Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

Nee, ik mag nog een dagje langer spuiten... Donderdag is de punctie. Volgens de arts zat er links een hele mooie... En die zat daar nog steeds in zijn eentje. Tja, voor mij zien ze er allemaal toch het zelfde uit.:glasses1:.. Maar goed, morgen de laatste spuiten erin, woensdag vrij.... en donderdag al vroeg in Zwolle zijn...

 

Succes morgen Chris!

 

Groetjesssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

@Hildever; Alvast veel succes gewenst voor donderdag! Op naar een mooie opbrengst!

 

@ Disi; Hier ligt de koelkast idd weer vol...afgelopen vrijdag is alles weer afgeleverd. Nu wachten tot ik ongesteld ga worden en dan gaat de eerste spuit er weer in! Wanneer ga jij ook alweer?

 

@ Chris: veel succes vandaag met je fm meid!

 

Verder weinig nieuws hier...ben best druk met mn werk en vind dat ook best lekker. Het geeft wat afleiding. Verder hou ik het allemaal een beetje rustig en laat dingen van het moment afhangen.

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een goed FM gehad. Ik heb de ovitrelle meegekregen voor morgen. Alleen ga ik morgen wel terug naar het ziekenhuis, want zelf durf ik niet te spuiten en mijn man werkt overdag. Daarna ga ik lekker even shoppen in de stad.

Maandag is een spannende dag, want dan gaat mijn emmie ontdooid worden. En dan hopelijk volgende week dinsdag de tp. Goed nieuws dus. Ik was erg verrast door de snelheid.

 

Esly, leuk om je weer te zien hier. Volgens mij ben je al een tijdje niet geweest. Wat zijn jullie plannen de komende tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esly,

Tja, misschien is dat voor dit moment ook de beste strategie. Veel sterkte weer voor strakkies.

 

Wow, ChrisH, da's gaaf!

Hier gaat vanavond dus de ovitrelle erin. Lopen we strakkies zo ongeveer gelijk op. Een spannende dag maandag! Op een goede ontdooing!

 

Groetjesssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chris; klopt...heb even niet aktief meegeschreven....had niet zoveel te melden en was mezelf weer een beetje bij elkaar aan het rapen na de wintersport. Gelukkig gaat het weer een stuk beter, kan ik genieten van het mooie weer en komt onze start steeds dichterbij. Wij verwachten ergens rond de 25e te gaan starten, dus ook hier komt weer aktie! Voor jou alvast heel veel succes maandag, ik hoop dat je cryo goed door het ontdooiproces gaat komen en het een lekker bedje bij je vindt!!!! Ik heb dat trouwens ook hoor dat ik niet zelf durf te spuiten..ben blij te horen dat er meer zijn;-)

 

@Hildever; jij hebt donderdag de punctie toch? Owww...spannend!! Alvast veel succes toegewenst (of had ik je dat nou gisteren ook al gedaan?) Ik moet opschieten want ik wil natuurlijk graag wel bij jullie in het "uitgerekend in december....." topic;-)

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het spuitje gezet, door een verpleegkundige en dat gaat wel net zo prettig. Ik vond het fijn dat daar tijd voor is. Ik woon in Zwolle, dus voor mij maakte het wat tijd betreft niet uit. Daarna even lekker geshopt in de stad. Het weer is goed.

 

Hilde, morgen veel succes. Als alles goed gaat, lopen we straks redelijk gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker dat het zo kan Chris, met die spuit! Zou voor mij een hele toestand zijn. Maar durf hem gelukkig wel zelf te zetten. Al was ik blij dat het de laatste was. Stel je je toch op in!

 

Nou, ik ben 8 eitjes lichter! De laborante twijfelde over de kwaliteit van 1 eitje, maar dan zijn er nog 7! Zaterdag bellen ze tussen 9 en 13 hoe het zit met de bevruchting. En als er een mooi embryo bij zit, mogen we maandag terug komen voor de terugplaatsing. Ik hoop dat jij dan mooi nieuws krijgt, Chris, en dat jij een dag later in de stoel mag liggen!

 

Nou, ik ga lekker zo de hangmat in, die mijn man voor me heeft klaar gehangen. Toch wel een licht beurs buikie.

 

Groetjessssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hilde, goed uitrusten! Ik hoop dat er veel bevruchtingen voor jullie worden gerealiseerd in het lab. Hopelijk maandag een goede tp. En uiteraard hoop ik dat ik een dag later aan de beurt ben.

Vandaag een ontspannende acupunctuur gehad. De afgelopen dagen al veel walnootolie gebruikt bij bereiden van het eten. Ik heb begrepen dat dit goed kan zijn voor het baarmoederslijmvlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Hier zijn de "rode duivels" inmiddels ook weer verschenen en vanmorgen is de eerste spuit weer gezet! Ik moest voor het eerst Deca spuiten....klopt het dat die naald dikker is dan van de (bijv.) Gonal-F of de Puregon? Morgenvroeg voor de eerste echo naar t ziekenhuis en wanneer dan alles ok is komt de Gonal-F erbij....spannend spannend!

 

@Hilde: jij had een mooie opbrengst zeg! Nu hopen op een paar goede bevruchtingen en een lekker bedje waar ze in kunnen nestelen;) Krijg je er 1 of 2 teruggeplaatst?

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker Esly (hoe dubbel ook natuurlijk, ongesteld zijn is niet echt leuk)!

De naald van de deca is dikker als die van de Gonal-F, dat klopt. Van de Puregon weet ik het niet! Maar jij hebt het korte protocol? Da's lekker!

En eh, ik krijg 1 embryo terug geplaatst (als die ontstaat, maar daar ga ik stiekum wel een beetje vanuit).

 

Groetjessssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hilde op naar mooie bevruchtingen en de TP

 

Chris, herkenbaar hoor het prikken. Ik vindt (vond) het ook prettiger als een ander dat voor me doet.

 

Esly, ook aan de spuit, spannend weer allemaal, succes!

Ik mag in mei beginnen met de pil en in juni zal ik gaan starten, dan zijn we inmiddels alweer een jaar onderweg

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

Ik ben net weer terug uit het zkh en ook de Gonal-f zit erin.....alles zag er goed uit en volgende week zaterdag mag ik weer terugkomen. Nu dus flink broeden en hopen op een mooi nestje met flink veel eitjes volgende week. Ik moet trouwens bekennen dat ik ook niet zelf spuit hoor...durf ik niet....erg he?! haha! Gelukkig stonden ze vanmorgen te springen om een spuit in mn buik te mogen zetten...t zijn zulke schatten daar!

 

Nou dames, geniet van het mooie weer en alvast een fijn weekend gewenst! En speciaal voor Chris en Hilde: veel succes gewenst he?! Ik duim voor een super tp bij jullie allebei!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Disi

Dus je hebt ook al weer wat om naar uit te kijken. Is toch ook altijd weer fijn, als de eerste data weer genoemd zijn.

 

En Esly, het zijn inderdaad schatten in Zwolle. Maar ga je dan elke dag naar het ziekenhuis om de spuit te laten zetten?

 

Groetjesssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esly, goed geregeld toch? Hahah, maar ik houd liever de controle over de spuit als dat ik die aan mijn man over laat... Hij zal het vast heel goed kunnen. Heeft het vanwege zijn MS ook regelmatig moeten doen, toen hij nog andere medicatie gebruikte...

 

Nou, ik heb vandaag bericht gehad uit Zwolle: van de 8 eicellen waren er 7 rijp. 6 Zijn zich mooi gaan delen, dus ik mag maandagmiddag me om 13:30 met volle blaas melden! Gaan ze er eentje terug zetten. Eigenlijk is het wachten tot het testen dan ook vanaf nu begonnen....

 

Groetjesssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hilde wat goed!!!!!!!!! Ook ik word erg blij van dit soort berichten! Veel succes morgen en ik duim voor een positieve test voor je! Ik hoop voor je dat je ook nog wat ruimte in de diepvries in beslag gaat nemen!

 

Chris; ik hoop dat ook jij morgen een mooie tp gaat krijgen!

 

Voor jullie allebei: laat je maar lekker in de watten leggen de komende dagen....;-)

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esly,

 

Dank voor je lieve berichtje.

 

Weet je, ik ben ook heel blij dat het zo goed is gegaan. 6 Embryo's! Maar wat ik er dan gelijk zo lastig aan vindt... en dat klinkt zo verwend, maar zo bedoel ik het niet, we gaan eigenlijk nog voor 1 zwangerschap. Ik wordt dit jaar 40. We vinden het heel fijn als ons meisje nog een broertje of zusje mag krijgen, maar dan is het wat ons betreft goed.

En dan zijn er 6 embryo's.... 6 Kansen op een leven.... Stel dat deze poging net als de vorige keer weer meteen lukt..... Vorige keer heb ik daar helemaal niet over na hoeven denken: we hadden maar 1 goede embryo. En ik weet dat ik toen nog wel eens zo iets had van: jammer, geen cryo's. Als we nog een tweede kindje zouden willen, dan moeten we weer helemaal opnieuw beginnen.... En nu zijn er 6 embryo's, we laten er 1 terug plaatsen... en dan zijn er 5 leventjes die geen kans krijgen.... (Natuurlijk zou het mooi zijn, dat als het de eerste keer niet lukt, er eventueel nog een cryo is... ) En dat terwijl er zoveel mensen uitkijken naar zo'n leventje...

 

Maar goed, misschien moet ik er ook maar even niet te veel over na denken.

 

Chris, spannende dag voor jou morgen! Ik hoop dat er een prachtig mooi embryootje heel mooi ondooit!!!

 

Groetjessssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hilde,

 

Ik snap wat je bedoelt........toevallig hebben wij hier gisteravond hetzelfde gesprek gehad....Onze conclusie was om eerst te kijken wat eruit gaat komen en het van het moment te laten afhangen.

 

Veel succes morgen!

 

Liefs Esly!

 

PS; en Chris....mijn duimen draaien ook volop voor jou! Laat je cryo mooi ontdooien meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien!!!!!!!!! Wat leuk om jou hier weer te zien!! Ik mis je hier wel hoor...hoe gaat het met je?

 

Wij zijn inmiddels weer bezig met een nieuwe poging en ik ben flink aan de spuit! Vorige week donderdag de eerste spuit gezet en de hormoontjes beginnen hun werk te doen....mn lontje wordt alweer flink korter en mijn vriend heeft daar het meeste last van...de arme schat!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien, wat leuk dat je er weer even bent. Hoe gaat het?

 

Hier is de stemming flink gedaald. Ik lag vanmiddag op de bank bij de acupuncturist toen ik het telefoontje kreeg tegen half vier dat de cryo niet goed ontdooid was.

Ik heb natuurlijk gelijk met mijn man gebeld. We geloven niet meer zo in cryo's, omdat er bij de vorige poging ook al een cryo niet goed door de ontdooiing kwam. Dus meteen opgegeven voor poging 3. Dat wordt juni. We hebben nu al besloten dat we bij poging 3 twee verse embryo's terugwillen (mits die er zijn natuurlijk). Ik ben erg teleurgesteld. Ik voelde me fysiek beter dan ooit dankzij de thyrax en acupuntuur. Morgen heb ik een dag vrij. Of er nou een tp zou komen of niet, mijn manager wilde mij niet zien op kantoor. En eerlijk gezegd wil ik kantoor nu ook even niet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hermien,

 

Wat leuk dat je effe om het hoekje komt kijken! Hoe gaat het?

 

En Chris, wat een enorme domper! Kan me voorstellen dat je morgen lekker een baaldag neemt! Volgens mij wordt het morgen mooi weer... Wel lekker dat je je meteen weer hebt kunnen inschrijven. Dat de tijd maar heel snel mag gaan naar juni! Sterkte!

 

Hmmm, nou hier is vandaag een embryo die in de ontwikkelingsfase compactie zit ingebracht. Door dezelfde arts en laborant als die ons wijffie hebben terug geplaatst. Dus mijn man zei gelijk: never change a winning team.... Maar goed... of het deze keer een overwinning wordt is natuurlijk nog even 2 weekjes afwachten. 11 April mogen we testen.

De andere embryo's waren niet mooi genoeg om in te vriezen. Dus mocht het nu niet lukken, moeten we weer overnieuw beginnnen.

 

Groetjessssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chris; nee he?!! Wat ontzettend balen voor jullie! Ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent! Goed dat je gelijk hebt doorgepakt voor juni! Probeer morgen te genieten van je vrije dag meid! Extra dikke knuffel voor jou vanaf deze kant!

 

@Hilde; eentje is genoeg he? Ik hoop voor jullie dat ie lekker blijft plakken de komende maanden! Wel jammer dat er geen cryo's zijn...en je had nog wel zo'n goede opbrengst! Mijn duimen draaien volop voor jullie, zet em op he?! Enne...hoe ziet jullie "winning team" eruit??? Ik heb als het goed is immers ook binnenkort een tp? ;-)

 

Ik heb sinds vanmiddag knallende koppijn en heb zo'n idee dat het van de deca komt. Ik kan me niet herinneren dat ik er bij de vorige poging zo'n last van had en toen had ik Gonal-f met Cetrotide, nu Gonal-F met Deca. Herkent iemand dit? Verder maak ik me beetje zorgen om mijn vriend...hij snift en snottert de hele boel bij elkaar! Ik voel me net zuster Theresia met mn glaasjes Citrosan, paracetamol en de koortsthermometer in de aanslag! Gelukkig heeft ie geen verhoging, hopen dat het zo blijft!! Moet er niet aan denken om deze poging om die reden te moeten afbreken zeg!

 

Nou dames, ik ga de bank op....ff relaxen en dan op tijd naar bed!

 

Fijne avond!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden