Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb er nog nooit van gehoord!! Komkommerthee, hahahaha, maar we kunnen het uitproberen. We laten gewoon een komkommer in heet water trekken, misschien smaakt het wel. Hahahahaha. Maar even serieus, water met citoen helpt ook goed. Citroen breekt vet af. Dus een paar druppeltje citroensap in je glas en een schijfje citroen. MMMMMMM!

O ja, ik ben gisteren weer in de sportschool geweest en ben weer gewogen. Ik ben weer 1 kg kwijt!

Nu in totaal na de spuitperikelen en punctie 7 kg afgevallen. Ben blij!!!!

Wil er graag nog 10 kg vanaf. Ben 1.73 lang en weeg nu 79.9. Zou zo graag 70 kg wegen. Maar we gaan eerst voor 75 kg en dan kijken we verder! (maar ik mag niet klagen hoor, 18 jaar geleden woog ik 106 kg, ppffff.)

Meiden succes!!!!!!!!!!

• Reacties 392
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed hoor Goofy! Die laatste kilootjes gaan er ook wel vanaf.

Klaartje, komkommerthee? Hmmzzz zal het volgende keer eens vragen als ik in die theewinkel ben, maar lijkt me vrij smakeloos komkommerthee hihi.

W.b die buikspieren, dat voornemen had ik gisteren ook nog, maar heb echt te veel pijn aan mijn knie om ook maar iets te gaan doen. Dus ik moet het nog even uitstellen ben ik bang. Zometeen maar even wat krachten opdoen door iets fatsoenlijks te eten naast de komkommers ;-)

De thee gaat er goed in, moet alleen zo vaak plassen nu en dus op staan haha.

Oh trouwens, onze weegschaal heeft het gisteren begeven, mijn vriendinnetje schopte er per ongeluk tegenaan, dus nu kan ik ook niet meer in de gaten houden hoe het gaat met mijn gewicht, spannend!!!!!!!

Klaartje, sterkte met het op krachten komen na de buikgriep en verkoudheid meis.

Liefs Sab

Geplaatst

Sab, beterschap met je knie.

Weet je wat ik altijd heb (zoals nu) als ik om de 1 of andere reden niet kan sporten dan heb ik er des te meer zin in.

Ben ik straks niet meer hoogzwanger dan is de zin ver te zoeken......hahahaha.

Ben dus niet zo'n sportief type.

Na de bevalling maar veel gaan wandelen met de kids.

• 2 weken later...
Geplaatst

Vanessa, geniet nu nog maar even van je 'luie sportloze dagen' dan haha.

Klaartje hoe is het met jou?

Ben je al weer een beetje herstellende en voel je dat je al wat fitter aan het worden bent voor de cryo-poging?

Ik heb gister weer getraind. Kon niet eens trappen natuurlijk, was al helemaal vergeten hoe moeilijk dat is na een blessure. Ik heb dan ook wel 8 calorieen verbrand hahaha. Op stand 1 gefiets, normaal tot stand 13 en over de 150 calorieen. Maar met roeien ging het redelijk.

Ach ik ben iig weer begonnen en ik heb ook mijn armen, auw nu!! weer kunnen trainen en mijn buikspieren, jippie!!! Kilootjes here we come. Want er zit natuurlijk weer wat aan na een dikke week niksen ;-)

Geplaatst

Hihi 8 calorieen......ik let daar nooit op, zag soms wel mensen die op de fiets naast me zaten heel dubieus naar dat schermpje kijken. Ik fietste tien minuten (op het laatst geloof ik 12) op een vrij lage stand. Eén man heeft een keer een 'grappige' opmerking gemaakt over dat ik me er makkelijk afmaakte, die heb ik dus even lekker afgekat. Ze denken aan de buitenkant zo makkelijk 'slank, jong ding dus fit'. In het begin zette ik bij de krachttraining als ik klaar was ook alles op nul om maar niet te laten zien hoe 'licht' ik train haha. Maar dat deed ik op het laatst niet meer.

Nu thuis gaat het niet erg denderend, ik twijfel erg of ik me niet weer ergens moet aanmelden. Maar ja, zodra ik in een poging zit is het weer weggegooid geld, want dan doe ik zeker niks zo goed ken ik mezelf inmiddels wel.

Geplaatst

mmm ja das bedrieglijk hoor, ik zeg namelijk ook weleens, pff als ik slank was en bleef zou ik hier eeeeeeeecht niet meer te vinden zijn hahahaha.Maar het wil idd niets zeggen over fitheid...

Tsja wat te doen he? Hebben jullie geen bedrijfsfitness?Of zit er geen Fit4free bij jullie? Ik bedoel, een tientje per maand kun je misschien nog lijden als je een keer 3 maanden niet gaat....En als je straks weer zwanger bent en dat ben je, dan is het best goed om af en toe een stukje te fietsen...

Geplaatst

Hihi ons bedrijf bestaat uit 12 mensen, geen fitness dus. Fit for free heb ik ook aan gedacht. Misschien toch maar doen en kijken of ik af en toe met m'n schoonzusje kan gaan. Ik weet van mezelf dat ik het achteraf altijd wel fijn vind. Heb je daar ook wel een goed iemand voor een intake en een schema? Als ze namelijk alleen uitgaan van lengte, gewicht en leeftijd krijg ik standaard een te zwaar schema. Ik moet heel laag beginnen een heel langzaam opbouwen. Ik de drie jaar dat ik bij de fysiosport zat ben ik zoooo vaak weer van voren af aan begonnen. Heb daar gelukkig al wel geleerd hoe ik het beste op kan bouwen. Voor mij is het belangrijker meer te doen dan zwaarder. Dus eerst langer gaan fietsen en lopen en meer herhalingen bij kracht en daarna pas de weerstanden verhogen. Heb ook al zitten denken om thuis een hometrainer neer te zetten of zo'n tellsell apparaat hih. Maarja da's ook duur en staat in de weg.

Geplaatst

ik heb wel een hometrainer staan, destijds gekocht ivm mijn knie, maar hij staat nu op zolder te verstoffen haha.

Bij ons is de begeleiding wonder boven wonder zeer goed moet ik bekennen. Zelfs beter dan in de dure sportschool. Maar ja dat is natuurlijk wel vestiging afhankelijk.Wat wle leuk is van fot 4 free, dat je in elke vestiging in Nl mag trainen. Dus ook als je een weekend weg bent of een bekende ergens hebt die ook lid is. Wel grappig.

En jij weet natuurlijk ook hoe je het op moet bouwen, uit ervaring.Ik moest nu eigenlijk naar de fysio maar ik heb gisteravond mijn briefje laten zien en in overleg een schemaatje gemaakt en wat ik kan doen dat doe ik. Dus ik ben wel happy met ze en zeker voor dat geld :-)

zoals ik net al zei, een keer een tijd niet gaan is minder erg dan dat je 40,- pm betaalt..

Oh ja, je kunt ook gewoon eerst langsgaan en informatie inwinnen, dat zie ik bij ons ook vaak hoor. krijgen mensen een rondleiding en in dat gesprek kun je natuurlijk vanalles vragen. En anders bel je ze gewoon even, dan hoef je de deur niet uit :-_

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik ga zo zwemmen! Wil het weer gaan bijhouden. Was gister bij de huisarts en ze adviseerde om elke avond een half uurtje (of een uurtje zei ze maar dat gaat me wat ver) te gaan lopen, dan weet je zeker dat je je beweging krijgt... Volgende week maar eens mee beginnen, vriendin van me heeft het gedaan en dat beviel haar goed.

Geplaatst

Nou.....Sab....eigenlijk gaat het bagger. Ben gewoon zo moe. Maar op werk hebben we nu afgesproken vaker te gaan wandelen na de lunch. Gisteren toch wel 20 minuten gelopen, dus dat is een goed begin. Blijf verder maar last houden van m'n prikkelbare darm :-( Denk door de antibiotica na de miskraam. Leuk is anders.

Goed Caro, zwemmen is heerlijk. Moet ik ook weer eens doen, ben alleen bang dat ik na één baantje zo naar de bodem zak ;-D En dat wandelen is ook heeeeeel erg goed voor tijdens een poging: doorbloeding en rustige beweging.

Geplaatst

Goed hoor Caroline! voel je je ook lekkerder na het zwemmen? Ik heb altijd zo'n gevoel van moeheid maar niet van dat ik gesport heb of zo..Of zwem jij echt onwijs hard? Echte training?

Lopen kan ik me ook niet toezetten 's avonds, weet ook niet hoe ik dat met Carolijn moet doen, die laat ik echt niet alleen thuis liggen....of ben ik dan mutsig?

Geplaatst

Hoi dames,

Ik sta elke dag op de Wii balanceboard met de wii fit plus. 30 minuten en dan ben ik weer klaar. Wil het wel langer gaan doen. Maar de tijd ontbreekt.

ben dus nu 1,7 kg kwijt in 2 weken. Dit in combinatie met een gewichtsconsulent.

Groetjes

Ruby

Geplaatst

Lopen met de babyfoon op zak Sab? Of babyfoon oid even bij de buren? Zal niet elke avond kunnen maar af en toe. Of smiddags gaan lopen met Carolijn? Ik kan het savonds ook niet meer opbrengen hoor. Vaak alleen op zondagmiddag ofzo. Maar nu dus vaker lunchwandelen met collega's.

Ruby ik heb ook over een Wii zitten denken. En over een ab circle pro :-) en nog wat van die dingen. Vind het allemaal zo duur om 'even uit te proberen'. En ik ken mezelf, het blijft waarschijnlijk ergens stof staan verzamelen.

Gewicht hoef ik dan gelukkig niet kwijt, zit nu net iets over de 60 kilo (1.74). Maar fitheid en conditie.....aiiiijjjjjj....

Geplaatst

wel an gedacht hoor Henne, we hebben zelfs een portofoon (bijv voor de wintersport, deze gaat verder dan een babyfoon, die werken meestal niet in hotels, althans waar wij zitten niet). Maar ik vind het gewoon een eng idee, straks gebeurt er wat met mij/ons, moeten we een briefje bij ons nemen dat er een kind thuis ligt. Of wat als er brand zou komen, moet er niet aan denken. En overdag beweeg ik met Carolijn natuurlijk genoeg, zeker op de donderdag. En sporten en de hele dag met Carolijn en/of poetsen haha.

Gister ook buiten geweest met de lunch, 40 minuten gewinkeld in hoog tempo :-)

Vandaag even niks, geen tijd voor, morgen en t weekend ook niet, oeps hahahaha.

Wij hebben ook een Wii Ruby, gebruik m inderdaad zelden, in t begin wel, maar vind er niet zo heel veel aan...

Geplaatst

Nee hoor Sab je bent niet mutsig, ik zou het ook niet doen, heb er nu al moeite mee en mijn dochter is bijna 7! Komt dus ook niet vaak voor en anders heel kort... Maar is je man dan niet thuis 's avonds? Ik weet ook nog niet of ik het wat vind hoor, maar ik vind het wel een goed idee. Zeker nu het richting lente gaat. Kan ook lopend boodschappen gaan doen maar dat is zo'n gesjouw met een tas en dat lijkt me ook niet handig... ik zie wel. In ieder geval het zwemmen weer volhouden, 2x per week, heb ik niet altijd zin in maar als ik er eenmaal in lig heerlijk. Ik zwem wel aardig door ja...

Geplaatst

als je doorzwemt is het idd wel lekker!

Man is wel thuis savonds maar die moet dan natuurlijk mee, ga echt niet alleen lopen haha. Wonen wel in Den Haag he ;-) Ik kan wel de hele tijd aan de overkant bij het water gaan lopen hahahaha

Geplaatst

Ik ben weer begonnen met schoonmaken thuis en dat is goed bevallen. Op een gegeven moment lag mijn hart op straat zo hard klopte het maar ik ben voldaan. Begin van een betere conditie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden