Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier nog geen bericht gehad over inentingen. Benieuwd wanneer wij langs moeten komen.

Vandaag gaat het weer wat beter met de kleine meid. Goede nacht gehad, veel geslapen en nu weer wat actiever en minder bleek. Vandaag dus weer een goede dag. Maar goed, dat was het dinsdag ook. Weet nu dat het elk moment om kan slaan, dus houd haar evengoed nog heel goed in de gaten. Ze heeft niet meer gebraakt, dus ook dat gaat beter. pffff, wat een zorgen over je kleine uk...

liefs,

Mariek

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gelukkig maar. Het is allemaal maar niets die grote, grote zorgen.

Ik heb net de GGD gebeld en heb vanmiddag nog een interview met de projectleider van de vaccinatie in deze regio. Wel hoorde ik al dat je de oproep begin volgende week kunt verwachten.

Oh ja, wat is de planning voor volgende week. Gaan we eind van de ochtend afspreken of begin middag? Blijven we eten? Etc. Ik wil het even weten zodat ik de oppas kan gaan regelen.

groetjes.

Geplaatst

hee meiden,

Hier ook even grote zorgen gehad gisteravond. Morris kreeg gisteravond uit het niets in ene een pseudokroep aanval. Ik wist gelukkig wat het was omdat mijn nichtje het vorig jaar ook heeft gehad, maar vond het nog steeds erg eng. hij begon in ene te snakken naar adem en heel raar te hoesten (als een zeehondje) dus met hem in de douche gaan zitten, dat hielp weinig, en toen op advies vd huisartsenpost buiten, ook dat hielp maar een heel klein beetje en uiteindelijk naar de ha post toe waar een puf ventolin hem weer vrijer liet ademen! pfff... wat een gedoe...

nu een beetje hangerig en verhoging maar verder vrolijk, net een hele boterham opgesmikkelt! we zullen zien wat deze nacht brengt!

Mariek, hoop dat yinthe de stijgende lijn doorzet, geef haar een dikke knuffel van Morris!

liefs pien

Geplaatst

Pseudokroep?! Nooit van gehoord. Maar klinkt heel eng. Wat is dat precies?

Goed zeg dat je wist wat het was en wat je kon verwachten. Ik zou me dood geschrokken zijn!!

Wat een gedoe inderdaad. Hoop dat Morris zich snel weer beter voelt!

Hier een hyperactief kindje vanmiddag en begin avond. Compleet doorgedraaid. Slaan, graaien, schreeuwen, gillen, heel hard brabbelen, enorm trappelen met de beentjes en zwaaien met de armpjes en als je haar oppakt dan grijpt ze je heel hard vast in je gezicht of nek, maar dan zo hard dat het pijn doet. Er kwam geen eind aan. Best beetje vreemd gedrag.

In het begin is het nog grappig, maar al snel keken H en ik elkaar aan van 'is dit wel normaal?' Het ging echt uren door zo. Met veel moeite hebben we haar rustig genoeg gekregen dat ze eindelijk eindelijk doodop in slaap is gevallen. Bijwerking van de meds??

Geen idee.

Wat een zorgen.... :unsure:

Hopelijk morgen voor ons beide de kids weer helemaal de oude!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Ik heb meteen info over pseudokroep opgezocht. Ik vind het eigenlijk wel een aandachtspuntje op het consultatiebureau zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Het lijkt me in ieder geval erg eng om mee te maken...Morris nu weer oké?

Mariek, wat raar een overactieve Yinthe. Grote kans dat het van de medicatie komt. Wat anders? Toch?! Gaat het nu weer beter?

Isis wordt op maandag (de 23e dan) al ingeënt. Fijn, zijn we er meteen vanaf. Ik hoop maar dat ze er geen last van krijgt....

Dit weekend even rustig aan. Morgen met Isis op schoot de intocht van Sinterklaas kijken (je kunt niet vroeg genoeg beginnen!) en lekker relaxen. De laatste tijd erg druk gehad. Jullie nog plannen?

Groetjes!

Geplaatst

He meiden!

Pien, hoe gaat het nu met Morris? Geen aanvallen meer gehad?

Nora, veel plezier met de intocht van Sinterklaas! Wij slaan nog even over dit jaar, het weer is er ook niet naar... het is hier gewoon donker, we hebben de lampen aan.

Met Yinthe gaat het langzaamaan weer beter. Ze is nog wel steeds erg verkouden, maar hoest gelukkig minder en heeft ook geen koorts meer. Maar nog niet helemaal de oude. Veel slapen. Maar goed, er staat ook ruim een week voor, dus dat klopt dan wel ongeveer.

Gisteravond met vriendinnen naar de sauna geweest. Heerlijk. Het blijft zo genieten. Lekker bijkletsen, lekker ontspannen. Kijk ook erg uit naar onze date a.s. vrijdag!

Fijn weekend!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hey girls,

Het is zeker donker buiten, getver, wat een weer, we gaan zo maar een stukkie rijden met de auto of de bus. Zal wel een shopping mall worden...

Hoe gaat het met de kids? Pien, is Morris weer bijgekomen van de aanval? En Mariek, goed om te lezen dat Yinthe zich wat beter voelt, wat een opluchting!!!

Hier alles ok, gelukkig geen zieke(n). Gisteren m'n verjaardag gevierd in de kroeg, was erg gezellig, veel flessen Prosecco gekregen (gek hoe mensen toch weten wat je het liefst wilt hebben, haha), lekker gedronken en gesnacked maar helemaal geen kater vandaag. Ben gisteren door man en kind verwend met slingers, feestmutsen, toeters en sterretje, tja, allemaal met 40 erop ;-)

Tessa gaat lekker, afgelopen week wel een paar zware dagdelen gehad met weinig slapen en veel jengelen, maar vandaag is ze weer topfit. Ze kan het huis nu kruipend ontdekken en klimt graag overal op, onder en over en sloopt alles wat in haar handjes komt. Denk dat ze een sprongetje heeft gehad en nu al het geleerde oefent. Merk dat ik haar nu steeds leuker vind, maar het baby-achtige toch ook wel een beetje mis...

Verder weinig nieuws, verheug me op vrijdag. Wat mij betreft kunnen we op tijd afspreken hoor, ze gaan om 10u open en lees op de site wel dat reserveren gewenst is, zal ik dat voor ons 4-en (toch?) regelen? Vanaf hoe laat dan?

Over gaan eten na de sauna twijfel ik nog, denk dat ik na een dagje zweten het liefst op tijd in bed lig, wat vinden jullie?

Fijn weekend!!!

Kus, M.

PS Marieke, de romper past perfect, en ik hoef je vast niet uit te leggen hoe schattig wit staat bij Tessa ;-) Bedankt!!!

Geplaatst

He M,

Dat heb je sneaky gedaan (voor ons dan)... 40 worden ;-) Alsnog GEFELICITEERD, meid!!! :wav:

Goed te lezen dat je hebt genoten en dat het gezellig was.

Leuk dat het rompertje goed past. Ik vind het een heel fijn rompertje, net wat warmer dan de standaard rompertjes.

Die Tessa, wat is ze snel met alles op dat gebied! Ik vind het ook leuker worden nu dat de kleine echt nog meer contact maakt. Kiekeboe wordt zo leuk nu, ze giert het echt uit van het lachen. En ook hier gaat het vooruitkomen steeds beter, hoewel er nog geen echte sprake is van kruipen.

Ik ben ook voor op tijd afspreken. 11 uur ofzo? En dan lekker daar uitgebreid lunchen en rond een uurtje of 4 weer naar huis (liefst voor de file, maar op vrijdag begint die sowieso eerder, dus ben toch het haasje ben ik bang) Wat vinden jullie van dat idee? En goed idee, Leeuwtje, om te reserveren.

Krijg net smsje dat Morris nu aan de beurt is. Koorts en hoesten.... arm mannetje.

tot gauw!

Mariek

Geplaatst

Mariek, wat fijn dat Yinthe weer wat aan de beterende hand is.

En Pien, wat schrikken en balen dat Morris nu ziek is!

Wow, jullie kindjes gaan snel zeg! Thirse kruipt nog steeds niet echt, hoewel ze zich al wel snel over de vloer kan verplaatsten met een soort tijgersluipgang! Zich optrekken aan de spijlen van de box doet ze nog niet, net als zelf gaan zitten. Ze trekt zich wel op aan je handen, maar dat is op de buikspieren, en dat is geloof ik niet zo heel erg goed. Het lijkt wel makkelijk te zijn voor haar.

En Nora, hoe vond Isis de intocht van Sinterklaas?

Tja, ik moet het hele weekend werken, dus ik heb niet gekeken. Mijn mannetje is s ochtends met haar naar de markt geweest, dus Thirse heeft er niets van mee gekregen. Hahaha, ik denk dat ze niet eens in de gaten heeft dat de zwarte pieten zwart zijn.... Ze kent in haar omgeving ook mensen die heel donker van huid zijn.

En eh, 11 uur vind ik helemaal prima....

Ow ja, jij ook nog gefeliciteerd Leeuwtje! Ik had het kunnen weten, daarom konden we afgelopen vrijdag niet op stap. Weer een kruisje erbij bij jou!

Ik hoor nog wel!

Pien en Mariek, beterschap met jullie spruitjes!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hee,

Sintintocht gewoon vanaf de bank gekeken hoor. Ik vind haar nog te stotterig om de stad mee in te gaan. Ook was ze vandaag niet helemaal in haar hum. Ja, als ze aandacht krijgt maar zichzelf vermaken dat is er even niet bij. Er zal wel een tandje dwars zitten of er komt weer een sprong aan. Ik sta versteld van haar tempo. Ze kan nu ook gewoon staan in de box als ze zich kan vasthouden, en plots zag ik haar ook opeens zitten. Het kleine is er nu echt van af.

Leeuwtje, gefeliciteerd! Dat heb je inderdaad goed voor je weten te houden!

11 uur is wat mij betreft prima! Ik wil op zich ook niet te laat thuis zijn, maar het lijkt mij zo dat als je eind middag wegrijdt je zo kan aansluiten in de file. Maar ach, dat zien we dan wel weer.

Ik ga weer eens aan mijn babyboek werken. Wil voor mezelf en mijn moeder een Isis-agenda voor volgend jaar maken. Eens even de leukste foto's uitzoeken. Pffft, het zijn er maar tig duizend......

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hee meiden,

Het bleek gelukkig een oorontsteking en geen mexicaanse griep. Het was al doorgebroken dus dan zijn antibiotica druppels voldoende voor nu, moet over een dag of 5 nog naar de HA voor controle of het weg is. Hij zit nu lekker bij ons en is erg gezellig, heeft het merendeel van de middag en avond geslapen, dus we hebben hem er nu nog maar even uitgehaald voor een fles.

De verjaardag van Thijs in uitgedunde variant gevierd, de mensen met hele kleine kindjes bleven toch liever thuis toen ze hoorden dat Morris ziek was (begrijpelijk!) Maar toch errug gezellig! Nu morgen het partijtje nog (7 jongens van 6, dat wordt druk maar lachen.. !) en dan hebben we het weer gehad (op naar Sinterklaas!)

Leeuwtje, van harte! Mooie leeftijd!

Fijne zondag allemaal!

XX Pien

Geplaatst

Hee Pien,

Nog van harte met je zoon! Hoe was het partijtje? Dat lijkt mij met een groep knullen een flinke opgave. Hahaha. Ik geloof dat mijn moeder het drukker had op de feestjes van mijn broer.......

Verder weinig te melden. Isis slaapt erg goed (klokje rond), eet zich tonnetje rond (ben benieuwd naar haar gewicht) en is heerlijk vrolijk (zalig). Ben wel een beetje zenuwachtig voor vrijdag. Ze gaat dan voor het eerst naar mijn schoonmoeder, en dan ook nog eens de hele dag. Pffft. Nu heeft mijn schoonmoeder zeven kinderen opgevoed, en opgepast op zeventien (!) kleinkinderen maar toch.......ben ik de enige die dat nog steeds zo moeilijk vind?

Groetjes!

Geplaatst

Hey Pien, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Thijs!!! Heeft 'ie een leuk feestje gehad met z'n vriendjes? En is Morris al een beetje opgeknapt?

Hil, lees ik nou goed dat jij ook pas jarig was? Ook zo goed geheim gehouden dan...

Nora, ik herken het wel hoor, Tessa gaat niet zo vaak naar de oppas nu ik thuis ben en ik vind het ook spannend als ze een middagje bij opa en oma is, maar het is wel lekker als je zelf ook een dagje wegkunt. Natuurlijk heb ik wel mazzel dat A vrijdag gewoon thuis is, maar joh, je schoonmoeder heeft meer kinderen opgevoed dan jij... Lekker genieten dus, wij zullen wel zorgen voor genoeg afleiding.

Heb er zin in, ga nu reserveren voor 4p om 11u. Zullen we in de bar afspreken? Lijkt me handiger voor de vroeg- en laatkomers. Enne...is er nog carpool-mogelijkheid of -interesse?

Liefs, M.

Geplaatst

Net even de stad in geweest met Isis. Ze was het helaas al snel zat en begon lekker te brullen als ik stil stond. Pffft, da's wel even lastig, hoor. Ik was daarom alweer snel thuis. Hebben jullie ukkies ook hun stem ontdekt? Isis zit allemaal gekke 'kuch'geluidjes te maken. Soms ook om zich uit te sloven, gekke meid.

Bar lijkt me prima, Leeuwtje. Carpoolen is voor mij een beetje erg om. Lijkt me interessant voor jou en Mariek?

Zo maar even een briefje voor mijn schoonmoeder maken met het 'dagprogramma'. Mijn stiefmoeder moest pas ook al een beetje om me lachen toen ze even (voor het eerst) moest oppassen en ik als een kip zonder kop liep rond te drentelen.

Groetjes!

Geplaatst

Hee meiden,

Hier nog steeds een ziek mannetje hoor! Gisteravond de hele avond keihard gehuild en toen zijn temp. na 2 paracetamol alsnog opliep naar 39.6 toch maar weer (voor de derde keer in 1 week) naar de huisartsenpost. Weet niet zo goed wat het is, hij heeft koorts, hij hoest flink maar zijn longetjes zijn schoon, er komen 2 boventanden door die vlgs mij veel pijn geven, hij heeft al 5 dagen diaree (maar dat kan door de tanden komen) en hij heeft last van zijn oren.

Die combinatie is genoeg om je flink ziek te voelen natuurlijk, maar het zou ook best kunnen dat hij toch ook een virus (lees M griep) onder de leden heeft.. Vandaag gaat het trouwens wel iets beter maar ik ben redelijk kapot en heb nu ook hoofdpijn, buikpijn en algehele lamlendigheid. Heb me dus maar samen met de kleine man in bed geinstalleerd, en net een flinke tuk gedaan (toen Morris maar in zijn eigen bed (bij me op de kamer) gelegd, want meneertje wordt eindelijk beweeglijk!

Nu ligt hij naast me te kletsen en zijn knuffels stuk te knagen, en ik ga nog een beetje werken.. Kan niet echt gemist worden nu, net nu alle jaarplannen binnenkort ingediend moeten worden.. En M is nu de komende dagen op reis.. heel relaxed dus, not!

Moet binnenkort trouwens 2 keer in een week naar de UK, eerst voor een seminar en gala op 5 december en dan in de week erop ons jaarplan aan de board presenteren in Guernsey.. Dat zal ook wel even slikken worden..

Meiden, ik spreek jullie hier vast nog wel voor vrijdag, maar alvast veel plezier gewenst!

enne.. Nora, hier wordt idd ook de hele dag gekletst, van jajajajaja tot dadada doedeoe doee en af en to zelfs mamamamama.. zoo lachen!

Kunnen jullie kleintjes al zitten? Morris blijft heel even zitten maar schuift dan toch weer op zijn buik of zij.. denk dat het niet lang meer duurt voor hij stevig zit!

Tot snel!

XX Pien

Geplaatst

Hi!

Prima suggestie, Nora, ik zal Mariek even vragen of we samen kunnen rijden. Is het gelukt met de 'Isis-handleiding' voor vrijdag? Leuk dat ze allemaal geluidjes maakt, hier ook hoor. Vooral veel eh, hm, ah, dus nog korte geluidjes, maar voor je het weet zullen dat wel zinnetjes worden. Het gaan allemaal zo snel. Als ik een interessant speelt in de hoek van de bank leg, loopt Tessa er gewoon langs de bank heen, niet normaal toch? En toen ik haar net in bed legde en even ging kijken na 5 minuten zat ze rechtop in bed met haar knuffel te spelen. Even later lag ze dubbelgevouwen te slapen, erg grappig, maar ben benieuwd hoe lang ze die positie volhoudt ;-)

Pien, klinkt weer als een gekkenhuis bij jou met een zieke baby en zoveel drukte op je werk, en dan ook nog 2 trips naar het buitenland, poeh! Goed van je om even een tukkie te doen, en met dit weer val je ook zo in slaap denk ik...

Verder niet veel nieuws te melden hier, ga straks even met de bus naar opa en oma, of de stad in. Maar eerst verder op zoek naar vacatures!

Groetjes,

Leeuwtje

PS hier nog geen oproep voor de M-griepprik, en bij jullie?

Geplaatst

hee meiden,

Morris vandaag weer wat beter gelukkig! Hoe is het met Yinthe Mariek, is ze weer een beetje de oude?

Ik heb de oproep binnen voor de vaccinatie, moet me volgende week vrijdag in de lokale sporthal melden..

Veel plezier he meiden, vrijdag, maar dat gaat vast lukken!

Liefs Pien

PS Tessa langs de bank lopen, jeeeeeetje wat een kleine bijdehand is het toch!

Geplaatst

Hee dames,

Even snel een berichtje want ik ga zo neer crashen op de bank. Ik heb er net ruim twee uur over gedaan om thuis te komen. Pffffft, was er al bang voor. Mariek, was jij nog op tijd? Ik vond het in ieder geval errug gezellig! Vaker doen! Enneh, wie krijgt nog hoeveel geld van mij?

Ik hoor net van mijn man dat Isis vandaag uit zichzelf in de box is gaan staan. Och jee, morgen wordt de ledikant in elkaar gezet! Snelle dametjes hebben wij toch!

Groetjes!

Geplaatst

Hey, wat een snelle meiden hebben jullie toch!!! Thirse staat nog niet in de box.

En wat balen dat jullie er zo lang over hebben gedaan.

Bij mij viel het op zich mee... Wat ik had gedacht, tussen apeldoorn en bathmen schoot het niet erg op, maar ik was meteen met mijn mannetje thuis, dus heb thirse ook nog lekker kunnen knuffelen...

En ja, ik hoor ook nog wel wie ik hoeveel moet betalen. Het was heerlijk meiden! Gezellig bijgebept en lekker bijgekomen....

Jammer dat je er niet bij was, Pien!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Jeetje inderdaad, wat een snelle meiden!

Ik had sowieso niet meegekund gisteren, want na Morris is nu Thijs flink ziek.. echt mexicaanse griep, met meer dan 40° koorts en alles doet hem pijn, zo zielig.. Wou dat ik het van hem over kon nemen..

Heel verdrietig vanmorgen omdat hij niet kan voetballen, en dan is het vanmiddag ook nog de intocht van Sinterklaas.. Vanavond vast een extra leuk cadeautje in zijn schoen!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Pien

Geplaatst

Pien, aaaah nee. Wat zielig! En nu? Nog bij de huisarts geweest?

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Pien, wat naar zeg. Beterschap voor Thijs, en sterkte jij!

Meiden, was gezellig gisteren, de sauna. Hoop dat Mariek niet nog meer vertraging heeft opgelopen...

Fijn weekend!!!

Geplaatst

Nee ben niet naar de HA geweest. Hij is goed aanspreekbaar, hoest wel maar niet verschrikkelijk (niet benauwd ofzo) en dan doen ze volgens mij toch niks.. het is een grote sterke vent, die kan dit wel hebben.. tis alleen wel zielig!

XX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden