Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, wat goed om te lezen hoe fijn het is in Zwolle. Wij zijn in Deventer onder behandeling, maar moeten voor IVF ook naar Zwolle. Wij gaan er morgen heen om te kijken waar het precies zit en om pondskaartjes te laten maken. Veel succes allemaal.

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik denk dat ik in febr. of maart weer ga beginnen voor de laatste cryo's. Bij de terugplaatsingen kunnen we elkaar dan tegenkomen.

Ik zie er tegen op om de laatste cryo's terug te plaatsen, het is erop of eronder en dan afgelopen. Met de 2 wonderen die we "hebben" is het natuurlijk geweldig. Maar toch.....Joy1

Geplaatst

En ik mag morgen weer heen voor de 2de FM. Ben heel benieuwd of de punctie al gepland kan worden. Ik kan morgen nog 1x GonalF spuiten en dan heb ik niet meer. Ik ga er zelf vanuit dat ik nog een nieuwe pen weer krijg. Maandag waren 3 Follikels zo'n 12mm & 5 Follikels van zo'n 10mm

Hej MAriette en hoe was het vanmorgen? Ik heb gisteren in het ziekenhuis een pen gekregen, had mijn eerste ook leeg en wist niet precies als ik nu nog een 900 of een 450 pen thuis had. Heb dus van hun een nieuwe gekregen! Kadotje haha

Geplaatst

Hey Dames

Ow wat super spannend allemaal,Nee ik denk dat we elkaar dan niet onbewust zullen tegenkomen,Ik begin pas in april

Ik moet 18 feb by de ivfverpleegkundige zijn op de ivf afd ivm contracten en recepten maar ik zag op de site van de isala dat de wachtijd nu wel iets was ingekort dus misschien dat we eerder kunnen beginnen maar dat hoor ik 18 feb

Maar iedereen veel succes en dat al onze wensen mogen uitkomen

Dus ik zal voor jullie allemaal duimen

Liefs Elvira

Geplaatst

een behoorlijk lijstje is het al aan het worden..

ook ik ga verder niemand tegen komen buiten nath en Sandra wand die lopen gelijk met mij op! spannend voor wie al bezig zijn! ik heb altijd een fijn gevoel bij zwolle.. ook vanaochtend toen ik moest bellen waneer ik mocht beginnen.. altijd even vriendelijk:)

esther

Geplaatst

Vanmorgen de 2de FM gehad en ze waren al goed gegroeit. Er zat er nu 1 van 18mm, 4 van zo'n 14mm en 3 van zo'n 12mm. Ik moet dus nog even doorgaan en heb een nieuwe pen van 450IE van ze gekregen, ik had er zelf 3 van 900IE maar dus allemaal op nu. Zondag mogen we om 14.25 uur weer komen voor de 3de FM.

Geplaatst

wouww der zitten er al aardig wat meer! wat fijn!! spannend zondag.. hopelijk kan dan de punctie ingepland worden..

esther

Geplaatst

Vanmorgen de 2de FM gehad en ze waren al goed gegroeit. Er zat er nu 1 van 18mm, 4 van zo'n 14mm en 3 van zo'n 12mm. Ik moet dus nog even doorgaan en heb een nieuwe pen van 450IE van ze gekregen, ik had er zelf 3 van 900IE maar dus allemaal op nu. Zondag mogen we om 14.25 uur weer komen voor de 3de FM.

hoi marietje hoeveel eh moet jij spuiten dan want ik heb altijd genoeg aan 2 pennen van 900eh

Geplaatst

Ja Esther het gaat nu opschieten, deze week zowieso de punctie

Sandra, ik spuit 225IE. In 2006 spoot ik eerst 150IE maar op de 11de of 12de dag van het spuiten is het toen ook verhoogd naar 225IE omdat ik niet zo heel goed erop reageerde. Follikels wilden niet zo hard groeien. Ik heb dus 12x kunnen spuiten nu van die 900IE pennen

Geplaatst

Hoi,

ik lees al een heel poos mee, maar heb nog nooit gereageerd (m.u.v. een paar pm-etjes).

Wij hebben in april 2007 een ontzettend leuk zoontje gekregen, na jaren van onderzoeken en behandelingen in Zwolle. Ik (wij zijn)ben ook altijd erg tevreden over Zwolle. 'k heb vooral heel veel te maken gehad met dr van Kamp, een geweldige man. Ook de andere artsen en verpleegkundigen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Als ik het anderen uit moet leggen, zeg ik altijd; Je gaat nooit voor je plezier naar het ziekenhuis (nou ja, bijna nooit), maar ze zorgen er altijd voor dat we weer lachend weggaan. In januari had ik weer een afspraak willen maken voor een cryo-behandeling, maar ik werd in december ziek en bleek last van galstenen te hebben. Afgelopen dinsdag ben ik geopereerd en nu doe ik even rustig aan om goed te genezen. Hopelijk kan ik binnenkort weer een afspraak maken.

Ik wens iedereen heel veel succes, sterkte (en toch ook) plezier,

Marjanne :happydance:

Geplaatst

hoi marjanne

heel veel succes met het herstel van je operatie hoop dat je geen pijn meer hebt en snel; met je volgende behandeling kunt starten

Geplaatst

hallo allemaal,

ik ben miranda en ben nieuw op dit forum.wij gaan maart voor onze eerste icsi behandeling in zwolle.ben nu begonnen met de pil.wij hebben ook dokter kamp.een aardige man.ik moest eerst 8 kilo afvallen voordat we mochten beginnen.maar dit is gelukt.vind het erg spannend allemaal wat er gaat gebeuren.maar hoop dat 2010 een vruchtbaar jaar gaat worden.

jullie ook allemaal veel succes.

liefs miranda

Geplaatst

Welkom Miranda!!

Je schrijft ook al mee in het februari topic zag ik net. Leuk!! heel veel succes met de 1e ICSI in Zwolle!! Hopelijk hebben ze een succesvolle ICSI maand!!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Wij hebben nu Dr Janssen maar hebben bij de meeste echo's van Kamp gehad en 2x Kruse. De punctie is door Dr Janssen gedaan afgelopen woensdag. In 2006 hadden we Dr. Kruse maar hebben toen ook meestal van Kamp gehad en 1x Hondelink (maar die is er nu niet meer)

Gisteren hebben wij dus de punctie gehad, het ging erg goed en het is mij weer voor 100% meegevallen. De score is helaas niet zo als wat er verwacht werd, ik had 8 follikels maar er zijn er maar 3 eicellen gevonden ondanks dat het er maar 3 zijn zag het er goed uit zei de Laborant en hij heeft er alle vertrouwen in.

Morgen worden we tussen 12 en 2 uur gebeld of er bevruchting is geweest en dan zondag de TP

Geplaatst

@ Mariette: Ik hoop dat alles goed gaat. Mij is de behandeling zelf meegevallen, maar het wachten in de wachtweken niet.

Het is erg spannend. Ik wordt ook in Zwolle behandeld. Mijn ervaring is dat je daar prettig wordt behandeld. Ik heb niet het idee dat ik een nummer ben, ondanks dat ze mij hebben verteld dat ze 1000 ivf/icsi behandelingen doen per jaar. Na de punctie is het 2 dagen afwachten hoe het in laboratorium gaat.

Helaas is mijn eerste poging niet gelukt. Zaterdag moet ik testen, maar ik heb al bloedverlies. Ik vestig nu mijn hoop op de cryo-behandeling.

Geplaatst

Ik ben vanmorgen weer geweest voor een FM en morgenvroeg weer even heen. en zoals het nu lijkt zondag de punktie! Viel mij vanmorgen een beetje tegen had vorige week veel eiblaasjes waarvan er dus 3 maar echt gegroeid waren 1 van 23 mm 1 van 18 mm en 1 van 13 mm. Maar heb wel zoiets van hebben er op zich maar 1 goede nodig...zo zie ik het wel..Hoeveel dagen zitten er eigenlijk tussen de punktie en terugplaatsing? dat weet ik namelijk niet precies

Geplaatst

Ik ben heel hard gevallen! Had te weinig eiblaasjes dus gaat eerst niet door. Wil mezelf nu ff tot rust laten komen en dan mag ik weer bellen dan komen we er weer tussen.

Geplaatst

Dat is geen leuk nieuws Vonneke! Sterkte!

We zijn om 12.15 gebelt door het ziekenhuis en er zijn er van de 3, 2 bevrucht. 1 deed het heel goed die was zelfs al aan het delen en de andere is iets later met alles. We weten nog niet of er nu 1 of misschien toch allebei teruggeplaatst gaan worden maar dat horen we zondag.

Zondag om 12.15 uur hebben we de terugplaatsing:happy7:

Geplaatst

heeeey mariet,

hoe ist gegaan? 1 of 2? spannnneeend! dat je maar weer net zo'n geweldige uitslag mag krijgen als bij remon:D

knuffff en sterkte in de wachtweken.. dat lijken me echt vreselijke dagen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden