Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

En ja hoor gister heeft het dan eindelijk doorgezet. Ik ben ongesteld geworden :angry5:

Jeetje mina zeg, wat wordt je weer heen en weer geslingerd.

donderdag had ik al roze afscheiding en toen wist ik al, dit zit niet goed. Maar als het dan zolang duurt voor het doorzet wordt je er toch weer onzeker van.

Donderdag 17 maart heb ik een evaluatiegesprek en een week later denk ik ongeveer weer voor een eerst FM te komen.

Ik moet nu wachten tot mijn volgende menstruatie en mag me dan op dag 15 weer melden.

Ik heb nog 6 cryo's, dus ik heb mijn hoop daarop gevestigd.

@ Hermien, het wachten heeft jullie beloont! Doe je lekker rustig aan komende 2 week? (lees 9 maanden) :happy:

@ Danielle, hoe gaat het met je?

@ Disi, nog hoofdpijn?

@ ChrisH, ja dat wachten he! Het zou verboden moeten worden... Ik hoop voor je dat je een goede uitslag krijgt volgende week.

@ Hildever, hoe gaat het nu met jou? Nog even en dan mag je ook weer beginnen!

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Annemarie,

Ik las net toevallig een berichtje op de wb van februari, jammer meissie!

Vreselijk dat lange wachten totdat de menstruatie echt is doorgezet.....

Als het dan fout moet gaan, dan ook graag duidelijk en zo snel mogelijk, toch?

Maar ja ook dat hebben we niet in de hand!!

Ik wens je in ieder geval heel veel succes in april en hopelijk wordt dat jullie maand!

Koeka,

Jou eerste echo komt ook al mooi in zicht!!

Danielle,

En??? Hoe gaat het?

Disi,

hopelijk treed ik in je voetsporen...en hebben we een positief resultaat over 14 dagen!!

Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe goed mijn dochtertje was qua delingen enz...

Maar ik weet nog goed dat de embryoloog binnen kwam en heel hard riep..van we hebben

een BEAUTY.

Toen wist ik nog niets van dit forum en alles was nieuw en liet alles toen maar gewoon

op me afkomen!

Toch is het heel fijn dat dit forum er is en dat je zo aan heel veel informatie kunt komen en

dat je elkaar kunt steunen!

Maar goed dit is onze laatste poging dus we zullen zien.......

Liefs Hermien

Geplaatst

Disi,

Jullie krijgen als ik het goed heb 14 dagen de tijd om het zaad in goede

conditie te krijgen, toch?

Slikt je man/vriend nu ook nog iets dan? Of laat hij nu bepaalde dingen?

Ik hoop dat het supercellen op gaat leveren!!

Liefs

Geplaatst

Annemarie, wat balen zeg. Je lichaam kan zo met je ''spelen''

Goodluck in April, dat gaat helemaal goed komen!!

Hermien, wauw!!! Klinkt erg goed, ik hoop zo dat het deze (laatste) rond mag lukken voor jullie!! Ik heb echt het gevoel dat het helemaal goed gaat komen, mijn duimen draaien overuren :)

Hoe is het met de rest van de meiden, de tijd kan volgens mij niet snel genoeg gaan:)

Met mij gaat het oke.. Heb echt heel veel ''zwangerschapsklachten'' maar dat kan natuurlijk ook komen door de ustrogeston (of hoe je dat ook schrijft) ik laat me niet gek maken :)

Op het wachtbankje van Februari zag ik net dat Elke, zij heeft op de zelfde dag als ik een tp heeft gehad al ongesteld is geworden. Dat maakt het allemaal nog spannender en merk aan mij zelf dat het ''broekloeren'' is begonnen. Mijn man en ik hebben het er elke dag over, hadden al besloten om zaterdag te gaan testen, maar gaan dit nu waarschijnlijk vrijdagochtend doen, trek die spanning echt niet hahaha

Geplaatst

Danielle,

Oh spannend, en vooral nu je weet dat er dames zijn die gelijk met jou opgingen

nu al ongesteld zijn geworden.

Vrijdag testen, oh wat gaat het toch snel....

Maar jij zult wel net het tegenover gestelde denken, hahahah

Succes met broekloeren en maak je niet gek he', hoe moeilijk ook!

Hermien

Geplaatst

He ladies,

Ik ben nieuw hier. Heb een tijd op t flairforum geschreven, maar daar zijn al veel mensen vertrokken uit mijn groepje.

Ik doe mijn behandeling ook bij Isala in Zwolle.

We zijn afgelopen maandag net begonnen met Puregon spuiten. 82,5 E, lage dosis, want met 100E kreeg ik vorige keer een enorme overstimulatie (meer dan 60 eitjes),

dus moesten we afbreken.

Het wordt nu dus mijn eerste IVF poging.

Wel een ronde IVM gedaan, maar dat is helaas niet gelukt.

Het wordt weer spannen nu dus.

as zondag mogen we voor een eerste fm.

Ik lees dat er al een aantal dames op t wachtbankje zitten. Spannend!!!!

Ik vind die 2 weken altijd zenuwslopend, pfffffffft

Nou ik zal eerst nog even wat meer lezen, voordat ik hier een eindeloos verhaal neer gooi.

Groetjes,

Sammy

Geplaatst

Sammy,

Van harte welkom hier!

Zondag dus alweer je 1e fm, spannend!!

En ja de ww zijn zeker slopend, maar gelukkig hebben

we ekaar hier op het forum en trekken we elkaar er hier wel weer doorheen!

Hermien!!

Geplaatst

Ooooh Annemarie.....een heel dikke knuffel van mij meis...donderdag evaluatie, gelukkig hoef je daar dan niet op te wachten.

Hermien, dan was je dochter vast ook een blasto of zo hoor want dat is gewoon eigenlijk het beste (als het dan ook nog zonder fragmentatie e.d. is) wat kan. Bij mij was er zelfs al door de fert.arts en embryoloog te zien wat eventueel de placenta en kindje zou gaan worden, die cellen gaan dan aan 1 bepaalde kant zitten vertelden ze mij. Hebben ze het daar bij jou ook nog over gehad?

Die 14 dagen nemen we niet zo precies hoor, maar dat is zo`n beetje de tijd om het in de beste conditie te krijgen denk ik, het ligt natuurlijk al zo`n beetje 5 jaar stil. We hoeven ook geen afspraak om het semen in te leveren maar mogen bellen als en wanneer het gelukt is om op te wekken en het dan binnen 1 tot anderhalf uur brengen en dat gaat net lukken.

(Maar ik weet niet hoor, ik zie het somber in. Gisteren dag 20 van mijn cyclus, en sinds de 11e aan het digi.ovu.testen, en ja hoor een smilie. Maar ik denk dat het te snel op elkaar is geweest qua opwekken want het was niet je van het zeg maar...)

Het lastige is dat opwekken liggend op bed moet gebeuren en volgende week is het schoolvakantie dus niet wenselijk om dan te gaan doen, met kindjes erbij. dus we moeten maar even zien wanneer het gaat lukken met opwekken en wanneer het gaat lukken met wegbrengen

(sorry als het teveel details zijn maar voor ons is het nou eenmaal een heel medisch iets om te doen dus ben er altijd heel open in geweest hoe het allemaal gaat zeg maar...)

Mijn man heeft verder niets geslikt (ik dacht dat dat voor deze korte tijd niet zoveel zin meer had, dat werking daarvan pas over 3 maanden ofzo is?) en eigenlijk ook niets gelaten; rookt niet, drinkt niet behalve dan die paar biertjes op de zaterdag.

Danielle, spannend!!! vrijdag dus testen, succes meis.

Sammy welkom!

Liefs Disi

Geplaatst

Disi,

Sorry voor de vraag hoor, maar kan je man dan bijna geen sperma produceren

of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen.

En als hij dit dan liggend doet dan heeft hij de meeste kans?

En weten ze waar dit doorkomt of heeft hij dit altijd al gehad.

Soms hoor ik hier zoveel dingen dat ik dan bij mezelf denk.....

dat wij het moeilijk hebben!

Ik heb veel bewondering voor jullie!!

Liefs

Geplaatst

Hermien geeft niet hoor haha, ik heb dat hier nog niet gezegd denk ik; mijn man heeft een dwarslaesie, al bijna 13 jaar. Vandaar alles...

En ik ga rustig door met duimen voor jou.

Danielle hoe gaat het? ik ga je zo even zoeken op een ander topic. Morgen testen? duim duim!

Geplaatst

Disi,

Zo dat is heftig zeg, en ja nu begrijp ik het allemaal veel beter.

Ik ken ook een stel, waarvan de man een dwarslaesie heeft en ook zij

hebben doormiddel van behandelingen 2 prachtige kinderen gekregen.

Ik hoop voor jullie dat er nog een wondertje bij mag komen en ik wens jullie

dan ook heel veel succes en sterkte toe!!

Danielle,

Ja, ik ben ook al zo benieuwd?

Heb je al getest?????

Oh ik hoop het toch zoooooooooooooooo!!

Liefs Hermien

Geplaatst

Vandaag de eerste spuit lucrin gezet, wat was dat raar naar acht jaar niet met behandelen of kinderen krijgen bezeg te zijn geweest ! ik zat te trillen als een rietje want op moment dat ik die eerste spuit erin zou zetten betekende dat we weer waren begonnen ! ik heb de spuit gezet en we zijn dus BEGONNEN !!

ontzettend spannend allemaal !

danielle ik ben hard aan het duimen voor je !

ik hoop dat je positief test !

Geplaatst

Disi, jeetje!! Even bijgelezen.. Zeker heftig, gelukkig komt het dan allemaal net uit qua tijd! En kunnen jullie het optijd inleveren in het ziekenhuis. Veel succes!!

Hermien, hoe gaan de wachtweken???

Ohhh ik ben zoo dom geweest, gister alvast testen in huis gehaalt om vanochtend te kunnen testen. Ik kon mijzelf niet weerhouden en heb gister rond 18.00 uur getest en dik negatief!!! Ohhh wat had ik een spijt daarna zeg, ik kan aan niks anders meer denken..

Echt niet slim, maar goed wel gedaan. Nu gaan we morgenochtend weer testen, mijn man blijft gelukkig erg positief en die sleept me er gelukkig door heen. Ik hoop zo dat ik echt ''te'' vroeg heb getest en dat we morgen beter nieuws hebben. Had wel een hoop thee gedronken gister, theeëine vrij welleswaar maar geen geconcentreerde urine. Ik hoop morgenochtend op beter nieuws.

Zou het nog kunnen denken jullie??? Ik heb getest met de trekpleister test 2 voor 5 euro..

Oohh ja ik ben (nog niet ongesteld)

Geplaatst

Danielle,

Hier ook nog even reageren, had ik namelijk ook al gedaan op de wb.

Ten eerste heb je te vroeg getest, ipv de ochtend, de avond getest en je hebt

misschien iets te veel gedronken.

Dus vanavond niet veel drinken en dan morgenvroeg met ochtend urine testen!

Ik hoop het zo voor jullie, duim duim

Heel veel succes morgen, ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!

Liefs

Geplaatst

Hee Hermien, ja achteraf super dom!! Ik had het van mezelf kunnen weten..!! Ja ik ben nu al gestopt met drinken, vanaf 19.00 uur.. Afwachten maar.. Bereid me voor op het ergste.. mijn borsten zijn ook niet meer pijnlijk pfff je lichaam kan je zo gek maken :(:(:(

Geplaatst

Aaah Hermien, wat ben je ook lief!!! Helaas heeft het duimen draaien niet geholpen. Ik was vanmorgen al om half vijf wakker toch nog weten uit te stellen tot 7 uur vanmorgen en helaas, geen minuscuul lijntje te zien.. Ik baal enorm!! Ben boos, gefrustreerd, maar heb me zelf na 2 uur liggen piekeren en een heeeele lange douchebeurt toch weer bij elkaar geraapt.. Flink aan de schoonmaak gegaan en net heerlijk bij mijn man uit kunnen razen/huilen. We gaan voor een nieuwe poging..

Geplaatst

Lieve danielle,

Ja verwerken is heel goed en het is goed om te horen dat jij je even goed hebt

kunnen uiten bij je man.

En ik hoop dat je de kracht kunt vinden om weer door te gaan en hierbij een

hele dikke knuffel!!

Denk goed aan jezelf!!

Liefsss

Geplaatst

Bedankt voor al jullie lieve reacties!!!!!!!!!

Gisteravond bruin bloedverlies dus ben maar gestopt met de bolletjes. Morgen maar bellen met het ziekenhuis, zullen wel ingepland worden voor een evaluatiegesprek en dan weer op de wachtlijst voor icsi 2..

Geplaatst

Danielle,

Ik hoop zo dat jullie volgende poging meer geluk mag brengen en

voor nu eerst goed aan jezelf denken!

Willen jullie direct door met icsi2?

Kan me het wel voostellen hoor, hebben wij ook altijd gedaan!

Sterkte meissie!

Hermien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden