Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zeker gezellig om elkaar weer te zien!

En die kleine Tessa, wat een dondersteentje. Ze zit al zonder steun en trekt zich op aan de spijlen van haar box tot stand. Met eigen ogen gezien. Wat een sterk meisje! En nog steeds een plaatje om te zien.

Onder het genot van een heerlijke appelflap en bak koffie hebben we nog even aan je gedacht hoor, Pien ;-)

Meiden, kijk ook erg uit naar onze sauna-date!

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Yeah, was zeker leuk om Marieke weer te zien en te horen hoe trots ze is op haar spruitje. Ook Yinthe doet het goed, het oogappeltje op het kdv... En het rompertje uit Frankrijk gaat vast helemaal leuk staan. Bedankt nog Mariek!

Lijkt me leuk wat vaker af te spreken, al weet ik dat (vooral) jullie agenda's en reisafstanden dat niet altijd toelaten. Maar het is zo fijn even bij te kletsen met mama's in dezelfde fase.

Meiden, ik ga er een paar dagen tussenuit, zonder man en kind, naar BERLIJN!!! Mijn favoriete stad sinds jaren, morgen lekker naar de kapper daar, 's avonds een diner en een knalfeest van een vriend die dj is en verhuist naar Antwerpen, zaterdag shoppen en hopelijk zondag op tijd terug om m'n prinsesje in bad en bed te doen. Oh, wat zal ik haar (en m'n schatje) missen zeg, ik krijg al buikpijn als ik denk aan 2 nachten niet thuis slapen.

Fijn weekend (alvast) gewenst!!!

Nora en Hildever, alles ook ok met jullie?

Liefs, Leeuwtje.

Geplaatst

He girls,

Ik heb een idee. Voor een bedrijfje. Wil er nog niet teveel over zeggen, maar ga wel vast de domeinnaam prijsgeven en bij jullie in de week leggen. Kunnen we er in de sauna en tijdens andere afspraken (ben helemaal voor om elkaar vaker te zien) met z'n allen over brainstormen. Benieuwd wat er in jullie opkomt als ik zeg:

http://www.ivfbuddy.nl

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hee dames,

Hier ook alles goed. Isis is nu al weken super vrolijk (hoe heerlijk) en lekker actief. Ze komt inmiddels steeds sneller vooruit, draait van buik naar rug en probeert te gaan staan. Alleen van tandjes nog geen spoor.......ze kwijlt momenteel wel heel veel?!

Ik voel me ook kiplekker. Druk op het werk, vrijdag uiteten geweest en gisteren geshopt in Bataviastad (beetje tegenvaller maar toch nog leuke dingen gekocht).

Mariek, ben benieuwd naar je plan. Het klinkt in ieder geval al erg interessant.

Leeuwtje, hoe was Berlijn? Lijkt me heerlijk, twee daagjes weg maar aan de andere kant, die kleine krijg je nooit uit je hoofd. Het is zo'n dubbel gevoel. Ik was gisteren ook de hele dag weg, maar vraag me dan toch steeds af hoe het met Isis gaat.

Pien, nog steeds zo druk op het werk? Gisteren ook zo'n tijd in de file gestaan. Ik ben dan zo blij dat ik werk in de stad waar ik woon. Echt een privilege.

Hilde, alles goed?

Nou, ik heb zin in onze saunadate! Even heerlijk relaxen.

Fijn weekend.

Liefs, Nora.

Geplaatst

He meiden,

Yinthe is weer ziek. Enorm aan het hoesten en sinds vandaag ook koorts. Heb dus zo een afspraak bij de huisarts, want met dit soort symptomen nemen ze geen risico's en willen ze zeker weten dat het niet de mexicaanse griep is.

Arm meisje, ze slaapt zowat de hele tijd en als ze wakker is zit ze alleen maar heel rustig in haar wippertje. Ze voelt zich duidelijk helemaal niet goed. Hoop dat het niks ernstigs is...

Geplaatst

Hee Mariek, och jee, wat naar. Het kan ook een gewoon griepje zijn (met dank aan de opvang!). Isis snottert en hoest ook al een tijdje maar ze heeft geen koorts en is vrolijk, dus ik maak me geen zorgen.

Laat je zo nog wat horen? Succes!

Geplaatst

Ze nemen het zekere voor het onzekere... via oormeting had ze 38,4 graden koorts, in combinatie met luchtweginfectie en hoesten wordt ze nu dus behandelt voor mexicaanse griep en mag ze voorlopig niet naar het kdv en moet ik haar goed in de gaten houden. Vind het echt heel naar idee.

Ze is nog maar zo jong en nu al die Tamiflu. Huisarts heeft overlegd met kinderarts en juiste dosering voorgeschreven, maar blijf het naar vinden dat ze van die chemische virusremmers moet innemen. Aan de andere kant wil ik natuurlijk niet dat het slechter wordt of dat ze longontsteking krijgt. Dus we gaan het gewoon braaf nemen.

Shit zeg.

Geplaatst

Hey hoi, was ik weer!

Wat een ellende, Mariek, dat die kleine Yinthe het zo te pakken heeft! Hopelijk knapt ze snel een beetje op, al moet dat dan met die chemische prut!

Komt voor haar het vacinatieprogramma net te laat!

Wij krijgen alle 3 de vacinatie: Mijn man vanwege de ms, Thirse omdat ze nog maar zo'n klein droppie is, en ik vanuit het werk.

We hebben hier een heeeeeeeeeeeeeeerlijke vakantie achter de rug. Eerst dan inderdaad het weekendje Amsterdam. We zaten op het Thorbeckeplein en zijn vrijdagavond wezen eten in het Tuinhuys. Was errug lekker!!!! Daarna nog even op de regulier dwarsstraat en het rembrandplein op stap geweest. Het feestgedruis ging tot in de vroege ochtend door, dus zondag de halve dag in bed doorgebracht. Effe 'gelunched' bij een of andere australische tent, en 's avonds naar Spandau Ballet geweest. Nou, als je je ogen dicht deed, dan was het precies hetzelfde. Maar eh, als je de ogen open deed zag je toch wel het verschil :ohmy:. Hahahah, het zag er allemaal nog wel redelijk uit (wel ouder) behalve de zanger... Enorm, wat was die vatzig geworden!

En daarna hebben we ons lekker een midweekje opgesloten in de bungalow. Natuurlijk wel daar naar het zwembad geweest, en eens een boodschapje gedaan, maar verder vooral lekker genoten van elkaar en flink bijgeslapen. Lekker met z'n allen in het bubbelbad gezeten...

En Thirse was er heerlijk relaxed. Geen slaapproblemen (alleen de laatste avond wat). Nu zijn we weer thuis en gaat ie weer een stukje minder met haar. Wil echt weer slecht slapen. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel door. Maar ik ben bang dat nu ook 1 van haar boventandjes aan het doorbreken is. Of ze daar soms vervelend van is??? Omdat dat moeilijkere slaapgedrag hier thuis weer begon, vraag ik me ook een beetje af of ze dan ook bang is dat ik weer naar het werk ga (ben vandaag weer begonnen, en ze was vandaag niet echt gezellig geweest begreep ik van mijn man). Ik heb de indruk dat ze er ook wel heel erg van heeft genoten dat we lekker met z'n 3en waren. Of dat ze misschien al mijn stress rond het weer moeten werken voelde (al hoewel ik vandaag weer de hele dag weg was). Hmmm, wilde dat we een week terug konden draaien! Nou ja, vrijdag over een week lekker weer relaxen!

Ze heeft genoten in het zwembad. Trok zich, als ze bij ons op een been zat, aan een muurtje omhoog en keek dan rond naar alle kinderen, die ze dan stralend aan keek. In het zwembad liep ze er zelfs naar toe, nadat ze zich aan mijn handen tot stand had opgetrokken. Ze vind andere kinderen echt leuk.

En eh Leeuwtje, ben je al weer terug uit Berlijn, of was je er om de val van de muur te herdenken????

Nou, was ie weer effies voor nu...

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Even een update over ons Mexicaanse griep meisje. Ze heeft vannacht rustig en diep geslapen en werd vanochtend vrolijk wakker. Geen koorts op dit moment, heldere oogjes en veel praatjes. Maar ook weer niet de oude. Veel minder actief en druk dan normaal en de fles heeft ze ook maar half opgedronken.

Maar over het algemeen ben ik niet heel ongerust. Ze is wat ziekjes, maar zoals Pien al smste, zolang ze vrolijk is...

Hilde, klinkt heerlijk allemaal. Vooral dat deel van het bubbelbad met z'n drieen. Kan me goed voorstellen dat Thirse enorm heeft genoten van alle aandacht die ze van papa en mama kreeg. En ook dat ze nu weer even moet wennen dat mama weer aan het werk is.

Leeuwtje, hoe was Berlijn??

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hee Hilde,

Dat klinkt goed zeg. Ik teken er voor! Bij Isis broeit er ook van alles in haar mondje. Ik denk dat er straks een heel melkgebit tevoorschijn komt.

Hee, bah Mariek. Ik kan me voorstellen dat je daar goed naar van bent. Gaat het nu iets beter met haar? Ik zie op tegen het vaccineren tegen de Mexicaanse griep. Al die dubbele verhalen. Wel of niet goed getest etc. Ik word er een beetje gestrest van. Ik vind het best eng of ligt dat nu aan mij?

Geplaatst

Mariek, fijn dat Yinthe wat beter oogt. Dat zal een hele opluchting zijn. Misschien dat ze toch een gewoon griepje had? Wij hoesten alledrie al een tijdje wat af maar aangezien de koorts wegblijft maak ik me geen zorgen.

Heb je zelf nog wel een beetje kunnen slapen? Het overmand mij wel eens, de zorgen (de angst) die je om je kindje kunt hebben.

Geplaatst

Nora, 3 kindjes zijn overleden als gevolg van de inenting. Natuurlijk is het eng...

Ik vind het zelfs eng om haar de Tamiflu te geven, want de effecten op kindjes jonger dan 1 jaar zijn niet echt bekend. Maar wat me over de streep trok (heb namelijk echt overwogen om het haar niet te geven) was iets wat een bevriende farmaceut zei over longontsteking en kleine babies. Longontsteking is een gevaar bij de Mexicaanse griep. En mochten wij het benauwd krijgen als gevolg van een longontsteking dan kunnen wij goed beademd worden. Babietjes niet, die longetjes zijn nog veel te teer. En daar schuilt meteen het gevaar volgens deze man. Dus je moet zien te voorkomen dat je kindje longontsteking krijgt als gevolg of bijwerking van de griep.

Geplaatst

Brrrrrr, ik wil er eigenlijk niet eens over nadenken. Wat eng allemaal!

Maar ik ga wel voor de vaccinatie hoor! Zal blij zijn als die griep het land weer heeft verlaten. Moet je voorstellen dat dit een jaar eerder was opgedoken! Ben je eindelijk zwanger word je hier mee geconfronteerd.

Zo, ik ga aan het ontbijtje.

Fijne dag.

Geplaatst

Jeetje, ik zit hier echt geschrokken achter de laptop. Mariek, wat een naar bericht, je zult je wel ontzettend bezorgd zijn. En ja, dat dilemma van medicatie, zo herkenbaar. Je wilt het beste voor je kind, maar kan niet goed bepalen wat dat is. Denk wel dat het goed is dat je haar laat behandelen, zeker om wat je schrijft over longontsteking. Nu maar hopen dat het geen mexicaanse griep is en ze heel snel weer de goedlachse Yinthe als altijd is. In ieder geval sterkte daar, hou ons op de hoogte!

Heb trouwens begrepen dat alle babies vanaf 6 maanden opgeroepen worden voor de inenting, hebben jullie de oproep al gehad?

Hilde, klinkt goed, dat weekendje Amsterdam! Gek he, dat je kleintje dan de veranderingen erna zo goed aanvoelt? Hier was ik na het weekend ook duidelijk op de 2e plaats, na papa.

Berlijn was heerlijk! Heb goed gefeest op vrijdag, maar ben niet tot het gaatje gegaan zoals vroeger en heb dus op zaterdag lekker kunnen shoppen voor Tessa, en veel bio-boodschappen gedaan en veel lekkere theesoorten gekocht. 's Avonds film gekeken en zondag na het ontbijt als een ervaren coureur snel terug naar huis. Tessa was best lief geweest en heeft de eerste nacht zelfs geslapen van 7u tot 7u, terwijl ze nog altijd voor een voeding komt rond 23u. Wel had ze zaterdag een mindere dag met veel huilen en dat was gisteren ook zo. Ook 's morgens vroeg, vanaf 4u, heeft ze een of twee huilbuien en gaat ze pas na een paar minuten troosten weer slapen. Vermoeiend hoor, maar gelukkig heeft ze geen ziekteverschijnselen dus ik klaag niet!

De overstap naar gewone melkvoeding lijkt goed te gaan, de bammetjes en fruit gaan er lekker in en de groente gaat iets beter (maar houdt nog niet over). Verder een superactief kind, die de box bijna uitklimt en met een interessante 'target' al een beetje (echt) kruipt. Tja, ook hier korte slaapjes overdag, max drie kwartier, dus ik ga maar veel op pad, fietsen, wandelen... Hoop dat het weer een beetje ok blijft.

Nou meiden, succes met alles, vooral Mariek, ik denk aan je! Als ik wat kan doen, hoor ik het graag. Enne... je IVF buddy idee klinkt super. De berlijnse vriendin waar ik sliep zit voor haar 2e ICSI poging (waarbij je de helft van alle kosten zelf moet betalen en de embryo-wet een heel stuk strenger is dan hier) en ik moest dit weekend ook denken hoe fijn het zou zijn als je tijdens je behandeling behalve dit superforum ook eens 'live' van gedachten kan wisselen met een ervaringsdeskundige. Trouwens, ook een 'buddy' na de bevalling is best een goed idee voor al die kleine en grote vragen die je hebt en waar je niet mee naar de dokter of CB gaat. Ben reuze benieuwd welke vorm het gaat aannemen!

Liefs, Leeuwtje.

Geplaatst

Hee meiden,

die kindjes zijn niet overleden als gevolg van de mexicaanse griep inenting, maar misschien van de gewone vaccinatie (dit is nog niet zeker), waarvan bekend is dat het in zeer zeldzame gevallen ernstige bijwerkingen kan hebben.. Dit is een acceptabel risico als je het vergelijkt met niet inenten en de gevolgen die zouden kunnen ontstaan als deze ziektes weer zouden opduiken.. maar toch.. het zal je kindje maar zijn..

Tegen de mexicaanse griep zijn in het buitenland al miljoenen mensen gevaccineerd en nog nauwelijks bijwerkingen gemeld, deze is dus erg veilig.

Ik moet zeggen dat ik ook heb getwijfeld en wilde dat ik nog BV gaf, dan had ik of mezelf laten inenten of helemaal niet.. Maar nu ga ik toch echt Morris laten inenten, precies om die rede die jij ook noemt Mariek, vanwege het risico op longontsteking en ademhalingsproblemen..

Verder is het natuurlijk een mega media hype, waardoor ouders massaal vandaag hebben geprobeerd hun kinderen eerder dan de rest te laten vaccineren. Het zal namelijk pas over 2 weken gebeuren.. Maar dat gebeurd dus niet of nauwelijks, nog even geduld dus..

Mariek, hoop dat de kleine meid inderdaad aan het opknappen is? Zal een hele opluchting zijn!

Leeuwtje en Hilde, klinkt goed die tripjes! Zou ik ook wel zin in hebben!

Nora, ook hier het idee dat er elk moment een heel gebit kan doorbreken, man wat een kwijl komt er uit! :-)

Hier verder alles rustig, hoewel.. rustig?? Thijs is donderdag jarig, we vieren het zaterdag en zondag is zijn kinderpartijtje.. Morgen St. Maarten en op mijn werk volop in de jaarplan periode.. rustig is anders dus... hahaha...

Ga mijn bedje maar eens opzoeken!

Tot snel!

Liefs Pien

Geplaatst

Zo, weer een stukje dichter bij de 40, weer geheel pijnloos!!! Maar eh, het begint nu toch wel een beetje van: is het nog haalbaar? Een tweede voor mijn 40e????

En ja, die griepvacinatie heb ik ook wel effe zoiets gehad van: nou???? Maar inderdaad, de kans dat Thirse in het geval van ziekte en longontsteking een blijvende schade oploopt, zit ik ook niet op te wachten... En van de vorige inentingen heeft ze ook geen last gehad..... Toch maar doen... En ze zullen vast niet dingen vaccineren die slecht zijn voor de mens.....

Pfft, Pien, lastig he, die drukke periodes... Ben net eergisteren weer begonnen met werken, en moet dan eerst weer even omschakelen. Voel dan de druk van alle kanten weer op mijn schouders terug komen. Bleeeh!Maar goed.

He Mariek, fijn dat Yinthe weer lijkt op te knappen!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Iets te vroeg gejuigd... vandaag is het weer helemaal mis. Hoge koorts, braken, draaien met de ogen en veel huilen. De huisarts komt vanmiddag langs.

Begin me nu toch wel zorgen te maken, want betekent dit dat de Tamiflu niet aanslaat?!

Ze zit ook helemaal vol, kon vanochtend niet door haar neus ademhalen. Neusspray gaf beetje verlichting.

bah bah bah bah bah

Geplaatst

Och jee, ik schrik er helemaal van. Mag hopen dat de huisarts om 12.00 uur voor de deur staat? Laat je snel wat weten?!

Geplaatst

Marieke, wat naar zeg, dat ze toch weer zo ziek is geworden! Kunnen het bijverschijnselen van de medicatie zijn?

Hoop dat de dokter op z'n ronde als eerste bij jullie is (geweest)!

Fingers crossed hier! Sterkte!

Geplaatst

Het braken van vanochtend kan inderdaad een bijwerking van de Tamiflu zijn, volgens de huisarts. Hij heeft Yinthe goed nagekeken en kan gelukkig niets bijzonders vinden. Ze heeft gewoon de griep. Koorts hoort daarbij. Maar haar longetjes zijn schoon.

Als Yinthe weer gaat overgeven na de Tamiflu van vanavond (2x daags) dan moeten we stoppen met de kuur. De nadelen wegen dan niet meer op tegen de voordelen, volgens de huisarts. Tamiflu is puur een virusremmer en verkort de duur van de griep, maar geneest deze niet.

Ze slaapt veel en is hangerig als ze wakker is. Maar gelukkig drinkt ze op zich goed en ook het bananenprakje en de soepstengel gingen er goed in. Dus ik ben weer wat gerustgesteld.

Het is niet eens gezegd dat het daadwerkelijk de mex griep is... Dus op de vraag of we haar straks evengoed nog moeten inenten kwam een volmondige ja.

Hoop dat ze straks weer een goede nacht maakt.

Ik houd jullie op de hoogte.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Pffft, wat een geruststelling. Ik hoop dat ze een goede nacht heeft! En morgen weer lekker fief is.

Geplaatst

Wat fijn Marieke, dat het een 'gewone' griep is, ik ben zo blij voor je!

Nu maar hopen dat de bijwerkingen morgen voorbij zijn. Een goede nacht maken zal Yinthe én jou goed doen. Op tijd naar bed dus... ;-)

Sterkte & groetjes!

Geplaatst

Gisteren een persbericht van de GGD binnen gekregen met de prikdata. Ik moet meteen op maandag al. Mijn fotograaf (van het werk dan) is van de week ingeënt (hij valt in de risicogroep) en had behoorlijk wat last gehad van zijn arm en was wat moe. Nu gaat het geloof ik alweer goed met hem. Hopelijk hebben onze ukkies er ook weinig last van!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden