Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

Hoi,

 

 

 

Ik heb slechts 1 ivf behandeling ondergaan. In 1988 is een eierstok en eileider verwijderd en in 2007 bleek de ander niet doorgankelijk. In oktober 2007 gestart met eerste ivf en in augustus 2008 bevallen van een zoon. Eerste poging dus direct raak! Nu zwanger na eerste cryo tp, dus is echt fantastich gegaan.kan het zelf soms niet geloven! Ik wens een ieder net zo veel geluk en duim met jullie mee. De behandeling is gedaan door het Deventer Ziekenhuis, en dat is echt top daar! Zeer goede kennis en fantatsische mensen. Succes allemaal!

 

 

 

Gr Soesa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Soesa, gefeliciteerd! Je hebt de weg net zo bewandeld als ik gedaan heb (nouja iets anders...bij ons was het eerste ICSI raak en ook net als jullie de eerste cryo-tp raak) Ik ben benieuwd of jou kindjes straks ook zoveel op elkaar lijken als die van mij.

 

 

 

Hermien leuk dat je hier intussen komt kijken hoe het iedereen gaat.

 

 

 

Danielle wachten duurt lang maar het is straks zo november! En als het maar resultaat heeft!

 

 

 

Vandaag de 2e fm gehad en ja hoor de follikel(s) waren groot genoeg en het BMS was nu ook zo`n 8 mm...dus aanstaande vrijdag TP als ze donderdag goed ontdooien en zich goed houden!

 

 

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soesa,

 

Geweldig meid, wat een goed nieuws!

 

Bij deze van harte gefeliciteerd!

 

Hoe ver ben je nu eigenlijk?

 

Ik hoop dat alles goed gaat en geniet van deze

 

heerlijke tijd!

 

 

 

Ik start in oktober met de pil en dan heb ik in november

 

de punctie en tp.

 

Dit wordt onze laatste behandeling en nu maar hopen

 

dat onze dochtertje een broertje of zusje mag krijgen!

 

We gaan er voor!!

 

 

 

Groetjes Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Allemaal heel veel veel succes met jullie nieuwe poging. Sommigen zijn al bezig en andere meiden moeten nog eventjes. Voor jullie allemaal een hele dikke knuffel. Hopelijk komt er een dag voor ons dat we ons eigen kleintje in onze armen mogen houden. Ze 'm op !

 

 

 

Liefs Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

 

 

Ook ik ben een tijdje offline geweest van het forum.

 

Ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad van een 2ling en dat heeft er behoorlijk ingehakt.

 

Wij hebben nog 4 cryo's in 2 rietjes.

 

Afgelopen woensdag en donderdag voor een FM geweest. En nu wordt ik morgen tussen 16:30 en 17:30 gebeld of de 2 cryo's goed ontdooid zijn.

 

Ik vindt het echt enorm spannend!

 

 

 

Liefs Annemarie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie,

 

 

 

Ik kan me goed voorstellen dat je een tijdje niet op

 

het forum aanwezig was.

 

Wat een verdrietig bericht, en ik wil je hierbij nog

 

even sterkte wensen.

 

Ik lees dat je morgen gebeld wordt of de cryo's goed

 

zijn ondooit en wanneer je de tp hebt.

 

Zal zeker heel spannend voor jullie zijn en daarom hoop

 

ik dat als er een tp mag komen, jullie een positieve

 

test in handen mogen krijgen en dat jullie volgend jaar

 

hele trotse ouders mogen zijn.

 

Ik wens je heel veel succes toe en heel veel sterkte want

 

ik denk dat het nu voor jullie nog spannender en

 

emotioneler is!

 

 

 

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hermien,

 

 

 

Bedankt voor je lieve reactie.

 

Vanmiddag gebeld en van de 2 is er 1 goed en de andere helemaal niet.

 

Ze vroeg nog of we gelijk die andere 2 ook wilde ontdooien, omdat we graag 2 terug wilden plaatsen.

 

Heb hier maar niet voor gekozen, want voor hetzelfde geld zijn die 2 allebei goed en hebben we 3 goede. Wil liever niet 3 terug geplaatst krijgen.

 

 

 

Morgen om 14:00uur hebben we de terugplaatsing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie wat een tegenslag heb je gehad...sterkte nog.

 

 

 

Maar nu weer spannend!

 

Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt van niet meer ontdooien.

 

Ik denk zelfs dat als die dan allebei goed zouden zijn dat ze er sowieso niet 3 terug gaan plaatsen....maar dat denk ìk....

 

 

 

`84 is neem ik aan jou geboortejaar? dan heb je volgens mij geluk dat ze er überhaupt 2 terug hebben geplaatst...dat doen ze toch niet tot een bepaalde leeftijd?

 

 

 

We hebben elkaar dan net misgelopen deze poging. Ik ben afgelopen zaterdag geweest voor fm en donderdag word ik gebelt over ontdooiing van de cryo`s. Dan vrijdag de TP.

 

 

 

Succes morgen!!!

 

 

 

Ooh heb jij toevallig ook Ovitrelle gebruikt? weet jij wanneer je dan je eisprong moet krijgen? Ik had tot en met maandagochtend zo`n ontzettende eipijn...

 

 

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie,

 

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.

 

En je kunt ook heel goed zwanger worden van 1 cryo hoor,

 

kijk maar naar mij, hahaha.

 

Ik heb in 2007 een tp gehad van 1 cryo, en we hebben nu een

 

geweldige dochter van 2 jaar.

 

Ik wens je morgen veel succes en voor de komende

 

twee weken veel sterkte met wachten!

 

Wanneer mag je trouwens testen?

 

 

 

Disi,

 

Voor jou ook een spannende tijd!

 

Ik hoop dat je donderdag een goed bericht krijgt, en

 

dat je vrijdag een tp mag hebben.

 

ik wens je veel succes toe!

 

 

 

Groetjes Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag heb ik mijn cryo'tje terug gekregen. En nu niks anders doen dan wachten. Ik mag maandag pas weer op mijn werk komen van mijn baas. Super geregeld dus!

 

 

 

@ Disi, Ik heb mijn FM in Meppel gehad en heb dan de TP in Zwolle. Ik ben idd 26jaar. Ik weet ook niet waarom ze bij mij wel 2 terug plaatsen. Mijn man is 34, misschien dat dat ook mee telt?

 

Ik heb afgelopen donderdag Pregnyl moeten spuiten en daarnaast gebruik ik die bolletjes. Utrogestan.

 

Morgen wordt je gebeld, wat spannend!!! Hoeveel cryo's heb je?

 

 

 

@ Hermien, Ik heb een zoon van ook 2 jaar oud. Ik heb volgens mij al eens eerder met je berichten gestuurd en geloof dat jou dochter ook van maart 2008 was toch? Of haal ik je nu in de war met iemand anders?

 

Ze hebben helemaal niks gezegd over de testdatum. Ik ga ervan uit over 14 dagen.

 

Ben benieuwd of ik dat kan volhouden! De vorige keer heb ik na 8 dagen al getest en die was ook positief. Toen was het wel een 2ling, dat zal er wel mee te maken hebben gehad.

 

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

 

 

Wat fijn om al jullie verhalen te lezen. Ik herken er veel in.

 

De afgelopen weken waren we vaak te vinden in Zwolle in het ziekehuis. Vandaag was helemaal een spannende dag, want het was tijd voor de punctie! Na 2 mislukte IUI pogingen in Harderwijk, zijn we nu met onze 1e ICSI poging bezig.

 

De punctie vond ik behoorlijk pijnlijk, maar na een paar uurtjes gaat het alweer een stuk beter. Ze hebben 5 goede eitjes gevonden waar ze verder mee kunnen. A.s. vrijdag (10 september) krijgen we te horen of er ook bevruchting heeft plaatsgevonden. Zo ja, dan is zondag de terugplaatsing. Ik vind het allemaal erg spannend...

 

 

 

 

 

Nou, voor iedereen die in het hele circuit zitten: veel geluk en sterkte!

 

 

 

Groetjes Ellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

 

 

Wat fijn om al jullie verhalen te lezen. Ik herken er veel in.

 

De afgelopen weken waren we vaak te vinden in Zwolle in het ziekehuis. Vandaag was helemaal een spannende dag, want het was tijd voor de punctie! Na 2 mislukte IUI pogingen in Harderwijk, zijn we nu met onze 1e ICSI poging bezig.

 

De punctie vond ik behoorlijk pijnlijk, maar na een paar uurtjes gaat het alweer een stuk beter. Ze hebben 5 goede eitjes gevonden waar ze verder mee kunnen. A.s. vrijdag (10 september) krijgen we te horen of er ook bevruchting heeft plaatsgevonden. Zo ja, dan is zondag de terugplaatsing. Ik vind het allemaal erg spannend...

 

Heeft één van jullie trouwens ervaring met dokter Schutte? Ik vind het erg rustig en aardig.

 

 

 

Nou, voor iedereen die in het hele circuit zit: veel geluk en sterkte!

 

 

 

Groetjes Ellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annemarie, wat spijtig en naar dat het niet goed is gegaan. Heel begrijpelijk dat je wat afstand heb genomen van het forum. Hopelijk is het nu wel goed raak. Neem lekker je rust.

 

 

 

@ Danielle, ik lees dat je een eerste poging zult ondergaan. Spannend. Heel veel succes.

 

 

 

@Disi, hopelijk een goede tp.

 

 

 

Zelf is het voor mij wachten. Deze week of aankomend weekend zou ik ongesteld moeten worden. En dan komt het weer dichtbij. In oktober heb ik twee weken vrij genomen rondom de behandeling. Gewoon voor meer rust en ontspanning. Ook neem ik een paar dagen vrij na een (eventuele) tp. De wachtweken blijven het ergst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie wat fijn van je baas dat je maandag pas weer op je werk hoeft te komen!

 

Ik denk dat je over 11 dagen mag testen...dat is bij mij wel steeds zo geweest.

 

Die bolletjes is dat op recept vanuit Meppel of vanuit Zwolle dat je ze moet gebruiken? ik hoef dat namelijk niet. Bij mijn zoon (verse ICSI) wel gebruikt maar bij mijn dochter (cryo) niet gebruikt.

 

En de vorige cryo-tp is dus mislukt dus ik denk misschien ondersteunt het net wat meer om te slagen...

 

 

 

Ellen wat spannend. Hopelijk heb jij zondag je TP. Dokter Schutte heb ik volgens mij niet gehad...

 

 

 

ChrisH spannend. Het wachten is dus op je menstruatie. Goed dat je vrijgenomen hebt en fijn dat het kan natuurlijk!

 

 

 

Nou morgen weer een spannend telefoontje en overmorgen hopelijk een spannende TP en dan is het grote wachten weer begonnen.

 

 

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Danielle, Jeetje heb je onderschrift gelezen, maar jullie zijn ook al een tijdje onderweg. In November gaat het beginnen voor jullie! Wat spannend joh! Su6 :)

 

 

 

@ Ellen, ik heb die arts geloof ik nog niet gehad. Van de 5 goede eitjes moet er toch wel wat bevrucht zijn! su6 met wachten tot vrijdag voor het verlossende telefoontje en dan op naar zondag!

 

 

 

@ ChrisH, Nog even wachten en dan ben je weer ongesteld en hopelijk voor de laatste keer komende 9 maanden :) Wat fijn dat jij ook vrij kunt nemen rond de behandelingen. Geeft toch extra rust.

 

 

 

@ Disi, ik had bij de verse Tp ook van die bolletjes gebruikt. Daarna bij de 1e TP van een cryo hoefde ik ze niet te gebruiken. Ik was toen op dag 6 al ongesteld geworden, dus heeft helemaal niks gedaan.

 

Bij de 2e cryo TP heb ik erom gevraagd in Meppel. Mijn gyn dacht niet dat het nodig was, maar als het me een goed gevoel gaf en mij daarin rust gaf, wilde hij ze aan mij voorgeschreven. Vandaar dat ik ze nu gebruik. Ik had toen wel een innesteling en ben zelfs 6 weken zwanger geweest.

 

En nu gebruik ik ze natuurlijk weer :) Hopen dat ze nu hun werk ook goed doen!

 

 

 

@ ricklover, Jeetje meid jij hebt ook al heel wat teleurstellingen moeten doorstaan. Heel veel su6 met deze IVF poging!

 

 

 

Liefs Annemarie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ChrisH wat fijn dat je weer kunt beginnen! spannend, heel veel succes!

 

 

 

Annemarie hoe gaat het met jou?

 

 

 

Ik heb vanmiddag om 15.00 de TP gehad. Ik heb een 8-cellig embryo teruggeplaatst gekregen. De andere is vrijwel direct gesneuveld. Er waren van de teruggeplaatste wel wat cellen kapot gegaan maar we hopen maar dat dat niets uitmaakt en dat deze een kleine 9 maanden mag blijven zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Disi,

 

Jammer dat de andere niet tot een tp mocht komen, maar gelukkig

 

toch een mooie 8cellige teruggeplaatst.

 

En nu maar lekker warm houden, sterkte!

 

 

 

Chrish,

 

Spannend weer!

 

Succes meid!

 

 

 

Annemarie,

 

Sterkte in deze wachtweken, ik zal voor je duimen!

 

 

 

Joy,

 

Hoe gaat het met jou?

 

Ben je toch een lieverd om nog steeds naar

 

iedereen te vragen en interesse te tonen!

 

Ik heb bewondering voor je!

 

 

 

Veel liefs en eenhug.gifvoor iedereen!

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden