Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hej disi, hier gaat het gelukkig beter met mijn hoofdpijn, ben nu bij fysio omdat het uit mijn nek weg komt.. maar het helpt gelukkig!!!

Hoever ben jij nu eigenlijk disi??

ik moet al wel aan de positiebroeken geloven, mijn gewone broeken passen nu toch echt niet meer..:S

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Noekie, je móet positiebroeken kopen. Zucht wat klinkt dat heerlijk! Hoop dat we dat over een poosje allemaal moeten :happydance:

Geniet er van Noekie, het is je zeer gegund!!

Geplaatst

@disi, hopelijk wordt de misselijkheid snel minder. Fijn dat verder wel alles goed gaat! Leuk dat je hier nog wel blijft meelezen!

@chris, begreep ik nou uit een ander topic dat je (tijdelijk) gestopt bent met werken? Goed dat je even voor jezelf en de twee kleine ukkepukjes kiest als je dat nodig hebt!

@bunbums, hoe gaat het?

@noekkie, ik ben stiekem wel jaloers hoor, wat een heerlijk vooruitzicht, positiebroeken mogen kopen!

@esly, dat is zeker een kort schema! Ik wist helemaal niet dat ze in Zwolle met verschillende spuitschema's werken. Fijn dat je al met de gonal bezig bent. Ik merk dat ik met alleen de decapeptyl veel bijwerkingen heb, echt rotspul zeg. Wanneer de Gonal erbij komt, dan lijkt het net of ik weer wat in balans kom, de bijwerkingen van de deca verminderen dan gelukkig. Maar spannend weer! Laten we hopen dat Zwolle nog even flink groen kleurt dit jaar!

@hilde, hoe is het met jou?

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Met mij alles wel aardig, wel heeel moe van de deca maar verder niets dus nou prima zo hoor. Moe is irritant maar geen drama dus ik vind het best.

Volgende week startecho!

Geplaatst

Ik heb inderdaad inmiddels de positiebroeken aan,mijn buik groeit en k ben inmiddels 3kilo afgevallen :s maar verder gaat t helemaal goed hier,dus kan er nu steeds meer van gaan genieten :D

K hoop inderdaad dat het hier nog groener gaat kleuren!!!daar doen we het immers allemaal voor!!!

Geplaatst

Vanochtend uitgangsecho gehad. Alles zag er goed uit. Vanaf nu mag de gonal erbij. Volgende week dinsdag terug komen voor de 1e fm.

Hoe is het met de rest??

Geplaatst

dat zijn de goede berichten weer!! op naar een succesvolle poging, daar doen we het voor!!!

hier gaat het goed, heb niks te klagen, heb nergens meer last van (ben alleen sneller vermoeid) en de teller schommelt tussen -2 en -3 kilo. :D

Dus ik zou niet durven te klagen!! Ik hoop dat jullie mij snel mogen volgen dames!! Het is jullie zo gegund!!

Geplaatst

chris, heerlijk een weekje vrij. Geniet er van!

Hier gaat het wel aardig goed. Gelukkig heb ik wat meer energie sinds ik de gonal er bij spuit, erg fijn. Ik merk dat er vanalles in mijn buik gebeurt, dus ben erg nieuwsgierig hoeveel eiblaasjes ze komende dinsdag al zien. Verder valt me de spanning op dit moment nog mee. Merk dat ik weer erg veel hoop krijg! Ben een beetje bezig met struisvogelpolitiek. Gewoon de kop in het zand en niet te veel stilstaan bij het feit dat het de laatste poging is. Af en toe overvalt het me wel en dan komen de emoties en de paniek. Zie wel erg op tegen de wachtweken en de periode die daarna komt... maar zover is het dus nog niet.

Esly, hoe gaat het bij jou? Heb je inmiddels al een punctie gehad?

Geplaatst

@Mare; nee helaas niet! :-( Morgenochtend weerkomen....zou het dan zover zijn? Hoop het! Jij ook veel succes he? Beetje opschieten meid, dan kunnen we samen op t wachtbankje;-) (grapje) Maar zet em op he?

Liefs!

Geplaatst

Esly, hoe was de fm vanochtend. Hopelijk staat de punctie nu gepland! Ik verwacht dat de punctie komend weekend zal zijn, dus we komen op hetzelfde wachtbankje terecht. Hou je een plekje voor me vrij? Was van plan om 9 maanden te blijven zitten, heb de sjorbanden al klaar liggen :) dit keer mogen we er gewoon niet afvallen!

Geplaatst

@Mare; de punctie is voor a.s. donderdag ingepland, beetje voortmaken meid! (haha) Ook hier liggen de sjorbanden al klaar, ik wil nu ook eens "gewoon" blijven zitten!!!!!!!!!!!! Ben die teleurstellingen zo zat! Alvast veel succes gewenst!

Geplaatst

Thnx voor de aanmoedigingen! Vanochtend fm gehad. Ze zagen al 18 follikels van ongeveer gelijke grootte!!! En nog een heel aantal kleinere. Was mijn gevoel toch goed dat er vanalles in mijn lijf gebeurt. Donderdag terug komen en dan ws zondag of maandag de punctie. Dus Esly, nog ff geduld, ik kom er aan!

Geplaatst

esly, heel veel succes met de punctie morgen. Hoeveel follikels hebben ze met de echo's gezien! Ik hoop voor je op een mooie 'oogst' en duim voor je!

Geplaatst

@Mare; ik weet het niet goed hoeveel ze er hebben gezien. Er zat in elk geval 1 grote van ca 22 mm, een paar van 17/18 mm en nog een paar kleinere die wellicht nu nog wat zijn bijgetrokken. Ik heb in elk geval niet zo'n enorme opbrengst als jou, ik verwacht dat er max. een stuk of 7 zullen zitten. Ik zal aan je denken morgenvroeg, hoop dat je me snel volgt!

Liefs!

Geplaatst

@Mare; bij mij zit het er weer op gelukkig!!! Ik heb voor t eerst een roesje gehad, echt een aanrader...je merkt er niet zoveel van! HOe ging t bij jou? Punctie al ingepland? Onze opbrengst waren 8 mooie eicellen, nu duimen voor veel bevruchtingen! Maar nu eerst lekker slapen!

Liefs!

Geplaatst

Esly, ik duim voor 8 goede bevruchtingen!

Bunbums, ik heb een slaappil gekregen om in te nemen op de avond voor de punctie en ´s ochtends een uur voor de punctie een pijnstiller (diclofenac of zoiets).

Geplaatst

@Bunbums; De "cocktail" van Chris heb ik ook gehad en normaal gesproken kreeg ik daarbij iets van valium ofzo. Deze keer heb ik dormicum gehad....wereldspul!!!!!!!!!! X

@Mare; weet jij al wat meer?

Geplaatst

Ik kreeg in zwolle idd diclofenak en tijdens de punctie infuus met iets erin werkte super!!!

chris h kreeg jij dan alleen die pil maar?

ik heb nog maar 1 keer een punctie gehad. en misschien is het elke keer anders?

Geplaatst

oww oke ik schok al een beetje, dacht als ik bij de volgende keer maar niet alleen een pilletje krijg haha

@esly 8 dat is niet verkeerd zeg! spannend nu hopelijk worden ze alle 8 bevrucht :)

@chris al 19 weken zwanger zeg! wat goed gefelicieerd leuk dat jullie een tweeling krijgen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden