Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha, Pien toch, die opmerking over Marieke. Wat ben je toch lekker scherp!

Romantisch avondje lijkt mij ook wel wat....binnenkort 14 jaar samen.

Isis was vanmorgen trouwens zo huilerig als wat. Ik mag niet weglopen, ze wil niet in de box, niet zitten etc. Een sprong, of tandjes? Ik gok het laatste.

Toedels.

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi,

Nora, dat kunnen best de tandjes zijn hoor, ze doet er gewoon wat langer over deze te krijgen, maar het zal binnenkort echt wel zover zijn. Enne, ik kan me ook voorstellen dat als je kan staan, de box helemaal niet meer leuk is en je liever erop gaat. Hier houdt het ook met 10 minuten in de box op als het meisje uitgerust is hoor, de rest van het huis is veel interessanter. Logisch dus, dat ze even niet alleen wil zijn.

Leuk, Pien, tante geworden, gefeliciteerd! Wat zal het gek, maar ook zo mooi zijn om die kleintjes te zien en te vergelijken met je eigen kids. Ik vind baby's van 3 of 4 maanden al zo relatief klein. Zijn het hun eerste kindjes?

Hilde, wat een mooi slank meisje is je dochter zeg!

Hier een lekker weekend gehad, op bezoek geweest bij de opa's en oma's en zaterdag een kerstboom gekocht, eindelijk weer eens na jaren. Behalve op de eettafel is er alleen geen (voor Tessa veilige) plek om 'm neer te zetten, dus het is een kleintje geworden, maar wel met heel veel mooie en leuke optuigdingetjes. Ben erg benieuwd hoe het staat, een kerstboom op tafel... ;-)

Bedankt voor jullie opvolgstoel-ervaringen, we gaan onszelf voor Sinterklaas een kado doen, zaterdag maar even proefzitten in de winkel. En natuurlijk kijken welke een beetje past in onze coupé ;-)

Fijne dag(en)!

XXX.

Geplaatst

Grappig he, hoe dat werkt... ook ik wil dit jaar groots uitpakken met de kerst. Nu we een echt gezinnetje zijn hoort dat er helemaal bij.

Tja, de romantiek is inderdaad ver te zoeken de laatste tijd. En zeker als mijn moeder blijft logeren... maar het kan ook best romantisch zijn om met kaarslicht en een wijntje beide aan tafel achter de computer te kruipen, hoor ;-) (ahum)

Benieuwd naar de foto's, Pien. Toch wel weer heel bijzonder, twee nieuwe mensenwezentjes aan het begin van hun leven.

Hier ook een wat moeilijker tevreden te houden meisje. Denk ook tandjes, of een sprongetje misschien. Ze slaapt overdag slecht de laatste tijd en vandaag wilde ze ook niet goed eten. Wel veel jammeren en huilen en me dan echt aankijken met een beschuldigende blik van 'je begrijpt me niet!' Alleen als H thuiskomt is ze even helemaal blij. Mooi hoe ze dan reageert. Grote lach en krijsjes van genot en dan die kleine armpjes om zijn nek als hij haar vastpakt.

14 jaar samen, Nora, wauw. Dat is niet niks. Voor de 2e keer de 7-year-itch ;-) Heb je die trouwens gehad...? En jij Pien?

Hilde, weer druk aan het werk? Fijn dat het met Thirse zo goed gaat.

tot gauw weer!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Foto-DMA6IPZR.jpg

Wat een droppies he...

Enne... het itched hier wel vaker dan eens in de 7 jaar hoor! hahaha.. we gaan nu samen romantisch 24 kijken!

Tot snel!

XX

Geplaatst

Wauw, wat een droppies Pien! Wat lijkt dat al weer enorm lang geleden dat Thirse zo klein was!

Eh, Leeuwtje, het lijkt misschien wel dat Thirse een slank dennetje is, en dat is in de baby-way misschien ook wel zo, maar als ze een maillootje aan heeft heeft ze wel lekkere dikke spekbeentjes hoor! En eh, dat ronde koppie van haar zorgt er ook wel voor dat ze niet slank lijkt! Hahahah.. Ach het is een lekker ding en hoe zwaar of licht of wat dan ook ze is: we houden knetterveel van haar!

En eh, dames, het kan best een sprongetje zijn hoor, waar die dames en heer van jullie nu weer in beland zijn. Ik had een paar weken geleden ook weer even zo iets van: wilde ik echt zo graag moeder zijn? Dit is niet zo leuk, zo'n zwaan kleef aan die ook niet gelukkig is als je bij haar bent..... Maar daar is ze nu weer helemaal door.

Kerst doen we hier niet zo gek veel aan. We hebben al in geen jaren meer een boom gehad. Dit jaar doen we dat ook niet. We zitten wrs. toch weer veel bij familie rond die tijd. M'n schoonvader is derde kerstdag jarig, dus meestal vertrekken we 2e kerstdag alvast die kant op. En dit jaar zullen we dan wrs. 1e kerstdag wel naar mijn ouders gaan.

Wat relatie betreft: we kennen elkaar nu 8 jaar. En we hebben al 1 hele dikke crisis met z'n tweeën overleefd. Niet dat het tussen ons crisis was, maar wel wat omstandigheden betreft. Menig relatie zou gesprongen zijn... en wij zijn er doorgekomen. Dat betekent voor ons allebei heel veel (hihihi, vooral als je naar ons verleden kijkt). En daarna nog diverse tegenslagen te verhapstukken gehad.... maar dat mag de pret niet drukken. Wij zijn erg blij met elkaar. Tuurlijk kunnen we elkaar wel eens achter het behang plakken... maar we weten wat we aan elkaar hebben en wat we zouden missen als we elkaar niet hadden. Nee, voor mij is het helemaal prima zo. Heb absoluut niet de behoefte om mijn mannetje in te ruilen!!!

En eh, Mariek, heb nu eerst lekker een dag weekend.... Ga morgen voor het eerst m'n nichtje ontmoeten, die al bijna 4 is! Spannend! En natuurlijk mijn zusje en zwager weer zien. Dus een spannende vrije dag. En dan gaan we weer 3 dagen aan de bak.

Duik nu lekker m'n bedje op: batterijtje is weer aardig leeg. Meiden, welterusten!

Geplaatst

Pffff, wilde even kwijt dat ik vannacht nauwelijks heb geslapen, voor het eerst in acht maanden heeft Tessa bijna alleen maar gehuild. Ik ga uit van een mega-sprong, iets anders kan ik echt niet bedenken. Nu begrijp ik pas hoe heftig het is als je maanden niet of nauwelijks slaapt... Ik ga dus gauw ook een tukkie doen (lang leve het huismama zijn).

Volgende keer wat langer, zo te zien is er weer genoeg te 'bespreken' ;-)

Fijne dag en liefs,

(een heel moe) Leeuwtje

Geplaatst

Ai, Leeuwtje, dat is minder fijn. Hadden wij laatst ook een keer. Dodelijk vermoeiend. Inderdaad wel fijn dat je nu overdag even een tuk kunt doen.

Hier het tegenovergestelde: vannacht heeft Yinthe voor het eerst écht doorgeslapen. We werden pas om 6 uur vanochtend door haar gebrabbel gewekt. Voor het eerst in 8 maanden weer bijna 8 uur achter elkaar geslapen! JOEHOE! Wat scheelt dat zeg. Was echt weer oververmoeid aan het raken, maar zo'n nacht doet wonderen. Nu maar hopen dat het voortekenen zijn voor nog veel meer van dit soort nachten.

Yinthe is vandaag weer vrolijker. Lekker aan het spelen en ze eet weer goed en slaapt weer beter. Enorm verschil met gisteren.

Wauw, Hilde, voor het eerst het dochtertje van je zus zien. Een mijlpaal in de herstelde relatie met je familie? Fijn hoor. Geniet ervan!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hee Leeuwtje, wat vervelend zeg! De hele nacht? Dan moet ze bijna wel ergens last van hebben gehad. Hielp een zetpilletje paracetamol ook niet?

Mijn ervaring is dat het vaak of doorkomende tandjes zijn (dan kun je proberen met dentinox op het tandvlees smeren het wat te verdoven) of oorontsteking.. Als mijn jongens oorontsteking hebben dan huilen ze als ze liggen maar zijn ze wel troostbaar, want zodra je ze rechtop houdt hebben ze minder last...

Ik hoop van harte voor je dat het vannacht beter gaat, zo niet zou ik toch op zoek gaan naar een eventuele oorzaak, bijv. even oortjes laten checken, is ze verkouden (geweest)?

Sleep tight!

Mariek, top dat ze zo goed heeft geslapen, nu hopen dat het de regel wordt ipv de uitzondering!

Hilde, spannend zo'n ontmoeting, is dit het zusje wat in Zweden woont? Veel succes/plezier!

Morris had vandaag weer wat verhoging op het KDV..pfff... hij leek er geen last van te hebben dus hij mocht blijven, maar ben benieuwd hoe het morgen gaat... Hoop niet dat ik hem weer thuis moet houden want begin behoorlijk achter te lopen op die manier.. Ga voor de zekerheid maar thuis werken dan ben ik ten minste in de buurt!

Slaap lekker allemaal!

Liefs Pien

Geplaatst

He Leeuwtje, wat vervelend! Ik mopper eigenlijk al als is s nachts eens mn med uit moet om haar weer in haar bedje te leggen. Erg he? Tja, ik ben gewoon verwend met ons meisje. Hoewel het hier vandaag weer een erg slechte slaapdag is van ons meisje. Tja, nu ze het zitten en staan ontdekt heeft, is liggen in bed ook een beetje afgelopen zo af en toe. Regelmatig zit ze nog in haar bedje...

Omdat ze vandaag zo slecht geslapen had, zijn we na een kleine 2 uurtjes weer bij mijn ouders weg gegaan (daar was mijn zusje (inderdaad uit Zweden)) ook met haar dochtertje. Helaas was haar vriend er niet bij. Thirse had toen helemaal de kanonnetjes op. Heeft nog wel even met haar grote nicht gespeeld. Haar grote nicht had nog een voorleesboekje van haar andere opa en oma meegenomen om Thirse voor te lezen. Lief he? Nou ja, dat was allemaal wel goed gegaan... gelukkig.

Kreeg helaas ook weer een telefoontje van het werk. Had morgen administratieve klussen willen doen op het werk, maar moet nu voor een late dienst komen opdraven. Er is een collega ziek geworden wat langdurig gaat worden. De collega die me belde liet ook vaag doorschemeren dat het ook nog maar de vraag is of ze weer terug komt op de groep. Tja.... konden we nog wel gebruiken binnen het team. Ga morgen maar weer eens een mailtje sturen naar onze leidinggevenden. Er moet nu wel snel wat gaan gebeuren, anders gaat het straks helemaal mis! Maar wel weer effe lekker, zo op je vrije dagje :-(!!!! En nog formulieren opgestuurd gekregen van een assessment van het werk... ook weer ruim 2 uur mee bezig geweest. Leuk hoor, je vrije dagen! Goed, zal niet verder klagen!

Meiden, ga mijn nestje opzoeken! Leeuwtje, een goeie nacht gewenst! En Mariek, hoop dat de successtory zich gaat herhalen van de afgelopen nacht!!!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Hey girls,

Hoera voor Yinthe, en nu maar hopen dat ze blijft proberen door te slapen, wel zo fijn voor mama! Dan komt het met de romantiek ook (weer) helemaal goed... ;-)

Hilde, wat spannend, een nichtje voor het eerst zien, was je zenuwachtig of viel het mee? Ze zal wel onder de indruk zijn geweest van je kleine meisje!

Pien, absoluut schattig, die 2, zelfs bij mij gingen de eierstokken even heen en weer ...;-)

Gelukkig ging het hier vannacht veel beter, wel 3x eruit maar heb gewoon een waterig flesje gegeven. Dat bleek te helpen. Gisteren heeft ze veel gejengeld, m'n ouders waren hier dus dat was jammer voor opa en oma, maar wel heel goed gegeten dus ik denk dat ze meer energie verbruikt dan ze op een dag bij elkaar kan eten en drinken. Vandaag dus ook maar wat meer aangeboden. En vanochtend heerlijk uitgeslapen, door de nachtflesjes sliep ze door tot 9u! Bedankt Pien, voor het meedenken, tandjes kunnen het zijn, ze heeft ook enorme blosjes, maar geen koorts. Oorontsteking denk ik niet, want overdag en 's avonds gaat ze meteen zoet slapen. Tja, misschien toch dat 37-weken sprongetje, of was het de volle maan? M'n vriendin's zoontje heeft gisterennacht ook vanaf half twee lopen spoken...

Verder krijgen we straks bezoek van een dame van de borstvoedingscursus, haar zoontje is net zo oud als Tessa, ben zo benieuwd, ze hebben elkaar bij 4 weken voor het eerst en het laatst gezien. Zij geeft trouwens nog steeds borstvoeding, zo knap!

Hier verder geen bijzonderheden, maar wil nog wel even opscheppen. Tessa pakt al zelf de stukjes brood van haar tafeltje en weet haar mondje te vinden. Wat een knapperd he?

Liefs, een trotse en weer beetje uitgerust Leeuwtje.

Geplaatst

Hier verder geen bijzonderheden, maar wil nog wel even opscheppen. Tessa pakt al zelf de stukjes brood van haar tafeltje en weet haar mondje te vinden. Wat een knapperd he?

uhh... dat doet Yinthe al een paar weken... :tongueP:

;-)

Geplaatst

Hilde zal wel gelijk hebben dat onze ukkies in een sprongetje zitten. Als je ook goed kijkt dan kunnen ze ineens ook zoveel meer. Kruipen, brood oppakken en naar de mond brengen, zelf een halve soepstengel/liga aanpakken en opeten, meer geluiden maken, etc etc. Hier namelijk ook een lastig meisje de laatste dagen. Gisteren best zoet, vanochtend voordat ik haar wegbracht naar het kdv weer een klein draakje (dag draakje! veel plezier vandaag!). Het zal mij niks verbazen als ze last heeft van haar oortjes. Ze grijpt er constant naar en zodra ik haar neerleg zet ze het op een brullen. Heb het kdv gevraagd er extra op te letten. Als ook zij het vermoeden dan morgen maar even naar de huisarts.

Nog steeds borstvoeding?? wauw, inderdaad goed zeg. Moet er eerlijk gezegd niet meer aan denken. Die scherpe tandjes... ;-)

Vannacht werd ze even wakker. Van een droom misschien, maar daarna sliep ze direct weer door. Afkloppen, maar het ziet er naar uit dat het inderdaad eindelijk zover is! JEEEEEHH!!!! Tijd voor nummer 2 (grapje!!!)

tot gauw weer,

Mariek

Geplaatst

Zo zo, gaan we opscheppen. In dat geval moet ik even kwijt dat Isis tegenwoordig langs de rand van de box wandelt. In haar enthousiasme wil ze nog wel eens loslaten, maar dat gaat dan niet goed. CB bezoek overigens prima verlopen. Bijna 8 kilo. Ze liet zich niet meten. Vertikte het om haar benen te strekken. Haha moest er wel om lachen. De arts voelde heel veel bobbels op haar tandvlees dus ws breken er straks achter elkaar tandjes door. Speciaal druppeltjes gekocht om de pijn te verzachten.

Hilde, wat balen van die drukte op je werk. Het is, wat is zo hoor van bekenden uit de zorg, geen uitzondering. Maar wel erg vervelend voor jou. Het lijkt me ook een baan die energie vreet.

Pien, wat een dotjes van een nichtjes heb je gekregen. Ik kan er niets aan doen, ik smelt tegenwoordig bij babyfoto's. En ja, net als Mariek, soms denk ik wel aan nummer 2. Maar da's meestal 's avonds als Isis al een tijdje ligt te slapen en ze erg lief is geweest, ik het niet zo druk heb gehad, thuis alles lekker op rolletjes loopt, het relaxed is op mijn werk etc.....Pien, respect hoor hoe je dat doet, twee kinderen, een huishouden en een baan. Enneh, mijn mannetje zou ik niet willen ruilen hoor. Ja, soms (heel graag, direct, meteen), maar meestal niet.

Leeuwtje, dat valt tegen he, zo'n beroerde nacht. Zo zie je maar hoe een mens zijn nachtrust nodig heeft. Een middagtuk is trouwens ook errug lekker. Nu in deze tijd lig ik 's middags ook wel eens te slapen. Heerlijk!

Ga weer snel aan het werk.

Groetjes!

Geplaatst

Foto-XEZCFPFF.jpg

Weer eens een plaatje. Ze kijkt alsof ze betrapt wordt..haha.

Liefs, Nora.

Geplaatst

Wauw, gave foto Nora!

Ja, mevrouw loopt hier ook langs de rand van de box... houdt zich regelmatig maar met 1 handje vast. En ze trekt zich ook aan de tafel op tegenwoordig. Ach ja!

Nou, hier vandaag me maar ziek gemeld. Stond op met een maag die strak stond van de spanning... De tranen zaten zo ongeveer boven aan mijn traanbuisjes... En ik zou iemand moeten begeleiden die erg gevoelig is voor spanningen en zelf op het moment ook erg gespannen is. Leek mij niet zo'n hele goeie combinatie. Ik heb van het weekend ook al 2 keer een incidentje met agressie met hem gehad. Niet dat ik bang voor hem ben, maar ik had wel zo iets van: zo werk ik het ook alleen maar in de hand dat ie weer knallen gaat.

Had vanochtend eerst al geprobeerd mijn leidinggevende te bellen dat ik zo niet werken kan zoals het op het moment gaat. Maar die had vandaag vrij. Ik heb een super kritische zus van een bewoner over mijn schouder meekijken die ik elke keer beloftes doe, maar doordat het rooster dan weer op de kop gaat, kan ik die beloftes steeds niet waar maken. En dat gaat ook zo tegen mezelf in! De administratieve klussen lopen alleen maar op en ik werk meer dan waar ik voor aangenomen ben.... (het is maar 2 uurtjes per week, maar het telt elke keer wel weer bij). 28 uur is voor mij eigenlijk echt wel de limit. Nou ja... effe dagje of 2/3 bij tanken. Die ene dag was deze keer echt niet genoeg!

Nou, genoeg geklaagd hiero....

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Ja, da's echt niet leuk meer werken. Groot gelijk dat je je hebt ziek gemeld. Je maakt jezelf alleen maar gek dan. Ook heel irritant hoe er van 'bovenaf' met de roosters wordt gehusseld. Ik hoorde onlangs nog dat ze in de zorg (verpleeghuizen, ziekenhuizen etc) de oude diensten van vroeger willen gaan invoeren. Dus 's morgens werken, een paar uurtjes vrij en dan mag je 's middags weer op komen draven. Da's toch geen doen?! Al helemaal niet met een gezin.

Hilde, wordt het niet eens tijd dat je rond kijkt voor een andere baan? Wat ik zo van je hoor levert deze functie je alleen maar een hoop stress en extra werk op. Ik weet dat het werk niet voor het oprapen ligt, maar toch? Wakker worden met een knoop in je maag, zegt eigenlijk wel genoeg, toch?

Ik ga ook maar eens snel aan de slag. Hier ook super druk.

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Nora, wat een gave foto! En wat een verschil alweer met de vorige foto's, echt een kleine meisje aan het worden ipv een babietje.

Hilde, klinkt inderdaad niet helemaal gezond zoals dat gaat op je werk. Lijkt me behoorlijk frustrerend voor je, aan de ene kant ben je bevlogen met je werk maar aan de andere kant vreet het energie en krijg je er niet genoeg voor terug. Goed om te horen dat je op tijd aan de bel trekt. Zo'n strakke maag is een teken aan de wand. Even goed bijkomen. Ooit gedacht een omscholing? Misschien bij een kdv of iets dergelijks?

liefs,

Mariek

Geplaatst

Wat een schatjes, zeg, prachtige foto's. Ik vind het super om te lezen hoe onze kindjes nu als een speer vorderingen maken en echte mensjes worden, en mooi ook hoe trots jullie zijn op al die stapjes. Wat is het moederschap toch geweldig, echt, als ik m'n brood er mee kon verdienen, zou ik dat zo doen. Misschien sluit ik me wel bij je carrierewensen aan, Mariek... Zou een overdekte speelplek voor kleine kindjes en mama's iets zijn, dus zeg maar een soort kruipclub, maar dan met profs/buddy's waar je even kunt sparren of bijkletsen?

Hier heerlijke dagen met de kleine, ze is zo zoet, vermaakt zich prima alleen, kruipt het hele huis door, speelt met van alles en schaterlacht om zichzelf. Slaapt prima, maar wordt nog wel een paar keer huilend wakker 's nachts. Zal het sprongetje wel zijn, en als ze overdag zo lief is, vind ik het helemaal niet erg.

Eergisteren een leeftijdgenootje op bezoek gehad, het ventje is 2 dagen jonger dan Tessa, helemaal leuk. Ze hebben samen leuk gespeeld en de mama's konden over van alles bijkletsen. Zo wilde de kleine man niet (meer) uit de fles drinken door de borstvoeding en deed de tuitbeker met een beetje Kabouterthee van Tessa ineens wonderen. Verder is hij al aan het plassen op een potje en het toilet, zo knap! Kortom, een heerlijke mama-middag....

Gisteren op pad geweest voor een autostoeltje en de Romer King Plus gekocht. Wel ook andere stoeltjes geprobeerd, maar deze zat het fijnst voor Tessa, iets meer armruimte dan de Maxi Cosi en het hoofdsteuntje kon lekker laag (want ze is natuurlijk ietsje te klein nog voor het stoeltje). Na het shoppen gezellig met z'n 3-tjes gelunched en onderweg naar huis heeft Tessa heerlijk geslapen op haar nieuwe 'troon'. O ja, sinds gisteren zitten er ook wat haakjes op de gevaarlijke kastdeurtje, en dat is wel nodig ook, met zo'n snelle in huis...

Gisteravond met m'n beste vriendin heerlijk gegeten en naar 'Komt een vrouw bij de dokter' geweest, lekker hoor, weer eens op stap! Had me sinds lange tijd weer eens sexy aangekleed.

En ja, gelukkig begint het solliciteren vruchten af te werpen en heb ik binnenkort drie gesprekken, wel allemaal in m'n oude vak maar toch fijn dat er beweging in zit...

Ben dus een gelukkig en tevreden mens ;-)

Nou, dit was het wel weer, ik klets jullie weer de oren van het hoofd...

Alvast een supergoed weekend gewenst en Hilde, als je moet werken, sterkte!!! En als je nog ziek bent, beterschap!!!

Foto-YTIOVYPI-D.jpg

Geplaatst

Leeuwtje, wat een schattige foto. Het enthousiasme straalt er vanaf. Zo mooi om te zien hoe ze hun wereldje ontdekken.

Ik ben het hele weekend op pad geweest. Eigenlijk het huis 'uitgejaagd' ivm met grote klusactiviteiten. Ook weer eens bij andere 'oma' op bezoek geweest. Die vond het heerlijk om Isis weer eens te zien en stond versteld van haar kunsten. En och jee, vannacht een mijlpaal. Ze is nu bij mijn moeder voor de nacht, voor het eerst. Eek! Het kan ook niet anders want het huis is een grote stofboel. Maar ik vind het wel moeilijk hoor. Gelukkig woont oma maar een paar meter verderop. Dat verzacht het verlangen.

Wat? Met 9 maanden al op het potje? Wow, is dat niet super, super snel? Isis drinkt sinds dit weekend ook uit een tuitbeker. Geen antilek want dat was volgens de arts niet goed om het drinken te leren...? Je moet er dus goed in de gaten houden, maar ze vindt het prachtig.

Hilde, hoe is het op je werk? Ik heb ook drukke weken voor de boeg voordat het Kerst is. Het is toch ongelooflijk hoe snel dit jaar voorbij is gevlogen. Vorig jaar stond ik nog met een dikke buik naast de boom en dit jaar natuurlijk vele plaatjes schieten van Isis naast, onder, met, tussen en wellicht in de kerstboom. Dames, ik duik zo mijn bedje in. Ik ben kapot van het weekend. Ik hoop dat ik een beetje kan slapen. Ach, eens moet de eerste keer zijn.

Liefs van Nora.

Geplaatst

Hee meiden,

Tussen alle drukte door even een berichtje van mij.. Tessa, wat ben je toch een schatje, prachtige foto..

Hier een drukte van belang, dit weekend in Birmingham geweest en morgen vertrek ik voor 3 dagen naar Guernsey. Helaas is ons gezinnetje ook getroffen door een zeer venijnig buikgriepvirus dus ik heb dit weekende vooral op mijn hotelkamer doorgebracht, Morris heeft donderdagavond al mij hele kleren , die van hemzelf en de hele keuken bij mij schoonouders ondergespuugd, Marco begon zaterdagnacht en vannacht heeft Thijs de hele bovenverdieping van een leuk tomatensoep patroontje voorzien.. serieus, we zullen de muren opnieuw moeten sauzen.. Dit was echt wat ze in het engels "projectile vomiting" noemen- Ik ben dus heerlijk bezig geweest met dweilen en soppen, bedden verschonen, kinderen badderen (Morris had nog even een terugslag vanmiddag en spuugde tijdens zijn middagslaapje ook zijn bed en zichzelf nog even onder)

En nu moet ik mijn eigen spullen nog pakken en dan gauw naar bed.. pff zie wel een beetje op tegen morgen.. gisteren op de terugweg met mijn nog niet herstelde maag vreselijke turbulentie gehad, om mij heen zaten 3 mensen te spugen.. that didn´t help...

Morgen gaan we met het bedrijfsvliegtuigje.. en dat is best klein... altijd een beetje hobbelig zeg maar... Please, laat mijn maag wat lekkerder gaan dan.. voor mij en mijn collega´s hahaha

Nou, dan ga ik maar eens stoppen met mijn onsmalekelijke verhaal.. haha.. sorry moest ik even kwijt... Tot snel meiden!

Liefs Pien

Geplaatst

Pien, wat een ontberingen. Sorry, ik moet er ook een beetje om lachen. Je beschrijft het zo geestig en ik zie het helemaal voor me. Ik hoop dat iedereen snel weer opknapt, je een goede reis hebt en snel een goedkope klusjesman kan vinden.

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Hey Pien,

Dat zijn niet echt de betere verhalen op de vroege ochtend...maar gelukkig heb ik een sterke maag ;-) Nou, ik hoop voor je dat het vandaag beter gaat, veel sterkte, goede reis en verblijf op Guernsey, en succes thuis voor je mannen!

Liefs, M.

Geplaatst

Hey hoi!!!

Mijn muis was al een paar dagen kapot. Mijn mannetje heeft nu een nieuwe gehaald, dus nu eerst maar eens wat tikken. Had vanmiddag met die ingebouwde laptopmuis ook al 3x een poging gedaan... Maar dan net als ik het berichtje weg wilde sturen, was ie weer weg :fist:.

Poging 4:

Wat enorm balen Pien, die buikgriep! Wilde je al een ander kleurtje? Of eh, wordt het nu noodzakelijk kwaad zeg maar?

Hier een heerlijk gezellig grietje! Zo leuk te zien dat ze zich met hele simpele dingetjes een hele tijd kan bezig houden!

Vanmiddag heeft ze een hele tijd op de grond zitten spelen met wat blokken en een kartonnen koffertje. Steeds weer de blokken in en uit het koffertje doen, koffertje weer dicht, koffertje weer open...

Vanmorgen zijn we weer wezen zwemmen (ouder en kind zwemmen). Dat vindt ze ook helemaal leuk. Eén van de dingetjes die ze dan nu doen, is op de rand van het zwembad zitten en dan in het water 'springen'. Nou, dat vindt ze ook helemaal fantastisch. Ze is ook niet bang om kopje onder te gaan. Ik ben blij dat ik toch eindelijk met dat zwemmen begonnen ben!!!

Ik ben ook weer begonnen met werken trouwens, afgelopen maandag. Ik schrap gewoon diensten die boven mijn uren gaan. Heb vorige week al contact gezocht met mijn direct leidinggevende, haar gevraagd me terug te bellen, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets van haar gehoord. Ook op een mailtje komt ook geen reactie. Baal daar wel stevig van. Heb het idee dat het haar allemaal boven haar pet begint te groeien.... Maar wie weet heb ik het wel mis.

He meiden, groeten weer!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden