daan> Lief van je..hoop dat je gelijk gaat krijgen. Jij ook nog veel sterkte...erg he die onzekerheid.

Andere dames..dank voor jullie reacties en medeleven...wat was t druk vandaag op t bankje..zal de komende dagen niet anders zijn denk ik.

Geplaatst

Jeetje meiden wat een spanning hier!

Positief testen, maar met lage waardes.. Er is gelukkig een positieve test, dus kan nog goed gaan ook!!!

Heel veel succes allemaal op het bankje..

Ik hoop binnen 2 mnd weer aan te schuiven en dat jullie er dan afgesprongen zijn, zwanger wel te verstaan!!

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden