mare Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Esly, fijn dat je de punctie achter de rug hebt! 8 eicellen, mooie score! Hopelijk komen er ook 8 mooie embryo’s uit voort! Vanochtend weer follikelmeting gehad in het ziekenhuis. Ze zagen nu nog meer follikels dan eergisteren, toen zagen ze al 18 grote en een heel aantal kleinere. Ze hebben ze niet precies geteld, maar ze reageerden wel een beetje bezorgd. Ik mocht geen gonal meer bijspuiten, ondanks dat de follikels nog wel iets te klein zijn voor punctie. Moest ook direct bloedprikken, omdat ze bloedwaardes in de gaten willen houden. Morgenvroeg terug komen. Ze kijken dan weer en hebben ze ook de bloeduitslagen. Dan hoor ik wat verder de bedoeling is. Ik hoop dat ik zondag of maandag de punctie heb (en ze overstimulatie kunnen voorkomen…). Ik krijg trouwens altijd een lorazapam (kalmeringstabletje) en diclofenac (pijnstiller) mee om een uur voor de punctie in te nemen. Daarnaast krijg ik dormicum, echt een uitvinding. Dit is bij mij ook wel nodig (heb het ook iedere punctie gehad), omdat één eierstok niet op de goede plek ligt en ze echt veel moeite moeten doen om daar bij een punctie bij te kunnen. Er is ook altijd een extra arts aanwezig bij mijn punctie (ik val onder de categorie medische uitdagingen J). Ik weet niet of in het infuus ook nog een pijnstiller zit… De dag van de punctie ben ik erg suf en weet ik me een heleboel dingen niet echt goed meer te herinneren, heel bizar (vriend ziet gelukkig de humor er wel van in). Bunbums, succes morgen met de eerste FM! Sas, zijn jullie ingepland voor een volgende poging? Chris, ik zie dat je al weer 19 weken zwanger bent. Wat gaat dat snel zeg, super! Hoe gaat het nu en de combinatie met werk? Balans kunnen vinden? Heb je volgende week de 20 wkn echo? Hopelijk ziet alles er goed uit op de echo. Willen jullie eigenlijk weten of jullie jongen(s)/meisje(s) krijgen? Quote
Danielle.. Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 He Dames, Hoe is het? Er is weer veel gaande hier.. Esly, mooie opbrengst!! Ik duim met je mee voor mooie bevruchtingen!! Mare, spannend morgen! Ik hoop dat je waar laag/goed genoeg zijn en dat je punctie gewoon door kan gaan. Ik heb 2x precies het zelfde gehad, ik reageer nog al extreem op de hormonen.. 1ste moesten we het helemaal afblazen, 2de keer toch een punctie, maar helaas heel veel onrijp omdat ik ook eerder moest stoppen met de hormonen. De 3de keer een mooie opbrengst, zat toen wel op 75 eh.. Morgen moet ik ook voor een FM, misschien zien we elkaar wel zonder dat we het weten hahaha.. Chrish, de tijd gaat inderdaad snel. Spannend, bijna op de helft en de 20 weken echo.. Mocht ik iemand vergeten zijn sorry.. Ik zit nu op cd 17 en heb morgen mijn 3de fm voor een cryo tp. Dinsdag was mijn slijmvlies 6 mm en dus nog niet dik genoeg. Ik ben benieuwd hoeveel het morgen is en dan nog spannender ontdooit de cryo goed.. Ik heb me laten vertellen dat de 2 cryo's verdeeld zijn over 2 rietjes. Spannend weer.. Quote
sas27 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Mare hopelijk kunnen ze overstimulatie voorkomen jo! heb je nu ook buikpijn of merk je niks? spannend morgen hopelijk kan alles gewoon door gaan. Ik ga morgen weer naar het zkh voor de eerste echo weer voor de cryo tp.. @danielle jij dus ook voor de cryo tp spannend hopelijk bijna de tp! is idd spannend he dat ontdooien. het klopt de cryo,s zitten niet bij elkaar daar ben ik wel blij om. Nou succes morgen weer Quote
mare Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 @Sas, verder geen buikpijn of zo. Voel mijn eierstokken wel, maar verder niet pijnlijk. Voel me verder eigenlijk wel goed. Dus jij hebt vanochtend de eerste echo weer gehad, was alles goed? @danielle, ik schrok wel een beetje van jouw verhaal over stoppen en onrijpe cellen… hoop niet dat dat ons ook te wachten staat. Net als Sas gaan jullie ook voor een cryo TP, spannend. Wie weet hebben we elkaar vanochtend allemaal wel gezien (raad je wachtkamermaatje)! Ik was er iets voor 11 en de wachtkamer was behoorlijk vol. Vanochtend dus weer een echo gehad. Hormoonspiegel in mijn bloed was veel te hoog (waar ze al wel bang voor waren). Als ik nu pregnyl zou zetten, dan is de kans groot dat ik forse overstimulatie ontwikkel en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ze willen het nog een paar dagen aankijken. Elke dag terug komen voor een echo en bloed prikken. De arts hoopt dat de hormoonspiegel de komende dagen snel daalt en alsnog de pregnyl er in kan en de punctie gepland kan worden. In het ergste geval daalt de hormoonwaarde niet en wordt besloten om de hele poging te stoppen. Pff…. Dacht dat we met gemak alle scenario’s wel een keer gehad hadden…. Dus Esly, ik kom je nog niet vergezellen op het bankje…. We kunnen met zoveel meiden in de race wel een eigen Zwols wachtbankje beginnen ;), en dan wel een hele groene natuurlijk! Dames, heel veel succes, ik hou jullie op de hoogte! Quote
Esly Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 @Mare; wat maak je het spannend meid! Pff...lijkt me pittig voor je! Ik hoop voor je dat het goedkomt en je snel bij me gaat komen op het wachtbankje! @Chris; inderdaad meid....je bent bijna op de helft!!!!!!!!! Spannend!!!! Wanneer heb je 20 weken echo? @Danielle; lang niks van je gehoord meid. Hoe gaat het met je? Veel succes met je cryotraject he? Ik zal ook voor jou een plekje op het wachtbankje reserveren! @Sas27; Ook voor jou veel succes meid! @Bunbums; hoe was je fm vandaag? Ik ben vanmiddag gebeld en..............van de 8 eicellen zijn er 8 bevrucht! Yeeeaaaaaaaahhhhhhhh.....!!! Dit is in elk geval goed nieuws! We weten natuurlijk nog niet of ze ook allemaal goed gaan doordelen, maar de tp is in elk geval ingepland voor maandagmiddag! Hoop zo dat ik veel ruimte in de vriezer ga innemen;-) Voor iedereen hier fijn weekend gewenst! Liefs Esly! Quote
mare Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Esly, dat is super zeg!!! Op naar een mooie terugplaatsing en veel emmy's in de vriezer! Ik duim voor je! Quote
Danielle.. Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Esley, wauw! Top! Hopen dat er ook 7 in de vriezer kunnen ;) Jullie hebben in ieder geval een terug plaatsing.. Klopt inderdaad, ben even weg geweest! Even niks :) Maar nu weer volop in de race.. Mare, wat balen zeg. Sorry voor mijn ramp verhaal(en) hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat bij jou ook gebeurd. Ik hoop dat je hormoonspiegel mooi naar beneden gaat en dat vooral de kleine eicellen nog kleiner worden en de rijpe vooral blijven!!!!!!! Succes de aankomende dagen. Vanmorgen was ik er trouwens om half tien, ze liepen alleen een half uur uit.. Erg druk inderdaad. Ik werd ook geholpen door een arts uit het ziekenhuis in Emmen.. Nou van morgen dus weer geweest. Mijn slijmvlies is in drie dagen tijd (maar) 0,8 mm gegroeid. Mijn progynova dosis is verhoogd naar 4x daags 2 mg. En volgende week vrijdag moet ik weer terug komen. Slijmvlies was nu 6,8 mm. De arts uit het Emmen ziekenhuis zei dat het wel kon met dit slijmvlies, ze haalde toch een arts vanuit het isala en die zei toch dat het slijmvlies echt dikker moet zijn. Voelt voor mijn gevoel wel goed, heb ik het idee dat ons cryo'tje beter blijft plakken.. Gek he.. Quote
sas27 Geplaatst 22 Oktober, 2011 Geplaatst 22 Oktober, 2011 @Mare wat fijn dat je geen buikpijn hebt. hopelijk kan de punctie gewoon door gaan en krijg je geen overstimulatie heb je vandaag weer een echo gehad? Mij kan je niet gezien hebben gisteren want ik had de echo rond 11:35 haha maar wel grappig he dat je zo met iemand van het forum daar kan zitten haha Met mijn echo was alles goed. maandag weer komen voor de 2e echo ik kreeg ook ee boekje mee van de studie ANTARCTICA trial en daar gaan we dan ook aan mee doen. @esly jeetje wat goed 8!!! hopelijk delen ze allemaal goed door. spannend maand vast succes! @danielle hopelijk is het volgende week beter en kan jij ook snel voor de tp! Quote
Bunbums Geplaatst 22 Oktober, 2011 Geplaatst 22 Oktober, 2011 FM gisteren ene kant 4 en andere kant 5 dus 9 follikels en er zit mogelijk nog "wat klein grut" zei de gynaecoloog. Maandag 2e FM :) Zou er dan nog één of twee follikels bij kunnen komen? Als hij nu nog wat kleiner spul ziet? Nou ja, ben in ieder geval blij en weer een stapje verder :) Wat gebeurd er veel bij iedereen, leuk van dit forum is dat het zo actueel is steeds. Quote
mare Geplaatst 22 Oktober, 2011 Geplaatst 22 Oktober, 2011 Dan hebben we elkaar allemaal gisteren toch niet gezien. Vanochtend weer echo gehad en bloed geprikt. En vanmiddag goed nieuws gehad! Waardes in het bloed zijn gezakt en de pregnyl mag er over een kwartiertje al in! maandag de punctie. Ik ben zo opgelucht! Wist niet dat ik zo blij kon zijn met een punctie ;) Dames succes allemaal! Fijn weekend! Quote
sas27 Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 @mare wat goed meid!!! hartstikke fijn dat het door kan gaan.... succes morgen bij de punctie. ik ga morgen ook weer naar het zkh voor de 2echo, hopelijk kunnen we snel voor de tp :) Quote
Esly Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 Mare succes morgen meid!!! Op naar een mooie opbrengst! Liefs! Quote
ChrisH Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 Mare, succes morgen met de punctie! Op naar een mooie opbrengst. Bij mij is alles goed. Afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad. Alles is goed. We krijgen een meisje en een jongen. Ik moet nog wel een keer terugkomen voor een GUO (een geavanceerde echo). De niertjes van ons zoontje waren iets verwijd. Dat zou kunnen komen, omdat de plasbuis nog iets te nauw is, waardoor hij niet al zijn urine kwijtkan. Dit kan allemaal nog bijtrekken. Voorlopig zeiden de gynaecologen die ik vrijdag heb gesproken dat mijn man en ik ons nog niet druk moesten gaan maken. Verder kan het nu in de baarmoeder sowieso geen kwaad, want dat is een steriele omgeving. Quote
Esly Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 WAUW Chris! Een jongen én een meisje! Van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat de vewijding van de niertjes van je zoon in aantocht nog bijtrekt, de duimen draaien! Liefs! Quote
mare Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 Thanx allemaal, als de dormicum morgenavond weer een beetje uit mijn lijf is laat ik wel even weten hoe het gegaan is en wat de oogst is. Chris, een jongen en een meisje, wat ontzettend leuk zeg! Hopelijk gaan de niertjes nog herstellen de komende maanden. Esly, nog een dagje en dan de TP, dan gaan de spannende wachtweken in, ik duim! bunbums, bij mij komen er altijd nog wel een paar bij tussen de eerste fm en de punctie. Succes morgen! Danielle, kan me voorstellen dat een dikker slijmvlies meer vertrouwen geeft, succes! Hopelijk wordt het komende week dikker! Sas, jij ook succes morgen! Quote
mare Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Ff snel een berichtje. Vanochtend hebben ze er 17 uit weten te halen. Er zaten er nog een paar meer, maar daar konden ze helaas niet bij. Vond de punctie beter te doen dan vorige keer. Heb nu ook meer pijnstilling en dormicum gehad. Nu lekker naar bed, veel water drinken en rustig aan doen.Alle dames die vandaag ook in zwolle geweest zijn, hoe ging het? Quote
Noekie1988 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Wat een goede score mare!! nu hopen op veel mooie bevruchtingen!!! Quote
sas27 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 @mare wooww meid wat een goede score zeg!!! wanneer bellen ze je, vrijdag? nou lekker rustig aan doen nu. je hebt het weer achter de rug :) @chris wat leuk dat jullie een jongen en een meisje krijgen gefeliciteerd!!!! hopelijk is er niks aan het handje met de niertjes van jullie zoontje. wanneer krijg je weer een echo? @esly hoe ging de tp??? succes met de 2 wacht weken. hopelijk met een mooi resultaat :) @danielle hoe ging het vandaag in het zkh hopelijk is het nu wat beter???? @bunbums en hoe was jou echo? ik ben vandaag ook weer in het zkh geweest het was druk op de afd het liep 15 min uit, nou ja ik had de tijd :) maar baarmoeder slijmvlies was goed. alleen het eitje wou nog niet zo hard groeien die zat nu op 11/12mm woensdag weer komen. dat zou ik volgende week denk ik wel de tp hebben als de cryo goed uit de vriezer komt. nou rustig aan allemaal Quote
Noekie1988 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 @ chris, Gefeliciteerd!!! wat leuk zeg, een jongen en een meid!! Fijn dat alles er goed uitziet, hopen dat de niertjes bijtrekken, en anders? in de buik is er geen probleem toch... dus dan zouden ze direct na de bevalling er wat aan moeten doen of wat moet ik me er bij voorstellen? Nouja, er eerst maar van uit gaan dat het bijtrekt!! Wanneer gaan ze weer kijken? Quote
Bunbums Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Mare 17 mooi zeg :-) Hier is het doorgegroeid van de FM vrijdag 9 eitjes naar vandaag 16 eitjes. Kan het ook goed voelen onder in mijn buik. Morgenavond pregnyl en donderdagochtend de punctie. Quote
sas27 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 @bunbums, zo dat is snel gegaan. mooie score toch 16 eitjes!! succes donderdag bij de punctie Quote
ChrisH Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Mare, mooie score, nu veel goede bevruchtingen.Sas, nog even geduld voor jou dus.Bunbums, ik wens je alvast succes met de komende punctie.Noeki, wanneer mag jij weer op controle komen?Ik hoop dat de niertjes bijtrekken. In ieder geval is het goed om te weten en kunnen ze indien nodig na de bevalling ingrijpen. Ik probeer me aan het advies van de gyn te houden en er geen zorgen om te maken. Dat is af en toe wel lastig. Quote
Noekie1988 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Ik snap dat het lastig is om je er geen zorgen over te maken!!! ik mag 14 november weer naar de verloskundige en 21 november hebben we de 20 weken echo.. Wij willen niet weten wat het wordt, dus wij houden het nog 5 maanden spannend met z'n 3en :D hahaha!! @iedereen heel veel succes met punctie, tp en wachtweken!! ik hoop snel goed nieuws van jullie te horen!!! Quote
mare Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 Vandaag overvalt me ineens de angst 'wat als deze poging ook niet lukt'. Dan zullen we dus nooit kinderen krijgen....tranen, tranen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.