Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Danielle, fijn dat de Guo goed was! Een jongen, leuk! Volgens mij zijn de jongetjes hier nu in de meerderheid! Geniet van de blauwe wolk ;)

Oh Esly, wat gun ik jou een lekkere winterslaap! En ik doe graag met je mee. Dit is voor jou waarschijnlijk de meest heftige fase van de zwangerschap waar je helaas door zal moeten. Laat de tranen maar komen, jouw gevoel mag er zijn, het is natuurlijk ook heel heftig wat jullie meegemaakt hebben! Hopelijk voel je je over een paar weken weer sterker en krijg je meer vertrouwen...en tot die tijd...heel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen...

Hier gaat het wel aardig. Overdag genoeg afleiding, maar snachts.... heb er net een paar uur over nagedacht, maar heb er eigenlijk wel een goed gevoel over, of niet, of wel, of niet, of wel of toch niet....ha, ha.... kortom, zeg het maar....

Nee, ik heb er een goed gevoel over, maar mijn lijf heeft me al zo vaak in de maling genomen dat ik niet meer durf te vertrouwen op wat ik voel. Moet 'gewoon' nog even geduld hebben...

Chris, succes straks!

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Danielle; gefeliciteerd met het jongetje in je buik! Leuk hoor! En natuurlijk super dat ie ook nog eens gezond is! Wat voor kinderkamer en kinderwagen hebben jullie gekocht?

@Mare; positief dat je gevoel goed is! Het zegt natuurlijk niks en eerst zien en dan geloven! Heel herkenbaar dat je t ene moment denkt van wel, dan weer niet dan weer wel dan weer niet dan weer wel...maar hoop t zoooooooo voor jullie! t Moet gewoon!!!

@Chris: ???? ;-)

Ik vandaag "officieel" op de helft en morgen weer m'n wekelijkse uitje naar het ziekenhuis!

Liefs!

Geplaatst

Esly, officieel op de helft! Weer een mijlpaal bereikt. Hopelijk gaan de komende weken snel voorbij...en bereiken jullie snel de 26 wekengrens!

Danielle, ik heb ff gegoogled, mooie spullen hebben jullie gekocht!

Chris??? Of ben je al aan het bevallen ;)

Geplaatst

@Danielle; dan krijgen we dezelfde kinderwagen;-) Wij willen ook een Joolz, maar dan in het zilvergrijs! En ook ik heb de kinderkamer ff gegoogled..mooi hoor!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Maandag word ik ingeleid, tenzij ze nog spontaan komen of de verloskamers zijn vol met spoedgevallen. De baarmoedermond is al week en er is al enige ontsluiting.

Geplaatst

chris jeetje meid wat spannend zeg!!!bijna is het zo ver!

@daantje gefeliciteerd een zoontje wat leuk! en helemaal fijn dat hij het helemaal goed doet!

wij hebben ook een joolz haha leuke wagens zijn het he

mooi babykamer jo!!!

wij hebben deze genomen http://www.babyhuyswebshop.nl/Babykamer-Coming-Kids-Pepper/nl/product/12342/

weten jullie eigelijk al wat je met de muren enzo doet??????

@esly op de helft!!!! succes morgen meid!

Geplaatst

Chris, nog een paar dagen...!

Sas, jullie hebben ook al mooie spullen uitgezocht!

Mag over een week testen, maar vind het nu al zenuwslopend...

Tot gisteravond was ik echt overtuigd dat het goed zat, voelde me zo anders de afgelopen week dan bij de andere pogingen, had echt het gevoel dat er een soort van innesteling had plaats gevonden...maar vannacht heb ik weer mijn 'beruchte zweetaanval' gehad. Deze krijg ik altijd een paar dagen voordat het mis gaat...ben erg bang dat het ook dit keer weer mis is...

Geplaatst

mare die laatste rot weer is erg he, dan lijk je ook van alles te gaan voelen.... ik hoop echt heel erg dat je positief test straks!!!!

succes nog even!!!

Geplaatst

Hallo dames,

Hier was alles weer ok vandaag, onze uk groeit erg hard...harder dan mijn banden en die gaan nu wel protesteren! Volgens de gyn is dat normaal en moet het over een paar weken weer beter worden!

@Chris; spannend meid dat je maandag wordt ingeleid! Alvast heel veel succes gewenst!

@mare; killing die rottige ww meid...hou vol meid! Mij hielp het altijd om heel bewust veel afleiding te zoeken!

Liefs!

Geplaatst

"breek in"

Chris, succes met de allerlaatste loodjes!! Spannend hoor, wieweet begint t nog voor maandag, maar lang zal t vanaf nu niet meer duren! Nogmaals succes!

Esly, alweer op de helft, al zou de tijd voor jou nog wel sneller mogen gaan... wat zou t inderdaad fijn zijn als je een winterslaap zou kunnen houden...

Je gaat deze moeilijke periode vast en zeker door komen met alle dierbaren om je heen! En jullie eerste mannetje zal jullie er vast en zeker ook doorheen slepen..

Hij zal vast en zeker trots op jullie zijn! Dikke knuffel

Liefs naomi

Geplaatst

@Chris; ook van mij heel veel succes gewenst! Hopelijk duurt de bevalling niet te lang en kan je je "koningskoppel" snel gezond en wel in je armen sluiten! We zitten hier allemaal vol spanning te wachten (@alle dames; ik mag ook wel namens jullie spreken toch?;-)) en hopen hier morgen gauw een berichtje van je te lezen! Toitoitoi!

@Naomi; dank je wel voor je support! Zo lief al die ondersteuning! Als het ook maar een beetje helpt dan gaat t helemaal goedkomen!

@Mare; hoe gaat t met jou? Hou je het wachten nog een beetje vol?

Geplaatst

esly, fijn dat de controle weer goed was!

Chris, heel veel succes morgen! Ik hoop snel mooi nieuws van je te lezen!

Hier een behoorlijke dip. Ook deze poging is niet gelukt, ondanks dat ik er een erg goed gevoel over had. Voelde me namelijk heel anders dan tijdens de andere pogingen. Maar helaas...het mocht weer niet zo zijn...

Geplaatst

@Mare:neee!!! Bah, wat een teleurstelling!! Ik had het je zo gegund!!! Heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag.....Ik weet niet goed wat te zeggen...had het na al die tegenslagen zo gaaf gevonden als het gewoon gelukt was! Neem je tijd om dit te verwerken en hopelijk lukt het wel met een cryo!

Dikke knuffel en liefs!

Geplaatst

owww nee toch mare, ook ik had het je gegund! laat het rustig bezinken en hopelijk brengt de cryo meer goed nieuws tegen de tijd dat jullie weer gaan beginnen!

Geplaatst

Mare, neeeeee... Wat verschrikkelijk #%$^^%&^%$%#%#$.. Ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het is jullie zo gegund!! Sterkte de aankomende tijd!

Chris, Veeeel succes morgen!!! Spannend!!! Ik hoop voor jou dat het allemaal voorspoedig gaat, ik duim voor je

Geplaatst

Jaaaa!, las net in het maart topic dat chris bevallen is! joehoe!

Chris en man, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee wondertjes! Neem de tijd om te herstellen, want zo te lezen was het wel heftig voor je. Geniet van al het moois!!!

Geplaatst

Hi Chris,

Ook ik heb even gespiekt op het maart topic! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 kindjes en heeeeeeeeeeeel veel geluk met elkaar gewenst! Wel ontzettend rot voor je dat de bevalling zo heftig is geweest en je zo'n last hebt! Hopelijk knap je snel weer op en mag je snel naar huis!

Geniet ervan meid!

Liefs Esly!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden