Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

IEEEEEEH, BUNBUMS!!! *stuiter*

Vertel, vertel, vertel: op welke cd zit je, en wat voel je?

Ben vanmorgen op echo geweest, wat ik zo snel kon zien: rechts zitten er twee tot vier, links zitten er vijf tot zeven.

Vrijdag de punctie!

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zit op wachtdag 7 vandaag en voel uhhm NIKS! Zo gek is dat, gewoon helemaal nergens last van.

Hoewel, maagzuur maar dat komt van de bolletjes utro want dat kreeg ik meteen na aanvang van de bolletjes.

De Em is vandaag 12 dagen oud :)

Geplaatst

Wauw Bunbums, GE-FE-LI-CI-TEERD!!!! Wat een super zeg!!!!! Wel iets wat vroeg (ik durf het niet), maar een streep is een streep. Ik ben benieuwd of het morgen donkerder is geworden. Geniet ervan!

Katalaya, veel succes vrijdag met de punctie. Op naar een mooie opbrengst!

Hildever, klinkt als een goed gesprek. Meer duidelijkheid is altijd fijn, weetje in ieder geval waar je aan toe bent..

Ik ben benieuwd volgende maand of de cystes dan wellicht wel weg zijn.. Bij mij was het wel zo

Noekie, beterschap!

Geplaatst

Jeetje Bunbums.............wat GEWELDIG!!!!!!!! YEAHHHHHH...........TOP meid! Helemaal blij voor je!!!

Hilde; heb je een goed gevoel bij het gesprek met Van Kamp? Toch een heel ander verhaal dat je had gehoord he?! Ik hoop echt voor je dat je in januari weer verder kan.....mijn duimen draaien!

Katalaya; voor mijn gevoel ga jij echt als een speer zeg! Maar super! Alvast veel succes/sterkte met de punctie vrijdag! Daarna lekker rustig aandoen he?!

Mare; hoe gaat het met jou?

Hier gaat het allemaal goed. Net als Bunbums realiseer ik me nog helemaal niet dat ik zwanger ben, voel me ook niet zwanger! Begin nu alleen wat last te krijgen van vermoeidheid, maar dat kan ook komen omdat ik s nachts slecht slaap....pieker me suf! Net gebeld door MvM...morgenmiddag komen ze de flessen weer brengen en kunnen we ze weer volplassen!

Nou dames, ik ga nog even lekker op de bank hangen en dan m'n bedje in!

Liefs!

Geplaatst

Esly en Bunbums, kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is, maar goh wat super! Had graag onderdeel uit gemaakt van deze 'groene zwolse golf'. hopelijk zet die nog even door! Gelukkig geven jullie berichten mij hoop en weer de moed om door te gaan! Esly, wat goed dat je mee doet aan mvm!Hier gaat het langzaam de goede kant op. Controles zagen er goed uit en sinds gisteren begint het een beetje te landen wat er eigenlijk allemaal gebeurd is. Je komt toch in een soort achtbaan terecht. Gelukkig begin ik langzaam weer wat energie te krijgen en probeer ook af en toe even de deur uit te gaan. We gaan dus de goede kant op gelukkig! Wel fijn om te merken dat zoveel mensen met ons medeleven, zowel op als buiten het forum!

Geplaatst

Nou ja ik vind het doodeng hoor!!! Het kan nog makkelijk mis gaan en dan ben ik enorm blij nu terwijl het toch mis gaat.

Ik weet niet of ik het weer zou doen, het vroege testen lijkt nu leuk maar ik voel me ook enorm onzeker en nerveus dat

een volgende test minder duidelijk zou zijn. Ik houd nog even wat reserves.

Geplaatst

Bunbums, ook voor jou is een felicitatie op zijn plaats. Dus bij deze, van harte gefeliciteerd!

Ik heb mij na de positieve test opgegeven voor MvM. MvM deed een week na mijn positieve test ook nog een test. En die test blijft erg mooi zichtbaar. Het plassen in de flessen is voor mij al enige tijd voorbij, maar ik deed het met veel plezier.

Geplaatst

Chris, ook super dat je aan mvm meegedaan hebt! Waarschijnlijk konden ze er bij jou dubbel zo veel hormonen uithalen ;)

Hier gaat het steeds ietsje beter. Blijf nog een week thuis en ga daarna voor halve dagen aan het werk. Inmiddels staan we weer ingepland, het wordt februari. Dosering gonal gaat gelukkig iets omlaag, want overstimulatie hoef ik echt nooit meer mee te maken! Dames, hou de groene golf vast (sas, durf je al te testen?) en hou een plaatsje voor me vrij in februari ;)

Katalaya, succes vandaag met de punctie!

Geplaatst

Hoi iedereen,

Inmiddels op dag 8 na de terugplaatsing. Vandaag ben ik lekker vrij en had dus gister al testen gekocht omdat ik voor zondag niet meer de stad in zou gaan! En wat is het dan moeilijk om te wachten zeg..... (zondag wilden we eigenlijk gaan testen)

Eigenlijk wilde ik het gisteravond al doen, maar dat heeft mijn man gelukkig tegen kunnen houden.....

Net getest, alles klaar gemaakt en ik ben weg gelopen. Ik zeg tegen mijn man, kijk jij maar!! Hij zegt ik zie niks.. Er gaat van alles door me heen, hij zegt er komt een streep.. WATTTTTTTT!!! En ja hoor en of ie duidelijk is!!

(kan je hier een foto plaatsen?). De Cryo was 5 dagen uit, dus eigenlijk zitten we nu op dag 13 en dan al zo'n positieve test. Het is echt ongelofelijk!!

Zwanger raken is het probleem niet.. Nu gaan we verder duimen dat alles goed mag gaan.

Zondag weer testen hahahaha

Geplaatst

@mare gelukkig dat het iets beter met je gaat...kan me voorstellen dat je dit niet weer wil mee maken. is nogal wat he

fijn dat je in feb weer mag beginnen :)

Ik heb nog niet getest. ik wacht rustig af tot zondag/maandag.......

@danielle woowwwwww jij ook al wat goed!!! GEFELICITEERD hartstikke goed zeg

Geplaatst

Danielle, jij ook al, wat super zeg! Niet te geloven! Gefeliciteerd!

Sas, knap dat je wacht tot dit weekend! Duim voor je!

Geplaatst

Mare, dank je wel. Dringt nog niet echt tot me door hoor..

Veel sterkte nog de aankomende tijd! Hoeveel eenheden had je de laatste keer? Ik ben ook zo'n overstimuleerder. Ik deed het goed bij 75 eenheden.

Sas, jeetje wat knap inderdaad. Ik had gewoon die testen niet moet halen hahaha, dan had ik ook zeker kunnen wachten! Achteraf ben ik nu wel blij ;) Veel succes zondag

Geplaatst

dank jullie vind het nu wel erg spannend worden hoor

danielle jeetje wat een knaller die test! hartstikke fijn zeg haha kan me voorstellen dat je nu blij bent dat je eerder getest hebt haha

Geplaatst

Katalaya, mooie score! Fijn dat je het weer achter de rug hebt! Danielle, de eerste 2 pogingen spoot ik 150e gonal. Poging 3, 4 en 5 spoot ik 225e. Bij poging 6 willen ze hier precies tussenin gaan zitten, dus 187,5e.Mooie duidelijke test trouwens, kan niet missen!

Geplaatst

Heb net ook een testje gedaan omdat ik net zoals de vorige keer weer bruinbloedverlies kreeg, de test is positief.... ben nog niet echt veel wijzer

omdat het zkh huis zegt dat het misschien wel door de pregnyl kan komen. maandag is de testdatum als het dan goed was konden we dat als postief beschouwen. ik heb 15 dagen geleden pregnyl gespoten hoe lang blijft dat ik je lichaam dan???

weer afwachten dus pffff

@katalaya mooie score zeg ben benieuwd hoeveel erg bevrucht worden

Geplaatst

IEEEEEH, DANIELLE en SAS!!!

Gefeliciteeeerd!!!

Wat is het toch een uitstekende tijd om in dit topic te vertoeven!!!

Wie zitten er nog op het wachtbankje?

Geplaatst

He Danielle:gefeliciteerd meid!! Super!!!!!!! Nu lekker aandoen he?

Sas; ga je het echt volhouden om te wachten tot zondag/maandag?

Geplaatst

Sas, WAUWWWW een voorzichtige gefeliciteerd!!! Spannend dus nog even.. Wij gebruikten geen pregnyl omdat ik een gestimuleerde cyclus heb.. Wat een super groen isala bankje zeg. Super!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden